JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/261630-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żychlin: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu 
Nie czekaj pokaż co potrafisz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261630 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żychlin , ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminazychlin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu 
Nie czekaj pokaż co potrafisz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi szkoleniowe, dla uczestników projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, polegające na przeprowadzeniu czterech rożnych szkoleń tj. Hydraulik, Konserwator terenów zielonych i małej architektury, Opiekunka dziecięca, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych

2. Zamówienie publiczne obejmuje następujące szkolenia:

a) Oferta częściowa Nr 1 - Szkolenie zawodowe Hydraulik 
1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest przygotowanie 5 beneficjentów projektu do wykonywania podstawowych robót z zakresu montażu instalacji hydraulicznych. Zakres merytoryczny kursu powinien obejmować m.in.: 
- zagadnienia ogólne i zasady BHP,
- materiałoznawstwo,
- rysunek zawodowy,
- narzędzia, maszyny i urządzenia używane w hydraulice,
- instalacje wodociągowe,
- instalacje ciepłej wody,
- instalacje kanalizacyjne,
- centralne ogrzewania,
- wykonywanie instalacji z rur miedzianych,
- montaż instalacji sanitarnych z rur z tworzyw sztucznych.

2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 5 osób (uczestników projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem wraz z dokumentacją zdjęciową powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia.

b) Oferta częściowa Nr 2 - Szkolenie zawodowe Konserwator terenów zielonych i małej architektury 
1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest teoretyczne 
i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia zawodowego do zadań związanych z prowadzeniem prac konserwatorskich na obszarze terenów zielonych w tym szczególności: zapoznanie się z podstawowymi wiadomościami z botaniki, roślinoznawstwa, uprawy gleby i nawożenia roślin, ochrony roślin, elementami projektowania ogrodów, urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, przygotowywania dokumentacji technicznej, pracami porządkowymi i robotami ziemnymi, małą architekturą ogrodową, zajęciami praktycznymi w zakładaniu i pielęgnacji powierzchni trawiastej, rabat kwiatowych, drzew i krzewów.    
2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 80 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 10 osób (uczestników i uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia.

c) Oferta częściowa Nr 3 - Szkolenie zawodowe Opiekunka dziecięca
1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia,  po którym  9 uczestniczek  kursu będzie posiadała wiadomości 
i umiejętności w zakresie sprawowania pełnej opieki nad dzieckiem w warunkach opieki instytucjonalnej i domowej,  będzie potrafiła rozpoznać potrzeby psychospołeczne dziecka i je zaspokoić , będzie potrafiła zaopiekować się dzieckiem zdrowym i chorym, zaopiekować się dzieckiem w tym wykonywać zabiegi higieniczne, pielęgnacyjne i opiekuńcze; będzie potrafiła planować, organizować 
i prowadzić różnorodne zabawy rozwijające, będzie sprawnie komunikować się 
z osobami zaangażowanymi w proces wychowania dziecka w tym rodzicami 
i instytucjami; będzie potrafiła radzić sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych 
i prywatnych w tym rozwiązywać problemy rówieśnicze dzieci.
2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 160 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 9 osób (uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia.
d) Oferta częściowa Nr 4 - Szkolenie zawodowe Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych

1.	Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia,  po którym  ogółem 13 uczestniczek i uczestników  zostanie przygotowanych do pracy w zawodzie magazyniera z  obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych. Szkolenie przygotuje do nabycia umiejętności w zakresie organizacji pracy w magazynach, poznaniu podstaw zagospodarowaniu magazynu i technologii magazynowania, samodzielnego sporządzania dokumentów magazynowych, udziału w inwentaryzacjach, obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli oraz obsługą kasy fiskalnej.
2.	Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 
3.	Szkolenie będzie prowadzone dla 13 osób (uczestników uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5.	Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6.	Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7.	Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8.	Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9.	 Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci         
     serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz    
     jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak 
     i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu       
             sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów    
             szkolenia.

3. Ogólne wymagania stawiane przez zamawiającego dotyczące realizacji  zamówienia do uwzględnienia w ofertach:

1)	Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji 
i umiejętności zawodowych obecnie na rynku pracy.
2)	Podczas realizacji szkolenia należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych, a odbiec w niezbędnym stopniu od przekazania wiedzy w formie klasycznego wykładu ( treści programowe powinny być dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą w formie podręczników lub przygotowanych skryptów).
3)	Szkolenie powinno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i praktycznych zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
4)	Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/ zagadnień - zgodnie z opisem warunków udziału w postępowaniu dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5)	Instytucja szkoleniowa musi posiadać uprawnienia do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia.
6)	Każde szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. Jeżeli odrębne przepisy nie przewidują egzaminu państwowego zewnętrznego na uzyskanie uprawnień w danym kierunku szkolenia zawodzie, należy przeprowadzić egzamin wewnętrzny.
7)	Wymagana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika z założeniem, że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, natomiast długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 
8)	Szkolenia powinny odbywać się w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4  nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ 
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 jeżeli wykonawca  wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował : co najmniej 5 szkoleń, które były współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego (zakres szkoleniowy dowolny).
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz wykonanych,   a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług dla każdej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokumenty dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziaału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie usług i złożenia poświadczeń, dotyczy wyłącznie usług, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt. b SIWZ oraz sekcji III.3.2) Wiedza i doświadczenie ogłoszenia  o zamówieniu;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
- Zaakceptowany projekt  umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
- Preliminarz kosztów (załącznik nr 7 do SIWZ)
- harmonogram szkolenia (załącznik nr 8 do SIWZ)
- program szkolenia (załącznik nr 9 do SIWZ)
- Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień warunków umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) zmiana liczby uczestników poszczególnych szkoleń - niespełniających wymogów zdrowotnych  bądź rezygnujących dobrowolnie z uczestnictwa w projekcie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminazychlin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego tj. ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, pokój nr 3 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego drogą pocztową bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, Biuro Podawcze - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.08.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- rozwój                             i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oferta częściowa Nr 1 - Szkolenie zawodowe Hydraulik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie 5 beneficjentów projektu do wykonywania podstawowych robót z zakresu montażu instalacji hydraulicznych. Zakres merytoryczny kursu powinien obejmować m.in.: 
- zagadnienia ogólne i zasady BHP,
- materiałoznawstwo,
- rysunek zawodowy,
- narzędzia, maszyny i urządzenia używane w hydraulice,
- instalacje wodociągowe,
- instalacje ciepłej wody,
- instalacje kanalizacyjne,
- centralne ogrzewania,
- wykonywanie instalacji z rur miedzianych,
- montaż instalacji sanitarnych z rur z tworzyw sztucznych..

2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 5 osób (uczestników projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem wraz z dokumentacją zdjęciową powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oferta częściowa Nr 2 - Szkolenie zawodowe Konserwator terenów zielonych i małej architektury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest teoretyczne 
i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia zawodowego do zadań związanych z prowadzeniem prac konserwatorskich na obszarze terenów zielonych w tym szczególności: zapoznanie się z podstawowymi wiadomościami z botaniki, roślinoznawstwa, uprawy gleby i nawożenia roślin, ochrony roślin, elementami projektowania ogrodów, urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, przygotowywania dokumentacji technicznej, pracami porządkowymi i robotami ziemnymi, małą architekturą ogrodową, zajęciami praktycznymi w zakładaniu i pielęgnacji powierzchni trawiastej, rabat kwiatowych, drzew i krzewów.    
2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 80 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 10 osób (uczestników i uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oferta częściowa Nr 3 - Szkolenie zawodowe Opiekunka dziecięca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia,  po którym  9 uczestniczek  kursu będzie posiadała wiadomości 
i umiejętności w zakresie sprawowania pełnej opieki nad dzieckiem w warunkach opieki instytucjonalnej i domowej,  będzie potrafiła rozpoznać potrzeby psychospołeczne dziecka i je zaspokoić , będzie potrafiła zaopiekować się dzieckiem zdrowym i chorym, zaopiekować się dzieckiem w tym wykonywać zabiegi higieniczne, pielęgnacyjne i opiekuńcze; będzie potrafiła planować, organizować 
i prowadzić różnorodne zabawy rozwijające, będzie sprawnie komunikować się 
z osobami zaangażowanymi w proces wychowania dziecka w tym rodzicami 
i instytucjami; będzie potrafiła radzić sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych 
i prywatnych w tym rozwiązywać problemy rówieśnicze dzieci.
2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 160 h; 
3. Szkolenie będzie prowadzone dla 9 osób (uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych 
i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oferta częściowa Nr 4 - Szkolenie zawodowe Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia,  po którym  ogółem 13 uczestniczek i uczestników  zostanie przygotowanych do pracy w zawodzie magazyniera z  obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych. Szkolenie przygotuje do nabycia umiejętności w zakresie organizacji pracy w magazynach, poznaniu podstaw zagospodarowaniu magazynu i technologii magazynowania, samodzielnego sporządzania dokumentów magazynowych, udziału w inwentaryzacjach, obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli oraz obsługą kasy fiskalnej.
2.	Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 
3.	Szkolenie będzie prowadzone dla 13 osób (uczestników uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych.
4.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 
5.	Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina  do miejsca szkoleniowego oraz powrót ).
6.	Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową.
7.	Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie.
8.	Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
9.	 Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem:
- zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
- zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193),
- certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: 
- loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), 
- nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci         
     serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz    
     jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak 
     i praktycznych.
11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu       
             sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów    
             szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com