JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130326/119034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: OPRACOWANIE DZIENNIKARSKIE, REDAKCYJNE I GRAFICZNE CZTERECH NUMERÓW BIULETYNU INFORMACYJNEGO WRAZ Z WYDRUKIEM ORAZ E-PUBLIKACJĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119034 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DZIENNIKARSKIE, REDAKCYJNE I GRAFICZNE CZTERECH NUMERÓW BIULETYNU INFORMACYJNEGO WRAZ Z WYDRUKIEM ORAZ E-PUBLIKACJĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dziennikarskie (reporterskie i fotoreporterskie), redakcyjne, graficzne, wykonanie składu komputerowego, wydruk i dostawa czterech numerów Biuletynu Informacyjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach pn.Rynek Pracy w ilości 4 000 szt. egzemplarzy (po 1 000 szt. każda) oraz e-publikację czterech wydań biuletynu opartych o wersję do druku.

1. Kwartalnik w wersji drukowanej o następujących parametrach technicznych:
- liczba wydań: 4 numery po 1000 egzemplarzy każdy, razem 4000 egzemplarzy
- format A4 (210 mm x 297 mm)
- objętość: 24 strony z okładką (środek 20 stron + okładka)
- papier (środek): kreda mat o gramaturze 135 g m kw.
- papier (okładka): kreda mat o gramaturze 250 g m kw.
- całość kolor: 4 + 4
- zszycie zszywkami w dwóch miejscach
- jednolity rozmiar czcionki treści tekstu (od 9 pkt do 11 pkt) z wyjątkiem tytułów, podtytułów i leadów
- odstęp między wierszami: pojedynczy
Zakres przedmiotu zamówienia:
a. dla pierwszego numeru biuletynu
- opracowanie makiety biuletynu na 2013 r w oparciu o przedstawiony przez Zamawiającego projekt;
- wykonanie profesjonalnej sesji fotograficznej (zdjęcia portretowe) kadry zarządzającej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz przekazanie zaakceptowanych przez Zamawiającego zdjęć na nośniku CD wraz z prawami autorskimi do ich wykorzystywania (zdjęcia należy wykonać w siedzibie WUP w Katowicach w terminie 7 dni od zawarcia umowy, liczba osób biorących udział w sesji : maksymalnie 20);
b. dla wszystkich wydań biuletynu
- Wykonawca zobowiązuje się do udziału swojego przedstawiciela w spotkaniach zespołu redakcyjnego w celu omówienia zakresu tematycznego oraz koncepcji każdego 
z numerów - min. cztery spotkania w roku w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 
- Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu planu zawartości tematycznej, projektu graficznego Biuletynu do zatwierdzenia i akceptacji w formie elektronicznej w terminie 7 dni od zawarcia umowy- dotyczy Nr 1 Biuletynu, natomiast dla Numeru 2, 3, 4 w terminie 7 dni od daty spotkania zespołu redakcyjnego; 
- Zamawiający zatwierdzi przedstawiony plan i projekty lub przekaże uwagi dotyczące planu zawartości tematycznej i projektu graficznego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia;
- Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego i przekazać poprawiony materiał w formie elektronicznej do akceptacji w terminie 3 dni kalendarzowych;
- Zamawiający w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia poprawionego materiału zweryfikuje poprawki. W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji materiału po składzie okaże się, że Wykonawca nie uwzględnił w ocenie Zamawiającego istotnych zmian, Zamawiający ma prawo zażądać dodatkowego składu przed ostateczną akceptacją;
- do zadań Wykonawcy należy przygotowanie i opracowanie dziennikarskie tekstów o zakresie tematycznym, wskazanym przez Zamawiającego i dokonanie ich korekty. Zakres merytoryczny tekstów: bieżące wydarzenia z regionu, rynek pracy, fundusze europejskie (aktualne przepisy, dobre praktyki, innowacje), kształcenie i oświata, ekonomia i gospodarka. W każdym numerze przynajmniej 5 tekstów do samodzielnego opracowania przez Wykonawcę. Materiał bazowy do pozostałych tekstów dostarcza Zamawiający. 
 - w ramach graficznej zawartości Wykonawca wykona projekt graficzny każdego numeru wraz z makietą obejmującą układ stron z okładką, teksty, zdjęcia, wykresy i tabele; 
- wykonanie infografik (wykresy, tabele itp.). Minimalna ilość infografik w numerze: 5.
- Wykonawca pozyska i opracuje zdjęcia związane z tematyką danego numeru Biuletynu oraz przekaże je na płycie CD wraz z prawami autorskimi;
- w ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania fotoreportażu z ważnych wydarzeń WUP, odbywających się na terenie województwa śląskiego w ciągu roku - np. targi, konferencje, które będą opisywane w biuletynie (daty każdorazowo wskaże Zamawiający, m.in. 8 wydarzeń w roku) oraz przekazanie wybranych przez Zamawiającego zdjęć po korekcie na płycie CD w wersji do druku oraz do użycia na stronie internetowej, wraz z prawami autorskimi do ponownego wykorzystania;
- skład komputerowy
- Wykonawca przygotowuje zapis ostatecznej wersji Biuletynu, którą po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przekaże do druku.
- druk oraz dostawa (na koszt Wykonawcy)  w paczkach po 100 szt. do siedziby Zamawiającego: Katowice ul. Kościuszki 30, pok. 210, w godz. 8.00-15.00;
- terminy wydań kwartalnika: I wydanie w terminie 25 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13.05.2013 r, II numer do 15.07.2013 r., III numer do 30.09.2013 r., IV numer do 16.12.2013 r. 
2. e- wydanie biuletynu:
- liczba wydań - 4 
- każde wydanie oparte o wersję do druku Rynku Pracy - z wielopoziomowym spisem treści oraz zakładkami użytkownika;
- opcja wyszukiwania treści po słowach kluczowych i frazach;
- przewracanie stron;
- powiększanie stron i dopasowanie do rozmiarów urządzenia;
- publikacje umieszczone na dedykowanym serwerze - roczny hosting, serwis 
i udostępnienie w Internecie w cenie usługi;
- Wykonawca zapewnia serwis, dostępność oraz opiekę techniczną;
- e-publikacja dostępna na komputerach stacjonarnych (PC, MAC) oraz na urządzeniach mobilnych ( z systemem Ios i Android);
- wersja elektroniczna wyposażona w funkcję generowania statystyk użytkowników , zintegrowana z Google Analytics (liczba i czas odwiedzin; źródła odwiedzin, rodzaj użytkowników- nowi,powracający, działania użytkowników);
- w ramach usługi każde wydanie dostarczone zostanie również w wersji off-line 
z możliwością prezentacji na nośnikach CD, DVD, USB.
- Wykonawca zapewni ochronę e-publikacji przed nieautoryzowanym dostępem lub kopiowaniem
- możliwość publikacji wydania elektronicznego na stronie www oraz wysyłki 
w newsletterze;
- integracja z social media;
- możliwość modyfikacji  i wprowadzania zmian po opublikowaniu;
- terminy publikacji Rynku Pracy w formie elektronicznej: I wydanie w terminie 25 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13.05.2013 r., II wydanie do 15.07.2013 r., III wydanie do 30.09.2013 r., IV wydanie do 16.12.2013 r.
3. Pozostałe warunki:
- Wykonawca wykorzysta nadany już numer ISSN, który Zamawiający posiada i udostępni Wykonawcy, dla wszystkich numerów Biuletynu;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.55.20.00-8, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł każda, których przedmiotem zamówienia było opracowanie merytoryczne oraz drukowanie materiałów promocyjno-informacyjnych o tematyce: rynek pracy i ekonomia, i lub społeczeństwo, i lub fundusze europejskie.

Uwaga: Zamawiający za materiały promocyjno-informacyjne nie uznaje ulotek reklamowych oraz plakatów

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotem, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com