JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/131235-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek Śląski: Świadczenie obsługi prawnej  Gminy i Miasta Lwówek Śląski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131235 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek Śląski , al.  Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowekslaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie obsługi prawnej  Gminy i Miasta Lwówek Śląski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obsługi prawnej: 

1.	Udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, obejmującym wykonywane przez organy gminy zadania:

a) Część I - obsługa wydziałów Organizacyjnego, Finansowo- Budżetowego Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami oraz Rolnej i Ochrony Środowiska, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej, Referat Gospodarki Odpadami, Urzędu Stanu Cywilnego, Biura Obsługi Rady Miejskiej, Straży Miejskiej, Placówki Oświatowe, LOK, OSIR
b) Część II - obsługa wydziałów : Inwestycji i Zamówień Publicznych, Finansowo- Budżetowego , Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami oraz Rolnej i Ochrony Środowiska,
Ad.1.a Część I
W ramach obsługi każdego z wydziałów radca prawny ma obowiązek w szczególności: 
-	udzielać organom i pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa obejmujących zagadnienia służbowe,
-	w razie potrzeby dokonywać sprawdzenia pod względem formalno-prawnym uchwał Rady Gminy, decyzji, postanowień i orzeczeń wydawanych w ramach kompetencji Zamawiającego,
-	uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach ,  których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego,
-	zastępować Zamawiającego przed Sądami , Wojewódzkimi i Naczelnym Sądem Administracyjnym , Sądem Najwyższym oraz innymi organami rozstrzygającymi spory w aktualnie prowadzonych sprawach i sporach zaistniałych w czasie  obowiązywania niniejszej umowy, 
-	występować  w imieniu Zamawiającego  z pismami upominawczymi wobec jego dłużników,
-	dokonywać kontroli formalno-prawnej umów, pism zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej,
-	podejmować czynności niezbędne dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego,
-	prowadzić i nadzorować  postępowania egzekucyjne, 
-	uczestniczyć w sesjach Rady Gminy (max dwa razy w miesiącu) i innych posiedzeniach organów (sporadycznie - na zaproszenie). O terminie, miejscu oraz porządku obrad sesji Rady Gminy Wykonawca będzie informowany e-mailem, faxem: 
a) najpóźniej na 7 dni przed terminem obrad w przypadku sesji zwyczajnej,
b) najpóźniej na 2 dni przed terminem obrad w przypadku sesji nadzwyczajnej,
c) najpóźniej na 14 dni przed terminem obrad w przypadku sesji poświęconej uchwaleniu budżetu i przyjęciu sprawozdania z wykonania budżetu.
-	Sporządzanie opinii prawnych i przedłożenie Zamawiającemu w formie elektronicznej w plikach  edytowalnych-WORD z późniejszym dostarczeniem na piśmie. Opinie prawne sporządzane będą  w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio: 
    a)  2 dni robocze- w sprawach nieskomplikowanych,
    b)  4 dni robocze- w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych,
    c)  niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 24 godzin od chwili przekazania 
         sprawy - w sprawach wymagających natychmiastowej pomocy prawnej.
-	informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy i obsługiwanych wydziałów ciągu 3 dni od wejścia w życie aktu prawnego.
-	szkolenia pracowników w Wydziałach, w przypadku wprowadzenia znacznych zmian w przepisach prawnych   dotyczących tych Wydziałów.
-	przygotowywanie pism, które prawdopodobnie staną się pismami procesowymi lub będą  wykorzystywane w poszczególnych instancjach odwoławczych. 
-	Konsultacje telefoniczne i drogą elektroniczną od poniedziałku do piątku.  
Ad.1.b Część II

W ramach obsługi każdego z wydziałów radca prawny ma obowiązek w szczególności: 
-	udzielać organom i pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa obejmujących zagadnienia służbowe,
-	w razie potrzeby dokonywać sprawdzenia pod względem formalno-prawnym, decyzji, postanowień i orzeczeń wydawanych w ramach kompetencji Zamawiającego,
-	uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach ,  których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego,
-	zastępować Zamawiającego przed Sądami , Wojewódzkimi i Naczelnym Sądem Administracyjnym , Sądem Najwyższym , Krajową Izbą Odwoławczą w Warszawie oraz innymi organami rozstrzygającymi spory w aktualnie prowadzonych sprawach i sporach zaistniałych w czasie  obowiązywania niniejszej umowy, 
-	występować  w imieniu Zamawiającego  z pismami upominawczymi wobec jego dłużników,
-	dokonywać kontroli formalno-prawnej umów, pism zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej,
-	podejmować czynności niezbędne dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego,
-	prowadzić i nadzorować  postępowania egzekucyjne, 
-	w pełni obsługiwać postępowania o zamówienie publiczne w tym  w szczególności:
a)	doradztwo w zakresie wyboru trybu postępowania,
b)	kontrola formalno- prawna siwz, 
c)	konsultacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych,
d)	kontrola korespondencji prowadzonej w wykonawcami w toku postępowania o zamówienie publiczne,
e)	opiniowanie i uzgadnianie decyzji o wykluczeniu wykonawcy , odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne,
f)	doradztwo w zakresie gospodarowania kwotami zabezpieczenia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umów,
g)	kontrola i reprezentacja wykonania umów w sprawie zamówienia publicznego w zakresie opisanym wyżej,
-	Sporządzanie opinii prawnych i przedłożenie Zamawiającemu w formie elektronicznej w plikach  edytowalnych-WORD z późniejszym dostarczeniem na piśmie. Opinie prawne sporządzane będą  w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio: 
    a)  2 dni robocze- w sprawach nieskomplikowanych,
    b)  4 dni robocze- w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych,
    c)  niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 24 godzin od chwili przekazania 
         sprawy - w sprawach wymagających natychmiastowej pomocy prawnej.
-	informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy i obsługiwanych wydziałów ciągu 3 dni od wejścia w życie aktu prawnego.
-	szkolenia pracowników w Wydziałach, w przypadku wprowadzenia znacznych zmian w przepisach prawnych   dotyczących tych Wydziałów.

-	informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących zamówień publicznych oraz  przeprowadzenie przynajmniej  raz w roku szkoleń dla pracowników Urzędu oraz jednostek gminnych w tym zakresie.

-	przygotowywanie pism, które prawdopodobnie staną się pismami procesowymi lub będą  wykorzystywane w poszczególnych instancjach odwoławczych. 

-	konsultacje telefoniczne i drogą elektroniczną od poniedziałku do piątku.  
-	 konsultacja, opiniowanie Regulaminu wydatkowania środków budżetowych Gminy i Miasta  Lwówek Śląski
Wymagania dot. obu części :
Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca  w obu częściach zapewnił w trakcie trwania umowy obecność wskazanego (-ych) w umowie radcy (-ów) prawnego (-ych),adwokata (-ów). W czasie jego,ich usprawiedliwionej nieobecności wymaga się wyznaczenia jego,ich imiennego zastępstwa. Zastępstwo ma pełnić radca z min. 3 - letnim stażem pracy w zakresie obsługi prawnej wykonywanej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego jaką jest Gmina. Dopuszcza się możliwość świadczenia usług prawnych przez więcej niż jednego radcę prawnego (każdy z nich musi spełniać powyższy warunek). 

Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, radca prawny był obecny w siedzibie Gminy:

Część I - 2 razy w tygodniu w poniedziałek min. 7 godzin i czwartek min. 4 godziny dziennie, Do ustalonego wymiaru godzin nie wlicza się obecności na sesjach Rady Gminy. W przypadku konieczności występowania przed sądami dni i godziny wyznaczone na konsultacje mogą ulec zmianie.

Część II - 1 raz w tygodniu w piątek min. 6 godzin, w godzinach pracy urzędu (godziny zostaną zapisane w umowie) tak, aby pracownicy Gminy mieli stały, bezpośredni kontakt z radcą prawnym.

Niezależnie od powyższego wymagany jest się stały kontakt z Wykonawcą przy użyciu ogólnodostępnych środków przekazu, tj. telefonu, faxu, poczty elektronicznej, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 
W przypadku , gdy wskazany dzień jest dniem wolnym od pracy lub zaistnieje konieczność stawienia się Wykonawcy w sądzie lub innych przyczyn  o charakterze losowym, nie będzie możliwe świadczenie obsługi prawnej w ustalonym terminie - Wykonawca obsługę w innym dniu tygodnia bez dodatkowego wynagrodzenia. Fakt ten Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.

W przypadku niemożności świadczenia usług przez czas dłuższy niż siedem dni, Wykonawca winien   ten fakt zgłosić Zamawiającemu w terminie 14 dni przed zaistniałym faktem.

Za świadczone usługi Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie miesięczne. 

Koszty dojazdu do siedziby zamawiającego oraz na rozprawy odbywające się we    właściwym dla siedziby Zamawiającego sądzie pokrywa Wykonawca. Zamawiający będzie wypłacał Wykonawcy oprócz wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa powyżej, środki finansowe za: 
Za czynności związane z prowadzeniem w imieniu Zamawiającego sporów w postępowaniu sądowym Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ustalone wg stawek taryfowych przewidzianych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2002 r. w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów pomocy prawnej udzielonej przez radcę prawnego ustanowionego z urzędu (Dz.U.2002, Nr 163, poz. 1349 ze zm.). Ustalone wynagrodzenie płatne będzie w zasądzonych i wyegzekwowanych na rzecz Zamawiającego kosztach zastępstwa prawnego, po uprzednim wystawieniu i przedłożeniu przez Wykonawcę stosownej faktury VAT za wykonanie przedmiotowej usługi prawnej. Za reprezentowanie Zamawiającego przed KIO przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie określone w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania z dnia 15 marca 2010 r. (Dz.U. Nr 41, poz. 238) oraz zwrot za wydatki poniesione w związku z wykonywaniem czynności obsługi prawnej np. znaki opłaty sądowej, koszty dojazdu.

W celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do:
-zapewnienia Zamawiającemu pierwszeństwa w obsłudze prawnej przed wszystkimi innymi osobami, z którymi Wykonawca nie zawarł umów o obsługę prawną,
-nie przyjmowania zleceń od osób pozostających w sporze z Zamawiającym,

Wykonawca będzie świadczył usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodu radcy prawnego na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również przez cały czas po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej wypowiedzenia bądź rozwiązania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej  zgodnie z obowiązującymi przepisami - jest wpisany na listę radców prawnych lub listę adwokatów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę obsługi prawnej gminnej  jednostki samorządu terytorialnego  w zakresie :
-	dla Części I rady miasta-gminy oraz wydziałów: Organizacyjnego, Finansowo- Budżetowego Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami oraz Rolnej i Ochrony Środowiska, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej, Referat Gospodarki Odpadami, Urzędu Stanu Cywilnego, Biura Obsługi Rady Miejskiej, Straży Miejskiej, Placówki Oświatowe, LOK, OSIR 
-	dla Części II Wydziałów Inwestycji i Zamówień Publicznych, Finansowo-Budżetowego, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami oraz Rolnej i Ochrony Środowiska,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować w obu częściach potencjałem technicznym:biurem położonym w odległości nie większej niż 50 km od siedziby zamawiającego i wyposażonym w telefon, fax i komputer z dostępem do Internetu oraz licencją  na korzystanie z oprogramowania Lex lub równoważnego- dla obu części,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować w obu częściach   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :dysponowania co najmniej jednym radcą prawnym-adwokatem/-prawnikiem zagranicznym  wyznaczonym do obsługi prawnej, który posiada minimum 8 - letnie doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej na rzecz samorządu gminnego - dla obu części oraz :
-	dla Części I w ciągu ostatnich 3 lat  obsługiwał Radę Miasta -Gminy                   o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 16 000 mieszkańców.
-	dla Części II w ciągu ostatnich 3 lat obsługiwał co najmniej  : 1 postępowanie przetargowe finansowane ze środków UE  o wartości min.     200 000 euro - dla dostaw lub usług oraz 1 postępowanie przetargowe finansowane ze środków UE  o wartości min.  5 000 000 euro - dla robót budowlanych oraz co najmniej 10  razy występował przed KIO.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy obu zadań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opis uprawnień oraz doświadczenia adwokata/ radcy prawnego/prawnika zagranicznego (np. dodatkowe uprawnienia, doświadczenie zawodowe, odbyte szkolenia związane z wykonywanym zawodem itp.)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Jakość wykonywanych usług - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląsk, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląsk, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski - pokój nr 21 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com